Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (36)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=співчуття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.922.7-053.5+159.942
К 57


    Коган, Ірина Михайлівна.
    Емпатія і особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коган Ірина Михайлівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 179 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЕМПАТІЯ -- безпосереднє емоційне співпереживання -- чуттєво-образне співчуття -- рефлексивно-особистісне взаєморозуміння -- образ "Людина" -- образ "Я" -- образ "Ти"
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення особистості у шкільному віці та визначенню психологічних умов формування у молодших школярів здатності до емпатії. Конкретизовано психологічний зміст поняття емпатії; побудовано теотеричну модель емпатії як психологічного механізму узгодження уявлень дитини про людину як таку, про себе та про конкретну іншу людину. Проведено експериментальне дослідження емпатії як структурного компоненту образу людини та визначено його вікову динаміку. В умовах цілеспрямованого виховання формування емпатії у молодших школярів має здійснюватися за двома провідними напрямками: як розвиток якості особистості (емоційна чутливість) та як здатність особистості до емпатійної взаємодії (співчуття), що стає основою розвитку всіх компонентів емпатії, в першу чергу - рефлексивно-особистісних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
372
А 43


    Тищук, Людмила Іванівна.
    Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини [Текст] / Л. І. Тищук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 234-242. - Бібліогр.: С. 241-242 (10 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
пріоритетність виховних завдань -- патріотичне і моральне виховання -- формування соціальної свідомості -- основи загальнолюдської моральної поведінки -- основи громадської свідомості -- співчуття -- емоційність
Анотація: В статті аргументовано соціальну необхідність змістити акценти в сучасній дошкільній освіті України з навчальних завдань на виховні, визнати пріоритетними завдання патріотичного і морального виховання, наведено приклади формування основ громадської свідомості дітей дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
153(06)
А 43


    Павлюк, М. М.
    Психологічні чинники емоційного вигорання у професійній діяльності [Текст] / М. М. Павлюк, Д. С. Журавська, Н. Клімишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 226-244. - Бібліогр.: С. 241-243 (9 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
емоційне вигорання -- професійна діяльність -- співчуття -- стресостійкість -- самоставлення
Анотація: У статті розглянуто психологічні чинники професійної діяльності, які можуть призвести до професійного вигорання. Подано результати теоретичного аналізу дослідження проблеми емоційного вигорання у професійній діяльності. Розкрито сутність поняття «емоційне вигорання», висвітлюється зміст практичних рекомендацій щодо профілактики та подолання емоційного вигорання у професійній діяльності. Підкреслено, що емоційне вигорання є набутим стереотипом емоційної, частіше за все професійної поведінки, що дозволяє людині дозувати і економно витрачати енергетичні ресурси. Акцентовано увагу також на дисфункціональних наслідках, коли емоційне вигорання негативно позначається на виконанні професійної діяльності і стосунках із іншими людьми. Охарактеризовано прояви емоційного вигорання: прагнення створити емоційну дистанцію у стосунках з оточуючими і таким чином уникнути виснаження; розвиток негативної установки щодо власних професійних досягнень. Зроблено висновок про те, що вигорання – це не одномоментний процес, а розвивається поступово, процесуально. Воно починається без попередження, до конкретного моменту розвивається повільно, латентно, а потім раптово й несподівано у людини з’являється відчуття виснаження. При цьому вона сама неспроможна пов’язати це руйнівне переживання з певною конкретною стресовою подією.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Журавська, Д. С.; Клімишина, Н.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 4283
Кількість відвідувачів 690
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя