Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальний вплив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.647.5:373.011/П 54-875223526 рукописний текст
Автор(и) : Полякова, Віталія Іванівна
Назва : Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :342 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
Примітки : Бібліогр.: с. 208-253 (375 назв)
УДК : 316.647.5:373.011.3-051:305](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна толерантність--вчителі--гендерна рівність--соціальний вплив--соціально-психологічні механізми
Анотація: У дисертації здій снено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, запропоновано програму з її розвитку із урахуванням виявлених особливостей та умов. У роб оті представлено аналіз основних теоретичних підходів до дослідження проблеми гендерної толерантності особистості. Теоретично обґрунтовано зміст, компоненти, критерії та показники гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Проан алізовано соціально - психологічні проблеми та обґрунтовано соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні гендерної толерантності (низький, нижче за середній, середній, вище за с ередній та високий); констатовано недостатній рівень її розвитку у значної частини вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як у цілому, так і за окремими компонентами, особливо ціннісно - смисловим. Виявлено соціально -демографічні, організаційно - профес ійні та особистісні чинники гендерної толерантності освітян. Розроблено й апробовано програму розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.647.5:373.011/П 54-368720425 рукописний текст
Автор(и) : Полякова, Віталія Іванівна
Назва : Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :19 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
Примітки : Бібліогр.: с. 15-17 (17 назв)
УДК : 316.647.5:373.011.3-051:305](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна толерантність--вчителі--гендерна рівність--соціальний вплив--соціально-психологічні механізми
Анотація: У дисертації здій снено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, запропоновано програму з її розвитку із урахуванням виявлених особливостей та умов. У роб оті представлено аналіз основних теоретичних підходів до дослідження проблеми гендерної толерантності особистості. Теоретично обґрунтовано зміст, компоненти, критерії та показники гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Проан алізовано соціально - психологічні проблеми та обґрунтовано соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні гендерної толерантності (низький, нижче за середній, середній, вище за с ередній та високий); констатовано недостатній рівень її розвитку у значної частини вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як у цілому, так і за окремими компонентами, особливо ціннісно - смисловим. Виявлено соціально -демографічні, організаційно - профес ійні та особистісні чинники гендерної толерантності освітян. Розроблено й апробовано програму розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та доведено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 132851
Кількість відвідувачів 1295
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя