Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сприймання музики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937:78/М 17 рукописний текст
Автор(и) : Максимов , Микола Володимирович
Назва : Психологічні особливості сприймання музики особистістю залежно від соціальної адаптованості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :196 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-176.
УДК : 159.937:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Сприймання музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання музики--властивості особистості--музичний дискурс--емоційна сфера--соціальна адаптованість--мистецтво
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню психологічним особливостям сприймання музики особистістю залежно від соціальної адаптованості. Розглянуто особливості стприймання людиною музичного простору; основні компоненти та параметри музичного дискусу як основи емоційно-чуттєвого сприйняття світу, а також зв"язок виявлених компонентів музичного дискурсу з певними особистісними властивостями людини відповідно до її музичних уподабань. У ході дослідження з"ясовано, що існує зв"язок мід певними особистісними особливостями людини та її музичним сприйманням. особи, яким притаманні внутрішні конфлікти, амбівалентність почуттів, недостатній розвиток рефлексії віддають перевагу творам, в яких домінують дисонансні сполучення, готрота та "колючість" мелодики та ритму. Загальному фону світосприймання соціально дезадаптованих осіб відповідає музика, я ка має небезпечний вплив на психічний стан людини через підвищену гучність, неприродні звукочастотні характеристики, надмірну повторність, що несе гіпнотичний , трансовий ефект. музика, що налаштовує на роздуми, відображає серйозні глибинні почуття, не сприймається соціально дезадаптованою особою, оскільки вступає всупереч з її намаганнім відволіктися від усвідомлення своєї життєвої позиції. Встановлено, що поняття "музичний дискурс" має розглядатися як конститувальна характеристика особистості. Виявлені закономірності музичного сприймання, що відповідають певним особистісним параметрам, дати можливість розорбити методику виизначення рівня соціальної адаптації людини відповідно до її індивідуального музичного дискурсу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Субота, Марія Василівна
Назва : Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 203-214 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 213 (14 назв)
УДК : 159.922.6+159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання музики--реципієнт--музична діяльність--аперцепція
Анотація: Розглядається проблема компетентності слухача у сприйманні музики, зокрема впливу музичної підготовки і досвіду на сприймання та інтерпретацію музичного мистецтва слухачів з різним рівнем музичної освіти.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Субота, Марія Василівна
Назва : Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 437-445 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 445 (8 назв)
УДК : 159.922.6:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання музики--емоційне сприймання--емоційний вплив--почуття--емоційні стани--емоційна сфера дітей--мистецтво--музичний твір--переживання--реципієнт
Анотація: В статті розглядається одне із найскладніших завдань художнього сприймання - збереження емоційної безпосередності сприймання при зростаючій свідомості ставлення до мистецтва, при заглибленні в його структуру і техніку, так як для розкриття емоційно-смислового змісту серйозної професійної музики всіх видів і жанрів необхідні не тільки розвиток у дітей певних музичних здібностей, оволодіння ними спеціальними знаннями, які включають розуміння елементів теорії музики, а й особлива спрямованість продуктивного педагогічного впливу на розв'язання цієї проблеми.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Максимов М.В., Чаусова Р.Б.
Назва : Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 114-124 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 159.922.73:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток--рефлексивні вміння--творчість--молодші школярі--сприймання музики
Анотація: В статті розглянуто проблему розвитку рефлексивних вмінь учнів. Показано, що серйозною перешкодою розвитку рефлексії сучасних дітей є "лінійність" мислення, яка знижує розумову активність дитини, позбавляє її необхідності тренування процесів осмислення, уяви, творчості. З'ясовано зв'язок між сприйманням музичних творів та розвитком творчості та рефлексії. Доведено, що вербальні засоби розвитку рефлексії, тобто вплив через когнітивну сферу є малоефективним, натомість вплив на емоційну сферу дає можливість через підсвідоме сформувати мотивацію до самоаналізу, рефлексії та творчості. Розроблено програму розвитку рефлексії під впливом сприймання музики.
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 106400
Кількість відвідувачів 1062
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя