Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальний інтелект<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955+37.013.42/Р 83 рукописний текст
Автор(и) : Руденко, Світлана Вікторівна
Назва : Соціальний інтелект як чинник успішності педагогічної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :182 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.955+37.013.42 + 159.955 + 37.013.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Соціальний інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--педагогічна діяльність--успішність
Анотація: Дана робота присвячена проблемі дослідження соціального інтелекту як чинника успішності педагогічної діяльності. Розкрито основні характеристики й погляди на сутність соціального інтелекту, що складається на сьогоднішній день у вітчизняній і зарубіжній психології. Представлено основні підходи до дослідження соціального інтелекту. Розглянуто загальну характеристику педагогічної діяльності, описано й проаналізовано основні підходи до оцінки її успішності. Виділено критерії успішності педагогічної діяльності, стосовно яких і розглянуто соціальний інтелект учителів. Проведено емпіричне дослідження й представлено аналіз взаємозв"язку рівня розвитку соціального інтелекту й успішності педагогічної діяльності. Побудовано модель соціального інтелекту в його функціях, істотних для перебігу й результатів педагогічної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописний текст
Автор(и) : Власенко, Людмила Василівна
Назва : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :196 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Культура спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Анотація: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955/З-36 рукописний текст
Автор(и) : Засєкіна, Лариса Володимирівна
Назва : Структурно-функціональна організація інтелекту особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Острог, 2006
Кільк.характеристики :396 с.: табл., рис.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примітки : Библиогр.: с. 366-396.
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--особистість--інтелектуальні конструкти--практичний інтелект--соціальний інтелект--емоційний інтелект--мотиваційний інтелект--академічний інтелект--пізнавальна діяльність--розв'язання задач--особистісні стани
Анотація: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз поняття "інтелект" та виділено основні напрями його дослідження на сучасному етапі розвитку психологічної думки. Розроблено модель структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено можливості зазначеної моделі у контексті розв'язання різних видів задач. Виявлено описову категорію для дослідження структурно-функціональних характеристик інтелекту. Визначено варіативність структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено динамічність структурно-функціональної організації інтелекту через вивчення смислової системи як єдності інтелекту та афекту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/К 49
Автор(и) : Климчук В. О.
Назва : Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 131-138: табл. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--соціальний інтелект--емоційна грамотність--мотиваційна грамотність--соціальне конструювання--дискурс
Анотація: Стаття присвячена аналізу та означенню поняття "мотиваційна грамотність особистості", яке розглядається з одного боку, у контексті розвитку понять соціального інтелекту та емоційної грамотності, а з іншого - у контексті дискурсивного підходу до розуміння мотивації .
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Каменська, Наталія Леонідівна, Кременчуцька М. К.
Назва : Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 163-171 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--професійна успішність--професійно важливі якості
Анотація: Стаття присвячена феномену соціального інтелекту як необхідній важливій якості для індивіда, професійна діяльність якого належть до сфери "людина-людина". Виявлено взаємозв'язок культурно-вільного інтелекту зі здатністю передбачати наслідки поведінки й загальним соціальним інтелектом у студентів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна, Куценко, Яна Миколаївна
Назва : Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 471-482 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 480-481 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--соціальний інтелект--активність--рефлексія--мотивація--саморозвиток--психологічна готовність--соціономічні професії--професійна перспектива
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження взаємозв'язку між здібностями емоційного інтелекту та складовими психологічної готовності до соціономічних професій і відмінностей між особливостями емоційного інтелекту і психологічної готовності в різних групах досліджуваних.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Івашкевич Е. З.
Назва : Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 173-186 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 185 (7 назв)
УДК : 925:159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--картина світу
Анотація: Проаналізовано сутність поняття "інтелект", окреслено його як своєрідну систему психічних механізмів, які зумовлюють можливість побудови індивідом суб'єктивної картини світу. Описано два підходи до інтелекту - когнітивний і категоріальний.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Івашкевич Е. З.
Назва : Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 95-100 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 99 (8 назв)
УДК : 925:159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--інтелект--соціальний інтелект--учіннєвий підхід--інформаційний підхід
Анотація: У статті проаналізовано сутність поняття "інтелект", окреслено його як своєрідну систему психічних механізмів, які зумовлюють можливість побудови індивідом суб'єктивної картини світу. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Івашкевич Е. З., Цапро Н. П.
Назва : Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 109-119 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
УДК : 925:159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--міжособистісна взаємодія--когніції--обдарованість
Анотація: Описано причини виникнення індивідуальних відмінностей в характеристиках мудрості людей. Обгрунтовано проблему становлення соціального інтелекту. Описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 99-107 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 106 (4 назви)
УДК : 925:159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--соціо-культурний підхід--когнітивна--мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту
Анотація: В статті проаналізовано сутність поняття " інтелект", окреслено його як своєрідну систему психічних механізмів, які зумовлюють можливість побудови індивідом суб'єктивної картини світу. В статті наголошено на тому, що мнемічна складова соціального інтелекту педагога характерезує наявність у індивіда здатності до інтерпретації явищ, подій життя, поведінки інших людей і свого власного як суб'єкта цих подій.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613:159.94/95/К 20-457443 рукописний текст
Автор(и) : Каплуненко, Ярина Юріївна
Назва : Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічних професій : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :262 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-190.
УДК : 316.613:159.94/95+159.9:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальний інтелект-- Соціономічні професії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--особистісні чинники--когнітивний, емоційний та поведінковий компоненти соціального інтелекту--фахівці соціономічних професій
Анотація: Зроблено теоретичний аналіз історії дослідження соціального інтелекту, сучасних уявлень про його розвиток та складові компоненти. Представлено емпіричне дослідження особистісних чинників розвитку соціального інтелекту; вивчено рівень розвитку когнітивного, емоційного та поведінкового складових соціального інтелекту у працюючих фахівців професійного середовища.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 49-58 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 55-57 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--моделі соціальних репрезентацій--когнітивна--мнемічна та ампатійна--підструктури соціального інтелекту
Анотація: В статті проаналізовано домінувальні аспекти розгляду ментальних репрезентацій. З урахуванням описаних моделей запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога. Вказано, що емпатійна складова соціального інтелекту більшою мірою залежить від того, яку форму поведінки педагог обирає в якості пріоритетів.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Каплуненко, Ярина Юріївна
Назва : Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічного профілю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 58-73: табл. (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 71-73 (14 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--особистісні чинники соціального інтелекту--когнітивний--емоційний та поведінковий компоненти--фахівці соціономічного профілю
Анотація: У статті представлені результати емпіричного дослідження особистісних чинників соціального інтелекту у фахівців соціономічних професій; взаємозв'язок різних груп особистісних чинників з показниками складових СІ; виділені та проаналізовані основні чинники, які зумовлюють розвиток когнітивного, емоційного та поведінкового компонентів соціального інтелекту.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Івашкевич Е. З.
Назва : Соціальний інтелект та соціальна компетентність особистості: психологія експлікації понять
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 61-72 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 69-71 (22 назви)
УДК : 925:159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--соціальна компетентність--когнітивна--мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту
Анотація: В статті описано сутність "соціальної компетентності" з огляду на її есплікацію у філософсько-етичному, соціально-психологічному та психолого-педагогічному аспектах. Розглянуто тлумачення соціальної компетентності у вітчизняній та зарубіжній науці. Окреслено співвідношення понять "соціальний інтелект" і "соціальна компетентність".Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Івашкевич Е. З.
Назва : Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 209-220. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 219 (9 назв)
УДК : 925:159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--факторний--когнітивно-вербальний--поведінковий--невербальний
Анотація: В статті проаналізовано сутність поняття «інтелект», окреслено його як своєрідну систему психічних механізмів, які зумовлюють можливість побудови індивідом суб’єктивної картини світу. Окреслено сутність та зміст категоріальних підходів до визначення поняття «інтелект», а саме факторного, когнітивно-вербального, поведінкового, невербального, функці-онально-рівневого, імпліцитного та процесуально-діяльнісного підходів. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури. Зазначено, що, зокрема, когнітивна підструктура соціального інтелекту включає в себе сукупність досить стійких знань, оцінок, правил інтерпретації подій, поведінки людей, їх взаємовідносин і т.д. на основі сформованої системи інтерпретацій на мікроструктурному і макроструктурному рівнях, деталізовано зміст цих рівнів.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна
Назва : Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 427-435. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 433-434 (8 назв)
УДК : 159.9.316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--соціальний інтелект--емпатія--емоції--механізми саморегуляції--самомотивація--зовнішнє вираження емоції
Анотація: В статті розкрито особливості розвитку складових емоційного інтелекту, як факторів, що сприяють особистісному і професійному зростанню. Висвітлено різноманітні підходи щодо розуміння емоційного інтелекту як психологічного утворення, що формується в ході життя людини під впливом низки чинників. Описуються рівні його розвитку і специфічні індивідуальні особливості. Висвітлено результати дослідження рівнів сформованості емоційного інтелекту у осіб з різною професійною спрямованістю. Запропоновано техніки розвитку емоційного інтелекту.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Назва : Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 120-128 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
УДК : 159.954:82
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--емоційний інтелект--творча особистість--особистісна креативність--емпатія--соціальна фрустрація
Анотація: У статті подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку; наголошено на актуальності вивчення соціального інтелекту як необхідної умови життєдіяльності та життєтворчості особистості в сучасних особливих умовах; розглянуто основні етапи дослідження проблеми розвитку соціального інтелекту; уточнено та поглиблено сутність та зміст поняття соціальний інтелект; з’ясовано наявність взаємозв’язку емоційного та соціального інтелекту; за результатами відсоткового та кореляційного аналізу доведено: творчим особистостям юнацького віку притаманний високий рівень розвитку особистісної креативності, високий рівень розвитку комунікативних та організаторських схильностей, низький та дуже низький рівень соціальної фрустрації, розвинені здібності до емпатії, що є свідченням розвитку структурних складових соціального інтелекту.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928+159.955:3/І 24-010312542 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Психологія соціального інтелекту педагога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :600 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примітки : Бібліогр.: С. 432-484.
УДК : 159.928+159.955:37.011.3-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--комунікативна компетентність--прогностична компетентність--емпатія--рефлексія--когнітивний--психологічні типи особистості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних характеристик структурних складових соціального інтелекту педагога, які визначають його функціонуванняна мікро-, мезо- та макрорівнях. Описано структуру соціального інтелекту педагога. Визначено аспекти (когнітивний, мнемічний, емпатійний) соціального інтелекту фахівця педагогічної сфери діяльності. Проведене комплексне емпіричне дослідження соціального інтелекту педагогів, в якому брали участь спеціалісти дошкільних, шкільних, позашкільних та вищих навчальних закладів. Проаналізовано прояви соціального інтелекту у педагогів різних психологічних типів особистості. Виявлено гендерні характеристики соціального інтелекту вчителів ЗОШ та викладачів ВНЗ, проаналізовано залежність рівня розвитку соціального інтелекту педагогів від типу їх гендерної ідентичності. Виявлено взаємозв’язок когнітивного стилю виконання педагогами професійної діяльності та рівня розвитку їх соціального інтелекту. Окреслено шляхи фасилітації становлення соціального інтелекту майбутніх педагогів та виявлено систему найбільш позитивних психолого-педагогічних чинників становлення їх соціального інтелекту. Доведено, що у педагогів особливості соціального інтелекту великою мірою визначаються індивідуальними особистісними якостями, емпатійними здібностями, смисложиттєвими орієнтаціями, психотипами їх особистості, професійною успішністю фахівця. Також рівень розвитку соціального інтелекту педагогів зумовлюється їх гендерними особливостями, зокрема, –гендерною ідентичністю особистості; соціальний інтелект у педагогів визначається гендерними особливостями мотиваційно-поведінкових характеристик, зокрема, мотивацією досягнення, особистісною спрямованістю, афіліацією, стилем поведінки в конфліктній ситуації, когнітивним стилем виконання професійної діяльності тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928+159.955:3/І 24-337940143 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Психологія соціального інтелекту педагога : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :40 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
УДК : 159.928+159.955:37.011.3-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--комунікативна компетентність--прогностична компетентність--емпатія--рефлексія--когнітивний--психологічні типи особистості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних характеристик структурних складових соціального інтелекту педагога, які визначають його функціонуванняна мікро-, мезо- та макрорівнях. Описано структуру соціального інтелекту педагога. Визначено аспекти (когнітивний, мнемічний, емпатійний) соціального інтелекту фахівця педагогічної сфери діяльності. Проведене комплексне емпіричне дослідження соціального інтелекту педагогів, в якому брали участь спеціалісти дошкільних, шкільних, позашкільних та вищих навчальних закладів. Проаналізовано прояви соціального інтелекту у педагогів різних психологічних типів особистості. Виявлено гендерні характеристики соціального інтелекту вчителів ЗОШ та викладачів ВНЗ, проаналізовано залежність рівня розвитку соціального інтелекту педагогів від типу їх гендерної ідентичності. Виявлено взаємозв’язок когнітивного стилю виконання педагогами професійної діяльності та рівня розвитку їх соціального інтелекту. Окреслено шляхи фасилітації становлення соціального інтелекту майбутніх педагогів та виявлено систему найбільш позитивних психолого-педагогічних чинників становлення їх соціального інтелекту. Доведено, що у педагогів особливості соціального інтелекту великою мірою визначаються індивідуальними особистісними якостями, емпатійними здібностями, смисложиттєвими орієнтаціями, психотипами їх особистості, професійною успішністю фахівця. Також рівень розвитку соціального інтелекту педагогів зумовлюється їх гендерними особливостями, зокрема, –гендерною ідентичністю особистості; соціальний інтелект у педагогів визначається гендерними особливостями мотиваційно-поведінкових характеристик, зокрема, мотивацією досягнення, особистісною спрямованістю, афіліацією, стилем поведінки в конфліктній ситуації, когнітивним стилем виконання професійної діяльності тощо.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 22.06.2024
Кількість запитів 1444
Кількість відвідувачів 141
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя