Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (350)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сприйняття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11
Вихідні дані : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Кільк.характеристики :315 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 19.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу/ О. М. Байєр. Діагностика творчості дошкільників/ І. М. Біла. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища/ Ю. В. Болотна. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів/ І. Ващенко, О. Литвиненко. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків/ Т. Говорун. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників/ Т. М. Іванова. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку/ С. А. Іванчук. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Формування духовних цінностей у родині/ О. В. Карапетрова. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів/ О. С. Колпакчи. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків/ І. В. Кондратець. Підвалини щасливого дитинства/ С. О. Ладивір. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності/ К. В. Левшунова. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки/ В. В. Лесик, О. В. Тесленко. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації/ О. А. Панченко [и др.]. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти/ Т. О. Піроженко. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника/ О. В. Пісарєва. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка/ Р. Пурмале. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування/ М. В. Савченко. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми/ Л. І. Соловйова. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу/ Н. П. Тарнавська. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини/ Л. І. Тищук. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці/ І. Є. Товкач. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками/ Л. Д. Токарєва. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання/ В. В. Федорик. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога/ О. І. Федорчук. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании/ И. Фрейберга. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії/ А. В. Якименко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Ващенко І., Литвиненко О.
Назва : Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 33-45 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 43-44 (10 назв)
УДК : 159.922.73+81-26
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття тексту--індивідуальні особливості--типи читачів--індивідуальні психологічні особливості--художній текст
Анотація: Процес сприйняття літературного тексту тягне за собою виникнення ставлення людини до тексту і формування її подальшої поведінки, заснованої на отриманих знаннях. Стаття присвячена проблемі формування індивідуально-психологічних детермінант сприйняття різних літературних текстів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 10
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :216 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 13.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности/ Н. В. Чепелева. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности/ С. Ю. Рудницкая. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Особистісне самопроектування і проблема раціональності/ І. В. Лебединська. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування)/ О. О. Зарецька. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці/ О. М. Шиловська. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань/ І. В. Березко. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях/ О. Д. Кресан. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності/ Д. С. Мещеряков. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості/ І. Л. Гудінова. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості/ К. В. Гуцол. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход/ И. С. Галунзовский. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937+159.954.4/О-64-292838679
Автор(и) : Моляко В. О., Біла, Ірина Миколаївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна, Латиш, Наталія Михайлівна, Медведєва, Надія Віталіївна, Найдьонова Л.М., Третяк, Тетяна Миколаївна, Кіричевська Е. В., Кокарєва, Марія Володимирівна, Москаленко В.В.
Назва : Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :57 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.937+159.954.4](072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія сприйняття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче сприймання--інформаційні індикатори реальності--перцептивно-конструктологічна культура
Зміст : Методологічні засади формування прийомів творчого сприймання/ В. О. Моляко. Виховання творчого сприймання у дітей дошкільного віку/ І. М. Біла. Оптимізація сприймання дітьми художніх інформаційних структур/ Н. А. Ваганова. Розвиток творчого конструювання у дітей молодшого шкільного віку/ Н. М. Латиш. Стимуляція художнього сприймання молодших школярів/ Н. В. Медведєва. Сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ Л. М. Найдьонова. Розвиток творчого сприймання інформації в процесі розв'язування задач/ Т. Н. Третяк. Розвиток творчого сприймання релігійної інформації в юнацькому віці/ Е. В. Кіричевська. Активізація творчого сприймання студентами рекламної інформації/ М. В. Кокарєва. Формування образу успішної людини у студентської молоді/ В. В. Москаленко.
Анотація: В даному посібнику на основі спеціальних теоретико-експериментальних досліджень процесів творчого сприймання навколишнього світу у його актуальних та різноманітних проявах подаються рекомендації щодо підвищення загальної культури сприймання з урахуванням вікових та освітніх характеристик (дошкільників, школярів, студентів). Передбачається, що перцептивно-конструктологічна культура становитиме більш адекватний фундамент розуміння суб’єктом інформаційних індикаторів реальності. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.3/К 72
Автор(и) : Костюченко , Олена Вікторівна
Назва : Перцептивні основи образу світу у студентів : монографія
Вихідні дані : Київ: ТОВ НПП "Інтерсервіс", 2013
Кільк.характеристики :444 с.
Ціна : 30.00 грн
УДК : 159.937
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія сприйняття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перцепція--світосприймання--творче світосприймання--творчий характер--адаптація
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(902.7)/Д 18
Автор(и) : Данилюк, Іван Васильович
Назва : Етнічна психологія як галузь наукового знання: історико-теоретичний вимір : монографія
Вихідні дані : Київ: Самміт-Книга, 2010
Кільк.характеристики :430 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-7889-48-7: 26.00, 26.00, грн
УДК : 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнічна психологія--культура--етнічна спільнота--міжетніні відносини--міжгрупове сприйняття--міжетнічні конфлікти
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Клименко Ю. О.
Назва : Категорія часу в психологічній науці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 64-72 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
УДК : 159.937.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття часу--психологічний час--особистісний час--організація часу
Анотація: У статті узагальнено основні наукові підходи і психологічні концепції дослідження однієї з фундаментальних категорій психології – часу, який є важливим компонентом орієнтації людини у світі. Визначено, що у психологічній науці виокремлюють три провідних напрямки його дослідження: психофізіологічний, психологічний і особистісний. Проаналізовано особливості сприйняття часу людиною.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Колярова, Анастасія Олегівна
Назва : Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 200-213 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: С. 213 (3 назви)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тілесний досвід--рефлексія тілесного досвіду--семантичний простір сприйняття тіла--самопроектування особистості--метод семантичного диференціалу
Анотація: У статті наведено опис емпіричного дослідження змістовного наповнення семантичного простору сприйняття та розуміння тіла особистостями, здатними до самопроективної діяльності та рефлексії власного тілесного досвіду.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:616-08-039/К 43-972931724 рукописний текст
Автор(и) : Кириллов, Дмитро Вікторович
Назва : Особливості медико-психологічної реабілітації когнітивної сфери підлітків з ДЦП : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :194 с.: табл. + додатки 12 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-194 (217 назв).
УДК : 159.98:616-08-039.76]-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аномальний розвиток--інтелектуальна сфера--узагальнення--колірне сприйняття--спотворення полів зору
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми медико-психологічної реабілітації у підлітків з ДЦП. З'ясовано, що характеристиками аномального розвитку підлітків з ДЦП є такі порушення як інтелектуальна "незрілість", порушення узагальнення і порушення здорового сприйняття. Зміна цих характеристик може відбуватися тільки при активному втручанні спеціалістів медичних психологів та лікарів-реабілітологів. Ці зміни відбуваються не синхронно і мають різну динаміку у вікових групах. Встановлено наявність специфічних порушень в інтелектуальній сфері у підлітків з ДЦП та компенсуючого ресурсу в межах нижньої межі (межі норми) сформованості видів мислення. Визначено, що у підлітків з ДЦП узагальнення за конкретними та ситуативними ознаками є характерною рисою конкретного (предметно-наочного) мислення. Виявлено, що динамічна гострота зору, колірне сприйняття (спотворення полів зору, випадання полів зору) значно знижені через порушення функції тім'яної кори (зона зорового сяйва) і при інших локалізаціях патологічного процесу в ЦНС (базальні пухлини, вогнищеві запальні процеси, крововиливи та інші порушення судинного характеру), що порушують зорові функції. Розроблено та впроваджено в якості діагностичного критерію нова методика СПЗ (спотворення полів зору), яка спрямована на виявлення порушень зорового сприяняття простору, спотворення руху предметів у просторі та аналізу патології колірного сприйняття.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:616-08-039/К 43-963021932 рукописний текст
Автор(и) : Кириллов, Дмитро Вікторович
Назва : Особливості медико-психологічної реабілітації когнітивної сфери підлітків з ДЦП : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :25 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.98:616-08-039.76]-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аномальний розвиток--інтелектуальна сфера--узагальнення--колірне сприйняття--спотворення полів зору
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми медико-психологічної реабілітації у підлітків з ДЦП. З'ясовано, що характеристиками аномального розвитку підлітків з ДЦП є такі порушення як інтелектуальна "незрілість", порушення узагальнення і порушення здорового сприйняття. Зміна цих характеристик може відбуватися тільки при активному втручанні спеціалістів медичних психологів та лікарів-реабілітологів. Ці зміни відбуваються не синхронно і мають різну динаміку у вікових групах. Встановлено наявність специфічних порушень в інтелектуальній сфері у підлітків з ДЦП та компенсуючого ресурсу в межах нижньої межі (межі норми) сформованості видів мислення. Визначено, що у підлітків з ДЦП узагальнення за конкретними та ситуативними ознаками є характерною рисою конкретного (предметно-наочного) мислення. Виявлено, що динамічна гострота зору, колірне сприйняття (спотворення полів зору, випадання полів зору) значно знижені через порушення функції тім'яної кори (зона зорового сяйва) і при інших локалізаціях патологічного процесу в ЦНС (базальні пухлини, вогнищеві запальні процеси, крововиливи та інші порушення судинного характеру), що порушують зорові функції. Розроблено та впроваджено в якості діагностичного критерію нова методика СПЗ (спотворення полів зору), яка спрямована на виявлення порушень зорового сприяняття простору, спотворення руху предметів у просторі та аналізу патології колірного сприйняття.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 129127
Кількість відвідувачів 1338
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя