Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1284)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (162)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=становлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 413
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
151.51
А 43


    Марчук, К. А.
    Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- обдарованість -- творча особистість -- задатки -- здібності -- талант -- геніальність
Анотація: Стаття розкриває особливості впливу макро-і мікросередовища на становлення літературної обдарованості Івана Франка. Дослідницький окуляр спрямовано на шкільний та гімназіальний періоди, які є ілюстративними щодо якісної трансформації біологічних задатків у творчу обдарованість під впливом соціального середовища. Часті переїзди (зміна соціального середовища, потреба пристосовуватись до нових умов) сприяли самостійності і незалежності, якісна освіта, творче освітнє середовище дали інтелектуальний ресурс та поштовх до написання власних творів, позашкільне навчання та спілкування сприяли формуванню творчого світогляду, неповторної манери письма.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922:331.102.24]:61-051(043.5)
С 50


    Сміла, Наталія Володимирівна.
    Особливості психологічної готовності майбутнього лікаря до професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сміла ; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 238 с. : табл. - Бібліогр.: с. 216-235 (181 назва). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- психологічна діагностика професійної готовності -- психологічна готовність -- професійне становлення лікаря -- компетентність -- моральна зрілість -- особистісний розвиток -- емпатія
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічної готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності з урахуванням її компонентів, факторів та стадій розвитку. В роботі теоретично обґрунтовано основні стадії становлення психологічної готовності до професійної діяльності з урахуванням основних вікових особливостей майбутніх фахівців. Зокрема, виділено стадії: первинні уявлення про професійну д іяльність, нормативні уявлення, зосереджене опанування професією, корекція професійних уявлень. Розроблено структуру психологічної готовності лікаря до здійснення професійної діяльності, що включила в себе такі п’ять компонентів: професійно - інтелектуальний , комунікативний, вольовий, моральний, нервово - психічний. Зміст та сутність визначних компонентів підтверджено з використанням методу експертних оцінок. За допомогою емпіричного дослідження виявлено особливості та фактори розвитку психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів. Визначено, що всі компоненти готовності розвиваються поступово і досягають свого максимуму в період безпосередньої адаптації до професійної діяльності. Через узагальнення результатів факторного аналізу визначено фактори розвитку психологічної готовності лікарів до професійної діяльності на різних етапах її становлення. Окреслено перспективи та напрямки майбутніх досліджень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922:331.102.24]:61-051(043.5)
С 50


    Сміла, Наталія Володимирівна.
    Особливості психологічної готовності майбутнього лікаря до професійної діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сміла ; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. : табл. - Бібліогр.: с.16-18 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- психологічна діагностика професійної готовності -- психологічна готовність -- професійне становлення лікаря -- компетентність -- моральна зрілість -- особистісний розвиток -- емпатія
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічної готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності з урахуванням її компонентів, факторів та стадій розвитку. В роботі теоретично обґрунтовано основні стадії становлення психологічної готовності до професійної діяльності з урахуванням основних вікових особливостей майбутніх фахівців. Зокрема, виділено стадії: первинні уявлення про професійну д іяльність, нормативні уявлення, зосереджене опанування професією, корекція професійних уявлень. Розроблено структуру психологічної готовності лікаря до здійснення професійної діяльності, що включила в себе такі п’ять компонентів: професійно - інтелектуальний , комунікативний, вольовий, моральний, нервово - психічний. Зміст та сутність визначних компонентів підтверджено з використанням методу експертних оцінок. За допомогою емпіричного дослідження виявлено особливості та фактори розвитку психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів. Визначено, що всі компоненти готовності розвиваються поступово і досягають свого максимуму в період безпосередньої адаптації до професійної діяльності. Через узагальнення результатів факторного аналізу визначено фактори розвитку психологічної готовності лікарів до професійної діяльності на різних етапах її становлення. Окреслено перспективи та напрямки майбутніх досліджень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
153
А 43


    Мельничук, О. Б.
    До питання становлення регулятивних функцій професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами [Текст] / О. Б. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (7 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
фахівці соціальної сфери -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- професійний інтелект
Анотація: В статті проаналізовано актуальні питання становлення системи регуляції професійного інтелекту майбутніх фахівців срціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
371.015
С 76


   
    Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів [Текст] : монографія / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; ред.: С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко. - Київ, Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 208 с. - ISBN 978-966-189-142-4 : 74.53 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- старші дошкільники -- цінності -- соціально значущі цінності -- роль сім'ї

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гончаренко, С. А. \ред.\; Кондратенко, Л. О. \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 23 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2017. - 376 с. : табл. - 23.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем / В. О. Моляко. - С .6-13
Алєксєєва, Т. С. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику / Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. - С .14-22
Бедлінський, О. І. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму / О. І. Бедлінський. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (15 назв)
Березова, Л. В. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах / Л. В. Березова. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Боровицька, О. М. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу / О. М. Боровицька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів / Н. А. Ваганова. - С .52-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (12 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта / Ю. А. Гулько. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 79 (8 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
Дригус, Марія Трохимівна. Концептуальні парадигми самоефективності особистості / М. Т. Дригус. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди / О. В. Костюченко. - С .112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
Латиш, Наталія Михайлівна. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Лещенко, О. В. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів / Л. М. Литвинчук. - С .148-157. - Бібліогр.: с.156 (7 назв)
Максьом, К. В. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі / К. В. Максьом. - С .157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
Марчук, К. А. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника / К. А. Марчук. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
Москаленко, В. В. Особливості інновацій в творчій діяльності людини / В. В. Москаленко. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Москаленко, В. В. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
Мусіяка, Наталія Іванівна. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка, . - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
Поддьяков, А. Н. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента / А. Н. Поддьяков. - С .230-248. - Бібліогр.: с. 245-248 (19 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості / Ф. М. Подшивайлов. - С .248-263. - Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
Преснякова, Л. В. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
Сардарзаде, Сурена. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами / С. Сардарзаде. - С .297-304. - Бібліогр.: с. 303 (12 назв)
Сила, Тетяна Іванівна. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади / Т. І. Сила. - С .304-312. - Бібліогр.: с. 310-311 (10 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів / Т. М. Третяк. - С .312-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (9 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання реальності / Т. М. Третяк. - С .324-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (4 назви)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
Ятчук, М. С. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .337-344. - Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
Кудрявцев, В. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества : интервью с юбиляром / В. Кудрявцев. - С .345-350
Гулько, Юлія Анатоліївна. По психологическим тропинкам и дорогам : Беседа с академиком В.А. Моляко / Ю. А. Гулько. - С .351-356
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923:378-057.87
В 61


    Вовк, Валентина Олегівна.
    Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Вовк ; наук. керів. Г. К Радчук ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктна позиція тудента -- професійно-особистісне становлення -- студентська молодь -- психолого-педагогічний супровід -- рівні розвитку суб'єктної позиції

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Радчук, Галина Кіндратівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.944.4
Д 79


    Дубчаук, Галина Михайлівна.
    Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. М. Дубчаук ; наук. конс. О. М. Кокун ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 475 с. - Бібліогр.: с. 388-459(697 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- соціономічні професії -- студенти -- стрес -- стресостійкість -- професійна стресостійкість -- стресогенні фактори -- копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.944.4
Д 79


    Дубчаук, Галина Михайлівна.
    Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. М. Дубчаук ; наук. конс. О. М. Кокун ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 36 с. - Бібліогр.: с. 29-33 (15 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- соціономічні професії -- студенти -- стрес -- стресостійкість -- професійна стресостійкість -- стресогенні фактори -- копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 208 с. - Бібліогр.: с. 169-188 (179 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 18 с. - Бібліогр.: с. 13-16 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

12.
159.923.2:615.851.4
У 93


    Ушакова, Катерина Юріївна.
    Психологічні чинники становлення професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / К. Ю. Ушакова ; наук. керів. Л. М. Співак ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- професійна Я-концепція -- когнітивний компонент -- емоційно-оцінний компонент -- поведінковий компонент -- чинники -- становлення -- розвиток -- студенти -- медичні коледжі
Анотація: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена « професійна «Я - концепція» майбутніх медичних працівників» . Визначено критерії ( усвідомлення студентами себе як майбутніх медичних працівників , їх само оцінювання як майбутніх фахівців медичної сфери , ставлення студентів до себе як медичних працівників у майб утньому , саморегуляція і самоконтроль ними власної поведінки у професійних ситуаціях), показники і рівні (високий, середній, низький) становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Е мпірично виявлено особливості та психологічн і ( розвине ність професійної свідомості; ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності; співвідношення їх реальних уявлень про себе як майбутніх мед ичних працівників із ідеальними ; місце професійної спрямованості у мотиваційній сфері студентів ; прагнення п рофесійної самореалізації; значущість обраної професії, актуальність і значущість професійної самоідентичності ) й соціальн і (професійна освіта; престижність професії медичного працівника у суспільстві; її соціальний статус у суспільстві; ставлення до медич них працівників у суспільстві ) чинники становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Доведено ефективність авторської програм и психологічного супроводу розвитку професійної «Я - концепції» у студент ів медичних коледжів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна \наук. керів.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
15
П 78


    Чайка, Галина Василівна.
    Особистісна автономія як ключова ознака самодетермінації особистості [Текст] / Г. В. Чайка // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. 41-43
УДК
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
15
П 78


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Формування життєстійкості особистості під впливом життєвих ситуацій [Текст] / О. А. Чиханцова // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. 43-44
УДК
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
15
П 78


    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Дослідження проблеми самоставлення: теоретичний підхід В. В. Століна [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017
УДК
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
15
П 78


    Савіна, М. І.
    Виховання особистості засобами етнічної культури в сучасних умовах [Текст] / М. І. Савіна // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. 36-37
УДК
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
15
П 78


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні засади самореалізації особистості [Текст] / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. 37-39
УДК
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Шамич, Олександр Миколайович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15
П 78


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Проблема розуміння тексту суб'єктом [Текст] / В. В. Турбан // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. 40-41
УДК
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(5А2.2)П
А 43


    Завадська, Тетяна Василівна.
    Визначення загальних чинників професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів [Текст] / Т. В. Завадська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 57-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (10 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
професійне самоздійснення -- професійне становлення -- чинники самоздійснення -- вихователь
Анотація: Побудовані моделі залежностей показників професійного самоздійснення виявили, що найбільш значуще впливовими є показники "ціннісні орієнтації", "зовнішня негативна мотивація", "активність".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

20.
15(5А2.2)П
А 43


    Кокун, Олег Матвійович.
    Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл [Текст] / О. М. Кокун, Ю. В. Серьогін // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 69-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (6 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- професійне самоздійснення -- професійне становлення -- чинники самоздійснення -- вчителі музичних шкіл
Анотація: Встановлено, що найбільш вагомим чинником професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл є рівень внутрішньої професійної мотивації. Другим за вагою чинником є рівень професійної самоефективності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Серьогін, Юрій Володимирович

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 18.09.2024
Кількість запитів 16149
Кількість відвідувачів 587
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя