Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціокультурне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.928.22
С 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Соловей, Яніна Григорівна.
    Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості [Текст] / Я. Г. Соловей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 254-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- цінності -- ціннісне становлення -- музична обдарованість -- самоактуалізація -- соціокультурне середовище -- професійна спрямованість -- професійна мотивація -- особистісне самовизначення
Анотація: Висвітлено цінності майбутніх музикантів та психологічні особливості їх професійного становлення. Визначено вплив соціокультурного середовища на систему цінностей музично обдарованої особистості та розвиток її смисложиттєвих орієнтацій. З'ясовано роль мотиваційної спрямованості особистості як однієї з особливостей становлення та розвитку цінностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Соловей, Яніна Григорівна.
    Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості [Текст] / Я. Г. Соловей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 152-160. - Бібліогр.: с. 158-160 (12 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- становлення -- ціннісні впливи -- соціокультурне середовище -- батьки
Анотація: У статті висвітлено аналіз психологічних підходів до проблеми ціннісного впливу педагогів, батьків та соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості. Визначено, що музично обдаровані люди, зазвичай самі особливо підкреслюють роль сімейного музичного середовища чи надлишок музично-слухових уявлень у ранньому дитинстві. Підкреслено, що починаючи заняття у ранньому віці, більшість музикантів обирають не тільки професію, але й спосіб життя, а отже, до певної міри, специфічні умови, середовище та спосіб особистісного росту. Виділено теоретичні принципи, які слід використовувати педагогам під час роботи над розвитком музичних здібностей юного дарування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чайка, Галина Василівна.
    Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття "Я" в працях українських і зарубіжних дослідників [Текст] / Г. В. Чайка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 215-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (23 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
поняття «Я» -- Я-концепція -- Я-образи -- особистість -- соціокультурне середовище
Анотація: У статті на основі літературних джерел досліджується Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття «Я». Я-концепція виникає і розвивається у процесі соціальної взаємодії, є результатом культурного розвитку. Вона змінюється під впливом як внутрішніх, так і зовнішніх чинників, які можуть бути як традиційними: сім’я, школа, так і новими: засоби масової інформації, комп’ютерне віртуальне середовище. Як складну, ієрархічно побудовану систему, Я-концепцію можна розглядати, виходячи з різних основ, проте Я-образи можна розглядати як такі структурні елементи цілісної Я-концепції, що розкривають суб’єктивне знання особистості про себе, в яких узагальнена емоційна і когнітивна інформація про сутність «Я».


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Панченко, О. А.
    Соціалізації особистості в умовах інформаційної турбулентності [Текст] / О. А. Панченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 87-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна турбулентність -- інформаційна соціалізація -- соціокультурне середовище -- медіаграмотність -- евристика -- турбулентне мислення
Анотація: У статті розглядається специфіка соціалізації особистості в умовах інформаційної турбулентності, зумовленої диструктивними факторами навколишнього природного та суспільно-політичного середовищ. В таких умовах особистість постійно перебуває в напрузі і мусить корегувати життєвий шлях, щоб адаптуватся до швидких змін і не стати жертвою соціалізації. Акцентовано, що турбулентність, як адекватна відповідь особистості, відіграє конструктивну роль у вигляді формування "турбулентного мислення", що створює передумови для забезпечення ефективності процесу соціалізації. Таке мислення утворюється шляхом формування відповідного соціокультурного середовища, в якому органічно поєднані потенціали новтнього освітнього простору і саморозвитку та самоактуалізації особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 60194
Кількість відвідувачів 1457
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя