Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (525)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 169
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-053.6+1/Р 69-221139 рукописний текст
Автор(и) : Романова, Валерія Генадіївна
Назва : Особливості статеворольової соціалізації підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :208,[30] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-208.
УДК : 316.614.6-053.6+159.922:305 + 316.614.6-053.6 + 159.922:305
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна культура--гендерні стереотипи--гендерна роль--гендерна ідентичність--ідентифікація--гетеросоціальність
Анотація: В дисертаційному дослідженні вивчаються особливості формування гендерної ідентичності підлітків, проаналізовано соціокультурні фактори цього процесу. Розглянуто підліткову групу як носія гендерної субкультури і фактора формування зрілої гендерної ідентичності. Виявлено фактори, що перешкоджають формуванню зрілої гендерної ідентичності підлітків. Встановлено, що формуванні гендерної ідентичності підлітків спостерігається тенденція переорієнтації із стереотипно-традиційних маскулінно-фемінних на андрогінні гендерні ролі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5/Т 48 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Тамара Володимирівна
Назва : Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :202 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-188.
УДК : 37.014.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтеграція освіти--освітній комплекс--адаптація--соціалізація--навчально-виховний процес--професійне самовизначення
Анотація: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Г 52-571151 рукописний текст
Автор(и) : Главінська, Олена Дмитрівна
Назва : Вплив низької навчальної успішності на становлення самооцінки школяра : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-185.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.091.212.7 + 37.015.3:159.922.7 + 37.091.212.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Низька успішність
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка дитини--навчальна неуспішність--соціалізація--психолого-педагогічна допомога--образ "я"--суб'єктність--розумова працездатність
Анотація: В дисертаційному дослідженні виявлено специфіку ставлення учнів до себе та до своєї навчальної успішності в залежності від причин, що заважають засвоювати знання на достатньому рівні. Виявлено специфіку ставлення батьків до низької навчальної успішності дітей. Порівняно показники основних параметрів самооцінки, ставлення до навчання в учнів з високою та низькою навчальною успішністю. Розкриті психологічні умови оптимізації розвитку особистості в учнів з низькою навчальною успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.64/Д 44 рукописний текст
Автор(и) : Дідух, Микола Леонтійович
Назва : Становлення політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :201 с.: табл.
Колективи : Національний університет ім. Тараса Шевченка. Кафедра соціальної психології
Примітки : Бібліогр.: с. 177-196.
УДК : 316.64
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична свідомість--соціалізація--когнітивно-ситуативний фактор--рефлексія--маніпуляції--політична участь--саморегуляція
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене становленню політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності. Встановлено, що політична свідомість є необхідною складовою свідомості особистості як такої, її існування зумовлюється самим фактом соціального життя людини. Виявлено, що становлення політичної свідомості молоді визначається мимовільними інтеріоризаційними факторами, а також факторами рефлективними, яким властива особистісна контрольованість, усвідомленність, ціннісно-раціональна визначеність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6+159.955/Н 19-936514 рукописний текст
Автор(и) : Назарук, Оксана Миколаївна
Назва : Вікові особливості розуміння особистого досвіду : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-202.
УДК : 159.922.6+159.955.1:165.243 + 159.922.6 + 159.955.1:165.243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--адаптованість--особистий досвід--наратив--розуміння--особистісні якості--вікові особливості--діти--підлітки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Здатність дитини до інтегрування свого особистого досвіду вперше було досліджено за допомогою аналізу наративу. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дозволяють встановити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено існування зв'язку між рівнем розуміння дитиною свого особистого досвіду та якістю відображення його в її наративі. Доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Д 30 рукописний текст
Автор(и) : Дембицька, Наталія Миколаївна
Назва : Психологічні особливості політичної соціалізації студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-194.
УДК : 316.614.6-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--політична соціалізація--політичні уявлення--студенти
Анотація: Проаналізований сучасний стан розробки проблеми політичної соціалізації у науковій літературі, визначені особливості соціалізації особистості в юнацькому віці. Розроблена модель психологічної залученості особистості до політичного життя як засіб дослідження результатів політичної соціалізації студентів. Досліджено змістові характеристики політичних уявлень студентів та особливості психологічної залученості студентів до політичного життя. Встановлено зв'язок особливостей психологічної залученості студентів до політичного життя із змістовими характеристиками політичних уявлень.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/К 21-879473 рукописний текст
Автор(и) : Карабин, Тарас Васильович
Назва : Вплив особливостей спілкування в мережі "Інтернет" на процес соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2005
Кільк.характеристики :261 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-213.
УДК : 316.614.6-057.875:316.454.52:004.738.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Соціальна психологія-- Спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--спілкування в інтернеті--віртуальна комунікація--особливості спілкування в інтернеті--інтернет-залежність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню впливу спілкування в мережі Інтернет на процес соціалізації студентів. У роботі висвітлено специфіку соціалізації сучасних студентів, зокрема у середовищі ВНЗ, роль спілкування у процесі соціалізації, досліджено сутність комунікації в мережі Інтернет та з'ясовано її особливості, що відрізняють її від спілкування у реальному середовищі, теоретично обґрунтовано взаємозв'язок спілкування в мережі Інтерент та процесу соціалізації студентів в сучасних умовах. Емпірично досліджено змістові характеристики спілкування в Інтернеті, з'ясовано відмінності у ціннісних орієнтаціях, особистісних характеристиках і параметрах соціалізованості студентів, які користуються та не користуються мережею Інтернет.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:331.5/М 12-478124 рукописний текст
Автор(и) : Мащенко, Наталія Іванівна
Назва : Соціально-психологічні чинники становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :195 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-192.
УДК : 378-057.875:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійна самосвідомість
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--професійна самосвідомість--рефлексія--адаптація--професіонал--соціалізація--фрустраційна толерантність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів. Встановлено, що соціально-психологічними чинниками професійного становлення студентів технічних університетів виступають загальні уявлення про цінність їхнього фаху і соціальні прояви діяльності. Встановлено, що образ "я-фахівець" є стрижневим компонентом професійної самосвідомості. Показано. що успішне професійне становлення фахівців інженерних спеціальностей вимагає актуалізації особистісної, предметної та соціальної рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописний текст
Автор(и) : Власенко, Людмила Василівна
Назва : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :196 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Культура спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Анотація: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+316.614/У 31 рукописний текст
Автор(и) : Удовенко, Юлія Миколаївна
Назва : Вплив несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :260 с.: табл., рис., мал.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-201.
УДК : 159.922.7+316.614
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація-- Психічний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--несприятливі умови соціалізації--психологічне насильство--психічний розвиток дитини--я-образ--міжособистісна взаємодія--соціально-психологічна реабілітація
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини молодшого шкільного віку. Проаналізовано основні підходи до вивчення закономірностей такого впливу на формування особистості дитини. З'ясовано особливості впливу несприятливих умов соціалізації на рівні емоційної, пізнавальної, мотиваційної сфери, образу-Я та сфери міжособистісної взаємодії. Визначено зміни структурних компонентів психічного розвитку дитини, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. Розроблено типологію дітей, які зазнали впливу несприятливих умов соціалізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-053.6:3/К 64-471514 рукописний текст
Автор(и) : Коняєва, Лілія Дмитрівна
Назва : Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :275 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-242.
УДК : 316.614.6-053.6:379.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--підлітки--ідентичність--ідентифікація--успішність соціалізації--позашкільна діяльність--спортивна діяльність--підлітки-спортсмени
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню однієї з актуальних проблем сучасної соціальної психології-психологічних особливостей соціалізації підлітків у позашкільній діяльності. На основі теоретичного аналізу виділені основні особливості соціалізації підлітків у зв"язку з формуванням їх особистісної ідентичності, визначені та обгрунтовані критерії оцінки успішності соціалізації підлітків, обгрунтований зв"язок психологічних особливостей та успішності соціалізації підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, зі змістом іх особистісної ідентичності, виділено основні чинники позитивного впливу позашкільної діяльності на розвиток особистісної ідентичності в підлітковому віці та з"ясовано місце спортивної діяльності у соціалізації підлітків.В емпіричному дослідженні проаналізовано зв"язок особистісної ідентичності підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, з успішністю їх соціалізації. Виявлено, що підлітки-спорстмени мають розвинену структуру ідентичності, з домінуванням ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема, а також найбільш гармонійне сполучення важливих для успішної організації особистісних параметрів, що свідчить про більш успішну її соціалізацію. Підтверджено положення про те, що особливості та характер соціалізації підлітків багато в чому визначається особливостями змісту їх ідентичності, яка формується під впливом певної позашкільної діяльності. Зокрема, доведено, що більш успішній соціалізації підлітків-спорстменів сприяє домінуванняв структурі їх особистісної ідентичності ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-056.49/Л 87-775954 рукописний текст
Автор(и) : Лучинкіна, Анжеліка Іллівна
Назва : Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-196.
УДК : 159.922.73-056.49+316.624 + 159.922.73-056.49 + 316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-дезадаптована поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--соціальна адаптація--соціальна дезадаптація--референтна група--самооцінка--тривожність--шкільне середовище--динаміка розвитку
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою.Уточнено поняття "соціального середовища школи" як сукупність взаємовпливів учнів, педагогів, батьків у ході навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду всіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їхніх субкультур. Наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов"язана з рівнем розвитку соціального середовища классу: найбільша кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою спостерігається на рівні розвитку "розпад на групи", найменьша-на рівні "об"єднання". Ступінь дезорієнтації найбільше посилюється на рівні розвитку "розпад на групи". соціальна дезадаптація учнів достовірно пов"язана з їх низькім соціаметричним статусом та високим рівнем тривожності, а також низьким соціаметричним статусом та неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Показано, що системна соціально-психологічна корекція особистості учнів із соціально дезадаптованою поведінкою передбачає організацію шкільного соціального середовища, як цілісної системи, що забезпечує групову згуртованість всіх учасників навчально-виховного процесу за умови задоволення базових соціальних потреб дитини.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.87:/П 61-944050 рукописний текст
Автор(и) : Поснова , Тетяна Петрівна
Назва : Соціально-психологіні чинники політичної соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :260 с.: граф., табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 241-260.
УДК : 316.614.6-057.87:32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична соціалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична соціалізація--психологічні чинники--ціннісні орієнтації--політичні цінності--соціалізованість
Анотація: В роботі дається теоретико-аналітичний огляд наукової літератури з даної проблематики, розглянуто механізми, етапи та соціально-психологічні фактори політичної соціалізації студентської молоді. Виявлено соціально-психоллогічні чинники впливу на процес політичної соціалізації студентської молоді. Особлива увага приділяється з"ясуванню ролі вищого навчального закладу як важливого соціального інституту у процесі входження нової генерації в політичне життя українського суспільства. В роботі представлено результати емпіричного дослідження проблем політичної соціалізації, з"ясовано особливості політичної соціалізації студентської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства, виявлено систему особистісних та політичних цінностей сучасної молоді, запропоновано шляхи оптимізації процесу політичної соціалізації в стінах вищого навчального закладу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6+159.964/Р 62-362975 рукописний текст
Автор(и) : Рожденственський , Андрій Андрійович
Назва : Вікові особливості подолання когнітивного дисонансу в потенційних емігрантів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :215 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.922.6+159.964.3 + 159.922.6 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Когнітивний дисонанс
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еміграція--фрустрація--соціалізація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія
Анотація: Виявлено, що рішення про емігрування не лише не ослаблює когнітивного дисонансу, а навпаки-посилює. На основі експериментальних даних показано, що подолання негативних проявів когнітивного дисонансууможливлюється завдяки розвитку фрустраційної толерантності. Показано, що фрустраційна толерантність справляє детермінуючий вплив на їх соціальне становлення. У контексті вікової та педагогічної психології, фрустрація у життєдіяльності виступає, з одного боку, наслідком певної якості соціальної структури, з іншого, індивідуально-психологічною детермінантою, що визначає певні особистісні прояви. Експериментально доведено, що способом запобігання та корекції фрустраційних станів може виступати розвиток рефлексії: тією самою мірою, якою дипресія виступає об"єктивним фактором финикнення фрустрацій, депривація як усвідомлена проблемність, розрив у відлагодженій діяльності виступає актуалізуючим чинником щодо звертання до засобів рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614-053.6:336/З-92-418126 рукописний текст
Автор(и) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Назва : Ставлення до грошей як фактор економічної соціалізації старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :268 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-200.
УДК : 316.614-053.6:336.74
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Економічна соціалізація
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--ставлення до грошей--економіко-психологічна адаптація--монетарні уявлення
Анотація: У дослідженні на засадах культурно-діяльнісного та структурно-функціонального підходів розкриваються психологічні особливості економічної соціалізації старшокласників у зв"язку зі специфікою ії ставлення до грошей. Обгрунтовується структурно-функціональна модель детермінації економічної соціалізації особистості як інструмент пізнання психологічних особливостей ставлення старшокласників до грошей в якості чинника іх економічної соціалізації. Емпірично підтверджується положення про те, що зі зменшенням представленості афективних складових з негативною валентністю в структурі ставлення до грошей та збільшенням поінформованності про економічну реальність і зростанням значущості грошей в системі цінностей особистості, зі зростанням ролі раціональних монетарних установок в організації системи становлення до грошей прямо пов"язане зростання рівня економічної соціалізації особистості на етапі юнацтва. Обгрунтовуються заходи по цілеспрямованому формуванню раціонального ставлення особистості до грошей як засобу оптимізації процесу економічної соціалізації. Зокрема, розроблено програми спеціалізованого соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування раціонального ставлення до грошей та тих економічно-психологічних якостей старшокласників (раціональне, нестереотипне мислення, продуктивність діяльності в ситуаціях невизначенності, ощадливість, здатність до рефлексії), які відповідають економічно активному рівню особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305/Л 64
Автор(и) : Літвінова, Ольга Володимирівна
Назва : Гендерна психологія : навч. посіб.
Вихідні дані : Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2010
Кільк.характеристики :236 с.
Колективи : Східноукраїнський нац. ун-т ім. В. Даля
ISBN, Ціна 978-966-590-812-8: 14.00 грн
УДК : 159.922:305](075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Гендерна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна психологія--статева диференціація--гендерна ідентичність--гендерна соціалізація--гендерні стереотипи--гендерні відносини
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 154/Д 30
Автор(и) : Дембицька Н. М.
Назва : Психологія економічної соціалізації школярів : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2010
Кільк.характеристики :385 с.
Колективи : КНУ ім. Т. Шевченка
Ціна : 45.00 грн.
УДК : 316.614.6-053.5/.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Психологія дітей шкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація школярів--економічна психологія--психологія дітей шкільного віку
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Токарева, Людмила Дмитрівна
Назва : Сім'я як фактор соціалізації дошкільника
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 210-218 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 218 (7 назв)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--сімейне виховання--соціалізація
Анотація: Досліджено деякі особливості соціалізації дитини дошкільного віку в умовах сім'ї. Звернено увагу батьків на цінності, які дитина засвоює у процесі соціалізації. Окреслено роль сім'ї у соціалізації дитини.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/М 57-767836 рукописний текст
Автор(и) : Міщенко, Олена Олександрівна
Назва : Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :356 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 326-356.
УДК : 316.614.6-057.875:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Економічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна культура--студенти--економічна соціалізація--"людина економічна"--психолого-економічні якості--економічні цінності--мотиваційні потреби
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних детермінант економічної культури студентської молоді. На основі теоретичного аналізу визначено економічну культуру як систему економічних цінностей суспільства. Образ "людини економічної" є нормативним еталоном економічно успішної людини. Доведено існування рівнів економічної культури особистості, які визначаються взаємодією двох складових процесу економічної соціалізації: особливостями економічних цінностей суспільства і особливостями мотиваційно-потребової системи індивіда.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: [ПП "Медобори"], 2011
Кільк.характеристики :272 с.
Колективи : НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
ISBN, Ціна 5-9268-0483-3: 10.00 грн.
УДК : 159.923+159.9:005.745](06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кризові явища генези особистості--відповідальність--аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів--симптоматика емоційного вигорання--самоідентичність--соціалізація молодшого школяра--соціалізація молодшого підлітка--соціальні потреби у старшокласників--діти з розумовою відсталістю--формування характеру у підлітковому віці--навчальна мотивація учнів--формування професіоналізму практичного психолога--картина світу--духовне становлення майбутнього фахівця--амбівалентність клієнта--самодетермінація особистості--збереження здоров'я--міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації--спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності--оволодіння педагогічними цінностями--молодші школярі--психологічне консультування--категорії психічного здоров'я--задоволеність шлюбом--формування взаємин у навчанні--навчальна взаємодія--перша експериментальна психологічна лабораторія--становлення професійної ідентичності особистості--самосвідомість молодших школярів--вегетосудинна дистонія
Зміст : Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи/ С. Д. Максименко. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності/ Л. В. Дзюбко. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. До проблеми емоційного впливу музики на особистість/ М. В. Субота.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 2264
Кількість відвідувачів 464
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя