Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (525)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 169
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Е 15
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна, Бартошук М. М.
Назва : Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 178-188 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--старші підлітки--криза підліткового віку--агресивність--агресія--негативізм--правосвідомість--правова соціалізація--правова поведінка
Анотація: Охарактеризовано вплив правосвідомості старших підлітків на рівень їх агресивності. Описано особливості взаємозв'язку між рівнем агресивності і правосвідомістю. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, у яких діагностовано високий рівень агресивності. Запропоновано програму психокорекції рівня правосвідомості старших підлітків.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15/Е 19
Автор(и) : Євменова Т. М.
Назва : Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 37-50 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 48-50 (21 назва)
УДК : 15
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична соціалізація--соціалізація особистості--жіноче лідерство--гендер
Анотація: Показано вивченість зовнішніх факторів впливу у здійсненні жіночого лідерства та їх зв'язок із конфліктом "жіночності" й "лідерства", спричиненим виконанням "чоловічих" гендерних ролей, як лідерських в емпіричних дослідженнях з галузі психології.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Івашкевич І. В.
Назва : Рецепція структури професійної компетентності фахівця
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 100-106 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 104 (17 назв)
УДК : 159.920.7:[965-12]
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--професійна компетентність--компетентнісний підхід--компетенція--соціалізація особистості--соціальні форми активності--інтегрований підхід
Анотація: У статті окреслено особливості компетентнісного підходу та проаналізовано існуючі в науковій літературі теорії та концепції, які пропонують різні компетенції в структурі професійної компетентності фахівця.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 44
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Кільк.характеристики :188 с.: табл., рис.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок із характеристиками управлінської діяльності керівників/ Л. М. Карамушка. Зміст та особливості проведення тренінгу "Профілактика та подолання професійного вигорання у підприємців"/ Г. В. Гнускіна. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти/ К. В. Терещенко. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу/ Н. М. Дембицька. Теоретико-методологічні підходи до вивчення економічної соціалізації дитини в малозабезпеченій сім'ї/ Н. М. Дембицька, О. М. Новосядла. Концептуальні основи вивчення монетарної соціалізації/ І. К. Зубіашвілі. Тренінг "Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі": структура, особливості проведення та оцінка ефективності/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Життєві практики як інститут економічної соціалізації особистості/ О. В. Лавренко. Особливості економічної соціалізації молодих науковців: афективний аспект/ А. О. Рєпка. Мотивація до усиновлення та прийомного батьківства як чинник прогностики їх успішності/ Г. М. Бевз, Т. І. Мельничук. Групи самодопомоги як додатковий ресурс соціально-психологічної підтримки осіб з проблемами психічного здоров'я/ Н. Б. Бондаренко. Селфі як соціально-психологічне явище/ М. М. Бриль. Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії/ Н. Д. Володарська. Гендерні та культурні відмінності рольових моделей самопрезентації / Н. А. Гайсонюк. Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Особливості емоційних станів соціальних працівників у професійній взаємодії/ Ю. О. Дем`яненко [и др.]. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Рецепція структури професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Соціально-психологічні аспекти комп'ютерної залежності підлітків/ Т. В. Курцева. Психологія етно-соціальної дистанції груп південно-східного порубіжжя України в контексті усвідомлення проблеми безпеки/ В. Є. Луньов. Соціалізація як інкультурація/ В. В. Москаленко. Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених/ О. М. Низовець. Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності/ Ю. В. Новицький. Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога/ Н. В. Піковець. Соціальні очікування особистості як регулятор соціально-психологічної реальності/ І. С. Попович. Проблема життєвого успіху та її складові/ І. В. Рашковська. Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку/ М. І. Рудська. Дослідження змістових характеристик детермінації професійних криз у безробітних/ О. В. Рудюк. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки/ Б. М. Ткач. Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду"/ Ю. М. Удовенко. До проблеми соціально-психологічної адаптації мобілізованих на військову службу/ А. Г. Фоменко. Психологічні аспекти адаптації особистості до соціальних компонентів професійного середовища/ А. В. Черкаський.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 45
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Кільк.характеристики :168 с.: табл.
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 005.32+159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, основні види/ Л. М. Карамушка. Зв'язок між рівнем розвитку педагогічних колективів і типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів/ В. А. Баранова. Організаційно-психологічні чинники сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: сутність та рівні аналізу/ О. В. Брюховецька. Аналіз основних форм лідерства державних службовців/ О. Г. Гуменюк. Конкурентоспроможність як психологічна складова у професіогенезі особистості/ В. Ю. Жовнер. Діагностичний інструментарій вивчення перфекціонізму особистості/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Соціальна фрустрованість освітнього персоналу: зв’язок зі складовими організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів/ Л. М. Карамушка, І. В. Заіка. Теоретичний аналіз поняття "соціальна напруженість": міждисциплінарний підход/ О. В Креденцер, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук. Теоретико-гіпотетична модель психологічної складової кар’єри/ О. А. Куций. Психологічні особливості професійної діяльності медичних працівників/ О. Г. Лисенко. Професійна самоактуалізація особистості/ Ю. В. Рутина. Роль толерантності персоналу у формуванні організаційної культьури закладів освіти в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Діалогічний та інтерсуб’єктний контекст становлення економічної суб’єктності особистості/ Н. М. Дембицька. Економічна соціалізація дітей у ситуації усиновлення. Аналіз проблеми / Т. І. Мельничук. Психологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх менеджерів/ Т. П. Березюк. Проблеми психотерапії з клієнтами, у яких панічні атаки/ О. Б. Емішянц. Сучасні емпіричні дослідження соціального інтелекту особистості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Психологічний аналіз критеріїв вибору неформального лідера у шкільному колективі/ Є. М. Калюжна, А. О. Дудко. Особливості формувального експерименту для розвитку психологічних якостей соціально-активної молоді/ Л. М. Карамушка. Соціально-психологічні умови оптимізації сімейних стосунків/ А. І. Крайлюк. Посттравматичне зростання: теоретичні моделі, нові перспективи для практики/ Г. П. Лазос. The social and psychological of the policeman: the technique and results of the study/ V. Lunov, O. K. Lyubchuk. Соціально-психологічні особливості системи ціннісних орієнтацій студентської молоді: до постановки проблеми/ У. Б. Михайлишин. Психологічні умови розвитку ціннісно-смислової сфери особистості підлітків із сімей повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Сутність і типи ситуацій невизначеності у професійній діяльності психологів/ С. О. Хілько. Теоретична модель розвитку довіри до себе у майбутніх психологів/ С. В. Шевченко. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. ХІ Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології "Психологія посттравматичного оновлення" (30 червня-1 липня 2016 року, м. Київ)/ Л. М. Карамушка [и др.].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 46
Вихідні дані : Київ: Логос, 2017
Кільк.характеристики :156 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 005.32+330.16+316.6](06)+159.9:001.32:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження/ О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова. Методики для дослідження складових, видів, чинників та умов соціальної напруженості в організації/ Л. М. Карамушка. Чинники професійної самоактуалізації державних службовців/ Ю. В. Рутина. Аналіз взаємозв'язку між толерантністю освітнього персоналу і рівнем організаційного розвитку традиційних та інноваційних закладів освіти/ К. В. Терещенко. Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра/ Н. М. Дембицька. Психологічні особливості здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах/ І. К. Зубіашвілі. Розвиток внутрішньоорганізаційного підприємництва в умовах соціальної напруженості: психологічний аспект/ О. В Креденцер. Морально-ціннісні орієнтації економічної соціалізації студентської молоді/ О. В. Лавренко. Батьківська модель сім'ї як один із чинників економічної соціалізації молодого подружжя: аналіз проблем/ Т. І. Мельничук. Економічна соціалізація сучасного школяра: теоретичний аналіз/ О. М. Новосядла. Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації/ З. В. Філончук. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді/ Л. П. Гомольська. Психологічні особливості акультурації як макрорівня соціалізації/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди/ О. В. Костюченко. Особенности мужчин и женщин, находящихся в разных типах семейных отношений/ Е. Д. Кузин. Особливості кризових станів студентів/ Я. Г. Кульбіда-Остапенко. Культура міжетнічного спілкування у процесі соціалізації особистості/ П. Т. Кушнір, Ю. В. Кушнір. Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації/ К. Л. Мілютіна. Досвід дослідження властивостей соціальних очікувань контент-аналізом/ І. С. Попович. Вербальная коммуникация. Анализ современных теорий интерперсональной коммуникации/ Ж. Станишевская. Эмоционально-стрессовый подход в профилактике и терапии межличностной зависимости/ М. Станишевский. Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей/ О. М. Хамініч. Пространство осуществления социальных способностей личности/ А. Ю. Швалб. Тип ставлення до захворювання та його зв'язок з інтрапсихічними патернами у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 48
Вихідні дані : Київ: Логос, 2018
Кільк.характеристики :68 с.: табл.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 159.9.01:[005+33+316.6](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Дослідження особистісних чинників групової згуртованості у військовому колективі/ О. М. Пустовий. Мотиваційні чинники професійної адаптації спеціалістів ІТ-сфери/ В. В. Ситник. Економічне наставництво як соціалізуюча практика/ Н. М. Дембицька. Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Емпіричне дослідження морального компонента економічної культури особистості/ О. В. Лавренко. Гра як соціально-психологічний чинник економічної соціалізації сімей з дітьми дошкільного віку/ Т. І. Мельничук. Підприємливість як творчість/ В. В. Москаленко, Т. І. Сила. "Культурна соціалізація": акультурація як механізм мультикультурної соціалізації/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Особливості прояву індивідуально-типологічних властивостей військовослужбовців-саперів під час перебування на мінному полі/ С. 52-59. Причини й механізми виникнення невротичних розладів особистості дитини з погліду сучасної педагогічної психології/ К. В. Терещенко, Т. А. Олінковська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 52
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :144 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.9.01:[005.32+33+316.6](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Наслідки соціальної напруженості в освітніх організаціях/ Л. М. Карамушка. Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження/ Л. М. Карамушка [и др.]. Парадокси розуміння соціалізації та розвитку особистості водія-професіонала/ О. А. Панченко, А. В. Кабанцева, І. О. Сердюк. Стратегії формування індивідуального стилю в процесі особистісного самоконструювання персоналу організації/ Т. М. Соломка. Прийняття рішення командиром у ситуації невизначеності та амбівалентного впливу/ С. В. Черевичний. Софтизація особистої власності учнівської молоді в умовах віртуалізації економіки/ Н. М. Дембицька, Т. А. Рябовол, С. Г. Голяка. Монетарна культура як складова економічної культури особистості/ І. К. Зубіашвілі. Співвідношення духовних та матеріальних начал в економічній свідомості студентської молоді/ О. В. Лавренко. Соціально-психологічні особливості економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості в умовах суспільних змін/ Т. І. Мельничук. Формування фінінсової культури учнівської молоді в контексті завдань Нової української школи/ З. В. Філончук. Метафоричні асоціативні карти як інструмент у психології професійного визначення/ М. М. Бриль. Соціалізація дітей з емоційними порушеннями/ А. В. Кабанцева. Формування суб'єктної активності засобами інтернет-тренінгів/ М. М. Назар. Соціалізації особистості в умовах інформаційної турбулентності/ О. А. Панченко. Психологічні засади дослідження процесу професійного становлення особистості/ Л. Л. Примачок. Дослідження мотиваційних чинників групової згуртованості у військовому колективі/ О. М. Пустовий. Профілактика негативних гендерних стереотипів особистості військовослужбовців-жінок/ Г. М. Сліпушко. Глибинно-психологічна сутність феномена умовних цінностей/ О. Г. Стасько, С. В. Зольникова. Особливості соціальної адаптованості учасників АТО/ І. В. Сулятицький, І. П. Островський, К. О. Островська. Толерантність особистості: міждисциплінарний підхід/ К. В. Терещенко. Маніпулятивна імітаційна діяльність як один із критеріїв визначення кризового суспільства/ Я. В. Чаплак, С. І. Собкова, Ю. В. Собков. Особливості соціально-психологічної роботи з особами, позбавленими волі/ О. Г. Шаумян.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 41
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :490 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 грн.
УДК : 159.98:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів/ В. В. Арнаутова. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів/ Ю. В. Борець. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів/ О. О. Буковська. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості/ Л. А. Варава. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості/ О. Л. Вернік. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій/ О. О. Вовчик-Блакитна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості/ І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.)/ С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя/ С. О. Гарькавець. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону/ О. Л. Гірченко. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості/ Ю. В. Гончаренко. Соціалізація особистості та екологічність світового простору/ Г. О. Горбань. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді/ Д. Е. Дубініна. Аналіз концепції життєвої стійкості/ В. В. Журов, Н. А. Бієнко. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності/ Т. М. Кирпенко. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців/ Л. І. Коломієць. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків/ Т. Д. Комар. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки/ І. В. Кряж, К. О. Баєва. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз)/ І. І. Лановенко. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення/ А. М. Льовочкіна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві/ Л. П. Люта. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини/ М. В. Максимов. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини/ Н. Ю. Максимова. Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини/ Т. М. Мандзик. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості/ М. О. Марценюк. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів/ С. Ю. Мейтарчан. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників/ Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.)/ М. А. Мілушина. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників/ І. А. Мунасилова-Мотяш. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями/ Н. П. Отрощенко. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва/ О. М. Паламарчук. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків/ В. М. Педоренко. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми)/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.)/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.)/ Н. А. Телюк. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.)/ Н. Н. Тепляков. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.)/ О. Ю. Тітова. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя"/ Л. В. Тищенко. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.)/ Т. В. Ткач. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.)/ Д. М. Чижма. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків/ І. В. Чухрій. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.)/ Ю. М. Швалб. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів/ І. І. Шлімакова. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя/ Г. Б. Шульга. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи/ С. І. Яковенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 42
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :268 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 грн.
УДК : 159.98:502/504](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Соціально-психологічна сутність та структурно-функціональні компоненти громадської компетентності/ Ю. В. Борець. Реінтерпретація та інтеграція психотравмуючого досвіду учасників бойових дій методом наративу/ О. О. Буковська. Психологічна готовність до соціальної взаємодії у світлі окремих психодіагностичних показників/ О. Ю. Булгакова. Життєві цілі і життєві задачі як психологічна основа життєдіяльності/ О. Л. Вернік. Погляд на екологічно орієнтовану життєдіяльність крізь призму особистісних детермінант/ О. О. Вовчик-Блакитна. Взаємозв'язок індивідуально-типологічних особистостей та національної ідентичності у студентів/ О. Л. Гірченко. Взаємозв'язок особистісних детермінант та спосіб саморегуляції поведінки людей з різним рівнем стресостійкості/ Д. Е. Дубініна. Соціалізація підлітків у освітніх закладах/ О. В. Дячок. Экзистенциальный коучинг "Навигация Пути": психологический и психотерапевтический ракурсы/ Ю. О. Живоглядов. Дослідження професійної спрямованості як умови розвитку особистості у ВНЗ/ Н. Б. Іванцова. Професійний розвиток майбутнього психолога/ П. А. Казарьян. Функція волі в процесі саморозвитку особистості/ Т. М. Кирпенко. Трансформація я-образу у жінок в залежності від терміну відбування покарання/ А. О. Кулікова. Стереотипні екологічні уявлення, що потребують переосмислення/ А. М. Льовочкіна. Особливості екологічної компетентності та екологічних установок студентів різних спеціальностей/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Емпіричне дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Обумовленість професійної адаптації менеджерів комерційних організацій їх життєстійкістю/ В. О. Панченко. Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття соціальної активність людей похилого віку в Україні та далекому зарубіжжі/ О. Г. Піонтківська. Еколого-психологічні аспекти дослідження особистісної та соціальної ідентичності/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Особливості етнічної толерантності молоді/ А. Г. Скок. Соціальні компетенції менеджера/ Т. В. Ткач. Исследование личностных детерминант образа жизни/ Ю. М. Швалб. Розробка та психометричні характеристики опитувальника діагностики чутливості до впливів/ І. І. Шлімакова. Соціальні межі й надійна автентичність особистості / І. О. Котик. Парадигма суб'єктності Сергія Рубінштейна: сфера становлення етико-моральних уявлень/ В. В. Турбан.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Кільк.характеристики :423 с.
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 2072-4772: 25.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості/ О. В. Бабатенко. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів/ О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій/ Н. М. Бугайова. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми/ О. Л. Вернік. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. Цілісність особистості у вимірі системного підходу/ Є. В. Гейко. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів/ Г. О. Гуд. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі/ Н. А. Добровольська. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку/ В. В. Іванова, Т. В. Палько. Психологічні складові стресостійкості школярів/ В. І. Іванцанич. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ/ Є. В. Кіричевська. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників/ І. В. Мамчур. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький)/ Ж. М. Маценко. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах/ І. Я. Мельничук. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин/ О. О. Міненко. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу/ В. В. Москаленко. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського/ О. Л. Музика, Є. В. Загурська. Психологічні особливості процесу прийняття рішень/ С. А. Мул. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів/ С. М. Омелянюк. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя/ Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації/ А. М. Терещук. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості/ В. В. Турбан. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України/ Т. Т. Чегі. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору/ Н. В. Чорна. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців/ О. М. Шамич. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі/ С. Є. Солодчук. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів/ Ю. І. Ахтирська. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму/ П. С. Білецький. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації/ Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців/ Р. П. Шевченко. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості/ Е. М. Євланова. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів)/ В. А. Ведмідь. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі/ В. П. Мамко. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра/ І. О. Михайлошина. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять/ В. В. Турбан.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: [ПП "Медобори"], 2011
Кільк.характеристики :272 с.
Колективи : НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
ISBN, Ціна 5-9268-0483-3: 10.00 грн.
УДК : 159.923+159.9:005.745](06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кризові явища генези особистості--відповідальність--аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів--симптоматика емоційного вигорання--самоідентичність--соціалізація молодшого школяра--соціалізація молодшого підлітка--соціальні потреби у старшокласників--діти з розумовою відсталістю--формування характеру у підлітковому віці--навчальна мотивація учнів--формування професіоналізму практичного психолога--картина світу--духовне становлення майбутнього фахівця--амбівалентність клієнта--самодетермінація особистості--збереження здоров'я--міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації--спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності--оволодіння педагогічними цінностями--молодші школярі--психологічне консультування--категорії психічного здоров'я--задоволеність шлюбом--формування взаємин у навчанні--навчальна взаємодія--перша експериментальна психологічна лабораторія--становлення професійної ідентичності особистості--самосвідомість молодших школярів--вегетосудинна дистонія
Зміст : Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи/ С. Д. Максименко. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності/ Л. В. Дзюбко. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. До проблеми емоційного впливу музики на особистість/ М. В. Субота.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-053.6+1/А 72-005418 рукописний текст
Автор(и) : Антонова, Зінаїда Олександрівна
Назва : Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-209.
УДК : 316.614.6-053.6+159.922.73-053.6 + 316.614.6-053.6 + 159.922.73-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--підліток--соціалізація особистості
Анотація: У десертації обгрунтовано теоретичну модель економічної соціалізації особистості підлітка. Визначено критерії економічного дорослішання особистості підлітка. Розкрито змістові і динамічні особливості структурних компонентів економічної соціалізації підлітків в процесі економічного дорослішання. Визначено типи економічної соціалізованості підлітків. Розроблено концептуальні засади програми цілеспрямованої економічної соціалізації особистості підлітка.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Арнаутова В.В.
Назва : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 14-23 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
УДК : 159.922.7:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні--закриті освітні заклади--соціалізація--ресоціалізація--асоціальна поведінка--дезадаптованість--психологічна корекція
Анотація: В статті наведено обгрунтування методик емпіричного дослідження, соціально-психологічну характеристику вибірки та процедури дослідження щодо визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів. Показано, що у закладі закритого типу посилюється відчуття амбівалентності, в результаті чого коливаються такі конструкти самоствердження як самоаналіз, самопізнання, самоконтроль.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Бабій М. Ф.
Назва : Вплив родинних взаємин на стратегію поведінки підлітка
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 14-23 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: С. 22 (5 назв)
УДК : 159.937.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підліток--відчуття дорослості--спілкування--статус--престиж--група--соціалізація
Анотація: В статті підкреслюється значення родинних стосунків у формуванні стратегії поведінки малолітнього. Вони змінюються із віком дитини. Разом з тим, вона, спостерігаючи за взаєминами у сімейному колі, вчиться вибудовувати комунікаційні зв'язки та стратегію поведінки з іншими особами. Це актуально для підліткового віку, оскільки спілкування із ровесниками займає у житті підлітка центральну позицію. Вдало вибрана стратегія поведінки пришвидшує процес налагодження контактів. Допомагає знайти спільну мову з однолітками. Значно підвищує його престиж, груповий статус та збільшує коло знайомих. Відповідно, росте самооцінка і рівень домагань. Підліток стає популярним у своєму оточенні та займає вищі щаблі у групових стосунках.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Бабій, Микола Федорович
Назва : Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 5-16 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 14-15 (5 назв)
УДК : 159.9.08:925.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--соціалізація--навчання--діяльність--комунікації--здібності--гомеостаз
Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження адаптації молодих вчителів початкових класів до нових умов праці. Завершення навчання у вузі й отримання диплома відповідного зразка - це початок самостійної праці на педагогічній ниві, старт професійної кар'єри. Педагог повинен продемонструвати якість виконання своєї соціальної ролі "учитель". Будучи прийнятим на роботу в школу, молодий фахівець повинен налагодити контакти з новим педагогічним колективом, познайомитися зі своїм класом і батьками своїх учнів. Все це дуже важливі щаблі в його професійному житті. Саме вони передбачені в його безпосередніх обов'язках. Заради цього вчитель-початківець повинен продемонструвати всі свої зання, навички та вміння, отримані під час навчання у закладі вищої освіти. Одночасто з прийняттям в педагогічний колектив починається його соціально-психологічна адаптація. Від того, наскільки вона буде швидкою і ефективною, залежить, чи отримає новий учитель задоволення від своєї праці, чи настане в нього розчарування в обраній професії. Проведене нами емпіричне дослідження показало, що у молодих вчителів з високим рівнем соціальнопсихологічної адаптації було виявлено: високий рівень нервово-психічної стійкості, моральної нормативності, наявність умінь налагоджувати комунікативні зв'язки та відсутність актуалізації психологічних захистів. Педагогами-початківцям з низьким рівнем соціально-психологічної адаптації притаманні: низький рівень нервово-психічної стійкості, моральної нормативності, проблеми в комунікаціях та наявність деструктивних психологічних захистів. Вирішити проблеми низького рівня соціально-психологічної адаптації молодих педагогів допоможе їх звернення до спеціалістів та кваліфікованою психологічною допомогою.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Блискун О.О.
Назва : Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 26-37 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодь--ціннісні орієнтації--світогляд--соціалізація--соціологія--психологія
Анотація: Окреслюючи заявлену тему статті, розглянуто такі питання: процес формування світогляду сучасної молоді, основою якого є соціальні цінності; соціально-психологічні чинники, що впливають на формування ціннісних орієнтацій; протиріччя між суспільною потребою у здоровій, освіченій, вихованій, культурній молоді і реальним погіршенням її загального стану; розуміння категорії "проблемна молодь"; аналізується рейтинг значущих соціально-психологічних проблем молоді. Визначено, що ціннісні орієнтації студентства, як особливої соціальної групи, мають розглядатися як динамічна система з закономірностями свого перебігу та розвитку. Показано, що переоцінка цінностей, яка неминуче відбувається на транзитивному етапі розвитку суспільства, та виявляється в свідомості студентства (іноді не на користь високих суспільних ідеалів) вимагає перегляду системи формування ціннісних орієнтацій цієї соцілаьної групи в освітньому середовищі.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Бурлакова І. А.
Назва : Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 36-46. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 45 (8 назв)
УДК : 159.364.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоров'я--соціалізація--професійне здоров'я--майбутні фахівці
Анотація: У статті розглядаються особливості соціалізації як суттєвої передумови психологічного супроводу професійного здоров'я студентської молоді. Зазначається, що фізична культура, здоровий спосіб і стиль життя сприяють підвищенню показників фізичного розвитку і покращенню здоров'я майбутніх фахівців в цілому.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942(045)/В 18
Автор(и) : Варава, Людмила Анатоліївна
Назва : Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 79-92 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 91 (7 назв)
УДК : 159.942(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переживання почуття щастя--соціалізація особистості--дошкільний вік--умови виховання--уявлення про щастя
Анотація: Проаналізовано особливості формування уявлень про щастя у дошкільному віці. Визначено базові механізми, котрі дозволяють дитині переживати себе щасливою у процесі соціалізації. Наведено результати емпіричного дослідження механізмів виникнення та особливостей переживання почуття щастя дошкільниками залежно від соціальної ситуації розвитку.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 95684
Кількість відвідувачів 1196
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя