Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціометричний статус<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5(/Ш 83-972225 рукописний текст
Автор(и) : Шпак, Світлана Григорівна
Назва : Психологічні особливості поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :216 с.: табл., рис. + 1(додаток)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-216.
УДК : 159.922.73-053.5(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологія поведінки-- Конфлікти
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі--конфлікт--особливості поведінки--емоційно-вольова незрілість--соціометричний статус
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях. Проаналізовано сучасний стан теоретичних і прикладних досліджнь поведінки молодших школярів, особливостей їх спілкування. Розглянуто вплив індивідуально-психологічних особливостей та зовнішніх чинників на характер поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях. Обґрунтовано комплекс методик дослідження особливостей поведінки дітей молодшого шкільного віку та запропоновано і апробовано психокорекційну програму формування навичок конструктивних форм поведінки у конфліктних ситуаціях.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/П 12-652085 рукописний текст
Автор(и) : Павелків, Віталій Романович
Назва : Психологічні засоби корекції міжособистісних стосунків у підлітків з агресивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :277 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-204.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49:316.472.3+159.964.3 + 159.922.73-053.6-056.49:316.472.3 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки-- Агресія
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--агресивна поведінка--самооцінка--міжособистісні відносини--соціометричний статус--продуктивне середовище
Анотація: Роботу присвячено проблемі психологічних чинників агресивної поведінки підлітків та шляхів її корекції в умовах освітнього закладу. Одержано нові дані стосовно специфічних рис агресивної поведінки у підлітковому віці. Показано вплив самоставлення, мотивів та соціально-моральних цінностей на агресивну поведінку підлітків. Виявлено зумовленість агресивної поведінки підлітків їхніми стосунками з однолітками, вчителями та батьками. Створено й апробовано програму корекції агресивної поведінки підлітків в умовах продуктивного розвивального середовища.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/Р 98
Автор(и) : Рябовол Т. А.
Назва : Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 386-393: рис. (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 392 (4 назви)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гіперсоціалізація --алекситимія--відторгнуті--девіація --лідери--підлітки--прийняття--соціометричний статус
Анотація: В статті подано емпіричні результати дослідження впливупорушень у взаєминах з оточуючими на існування відхилень у здоров'ї індивіда. Досліджено зв'язок ставлення однолітків та батьків до підлітків із наявністю відхилень у їх здоров'ї.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923-051:316.4/В 41
Автор(и) : Візнюк, Інесса Миколаївна
Назва : Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 79-88: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 86 (10 назв)
УДК : 159.923-051:316.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна компетенція--соціометричний статус--дозвіллєва діяльність--авторитет вчителя--соціальні деструкції--психологічний статус--професійна толерантність--самоактуалізація особистості--особистісна зрілість--ціннісні орієнтації--соціокультурне життя
Анотація: Аналізуються основні аспекти формування культурологічних тенденцій особистості педагога у соціометричному вимірі. Простежуються умови розвитку педагогічної компетенції та авторитету вчителя, відзначено основні характеристики його дозвіллєвої діяльності. Обгрунтовано проблеми щодо самоактуалізації особистості педагога у соціометричному вимірі, згідно його культурологічних цінностей і пріоритетів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Качар'ян В. С.
Назва : Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 63-72 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
УДК : 159.922.765
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдаровані діти--художньо-естетична обдарованість--здібності--самооцінка--агресивність--соціометричний статус
Анотація: Робота присвячена вивченню соціально-психологічних особливостей дітей, що мають художньо-естетичні та практичні навички. Визначено типи темпераменту обдарованих дітей. Діагностовано рівень самооцінки досліджуваних. Виявлено рівень агресії цих дітей та рівень інтелекту. Визначено переважну спрямованість особистості обдарованих дітей.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5(/М 21-943541669 рукописний текст
Автор(и) : Мальцева, Марія Василівна
Назва : Особливості міжособистісних стосунків молодих школярів з різних за економічним статусом сімей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :259 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-215 (242 назви)
УДК : 159.922.73-053.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічний статус сім'ї--соціометричний статус--міжособистісні стосунки--молодший шкільний вік--корекція міжособистісних стосунків
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми міжособистісних стосунків молодших школярів у колективі однолітків із різних за економічним статусом сімей. Проаналізовано основні підходи до вивчення міжособистісних стосунків у соціальній психології, виділено основні детермінанти міжособистісних стосунків дітей молодшого шкільного віку: навчальні, комунікативні, моральні, територіальні, етнічні, економічні, самовдосконалення. Доведено, що одним із основних чинників формування міжособистісних стосунків є економічний статус сім’ї. Виявлено відмінності в рівні вираженості соціально-психологічних характеристик молодших школярів, залежно від показників віку, соціометричного статусу та економічного статусу сім’ї. Виявлено, що молодші школярі неоднаково ставляться до своїх однокласників та в більшості випадків прагнуть обирати для свого кола спілкування дітей із однакового економічного статусу сім’ї, діти в спілкуванні відчувають себе комфортно, якщо належать до одного економічного статусу. Розроблено та апробовано авторську програму корекції міжособистісних стосунків молодших школярів з різних за економічним статусом сімей, орієнтовану на дітей та батьків, в основу якої покладено комплекс соціально-психологічних занять, що сприяє усвідомленому ставленню до себе, до інших та до світу в цілому, набуттю та закріпленню молодшими школярами навичок позитивної вербальної та невербальної комунікації в міжособистісних стосунках. Зауважено, що нерівність дітей, як і дорослих у суспільстві, є завжди, але корекційна робота, опираючись на особистісні характеристики, показує покращення становища в системі міжособистісних стосунків. Матеріали дослідження можуть бути використані в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5(/М 21-734403612 рукописний текст
Автор(и) : Мальцева, Марія Василівна
Назва : Особливості міжособистісних стосунків молодих школярів з різних за економічним статусом сімей : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :17 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17 (11 назв)
УДК : 159.922.73-053.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічний статус сім'ї--соціометричний статус--міжособистісні стосунки--молодший шкільний вік--корекція міжособистісних стосунків
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми міжособистісних стосунків молодших школярів у колективі однолітків із різних за економічним статусом сімей. Проаналізовано основні підходи до вивчення міжособистісних стосунків у соціальній психології, виділено основні детермінанти міжособистісних стосунків дітей молодшого шкільного віку: навчальні, комунікативні, моральні, територіальні, етнічні, економічні, самовдосконалення. Доведено, що одним із основних чинників формування міжособистісних стосунків є економічний статус сім’ї. Виявлено відмінності в рівні вираженості соціально-психологічних характеристик молодших школярів, залежно від показників віку, соціометричного статусу та економічного статусу сім’ї. Виявлено, що молодші школярі неоднаково ставляться до своїх однокласників та в більшості випадків прагнуть обирати для свого кола спілкування дітей із однакового економічного статусу сім’ї, діти в спілкуванні відчувають себе комфортно, якщо належать до одного економічного статусу. Розроблено та апробовано авторську програму корекції міжособистісних стосунків молодших школярів з різних за економічним статусом сімей, орієнтовану на дітей та батьків, в основу якої покладено комплекс соціально-психологічних занять, що сприяє усвідомленому ставленню до себе, до інших та до світу в цілому, набуттю та закріпленню молодшими школярами навичок позитивної вербальної та невербальної комунікації в міжособистісних стосунках. Зауважено, що нерівність дітей, як і дорослих у суспільстві, є завжди, але корекційна робота, опираючись на особистісні характеристики, показує покращення становища в системі міжособистісних стосунків. Матеріали дослідження можуть бути використані в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 6480
Кількість відвідувачів 630
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя