Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (962)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (127)Рідкісна книга (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стан<.>
Загальна кількість знайдених документів : 98
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937.22/В 53 рукописний текст
Автор(и) : Висідалко, Наталія Леонідівна
Назва : Вплив сенсетивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :186 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-186.
УДК : 159.937.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Інтелектуальні дії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чутливість--дія--задача--невідоме--мотиваційна спрямованість--стан
Анотація: У дисертації розглядається вплив сенситивності перцептивниї процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів.Здійснено теоретичний аналіз та синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з дослуджуваної та дотичної проблематики.Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів, обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв"язування задач. Встановлено, що під час розв"язування задач чутливість перцептивних процесів вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Синситивність перцептивних процесів сприяє ефективності розв"язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв"язання та розв"язанням нових задач. Зниження чутливості до невідомого потребує подолання когнітивного дисонансу оба інтерференції. Особливістю впливу сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій є підвищення швидкості пошуку; єдність асиміляції та акомодації; формування нових способів дій; швидкість розуміння та розв"язання задачі; розвиток інтелектуальних дій загалом.Упроваджений у навчальний процес тренінг розв"язування задач зумовив підвищення чутливості, енергопотенціалу, спрямованості мотивації на себе, на задачу та на взаємні дії, розвиток їх цілісного утворення та розумових можливостей студента.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:159.953.5-/З-17-972472 рукописний текст
Автор(и) : Заікіна, Ганна Леонідівна
Назва : Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Суми, 2010
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-210.
УДК : 159.91:159.953.5-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Пізнавальна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--успішність навчання--функціональний стан--психофізіологічні властивості--розумова втома--психофізіологічні чинники--пізнавальний статус
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91/М 51 рукописний текст
Автор(и) : Меньших, Олена Емануілівна
Назва : Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-193.
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Фізичний стан
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичний розвиток--нейродинамічні функції--когнітивні функції--психофізіологічний розвиток--фізичний розвиток--успішність навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942.5:355/П 44 рукописний текст
Автор(и) : Подляшаник, Василь Васильович
Назва : Особливості проявів емоційної стійкості особистості співробітників митної служби у соціально складних ситуаціях : дис. ... канд. психол. наук.: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :163 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.150-163.
УДК : 159.942.5:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально складні ситуації
Психологія соціальної роботи-- Емоційна стійкість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): співробітник митниці--емоційна стійкість--біосоціальний стан--мотивація--афективний стан--інтелектуальні компоненти
Анотація: В роботі емоційна стійкість співробітників митниці розглядається як багатокомплексне утворення в системі професійно обумовленої структури особистості, визначаються її змістові, структурні та динамічні характеристики. До найбільш важливих компонентів емоційної стійкості віднесено: біосоціальний, мотиваційний, афективний та інтелектуальний. Систьематизовано соціально складні ситуації, що мають місце у професійній діяльності митника та детермінують зміни його емоційної стійкості. Виокремлено особистісні якості митників, що обумовлюють рівень емоційної стійкості у соціально складних ситуаціях. Обгрунтовано діагностичні прийоми оцінки варіантності емоційної стійкості митників. Розроблено і апробовано тренінг корекції емоційної стійкості співробітників митниці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Х 76-107503 рукописний текст
Автор(и) : Хоменко, Зінаїда Іванівна
Назва : Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :220 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.064.2+316.454.52 + 37.015.3:159.922.7 + 37.064.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманізація освіти--педагогічне спілкування--ліберальний--демократичний стиль спілкуванн--авторитарний стиль спілкування--психічний стан--емоційне самопочуття--психокорекція
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням впливу стилю спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів різного віку. На підставі теоретичного аналізу понять "психічний стан" й "емоційний стан" запропоновано розуміння понять "емоційне самопочуття" як суб"єктивної оцінки емоційногопсихічного стану, або самооцінки міри комфортності емоційного стану. Емоційне самопочуття залежить від таких чинників: зовнішньої ситуації, до якої відноситься і стиль спілкування вчителя; внутрішньої психологічної ситуації особистості (мотиви, прагнення, бажання) та її загашльного психічного стану. Емпірично встановлено зв"язок між стилем спілкування вчителя й емоційним самопочуттям учнів різного шкільного віку. Показано ті особистісні характеристики вчителя, які впливають на розвиток певного стилю спілкування, і ті особистісні характеристики учнів, які позначаються на їх емоційному самопочуття при різних стилях педагогічного спілкування. Розроблено і апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток демократичного стилю спялкування вчителя з учнями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942+159.964]:/Б 33-827735 рукописний текст
Автор(и) : Башмакова, Олена Владиславівна
Назва : Емоційні та психосоціальні чинники ставлення до здоров`я : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2007
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис.
Колективи : Одеський державний медичний університет (Одеса)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-195.
УДК : 159.942+159.964]:613 + 159.942:613 + 159.964:613
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Ставлення до здоров'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ставлення до здоров`я--тип ставлення до здоров`я--локус контролю--емоційний стан--домінуючий психічний стан--психоемоційна напруга--тривога
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу емоційних та психосоціальних чинників на ставлення дорослих осіб до здоров`я. В роботі розглянуті особливості ставлення людини та суспільства до здоров`я в їх часовій перспективі; пороблеми та перспективи дослідження специфічного психічного явища-ставлення до здоров`я; основні підходи до вивчення впливу психологічних, демографічних і соціальних факторів на здоров`я та на ставлення до нього. В роботі показано, що окремі характеристики індивідуального ставлення до здоров`я (модальність, інтенсивність та її компоненти) зазнають впливу широкого спектру тривалих та домінуючих емоційних станів (психоемоційної напруги, тривоги соматичної та нейротичної спрямованості, бодьорості-смутку,задоволеності-незадоволеності), значною мірою залежать від стійкості емоційного тону, пов`язані з психосоціальним статусом особи (статтю, віком, рівнем освіти та доходів) та її локусом контролю стосовно здоров"я. На основі модальності, інтенсивності та психологічного змісту виділені чотири типи індивідуального ставлення до здоров"я. На основі модальності, інтенсивності та психологічного змісту виділені чотири типи індивідуального ставлення до здоров"я. Вивчена специфіка емоційного стану, психосоціальні характеристики, співвідношення показників локусу контролю стосовно здоров"я та компонентів інтенсивності ставлення в осіб з різними типами ставлення до здоров"я.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.31-055.2:/Б 31-653694 рукописний текст
Автор(и) : Бацилєва, Ольга Валеріївна
Назва : Особливості ставлення до себе жінок, які перебувають в клімактеричному періоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :177 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-171.
УДК : 159.923.31-055.2:618
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Самоставлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоставлення--психоемоційний стан--стрес--діагностика особистості--середній вік--кліматеричний період
Анотація: У дисертації доведено, що ставлення до себе жінок які знаходяться в кліматеричному періоді, багатопланові і селективно виявляються в різних ситуаціях. Отримані результати дозволяють вважати, що виникнення негативних тенденцій в психоемоційній сфері (неправильна оцінка себе, зміна ставлення до себе, формування неконструктивних поведінкових паттерів) негативно впливає на функціонування жінок в нових умовах і може ускладнювати ті зміни, що відбуваються у жінки у цей період як на соматичному, так і на психічному рівнях. Доведено необхідність застосування стресопрофілактики як психокорекційного методу з метою досягнення ефективності лікування і здійснення соціально-психологічної реабілітації жінок даної вікової групи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91+378-057.63/Б 82-231236 рукописний текст
Автор(и) : Борисенко, Олександр Іванович
Назва : Психологічна адаптація слухачів-іноземців підготовчого факультету вищого медичного закладу освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Вінниця, 2000
Кільк.характеристики :244 с.: табл., рис.
Колективи : Вінницький державний медичний університет ім. М. І. Пирогова (Вінниця)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-244.
УДК : 159.91+378-057.632:614.253.1/.2 + 159.91 + 378-057.632:614.253.1/.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Психологічна адаптація
Педагогічна психологія-- Вища медична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні громадяни--навчання--адаптация--акультураційний стрес--трансляція культури--розумова працездатність--психоемоційний стан--емоційно-почуттєва сфера
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5:6/Г 20-020761 рукописний текст
Автор(и) : Гармаш, Людмила Сегріївна
Назва : Психофізіологічне забезпечення адаптації до навчання молодших школярів із зони безумовного відселення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-183.
УДК : 159.922.7-053.5:612.8+37.015.3:159.922.7:613.8+159.91 + 159.922.7-053.5:612.8 + 37.015.3:159.922.7:613.8 + 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школяри--розумова працездатність--психофізіологічний стан--адаптація--здоров`я
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей психофізіологічного стану молодших школярів із зони безумовного відселення та їх адаптації до навчання в школі. В процесі довготривалого спостереження виявлені негативні зрушення функціонального стану організму дітей які були переселені із зони безумовного відселення. Визначені основні тенденції у формуванні стану здоров`я дітей, потерпілих від аварії на Чорнобильській атомній електростанції. Автором обгрунтовано комплекс заходів психофізіологічного забезпечення, що включає неспеціфічні загальнооздоровчі засоби та психодіагностику, з метою регулювання психофізичних функцій організму і підвищення рівня розумової працездатності. Проведене дослідження довело ефективність системи психофізичного забезпечення, на що вказує позитивна динаміка психофізічного стану організму школярів та поліпшення фізичного розвитку, а також стану здоров`я дітей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.2:6/Б 31-739810 рукописний текст
Автор(и) : Бацилєва, Ольга Валеріївна
Назва : Особистісні детермінанти репродуктивного здоров'я жінки : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :407 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 334-380.
УДК : 159.923.2-055.2:618
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Репродуктивне здоров'я жінки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні детермінанти--репродуктивне здоров'я--репродуктивна поведінка--психологічна готовність--материнство--діагностика особистості--психоемоційний стан--порушення репродуктивного здоров'я
Анотація: У дисертації розкриваються теоретичні та методологічні підходи до дослідження феномену здоров'я жінки, зокрема його репродуктивної складової, у психологічній науці. Представлено концепцію та розроблено модель репродуктивного здоров'я жінки, яка дає змогу комплексного підходу до вивчення стану репродуктивного здоров'я жінок та виокремлення чинників, що його детермінують. Розкрито багатокомпонентність сучасного розуміння загального і репродуктивного здоров'я. З'ясовано вплив особливостей індивідуально-психологічних характеристик особистості жінок на стан їх репродуктивного здоров'я та ефективність реалізації репродуктивної функції. Обґрунтовано необхідність, запропоновано та апробовано програму психосоціальної допомоги жінкам на різних етапах розвитку їх репродуктивної сфери.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 12653
Кількість відвідувачів 365
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя