Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сприйняття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11
Вихідні дані : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Кільк.характеристики :315 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 19.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу/ О. М. Байєр. Діагностика творчості дошкільників/ І. М. Біла. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища/ Ю. В. Болотна. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів/ І. Ващенко, О. Литвиненко. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків/ Т. Говорун. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників/ Т. М. Іванова. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку/ С. А. Іванчук. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Формування духовних цінностей у родині/ О. В. Карапетрова. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів/ О. С. Колпакчи. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків/ І. В. Кондратець. Підвалини щасливого дитинства/ С. О. Ладивір. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності/ К. В. Левшунова. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки/ В. В. Лесик, О. В. Тесленко. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації/ О. А. Панченко [и др.]. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти/ Т. О. Піроженко. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника/ О. В. Пісарєва. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка/ Р. Пурмале. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування/ М. В. Савченко. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми/ Л. І. Соловйова. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу/ Н. П. Тарнавська. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини/ Л. І. Тищук. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці/ І. Є. Товкач. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками/ Л. Д. Токарєва. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання/ В. В. Федорик. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога/ О. І. Федорчук. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании/ И. Фрейберга. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії/ А. В. Якименко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016
Кільк.характеристики :584 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 35.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу/ К. А. Андросович. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості/ О. Ю. Антоненко. Роль середовища в розвитку особистості/ С. В. Бабак. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура/ Б. В. Барчі. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології/ І. В. Білоконь. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі/ Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти/ Ю. Л. Бриндіков. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз/ Н. М. Бугайова. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій/ О. М. Васильченко. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення/ Л. І. Вальо. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії/ В. В. Волобуєв. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект/ Є. В. Гейко. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості/ С. Ю. Гуцол. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу/ В. М. Джоган. Особистісні чинники етнічної індивідуації/ М. Л. Дідух. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі/ Г. М. Дубчак. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. Аналіз проблеми особистісної суверенності/ І. М. Євченко. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи/ З. П. Зеленська. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ Е. З. Івашкевич. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ І. В. Івашкевич. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога/ С. С. Кельнер. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій/ Т. В. Комар. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості/ І. О. Котик. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості/ А. О. Курбатова. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу/ Л. М. Литвинчук. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування/ І. І. Максимів. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності/ І. А. Мартинюк. Аналіз проблеми ідентичності/ А. М. Маслюк. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця/ В. Ф. Маценко. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. М. Маценко. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти/ О. О. Мішкулинець. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/ Я. М. Моргунова. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів/ М. Мурусинець, Т. Чегі. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти/ Т. В. Палько. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття/ І. М. Поклад. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань/ О. А. Посвістак. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості/ О. Д. Питлюк-Смеречинська. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів/ О. В. Савицька. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини/ Н. А. Сєдова. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків/ В. І. Січка. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів/ І. В. Сулятицький. Досвід вивчення афектів в психології/ А. Д. Терещук. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння/ Ю. М. Терлецька. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога/ В. В. Турбан. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності/ В. М. Філіпович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю/ О. М. Шамич. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)/ В. В. Швець. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження/ Р. М. Шевченко. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України/ М. С. Ятчук. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах/ Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку/ Т. М. Кирпенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 10
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :216 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 13.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности/ Н. В. Чепелева. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности/ С. Ю. Рудницкая. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Особистісне самопроектування і проблема раціональності/ І. В. Лебединська. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування)/ О. О. Зарецька. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці/ О. М. Шиловська. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань/ І. В. Березко. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях/ О. Д. Кресан. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності/ Д. С. Мещеряков. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості/ І. Л. Гудінова. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості/ К. В. Гуцол. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход/ И. С. Галунзовский. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 22
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2016
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка/ В. О. Моляко. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.)/ Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога/ Б. В. Барчі. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання/ О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач/ Л. В. Березова. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності/ Н. А. Ваганова. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем/ О. В. Венцик. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності/ О. Р. Германович. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності/ В. В. Гресько. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку/ Ю. А. Гулько. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності/ І. В. Івашкевич. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини/ А. В. Кабанцева. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства/ В. В. Кириченко. Медичне мислення як творче мислення лікаря/ І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків/ Е. В. Кіричевська. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу/ І. Л. Козова. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди/ О. В. Костюченко. Криза в психології: конструктивна роль (рос.)/ В. О. Мазілов. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності/ І. А. Мартинюк. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Медведєва. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко [и др.]. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ/ О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень/ Л. М. Найденова. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.)/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала/ Т. С. Пільгук. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента/ О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці/ В. І. Січка. Розвиток музичної психології як науки/ М. В. Субота. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем/ Т. Н. Третяк. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці/ Л. І. Хабірова. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку/ Т. А. Хахановська. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів/ Г. С. Шапорда. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань/ М. С. Ятчук. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко)/ В. О. Моляко. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання/ Т. Н. Третяк.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.1ф/Б 63
Назва : Биология в познании человека
Вихідні дані : Б.м., 1989
Кільк.характеристики :256 с.
Колективи : Академия наук СССР. Институт философии
Ціна : 2.20 грн.
УДК : 159.9.015.7+159.923:1
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія сприйняття--біологія--життя--людина
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Січка В.І.
Назва : Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 42-463. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 461-462 (8 назв)
УДК : 159.92+172.42+378.169.14
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття--картина світу--образ світу--підлітковий вік--самосвідомість--візуалізація
Анотація: В статті надається аналіз результатів дослідження психологічних особливостей візуалізації сучасної картини світу у підлітковому віці, а саме розуміння сенсу життя, найбільш важливого, позитивного та негативного в житті, осмислення подій та цінностей сучасного світу. При аналізі результатів дослідження, було виділено 15 категорій візуалізації образу «Символ країни». Домінуючими виявились такі категорії: «Символіка» - прапор, герб, гімн; категорії: «Калина», «Природа», «Дім», «Карпати», «Свобода» та «Єдність», «Гроші», «Українська мова», «Воля». Виявлено, що особливості візуального символу дозволили через окремий образ дати цілісне уявлення про образ світу, ціннісні орієнтири сучасних підлітків. Показані вікові та гендерні особливості формування образу світу у підлітковому віці.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гощіцький А.В.
Назва : Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2020. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 27. - С. 74-80 (Шифр 15(08)/А 43-204885885)
Примітки : Бібліогр.: с. 78-80 (16 назв)
УДК : 159.95/7.031
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія мистецтва--первісне мистецтво--палеолітичні венери--баубо--англь-сюр-англен--психологія сприйняття--індивідуальність людини--сексуальність
Анотація: У даній розвідці, розглянуто один з типів Палеолітичних Венер - зображення нижньої частини жіночого тіла, від живота униз до ніг (створених на двох відомих пам'ятках - Англь-Сюр-Англен та у печері Шове), а також вірогідні аналоги з пізніших часів. Про подібні жіночі образи йдеться у дослідженні Зігмунда Фройда. Вони виражені в античних фігурах Баубо, сучасних карекатурах та позасвідомих фантазіях у деяких випадках неврозу. Ймовірно, що у випадках виявлених Фройдом, дані явища, якимось чином, "нав'язливо" намагаються проявитись у спотвореному вигляді, як рудименти психіки. Припускаємо, що як у палеоліті так і в пізніші часи зображена боротьба між психічною та тілесною сторонами людського існування, які є двома полюсами однієї і тієї ж душі.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Січка В.І.
Назва : Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 2276-287: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 286-287 (8 назв)
УДК : 159.92+172.42+378.169.14
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття--картина світу--образ світу--символ країни--підлітковий вік--розвиток --самосвідомість--візуалізація
Анотація: В статті надається аналіз результатів дослідження психологічних особливостей візуалізації сучасної картини світу у підлітків з повних і неповних сімей, а саме розуміння сенсу життя, найбільш важливого, позитивного та негативного в житті, осмислення подій та цінностей сучасного світу. Навіть при відсутності хоча б одного з батьків цей багатогранний світ буде не повний. Це призводить до того, що у підлітків в їх структурі смисложиттєвих та ціннісних орієнтацій постійно присутня орієнтація та нестабільність.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Красножон О. В.
Назва : Емпіричне дослідження етнопсихологічних особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 100-109 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
УДК : 159.922.4+159.9.019.4:316.722(430+477)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна комунікація--комунікативна поведінка--сприйняття часу--стиль спілкування
Анотація: Стаття присвячена дослідженню етнопсихологічних особливостей українців та німців на основі шести-факторної концепції міжкультурної комунікації. Виявлено нові етнопсихологічні особливості українців та німців у сфері ділової активності.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(902.7)/Д 18
Автор(и) : Данилюк, Іван Васильович
Назва : Етнічна психологія як галузь наукового знання: історико-теоретичний вимір : монографія
Вихідні дані : Київ: Самміт-Книга, 2010
Кільк.характеристики :430 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-7889-48-7: 26.00, 26.00, грн
УДК : 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнічна психологія--культура--етнічна спільнота--міжетніні відносини--міжгрупове сприйняття--міжетнічні конфлікти
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 108597
Кількість відвідувачів 1220
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя