Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (962)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (127)Рідкісна книга (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стан<.>
Загальна кількість знайдених документів : 98
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-98 
1.
159.91:796
К 55


    Кокун, Олег Матвійович.
    Моніторинг та корекція психофізіологічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Кокун Олег Матвійович ; наук. кер. Карпухіна А. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1997. - 172 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 145-165. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психофізіологічна адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- корекція -- психофізіологічна адаптація -- психофізіологічний стан -- спорт -- спортсмени -- вища кваліфікація
Анотація: Дисертацію присвячено моніторингу та корекції психофізіологічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації. У роботі виявлені, шляхом здійснення моніторингу, закономірності та особливості психофізіалогічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації, встановлено фактори, котрі справляють вагомий вплив на перебіг цього процесу, обґрунтовано використання методів експрес-діагностики при проведенні моніторингу. Теоретично обґрунтовано поняття "психофізіологічна адаптація" як системний процес та визначено типи індивідуального адаптаційного реагування, що в цілому розширює уявлення про це явище і слугує відповідною основою для його подальшого вивчення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карпухіна, А. М. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.91+159.922.73-053.4]:613.954
Б 91


    Буняк, Надія Андрониківна.
    Психофізіологічні основи і засоби контролю за розвитком дітей за умов їх перебування в дошкільному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02 / Буняк Надія Андрониківна ; наук. конс. Берзінь В. І. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 393 с. : табл., рис., іл. - Бібліогр.: с. 299-343. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Розвиток дітей--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- РОЗВИТОК дітей -- ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД -- РОЗУМовий розвиток -- психологічна готовність до школи -- ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ СТАН дітей -- УМОВИ життя дошкільника -- ПСИХОГігієна побуту -- ПІДГОТОВКА до школи
Анотація: В дослідженні визначені екологічні характеристики довкілля, систему психофізіологічних параметрів, пов'язаних з готовністю дитини до шкільного навчання. Виявлена специфіка взаємозв'язку готовності дошкільника до школи з комплексом чинників, які належать до різних рівнів його життєдіяльності. Вивчено фізичний розвиток, стан здоров'я, зміну показників психофізіологічних функцій організму дошкільників з урахуванням характеру довкілля. Визначено характер залежності психофізіологічного стану дошкільника із ступенем забруднення навколишнього середовища і соціально-економічними умовами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Берзінь, В. І. \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів освіти / за ред. Ю. Л. Трофімова. - Київ : Либідь, 1999. - 558 с. - 12.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
природа психіки -- предмет психології -- принципи психології -- метди психології -- стан психології -- структура психології -- теорії особистості -- склад особистості -- структура особистості -- розвиток особистості -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- увага -- мислення -- інтелект -- уява -- творчість -- афективна сфера особистості -- діяльність -- поведінка -- соціально-психологічна сфера особистості -- напрями наукової психології -- напрями прикладної психології -- напрями практичної психології


Дод.точки доступу:
Трофімова, Ю. Л. \за ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.91+378-057.632:614.253.1/.2
Б 82


    Борисенко, Олександр Іванович.
    Психологічна адаптація слухачів-іноземців підготовчого факультету вищого медичного закладу освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Борисенко Олександр Іванович ; наук. кер. Томчук М. І. ; Вінницький держ. мед. ун-т ім. М. І. Пирогова. - Вінниця, 2000. - 244 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-244. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психологічна адаптація--Дисертації
   Педагогічна психологія--Вища медична освіта--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
іноземні громадяни -- навчання -- адаптация -- акультураційний стрес -- трансляція культури -- розумова працездатність -- психоемоційний стан -- емоційно-почуттєва сфера

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Томчук, Михайло Іванович \наук. кер.\; Вінницький державний медичний університет ім. М. І. Пирогова (Вінниця)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.7-053.5:612.8+37.015.3:159.922.7:613.8+159.91
Г 20


    Гармаш, Людмила Сегріївна.
    Психофізіологічне забезпечення адаптації до навчання молодших школярів із зони безумовного відселення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Гармаш Людмила Сегріївна ; наук. кер. Берзінь В. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-183. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- розумова працездатність -- психофізіологічний стан -- адаптація -- здоров`я
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей психофізіологічного стану молодших школярів із зони безумовного відселення та їх адаптації до навчання в школі. В процесі довготривалого спостереження виявлені негативні зрушення функціонального стану організму дітей які були переселені із зони безумовного відселення. Визначені основні тенденції у формуванні стану здоров`я дітей, потерпілих від аварії на Чорнобильській атомній електростанції. Автором обгрунтовано комплекс заходів психофізіологічного забезпечення, що включає неспеціфічні загальнооздоровчі засоби та психодіагностику, з метою регулювання психофізичних функцій організму і підвищення рівня розумової працездатності. Проведене дослідження довело ефективність системи психофізичного забезпечення, на що вказує позитивна динаміка психофізічного стану організму школярів та поліпшення фізичного розвитку, а також стану здоров`я дітей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Берзінь, В. І. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.91:159.944]:355
Ш 37


    Шевченко, Володимир Євгенович.
    Психофізіологічні особливості працездатності фахівців спецпідрозділів Міністерства оборони України [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Шевченко Володимир Євгенович ; наук. кер. Компанець В. С. ; Вінницький держ. мед. ун-т ім. М. І. Пирогова. - Вінниця, 2002. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 143-160. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Працездатність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна працездатність -- психофізіологічні показники -- психофізіологічна корекція -- екстремальний стан -- спецпідрозділ
Анотація: Автором розкрито психофізіологічні особливості працездатності фахівців спецпідрозділів. Встановлено, що на підставі вивчення психофізіологічних особливостей професійної працездатності можна оптимізувати функціональний стан фахівців спецпідрозділів. Визначено перспективні напрямки регуляції функціонального стану та професійної працездатності військовослужбовців засобами психофізіологічної корекції в екстремальних умовах. Розроблено та обгрунтовано комплекс організаційно-методичних рекомендацій з удосконалення проведення психофізіологічного супроводу навчально-бойової діяльності сил спеціального призначення в екстремальних умовах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Компанець, Володимир степанович \наук. кер.\; Вінницький державний медичний університет ім. М. І. Пирогова (Вінниця)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.933(043.5)
К 72


    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Формування сенсорних образів на основі нюхових відчуттів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Костюченко Олена Вікторівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 236 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 170-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сенсорні процеси--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
сенсорні процеси -- нюхові відчуття -- ПСИХІЧНИЙ СТАН -- ТВОРЧІСТЬ -- інтегрований образ -- пахощі -- ароматизація
Анотація: У роботі з'ясовано провідні тенденції у вивченні сенсорних процесів в межах когнітивної психології. Розкрито особливості впливу пахощів на людину, зокрема на її психічну діяльність. Розроблено та апробовано систему аромасеансів, досліджено вплив певної композиції ароматів на працездатність учнів та формування у них позитивних психічних станів. Відзначаються відповідні позитивні зміни самопочуття дітей, їх емоційних переживань, оцінок оточуючого середовища, себе та інших від впливом ароматизації. Проведене експериментальне дослідження аромавпливу на створення інтегрованого образу і творчість дітей виявило підвищення рівня образно-смислового розуміння, довгострокового запам'ятання та відтворення слів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.31-055.2:618
Б 31


    Бацилєва, Ольга Валеріївна.
    Особливості ставлення до себе жінок, які перебувають в клімактеричному періоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Бацилєва Ольга Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 177 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-171. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самоставлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- психоемоційний стан -- стрес -- діагностика особистості -- середній вік -- кліматеричний період
Анотація: У дисертації доведено, що ставлення до себе жінок які знаходяться в кліматеричному періоді, багатопланові і селективно виявляються в різних ситуаціях. Отримані результати дозволяють вважати, що виникнення негативних тенденцій в психоемоційній сфері (неправильна оцінка себе, зміна ставлення до себе, формування неконструктивних поведінкових паттерів) негативно впливає на функціонування жінок в нових умовах і може ускладнювати ті зміни, що відбуваються у жінки у цей період як на соматичному, так і на психічному рівнях. Доведено необхідність застосування стресопрофілактики як психокорекційного методу з метою досягнення ефективності лікування і здійснення соціально-психологічної реабілітації жінок даної вікової групи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15
П 16


    Панок, В. Г.
    Стратегія розвитку психологічної служби системи освіти України [Текст] : методичний посібник / В. Г. Панок, І. І. Цушко ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : Ніка-Центр, 2004. - 128 с. - ISBN 966-521-303-2 : 3.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Психологічна служба системи освіти
Кл.слова (ненормовані):
сучасний стан психологічної служби -- психологічна служба -- стратегія розвитку психологічної служби


Дод.точки доступу:
Цушко, І.І.; Міністерство освіти і науки УкраїниАкадемія педагогічних наук України; Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371
А 86


    Артемова, Л. В.
    Історія педагогіки України [Текст] : підручник / Л. В. Артемова. - К. : Либідь, 2006. - 424 с. - ISBN 966-06-0429-7 : 40.00 р.
    Зміст:
Виховання та навчання на терені України у найдавніші часи
Виховання підростаючих поколінь в умовах боротьби за виживання . - С .6
Народна педагогіка, віруванян, фольклор у вихованні дітей . - С .18
Писемність правослов'ян-оргіїв (гіпотези і факти) . - С .25
Освіта й виховання в Україні-Русі
Освіта в період становлення України-Русі . - С .31
Культура і освіта в часи розвитку держави . - С .38
Роль рукописних книг у вихованні й навчанні . - С .53
Педагогічна думка, шкільництво, виховання в період занепаду України-Русі . - С .66
Національна освіта України в епоху Відродження
Освіта за литовської доби . - С .79
Освіта на українських землях під владою Польщі . - С .82
Братські школи . - С .87
Першодруки . - С .100
Києво-Могилянська академія . - С .113
Педагогічні погляди Григорія Сковороди . - С .126
Освіта за час казачини . - С .131
Педагогічна думка в другій половині XVIII-ХІХ ст.
Стан народної освіти України в ІІ половині XVIII та у ХІХ сттолітті . - С .150
Педагогіка Олександра Духновича . - С .158
Педагогічна діяльність Миколи Пирогова . - С .160
Педагогічні погліди Тараса Шевченка . - С .165
Педагогічні ідеї та праці Пантелеймона Куліша . - С .173
Освітня діяльність та педагогічні погляди Костянтина Ушинського . - С .177
Педагогічні ідеї Михайла Драгоманова, Івана Франка, Лесі Українки . - С .182
Родинне виховання дітей дошкільного віку . - С .204
Педагогічна думка, освіта, становлення суспільного дошкільного виховання в кінці ХІХ - на початку ХХ ст.
Стан школи та освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. в Україні . - С .214
Становлення суспільного дошкільного виховання на Наддніпрянщині та Слобожанщині . - С .219
Розвиток дошкільного виховання в Галичині . - С .229
Педагогічна спадщина Софії Русової . - С .245
Педагогічний доробок Бориса Гринченка . - С .252
Педагогічна спадщина Михайла Коцюбинського . - С .257
Просвітницька діяльність та педагогічні ідеї Михайла Грушевського . - С .262
Розвиток освіти, дошкільного виховання і культури в Українській Народній Республіці . - С .266
Освіта й дошкільне виховання в Україні за радянських часів
Розвиток дошкільного виховання, школи й освіти в новаторські 20-ті роки . - С .284
Дошкільне виховання, школа, освіта в Україні у драматичні 30-ті роки . - С .302
Педагогічна спадщина Антона Макаренка . - С .312
Освіта й виховання в роки Другої світової війни у повоєнні роки . - С .318
Стан освіти і виховання в Україні у 60-80-ті роки . - С .327
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського . - С .337
Освіта укрвїнців за межами України
Освіта і виховання в незалежній Українській державі
Шкільна та позашкільна освіта . - С .356
Дошкільна освіта . - С .387
Вища школа на сучасному етапі . - С .400
УДК
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--Історія--Україна
Кл.слова (ненормовані):
виховання -- навчання -- історія -- національна освіта -- педагогічна думка -- дошкільне виховання
Анотація: У підручнику викладене сучасне бачення шляхів становлення та розвитку виховання й освіти на терені Україні від найдавніших часів. Еволюцію вітчизняної педагогіки, яка має самобутній характер і водночас вичтупає органічним компонентом загальнолюдської педагогічної культури, подано в контексті історичних етапів розвитку української державності. На тлі історичних подій, які вплинули на розвиток вітчизняної педагогіки, аналізуються літературні пам'ятки, архівні матеріали з питань освітньої політики, твори та діяльність видатних педагогів, діячів культури України. Окремий розділ присвячено розгляду стану та основних тенденцій розвитку педагогічної теорії й практики в незалежній Українській державі. Для студенів вищих педагогічних навчальних закладів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.942+159.964]:613
Б 33


    Башмакова, Олена Владиславівна.
    Емоційні та психосоціальні чинники ставлення до здоров`я [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Башмакова Олена Владиславівна ; наук. кер. Єршов-Бабенко І. В. ; Одес. держ. мед. ун-т. - Одеса, 2007. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-195. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Ставлення до здоров'я--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ставлення до здоров`я -- тип ставлення до здоров`я -- локус контролю -- емоційний стан -- домінуючий психічний стан -- психоемоційна напруга -- тривога
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу емоційних та психосоціальних чинників на ставлення дорослих осіб до здоров`я. В роботі розглянуті особливості ставлення людини та суспільства до здоров`я в їх часовій перспективі; пороблеми та перспективи дослідження специфічного психічного явища-ставлення до здоров`я; основні підходи до вивчення впливу психологічних, демографічних і соціальних факторів на здоров`я та на ставлення до нього. В роботі показано, що окремі характеристики індивідуального ставлення до здоров`я (модальність, інтенсивність та її компоненти) зазнають впливу широкого спектру тривалих та домінуючих емоційних станів (психоемоційної напруги, тривоги соматичної та нейротичної спрямованості, бодьорості-смутку,задоволеності-незадоволеності), значною мірою залежать від стійкості емоційного тону, пов`язані з психосоціальним статусом особи (статтю, віком, рівнем освіти та доходів) та її локусом контролю стосовно здоров"я. На основі модальності, інтенсивності та психологічного змісту виділені чотири типи індивідуального ставлення до здоров"я. На основі модальності, інтенсивності та психологічного змісту виділені чотири типи індивідуального ставлення до здоров"я. Вивчена специфіка емоційного стану, психосоціальні характеристики, співвідношення показників локусу контролю стосовно здоров"я та компонентів інтенсивності ставлення в осіб з різними типами ставлення до здоров"я.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Одеський державний медичний університет (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / за ред. Ю. Л. Трофімова. - вид. 6-е, стереотипне. - Київ : Либідь, 2008. - 560 с. - 20.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
природа психіки -- предмет психології -- принципи психології -- метди психології -- стан психології -- структура психології -- теорії особистості -- склад особистості -- структура особистості -- розвиток особистості -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- увага -- мислення -- інтелект -- уява -- творчість -- афективна сфера особистості -- діяльність -- поведінка -- соціально-психологічна сфера особистості -- напрями наукової психології -- напрями прикладної психології -- напрями практичної психології


Дод.точки доступу:
Трофімова, Ю. Л. \за ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.91
М 51


    Меньших, Олена Емануілівна.
    Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Меньших Олена Емануілівна ; наук. кер. Макаренко М. В. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Київ, 2008. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 159-193. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Фізичний стан--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- нейродинамічні функції -- когнітивні функції -- психофізіологічний розвиток -- фізичний розвиток -- успішність навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Макаренко, Микола Васильович \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.942.5:355
П 44


    Подляшаник, Василь Васильович.
    Особливості проявів емоційної стійкості особистості співробітників митної служби у соціально складних ситуаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук.: 19.00.05 / Подляшаник Василь Васильович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 163 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.150-163. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально складні ситуації--Дисертації
   Психологія соціальної роботи--Емоційна стійкість--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
співробітник митниці -- емоційна стійкість -- біосоціальний стан -- мотивація -- афективний стан -- інтелектуальні компоненти
Анотація: В роботі емоційна стійкість співробітників митниці розглядається як багатокомплексне утворення в системі професійно обумовленої структури особистості, визначаються її змістові, структурні та динамічні характеристики. До найбільш важливих компонентів емоційної стійкості віднесено: біосоціальний, мотиваційний, афективний та інтелектуальний. Систьематизовано соціально складні ситуації, що мають місце у професійній діяльності митника та детермінують зміни його емоційної стійкості. Виокремлено особистісні якості митників, що обумовлюють рівень емоційної стійкості у соціально складних ситуаціях. Обгрунтовано діагностичні прийоми оцінки варіантності емоційної стійкості митників. Розроблено і апробовано тренінг корекції емоційної стійкості співробітників митниці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
37.015.3:159.922.7+37.064.2+316.454.52
Х 76


    Хоменко, Зінаїда Іванівна.
    Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хоменко Зінаїда Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- педагогічне спілкування -- ліберальний -- демократичний стиль спілкуванн -- авторитарний стиль спілкування -- психічний стан -- емоційне самопочуття -- психокорекція
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням впливу стилю спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів різного віку. На підставі теоретичного аналізу понять "психічний стан" й "емоційний стан" запропоновано розуміння понять "емоційне самопочуття" як суб"єктивної оцінки емоційногопсихічного стану, або самооцінки міри комфортності емоційного стану. Емоційне самопочуття залежить від таких чинників: зовнішньої ситуації, до якої відноситься і стиль спілкування вчителя; внутрішньої психологічної ситуації особистості (мотиви, прагнення, бажання) та її загашльного психічного стану. Емпірично встановлено зв"язок між стилем спілкування вчителя й емоційним самопочуттям учнів різного шкільного віку. Показано ті особистісні характеристики вчителя, які впливають на розвиток певного стилю спілкування, і ті особистісні характеристики учнів, які позначаються на їх емоційному самопочуття при різних стилях педагогічного спілкування. Розроблено і апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток демократичного стилю спялкування вчителя з учнями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.937.22
В 53


    Висідалко, Наталія Леонідівна.
    Вплив сенсетивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Висідалко Наталія Леонідівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 186 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 169-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтелектуальні дії--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
чутливість -- дія -- задача -- невідоме -- мотиваційна спрямованість -- стан
Анотація: У дисертації розглядається вплив сенситивності перцептивниї процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів.Здійснено теоретичний аналіз та синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з дослуджуваної та дотичної проблематики.Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів, обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв"язування задач. Встановлено, що під час розв"язування задач чутливість перцептивних процесів вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Синситивність перцептивних процесів сприяє ефективності розв"язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв"язання та розв"язанням нових задач. Зниження чутливості до невідомого потребує подолання когнітивного дисонансу оба інтерференції. Особливістю впливу сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій є підвищення швидкості пошуку; єдність асиміляції та акомодації; формування нових способів дій; швидкість розуміння та розв"язання задачі; розвиток інтелектуальних дій загалом.Упроваджений у навчальний процес тренінг розв"язування задач зумовив підвищення чутливості, енергопотенціалу, спрямованості мотивації на себе, на задачу та на взаємні дії, розвиток їх цілісного утворення та розумових можливостей студента.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.91:159.953.5-053.6
З-17


    Заікіна, Ганна Леонідівна.
    Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Заїкіна Ганна Леонідівна ; наук. кер. Калиниченко І. О. ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2010. - 214 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-210. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- успішність навчання -- функціональний стан -- психофізіологічні властивості -- розумова втома -- психофізіологічні чинники -- пізнавальний статус
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Калиниченко, Ірина Олександрівна \наук. кер.\; Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Науменко, Г. М.
    Механізми подолання та психологічного захисту у жінок з лейоміомою матки після перенесення оперативного втручання [Текст] / Г. М. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 243-253 : рис. - Бібліогр.: с. 251-252 (14 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
лейоміома матки -- психоемоційний стан -- копінгстратегії -- механізми психологічного захисту -- гістеректомія -- психосоціальна реабілітація
Анотація: Дана стаття висвітлює особливості подолаючої поведінки та механізмів психологічного захисту (МПЗ) хворих з лейоміомою матки в післяопераційний період. Вивчення та корекція копінг-стратегій та МПЗ у конкретної особистості жінки з лейоміомою матки дозволить оптимізувати лікувальний процес, поставити завдання для розробки психотерапевтичного впливу з метою поліпшення якості психосоціальної реадаптації жінок з ЛМ.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
615.851
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 9 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - 256 с. : табл. - Б. ц.
    Зміст:
Кісарчук, Зоя Григорівна. Кататимно-імагінативна психотерапія: сучасний стан розвитку та перспективи застосування у вітчизняному психотерапевтичному просторі / З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос. - С .5-32. - Бібліогр.: с. 25-32 (65 назв)
Литвиненко, Л. І. Поняття ролі як одиниці соціального досвіду / Л. І. Литвиненко. - С .33-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (24 назви)
Данилевський, І. А. Розвиток інтерперсональної психотерапії: від Ференці до Габермаса / І. А. Данилевський. - С .47-55. - Бібліогр.: с. 54 (13 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Заздрість - проблема чи поштовх до дії? / С. П. Яланська. - С .56-66. - Бібліогр.: с. 65 (9 назв)
Онищенко, Галина Іванівна. Философско-психологические аспекты феномена любви в научном дискурсе / Г. І. Онищенко. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (7 назв)
Омельченко, Яніна Миколаївна. Здатність особистості до зрілих стосунків як одиниця аналізу у психотерапевтичному процесі / Я. М. Омельченко. - С .79-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (25 назв)
Алєксєєва, Ю. А. Методи групової консультативної роботи з розвитку моральної самосвідомості підлітків / Ю. А. Алєксєєва, Н. І. Бігун. - С .96-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (19 назв)
Алєксєєва, Ю. А. Віра як форма ставлення людини до духовних цінностей на тлі есхатологічних переживань / Ю. А. Алєксєєва, А. В. Кустов. - С .110-123. - Бібліогр.: с. 122 (4 назви)
Юрченко, Т. П. Развитие духовности человека в психотерапевтическом процессе / Т. П. Юрченко. - С .123-136. - Бібліогр.: с. 134-136 (17 назв)
Гребінь, Л. О. Відчуження як категорія структурно-психодинамічної психотерапії / Л. О. Гребінь. - С .137-152. - Бібліогр.: с. 148-151 (41 назва)
Гурлєва, Т. С. Умови і методи психологічної допомоги людині в опануванні смислом особистісного існування / Т. С. Гурлєва. - С .152-167. - Бібліогр.: с. 164-166 (29 назв)
Демидюк, Н. П. Моральнісна самореалізація людини як феномен психологічної практики / Н. П. Демидюк. - С .167-180. - Бібліогр.: с.179 (5 назв)
Журавльова, Н. Ю. Психотерапевтический потенциал феномена переживания в экзистенциально-гуманистическом подходе / Н. Ю. Журавльова. - С .180-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (24 назви)
Єрмусевич, О. І. Діалог у сім'ї: психологічна допомога засобами системної сімейної терапії та екзистенційно-гуманістичного підходу / О. І. Єрмусевич. - С .198-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (10 назв)
Плескач, Б. В. Вплив соціальних умов життя на психологічні особливості людини: гіпотези дослідження / Б. В. Плескач. - С .209-230. - Бібліогр.: с. 228-229 (14 назв)
Уркаєв, В. С. Базовая акциональная способность в психокоррекции азартного игрового аддиктивного поведения / В. С. Уркаєв. - С .230-242. - Бібліогр.: с. 241-242 (11 назв) : табл.
Науменко, Г. М. Механізми подолання та психологічного захисту у жінок з лейоміомою матки після перенесення оперативного втручання / Г. М. Науменко. - С .243-253. - Бібліогр.: с. 251-252 (14 назв) : рис.
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
Консультативна психологія -- психотерапія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

20.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кісарчук, Зоя Григорівна.
    Кататимно-імагінативна психотерапія: сучасний стан розвитку та перспективи застосування у вітчизняному психотерапевтичному просторі [Текст] / З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 5-32. - Бібліогр.: с. 25-32 (65 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- сучасні тенденції розвитку психотерапії -- психодинамічні методи -- кататимно-імагінативна психотерапія -- соціокультурний контекст
Анотація: В статті розглядаються сучасні тенденції розвитку психотерапії, відповідність психодинамічних методів, зокрема кататимно-імагінативної психотерапії, цими тенденціями і вимогами. Аналізується сучасний стан розвитку даного методу, особливості його розповсюдження на пострадянському просторі. Обгрунтовується необхідність врахування соціокультурного контексту для перспективи застосування і розвитку кататимно-імагінативної психотерапії на вітчизняних теренах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лазос, Гелена Петрівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-98 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 137453
Кількість відвідувачів 1361
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя