Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (525)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 168
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
371.015
Я 44


   
    Як навчити школярів долати гендерні стереотипи: конспекти занять [Текст] : навчальний посібник / Т. В. Говорун, О. Кікінешті. - К. : Дорадо-Друк, 2011. - 806 с. : табл. - ISBN 978-966-2077-42-1 : 56.00 грн., 30 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
школярі -- гендерні стереотипи -- посібник для вчителів -- гендерна соціалізація

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна; Кікінешті, О.
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

2.
372
А 43


    Власова, Олена Іванівна.
    Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження [Текст] / О. І. Власова, В. Л. Щербина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
особливості -- соціалізація -- багатоукладне суспільство -- цінності -- типи цілісності особистості -- суспільство -- трансформація
Анотація: Автори статті розкривають зміст соціалізації особистості у багатоукладному суспільстві як процес, обумовлений культурним укладом, на який орієнтований конкретний індивід. Традиційний, модерний (індустріальний) та постмодерний (комунікативний) культурні уклади передбачають різні способи інтерпретації і розуміння людьми соціальних норм та цінностей. Показано, що різні особи можуть надавати відмінного розуміння однаковим подіям життя у процесі концептуалізації власної життєвої перспективи та досягнення переживання цілісності як психологічного благополуччя, самореалізації або екзистенційної сповненості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Щербина, В.Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
372
А 43


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці [Текст] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 262-276
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- соціалізація -- привласнення цінностей -- дитина старшого дошкільного віку
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми привласнення цінностей дитиною старшого дошкільного віку. Розкрито психологічний зміст понять "цінність", "ціннісні орієнтації". Визначено, що присвоєння дитиною цінностей соціуму відбувається не через пряме копіювання цінностей значимих дорослих, а в зерузльтаті їх внутрішньої трансформації з урахуванням індивідуальних потреб, інтересів, провідних мотивів дошкільника, особистого досвіду його переживань, успіхів та невдач діяльності. Дієвість ціннісних орієнтацій як регуляторів дитячої поведінки визначається рівнем розвитку провідних особистісних новоутворень старшого дошкільника, їх впливу на гармонізацію структурних компонентів цінностей. Підкреслено, що головний шлях привласнення цінностей проходить через включення дитини у активну взаємодію з оточуєчим світом у процесі ігрової, предметно-практичної, пізнавальної діяльності; надання можливості вибору, проявів ініціативи, творчості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
155
О-64


    Лавренко, Ольга Василівна.
    Ціннісні основи економічної соціалізації сучасного студентства [Текст] / О. В. Лавренко // Організаційна та економічна психологія в Україні: сприяння регіональному розвитку : тези ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції з організаційної та економічної психології (1-3 червня 2017 року, м. Харків) / за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушка . - Київ-Харків : Гуманітарний Ценр, 2017. - С. 88-89 . - ISBN 978-617-7528-36-3
УДК
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні основи -- економічна соціалізація -- сучасне студентство


Дод.точки доступу:
Максименка, Сергій Дмитрович \за ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \за ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
372
А 43


    Токарєва, Л. Д.
    Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова [Текст] / Л. Д. Токарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- дошкільник -- моральне виховання -- мотиви -- мотивація -- сім'я -- соціалізація
Анотація: У статті підкреслили надзвичайне значення дошкільного віку як періоду становлення особистості дитини. Відмітили, що дошкільний період є одним з особливих в плані становлення і розвитку мотиваційної сфери особистості. Наголошено, що інтенсивний розвиток мотиваційної сфери дитини актуалізує пізнавальні мотиви, які лежать в основі формування майбутньої навчальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
372
А 43


    Савченко, Ю. Ю.
    Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку [Текст] / Ю. Ю. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 201-211. - Бібліогр.: С. 209-210 (9 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологічна стать -- статева ідентичність -- статева самосвідомість -- статево-рольова соціалізація
Анотація: В статті розглядаються особливості формування статевої свідомості і засвоєння статево-рольових уявлень дітьми дошкільного віку. Здійснено спробу проаналізувати чинники, які впливають на формування адекватних статеворольових уявлень дошкільників. Наведено деякі результати експериментального дослідження означеної проблеми. Також висвітлюються особливості статево-рольової соціалізації дітей саме в дошкільному віці. Подано авторське тлумачення поняття "статева самосвідомість".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
153
А 43


    Максим, О. В.
    Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів [Текст] / О. В. Максим // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 95-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
девіанти -- соціалізація -- десоціалізація -- ресоціалізація -- стадії ресоціалізації -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті показано, що ресоціалізацію можна розглядати як один із найскладніших соціальних процесів, спрямований на подолання десоціалізації особистості, тобто відновлення особою якостей, необхідних для нормальної життєдіяльності в суспільстві, засвоєння нових цінностей, соціальних ролей і навичок.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
154
А 43


    Філончук, З. В.
    Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації [Текст] / З. В. Філончук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 59-66. - Бібліогр.: с. 65-66 (15 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- чинники економічної соціалізації -- економічна культура -- фінансова грамотність -- фінансова освіта
Анотація: У статті визначено сутність та співвідношення понять «економічна соціалізація», «економічна культура», «фінансова грамотність» стосовно учнівської молоді. Стаття розкриває значення впровадження курсу за вибором «Фінансова грамотність» у формуванні економічної культури учнів. У статті надано стислу характеристику змісту програм курсу «Фінансова грамотність» для учнів початкової та основної школи відповідно до змістових ліній, визначено роль шкільної фінансової освіти у процесі економічної соціалізації учнівської молоді, формуванні рольових фінансових компетенцій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
154
А 43


    Сторож, Олена Василівна.
    Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості [Текст] / О. В. Сторож // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 160-166. - Бібліогр.: с. 165 (12 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- тривожність -- фрустрація -- соціалізація -- творча соціалізація особистості
Анотація: У статті обгрунтовано основні дослідження тривожності як прояву фрустрації в психологічній науці. Розкрито важливу роль тривожності у творчому розвитку особистості. Встановлено суть творчої реалізації особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сторож, Олена Василівна.
    Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості [Текст] / О. В. Сторож // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 329-339. - Бібліогр.: С. 337-339 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- адаптація -- творча соціалізація -- творча самореалізація -- акомодація -- асиміляція -- соціальна творчість -- творча обдарованість -- творча адаптація -- інтелектуальна обдарованість
Анотація: Статтю присвячено теоретичним основам вивчення творчої соціалізації особистості. Здійснено аналіз наукових джерел, що розкривають погляди на "пасивну" і "активну" соціалізацію. Зокрема проаналізовані активні й пасивні реакції формування середовища "під себе" (процес асиміляції) і пристосування під уже існуючі умови (активна роль середовища - процес акомодації), які протікають паралельно, існують в єдності і важливі для реалізації цілей. Досліджено поняття "соціальна творчість", "соціальна креативність", "соціальна обдарованість". З'ясовано, що ці поняття розкривають соціальну перетворювальну сутність суб'єкта в процесі взаємодії з самим собою і з оточуючими об'єктами. Розкрито зміст понять "творча адаптація", "творча дезадаптація", "творча адаптованість". З'ясувалося, що деякі змістовні та процесуальні характеристики адаптації й творчості містять як спільні, так і відмінні риси. Основним вихідним моментом обох процесів дослідники визначають проблемну ситуацію, яка нібито "дає старт" для включення як адаптаційних, так і творчих механізмів. Проаналізовано, що поняття "творча адаптація" характеризується новим, оригінальним пристосуванням індивіда до соціального швидко плинного середовища, створюючи соціально цінні нестандартні продукти, успішно самореалізовуючись в ньому на підставі незахисних адаптивних механізмів. Цей вид адаптації існує як інноваційний, з творчо соціальним підходом і складає основу для розвитку творчої соціалізації особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 3555
Кількість відвідувачів 762
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя