Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1283)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (162)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=становлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 406
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 286-299. - Бібліогр.: с. 296-297 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- фізична реабілітація -- аксіологічні процеси -- особистісні смисли -- лікувально-реабілітаційні заходи
Анотація: В статті схарактеризовано аспекти професійного становлення особистості та окреслено найбільш прийнятні шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації. Описано особливості соціально-психологічного забезпечення майбутнього фізичного реабілітолога з точки зору вивчення різних аспектів професійного становлення особистості. Процес професійної діяльності фахівця розглядається як аксіологічний, який, в свою чергу, передбачає не лише здійснення фахової діяльності, а й знаходження в її результаті особистісних смислів, які сприяють збагаченню особистості фахівця, формуванню його гармонійної Я-концепції. Наведено та проаналізовано результати пілотного дослідження, в якому брали участь 152 хворих з невротичними розладами комунального підприємтсва "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівенської обласної ради, з метою побудови "ідеального образу фізичного реабілітолога" очима пацієнтів. Зроблено висновки, що у процесі здобуття вищої освіти, а також під час виконання професійної діяльності у фізичних реабілітологів слід формувати психологічні механізми включення їх до ситуацій конструктивного відстоювання власної позиції, моделювання професійної діяльності з метою реалізації особистісних, суб'єктних та творчих можливостей й потенціалів. Наголошено, що важливим завданням є не тільки розвиток нових медичних технологій, можливість використовувати необхідні діагностичні і лікувально-реабілітаційні засоби, а також впровадження психотерапевтичних технологій у професійну освіту майбутніх фізичних реабілітологів, технологій, спрямованих на формування професійної компетентності як особистісної цінності. Останнє дозволятиме забезпечити індивідуальне самовизначення фізичних реабілітологів у світі культурних цінностей, ставлення до освіти як культурно-смислового процесу, рушійними силами яких є особистісні смисли, аксіологічні процеси, які великою мірою фасилітуватимуть досягнення мети стратегії лікування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павлюк, М. М.
    Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців [Текст] / М. М. Павлюк, О. В. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 166-173 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
я концепція -- самооцінка -- образ Я -- професійна ідентичність -- самоусвідомлення -- діяльність
Анотація: У статті розкрито чинники становлення професійної Я-концепції майбутніх фахівців. Зокрема визначені зовнішні: соціальні, виробничо-технічні, економічні, організаційні та внутрішні чинники: особистісні, професійно-психологічні, психофізіологічні, індивідуально-типологічні якості суб'єкта. Розкрито соціально-психологічну складову "Я-концепції" майбутніх фахівців, яка дає змогу розглядати практичну професійну діяльність під час проходження виробничої практики як чинник, що впливає на процес її становлення у процесі навчання у ВНЗ. Зроблено висновок про те, що для успішного становлення "Я-концепції" майбутніх фахівців у змісті освіти мають бути органічно поєднані теоретичні та практичні компоненти підготовки, а також враховано особистісний компонент готовності майбутнього фахівця. Представлено закономірності становлення "Я-концепції" на різних рівнях та етапах професійної підготовки з урахуванням на кожному з них кризових явищ та середовищних впливів. Підкреслено, що зміст освіти майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах визначається соціально-економічними трансформаціями, особливостями розвитку системи освіти України, зокрема сучасними тенденціями реформування системи вищої освіти, прикладними завданнями, які мають виконувати фахівці у процесі виконання майбутньої професійної діяльності


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ковальчук, О.В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кокун, Олег Матвійович.
    Чинники професійного самоздійснення особистості (статеві особливості) [Текст] / О. М. Кокун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 74-82 : табл. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- професійне самоздійснення -- професійне становлення -- чинники самоздійснення -- фахівці
Анотація: Встановлено, що для професійного самоздійснення чоловіків більше значення відіграє вплив таких чинників як: ступінь вираженості цінностей, властивих особистості, що самоактуалізується. Для професійного самоздійснення жінок - рівень розвитку організаційних здібностей; рівень професійної самоефективності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
159.9
С 30


    Семенів, Наталія Миронівна.
    Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії [Текст] / Н. М. Семенів // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 636-647. - Бібліогр.: с. 644-645 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
міжетнічні взаємини -- міжетнічна напруженість -- етнічний конфлікт -- соціальна психологія -- конфліктна ситуація -- кризовий стан
Анотація: Розглянуто чинники впливу на формування та розвиток міжетнічних взаємин,. їх дослідження у практиці вивчення міжетнічних відносин. Досліджено психологічний, культурний, соціально-економічний, політичний, релігійний, історичний чинники, що впливають не тільки на характер міжетнічних відносин, а й визначають динаміку і перспективи їх подальшого розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.9:378
П 16


    Панчук, Наталія Петрівна.
    Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала [Текст] / Н. П. Панчук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 471-480. - Бібліогр.: с. 477-478 (14 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- професійні цінності -- професійне становлення -- професійна спрямованість -- структура особистості -- активність особистості
Анотація: Проведене дослідження дозволило визначити, що цінності можна вважати вузловим моментом професійної реалізації особистості. Встановлено, що професійне становлення майбутнього фахівця відбувається в умовах постійного вибору особистості значущих професійних цінностей, співвіднесення їх з ідеальним образом професіонала у своїй галузі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15
П 78


    Пенькова, Олена Іванівна.
    Ціннісна саморегуляція особистості [Текст] / О. І. Пенькова // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. 33-34
УДК
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована особистість -- становлення особистості -- розвиток особистості -- ціннісна детермінація
Анотація: Встановлено співвідношення понять "становлення" і "розвиток" в контексті їх застосування до обдарованої особистості. Ціннісна детермінація розглядається як рух від ситуаційно-ціннісної регуляції на початкових етапах становлення до особистісно-ціннісної регуляції на завершальних етапах становлення і дального розвитку обдарованої особистості. Намічено підходи до проведення емпіричних досліджень ціннісної детермінації становлення обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- цінності -- особистісні цінності -- соціальне середовище
Анотація: Розглянуто вплив системи ціннісних пріоритетів макро- та мікросередовища, ціннісних характеристик типу освітнього середовища та стилю сімейного виховання на особливості прояву та розвитку обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Балахтар, Валентина Візіторівна.
    Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи [Текст] / В. В. Балахтар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 138-147. - Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації особистості -- фахівець з соціальної роботи -- професійні цінності -- професійне становлення -- термінальні цінності -- інструментальні цінності -- соціальна робота
Анотація: У статті висвітлено результати дослідження ціннісних орієнтацій, які виступають важливою умовою становлення особистості фахівця у сфері соціальної роботи у складних реаліях сьогодення. Обгрунтовано, що рівень сформованості ціннісно-смислової сфери загалом та її складових (ціннісних орієнтацій) зокрема впливають на формування соціально активної позиції фахівця, його моральної свідомості, професійної готовності до якісної реалізації соціальної роботи. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій, які дозволили виявити найбільш значущі термінальні (здоров'я, любов, щасливе сімейне життя, активне діяльне життя, життєва мудрість) та інструментальні цінності для фахівців з соціальної роботи (життєрадісність, охайність, високі запити, відповідальність, незалежність, чесність), а також найменш значущі (термінальні: орієнтації на щастя інших, розваги, краса природи і мистецтва, свобода, творчіст; інструментальні: вихованість, тверда воля, ефективність у справах, терпимість, широта поглядів, чуйність). Виявлено суперечливий та мінливий характер ціннісних орієнтацій фахівців, значну невідповідність їхніх ціннісних орієнтацій меті і завданням соціальної роботи як складової соціального захисту населення, що підтверджено результатами факторного аналізу термінальних та інструментальних цінностей. Установлено особливості ціннісних орієнтацій досліджуваних фахівців на різних стадіях професійного становлення залежно від статі, віку, тощо. Обгрунтовано доцільність розвитку ціннісних орієнтацій упродовж професійного становлення фахівців з соціальної роботи


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Чорна, Н. В.
    Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості [Текст] / Н. В. Чорна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 262-274. - Бібліогр. : С. 272-274 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- культура -- особистість -- музична культура -- становлення музичної культури -- музичне спілкування
Анотація: У статті аналізуються ціннісні орієнтації особистості крізь призму поняття "музична культура особистості". Показано, що основу музичної культури особистості складає досвід людського спілкування й чуття на рівні мікро та макрогрупи. Музичне спілкування займає особливе місце в структурі загальної культури особистості. Доведено, що становлення музичної культури майбутнього психолога тісно пов'язане із процесом розуміння естетичної інформації, музична культура постає як властивість особистості, що інтегрує музичні, комунікативні знання, цінності, досвід, реалізація яких дозволяє досягти взаєморозуміння муж суб'єктами психологічної діяльності й вирізняє наступні компоненти: культуру почуттів, культуру мислення, культуру мовлення і культуру здоров'я.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

12.
372
Ц 62


   
    Ціннісні орієнтації дитини у дорослому світі [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. О. Піроженко [и др.]. - К. : Слово, 2016. - 248 с. : рис. - ISBN 978-966-194-247-8 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- ціннісні орієнтації -- дорослий світ -- становлення цінностей

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Хартман, О. Ю.; Федорчук, О. І.; Токарева, Людмила Дмитрівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Соловей, Яніна Григорівна.
    Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості [Текст] / Я. Г. Соловей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 152-160. - Бібліогр.: с. 158-160 (12 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- становлення -- ціннісні впливи -- соціокультурне середовище -- батьки
Анотація: У статті висвітлено аналіз психологічних підходів до проблеми ціннісного впливу педагогів, батьків та соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості. Визначено, що музично обдаровані люди, зазвичай самі особливо підкреслюють роль сімейного музичного середовища чи надлишок музично-слухових уявлень у ранньому дитинстві. Підкреслено, що починаючи заняття у ранньому віці, більшість музикантів обирають не тільки професію, але й спосіб життя, а отже, до певної міри, специфічні умови, середовище та спосіб особистісного росту. Виділено теоретичні принципи, які слід використовувати педагогам під час роботи над розвитком музичних здібностей юного дарування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

14.
   159.9(09)
   Х 91


   
    Хрестоматия по истории психологии. Период открытого кризиса (начало 10-х годов - середина 30-х годов XX в.) [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. "Психология" / под ред. П. Я. Гальперина, А. Н. Ждан. - Москва : [б. в.], 1980. - 301, [3] с. - 7.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--відкрита криза--СРСР, початок 10-х років - середина 30-х років XX ст.--Навч. посіб. для вищих навчальних закладів
Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- становлення психологічної думки -- відкрита криза -- початок 10-х років - середина 30-х років XX в. -- психологічна думка


Дод.точки доступу:
Гальперин, П. Я. \ред.\; Ждан, Антонина Николаевна \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
154
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Функціональний аспект професійного становлення особистості [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 22-30. - Бібліогр.: с. 28-30 (33 назви)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- функціональний аспект -- процесуальний підхід -- результативний підхід -- змістовий підхід -- особистісно зорієнтований підхід -- інваріантні цілі -- варіантні цілі
Анотація: В статті проаналізовано особливості професійного становлення особистості в парадигмі наукових підходів - процесуального, результативного, змістового та особистісно зорієнтованого, окреслено чинники професійного становлення особистості, описано результати проведеного пілотного дослідження, в якому брали участь як студенти, так і вже працюючі професіонали, та зроблено висновки щодо функціонального аспекту професійного становлення фахівця. Зазначено, що функціональний аспект професійного становлення, з одного боку, зводиться до формування певних якостей та властивостей, які суспільство вважає обов'язковим для члена даної професійної спільноти, а з іншого - ці якості визначаються самою людиною або соціальною групою щодо кожного зі своїх членів. Тоді цілі професійного становлення індивідіа в загальному вигляді можна перегрупувати на інваріантні та варіантні. Таким чином, результат професійного становлення особистості у вищих освітніх закладах буде представляти собою систему результатів реалізації інваріантних і варіантних цілей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
37.015.31:316.752
Н 19


    Назаренко, Ірина Євгенівна.
    Формування ціннісного становлення до життя в майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07 / Назаренко Ірина Євгенівна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісне ставлення--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісне ставлення -- студенти-психологи -- майбутня професійна діяльність -- ціннісні орієнтації -- ставлення до життя
Анотація: У роботі розглянута теоретична сутність поняття "цінність" і "ціннісне ставлення" на основі аналізу психологічної, соціологічної і філософської літератури. Вивчено особливості формування ціннісного ставлення до життя в студентів-соціологів. Виявлені рівні сформованості окремих компонентів ціннісного ставлення до життя й професійної діяльності у студентів. Розроблена та впроваджена програма спеціально організованих занять, спрямованих на формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
15
П 78


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Формування життєстійкості особистості під впливом життєвих ситуацій [Текст] / О. А. Чиханцова // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. 43-44
УДК
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
159.922.8:[968-34]
А 72


    Антюхова, Наталія Ігорівна.
    Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов [Текст] / Н. І. Антюхова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 19-32 : табл. - Бібліогр.: с. 31 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчий потенціал -- структура особистості -- соціальний компонент -- соціальна креативність -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті структуровано компоненти виокремлені В.О. Моляко та Н.В. Кузьміною в структурі творчого потенціалу особистості стосовно вчителя іноземних мов. До соціального компонента творчого потенціалу віднесено складову "соціальна креативність". Уточнено структуру комунікативної компетентності вчителя іноземної мови. Змодельовано психолого-педагогічну технологію розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
159.922:502/504
Х 20


    Харитонов , Роман Юрійович.
    Усвідомлення кліматичних змін як чинник становлення екологічної свідомості молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Харитонов Роман Юрійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологіна свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
кліматичні зміни -- екологічна свідомість -- екологоосвітний простір -- усвідомлення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячеється проблемі самоусвідомлення сутності кліматичних змін саме як чиннику, що сприяє становленню екологічної свідомості та екологічної культури студента в цілому. На підгрунті теоретичного аналізу проблеми визначено, ставлення до кліматичних змін-цілісний психологічний механізм, змістовним аспектом якого виступає власне ставлення, а динамічним-фіксована установка, проте психологічна природа й та роль упрозорюється у смисловій регуляції. Тобто, ставлення до кліматичних змін є суб"єктивно забарвленним відображенням особистістю взаємозв"язків власних потреб з об"єктами та явищами світу, виступає чинником, що зумовлює поведінку. Впродовж теоретичного та емпіричного аналізу визначено, що "екологічна свідомість" -єдність знання й ставлення, створюється й має прояв у діяльності та спілкуванні; сукупність екологічних й кліматичних уявлень, сформованості ціннісного ставлення до природи в цілому, стратегій та технологій взаємодії з нею. Суттєвими функціями екологічної свідомості є аксіологічна, споживча, адаптаційна. Системоутворюючимелементом у системі соціально-психологічних чинників розвитку екологічної свідомості виступає ціннісно-значеннєвий (екологоорієнтовані цінності). За результатами емпіричного дослідження виявлено типи екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів: екологічно активна, відповідальна особистість, котра має ціннісне, відповідальне ставлення до природи, приймає відповідні рішення та дії (авторитарно-авторитарна); об"єктивна (активно-об"єктивна); еколого-пасивна, індиферентна особистість, погано поінформована, не має власних етичних, ціннісних ставлень до природи, кліматичних змін; безініціативна (стереотипна, пасивно-стереотипна); безвідповідальна (пасивно-індиферентна). В цілому, за результатами дисертаційного дослідження відзначається, що психологічний супровід розвитку екологічної свідомості молоді-це система заходів, спрямованих на підвищення ефективності зазначеного процесу через використання науково-обгрунтованого комплексу психологічних чинників. Процес психологічного супроводу розвитку екологічної свідомості студентської молоді складається з конструювання засобів оволодіння операційною стороною екологоорієнтованої діяльності, а також комплексу заходів, спрямованих на усвідомлення молоддю особистісної й соціальної значущості екологічної культури особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Маценко, Ж. М.
    Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття [Текст] / Ж. М. Маценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 349-355. - Бібліогр.: с. 355 (10 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гуманістична парадигма -- громадянський гуманізм -- духовність -- духовний розвиток -- самопізнання -- самовдосконалення
Анотація: У статті представлені результаті історико-психологічного аналізу процесу становлення уявлень про духовність та духовний розвиток людини в українській гуманістичній психології ХVІІ-ХVІІІ ст. Проведене аналітичне дослідження охоплює гуманістичні уявлення від філософів стародавніх часів до поглядів видатних діячів Києво-Могилянської академії епохи Просвітництва.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 121624
Кількість відвідувачів 799
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя