Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1283)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (162)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=становлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 406
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//Я 54-107954224 рукописний текст
Автор(и) : Ямчук, Таїса Юріївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :229 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-199.
УДК : 159.923.2-057.85/.86+378-057.875:159.9-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентичність--процеси ідентифікації--самоусвідомлення--суб'єктивний досвід--рефлексія--психологічні чинники--професійно-освітній простір--професійне становлення майбутніх психологів
Анотація: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню чинників розвитку професійної самоідентичності студентів-психологів. На базі проведеного теоретичного аналізу запропоновано розгляд професійної самоідентичності в контексті структур (рівнів) суб’єктивного досвіду, виокремлених Г.Бейтсоном: «оточення», «поведінка/стани», «здібності/навички», «цінності /переконання», «ідентичність», «місія». Забезпечено достатньо повне охоплення внутрішніх та зовнішніх психологічних чинників, що надає можливість вивчати ідентичність в різноманітті проявів і єдності всіх її сторін. Визначено критерії та рівні професійної самоідентичності майбутніх психологів; розроблено теоретичну модель її розвитку, під час якого суб’єктивний досвід розширюється, у тому числі, під впливом різних галузей професійно-освітнього простору. У дослідженні на основі встановлених кореляцій виявлено специфіку зв’язків між компонентами професійної самоідентичності у студентів різних курсів. Аналіз емпіричних даних дозволив констатувати: у значної кількості студентів п’ятого курсу зафіксовано низький рівень розвитку більшості структурних компонентів суб’єктивного досвіду, що свідчить про недостатній розвиток професійної самоідентичності. Спираючись на результати констатувального етапу дослідження, було розроблено програму тренінгу зі створення умов розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів. Порівняння експериментальної і контрольної груп підтвердило, що запропонована програма тренінгу має високу ефективність завдяки створенню умов, які б сприяли розвитку структур суб’єктивного досвіду через актуалізацію суб’єктності студентів, активізацію процесів усвідомлення суб’єктивного досвіду, розвиток професійних навичок, що лежать в основі професійної придатності та професійної готовності. Гіпотеза, що була розроблена на початку, в процесі дослідження знайшла свої повне підтвердження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//Я 54-861770916 рукописний текст
Автор(и) : Ямчук, Таїса Юріївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.2-057.85/.86+378-057.875:159.9-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентичність--процеси ідентифікації--самоусвідомлення--суб'єктивний досвід--рефлексія--психологічні чинники--професійно-освітній простір--професійне становлення майбутніх психологів
Анотація: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню чинників розвитку професійної самоідентичності студентів-психологів. На базі проведеного теоретичного аналізу запропоновано розгляд професійної самоідентичності в контексті структур (рівнів) суб’єктивного досвіду, виокремлених Г.Бейтсоном: «оточення», «поведінка/стани», «здібності/навички», «цінності /переконання», «ідентичність», «місія». Забезпечено достатньо повне охоплення внутрішніх та зовнішніх психологічних чинників, що надає можливість вивчати ідентичність в різноманітті проявів і єдності всіх її сторін. Визначено критерії та рівні професійної самоідентичності майбутніх психологів; розроблено теоретичну модель її розвитку, під час якого суб’єктивний досвід розширюється, у тому числі, під впливом різних галузей професійно-освітнього простору. У дослідженні на основі встановлених кореляцій виявлено специфіку зв’язків між компонентами професійної самоідентичності у студентів різних курсів. Аналіз емпіричних даних дозволив констатувати: у значної кількості студентів п’ятого курсу зафіксовано низький рівень розвитку більшості структурних компонентів суб’єктивного досвіду, що свідчить про недостатній розвиток професійної самоідентичності. Спираючись на результати констатувального етапу дослідження, було розроблено програму тренінгу зі створення умов розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів. Порівняння експериментальної і контрольної груп підтвердило, що запропонована програма тренінгу має високу ефективність завдяки створенню умов, які б сприяли розвитку структур суб’єктивного досвіду через актуалізацію суб’єктності студентів, активізацію процесів усвідомлення суб’єктивного досвіду, розвиток професійних навичок, що лежать в основі професійної придатності та професійної готовності. Гіпотеза, що була розроблена на початку, в процесі дослідження знайшла свої повне підтвердження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 198-206 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоставлення--емоційно-ціннісне самоставлення--ціннісність--самоцінність--самосвідомість--особистість--особистісне становлення--образ я
Анотація: У статті розглінуто зміст та динаміку самоставлення як емоційно-ціннісного становлення особистості до самої себе у дослідженні проблем самосвідомості І. І. Чеснокової. Викладено концептуальні положення С. Р. Пантілєєва щодо феномену самоставлення як безпосереднього впливу особистісного смисла "Я" для суб'єкта.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Я 22
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241: рис. (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--уявлення про себе--модальність--особистісна ефективність--рівень навчальних досягнень
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі: монографія/ Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 84-137 (Шифр 37.015.3:159.922/С 77-321282496)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
УДК : 37.015.3:159.922
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/П 78
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Дослідження проблеми самоставлення: теоретичний підхід В. В. Століна
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця
Місце публікування : Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології: науковий круглий стіл (1 червня 2017 року)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017 (Шифр 15/П 78-387046736)
УДК : 159.9.01
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 254-262 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--особистісна ефективність--молодший шкільний вік--підлітковий вік
Анотація: Висвітлено проблему рефлексії як одного з психологічних механізмів становлення особистісної ефективності школяра. Виокремлено три види особистісної рефлексії: ситуативну, ретроспективну і перспективну.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку
Колективи : Чернівецький національний університет
Місце публікування : Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць/ Чернівецький національний університет. - Чернівці: ЧНУ, 2015. - Вип. 743: Педагогіка і психологія. - С. 296-301: табл. (Шифр 15(06)/Н 34-562969)
Примітки : Бібліогр.: С. 301 (5 назв)
УДК : 159.922
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--самоаналіз--саморозуміння
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Я 14-137096 рукописний текст
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис., ил.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+159.955.4 + 37.011.3-051 + 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Рефлексія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--особистісна рефлексія--вчитель початкових класів--особистісне становлення
Анотація: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.018./Я 14-352737 рукописний текст
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Психологічні засади розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :505 с.: табл. + 1 (додатки)
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 456-506.
УДК : 159.922.7+37.018.1 + 159.922.7 + 37.018.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сімейне виховання
Вікова психологія-- Ідентичність-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність особистості--самоідентифікація--становлення особистості--сімейні взаємини--сімейне консультування
Анотація: У дисертації визначено психологічний зміст поняття "ідентичність". Розкрито сутність та особливості сімейних взаємин. Розроблено психологічну модель розвитку ідентичності дитини у системі сімейних взаємин. Розкрито психологічний зміст феномену сімейної дисфункції в контексті її впливу на розвиток ідентичності дитини, визначити її характер та специфіку для різних типів сімей. З'ясовано структурно-функціональні, соціально-психологічні та етнопсихологічні особливості сучасної української сім'ї з точки зору їх впливу на розвиток ідентичності дитини. Досліджено зміст, структуру та особливості динаміки ідентичності дитини у період її дорослішання та обґрунтовано закономірності розвитку ідентичності дитини залежно від специфіки сімейних взаємин. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови, оптимальні для розвитку ідентичності особистості дитини в сім'ї, визначено шляхи застосування виявлених закономірностей у психокорекційній роботі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:614.253.1/Ю 16-984439 рукописний текст
Автор(и) : Юдіна, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :183 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-174.
УДК : 159.942:614.253.1/.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології-- Емпатія
Загальна психологія-- Майбутні лікарі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпатія--емпатійність--ідентифікація--професійно важливі якості--особистісні властивості--майбутній лікар--професійне становлення
Анотація: В роботі уточнено зміст поняття "емпатійність", досліджено зв'язки між рівнем емпатійних здібностей та особистісними якостями студентів-медиків. Виявлено зв'язок між рівнем емпатійності та статтю,курсом і факультетом, на якому навчаються студенти. Розроблено та впроваджено програму тренінгу емпатійності майбутніх лікарів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Щ 61-050776 рукописний текст
Автор(и) : Щербан, Тетяна Дмитрівна
Назва : Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :160 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 140-160.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--педагогічна діяльність--молодий вчитель--педагогічні задачі--комунікативна компетентність
Анотація: В дослідженні виділені психологічні умови цілеспрямованого і продуктивного професійного становлення вчителів-початківців. Обгрунтована методика діагностики ефективності процесу професійного становлення молодих учителів. Апробована модель управління процесом формування у початківців когнітивної основи прийняття педагогічниїх рішень і розвитку їх комунікативної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Щербан Г. В.
Назва : Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 691-703 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
УДК : 159.9:316.77:37.03
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--педагогічна задача--рефлексія--саморефлексія
Анотація: На основі дослідження отримано результати: зростає число молодих вчителів з високим і середнім рівнем підготовленості до роз'язання педагогічних задач; велика доля молодих учителів з низьким і нульовим рівнем підготовленості. Проаналізовано ті труднощі, з якими зіштовхуються молоді вчителі на етапі входження в педагогічну професію.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(09)/Ш 67
Автор(и) : Шкуратов, Владимир Александрович
Назва : Историческая психология : учеб. пособие для доп. образования . -2-е изд., перераб.
Вихідні дані : Б.м., 1997
Кільк.характеристики :505, 7 [с.]
Серія: Психология для студента
Примітки : Библиогр.: с. 493-505
ISBN, Ціна 5-98357-012-X: 38.00 грн., р.
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології
Історична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія психології--історична психологія--становлення психологічної думки--психологічна думка
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(09)/Ш 37
Автор(и) : Шевчук В. В., Чепа М. - Л.А.
Назва : Історико-культурні передумови становлення Полтавської психологічної школи у XVIII-XX століттях : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2015
Кільк.характеристики :256 с.
Колективи : НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 159.9.019(091)(477.53-25)"17/19"
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія психології--психологія полтавщини
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Шевченко С. В.
Назва : Теоретична модель розвитку довіри до себе у майбутніх психологів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 150-156 (Шифр 154/А 43-132779)
Примітки : Бібліогр.: с. 155 (8 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній психолог--розвиток довіри до себе--професійне становлення--компоненти довіри до себе як до психолога
Анотація: У статті здійснено опис теоретичної моделі розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. Вважаємо, що довіра до себе як до майбутнього психолога проходить певні стадії розвитку протягом професійного навчання та включає наступні компоненти: рефлексивний, мотиваційний, когнітивний, поведінковий та емоційний.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Шевченко Р. М.
Назва : Становлення рольових функцій "ділової жінки" у сфері менеджменту
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 341-352 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 349-351 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінки-управлінці--чоловіки-управлінці--ділова жінка--менеджмент--психологія управління--організаційна психологія
Анотація: У статті зроблено спробу розкрити важливі проблеми управлінської діяльності жінок в працях українських та зарубіжних учених та висвітлено питання жіночого менеджменту, який до недавнього часу не мали належної уваги в галузі психології управління, соціології та інших науках. Визначено коло питань, які мають соціальну запитуваність та потребують нагального з'ясування, теоретичного та практичного опрацювання. Зокрема: участі жінок на перших ролях; розподілення одночасного виконання жінкою ролі дружини, матері й керівника; збереження функції жіночої ролі в умовах соціальних кризових змін і міграцій; обсяги навантаження та розподіл часу на їх виконання та дозвілля; наслідування жінкою-керівником чоловічого стилю керівництва; сенс жіночого стилю управління; портрет жінки-керівника ХХІ століття. Встановлено три стадії адаптації жінок до нових умов: соціального шоку (характеризується соціальною розбещеністю, злетом злочинності, прагненням слідувати стереотипам поведінки, що складається в колишній системі); мобілізація адаптивних резервів (характеризується коригуванням , або зміною життєвих цілей-цінностей, освоєнням іноваційних моделей поведінки, вибором одного з багатьох способів досягнення своїх цілей); відповіді на "виклик середовища". Обгрунтовано основні види прийняття рішень керівниками різного рівня, як чоловіками так і жінками: математичні - передбачає застосування економіко-математичних методів і нормативних теорій, що описують оптимальні рішення в управлінні (бізнес структури, економіка, ринкові відносини, освітні установи;), кібернетичні - передбачають зближення поняття "наука про управління" і "мистецтво управління"; написання конкретних рекомендацій, які допоможуть керівникові правильно приймати рішення; психологічні - вивчають вплив типових і індивідуальних особливостей особистості, яка приймає рішення. Констатовано закономірності затребуваності жіночого стилю керівництва, які цілком відповідає сучасним умовам їх життєдіяльності та виокремлено найстуттєвіші чинники, які сприяють ефективному розвитку рольових функцій "ділової жінки" у сфері менеджменту.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.3)/Ш 33 рукописний текст
Автор(и) : Швидкий, Владислав Олегович
Назва : Особливості формування Я-концепції в професійному становленні особистості : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :172,[26] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.160-172.
УДК : 159.923.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-концепція
Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--самосвідомість--становлення особистості--рефлексія--образ я--самовизначення--самоактуалізація
Анотація: В дистертації досліджено формування професійної складової Я-концепції студентів вищих навчальних закладів. Здійснено аналітичний огляд проблеми Я-концепції в професійному становленні особистості. Конкретизовано поняття професійної Я-концепції, визначено її головні риси. З'ясовані закономірності становлення професійної Я-концепції особистості. Розроблена й апробована програма формування професійної Я-концепції студентів факультету фізичного виховання та спорту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.5)/Ш 34 рукописний текст
Автор(и) : Швець, Олег Миколайович
Назва : Психологічні чинники становлення особистісної гідності в освітньому просторі : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--гідність--особистісна гідність--відповідальність--освітній простір--міжособистісна взаємодія--становлення--розвиток--рефлексія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особлимвостей розвитку особистісної гідності в освітньому просторі. На основі теоретичного узагальнення дослідження проблеми констатовано: гідність історично розглядається внутрішньою іманентною якістю людини і розуміється як складне інтегративне особистісне утворення, що грунтує специфіку перманентного розвитку людини. Поняття "гідність" містить значення позитивного виміру, що належить як об'єкту, так і суб'єкту, та усвідомлення власної цінності. Становлення і розвиток особистісної гідності відбувається в освітньому просторі через систему міжособистісної взаємодії, що у функціональному сенсі розглядається як семантичний потік, в якому розкриваютьс я унікальні здібності і можливості особистості. На основі виявлення і уточнення перспективних параметрів міжособистісної взмємодії в освітньому просторі для становлення особистісної гідності на констатувальному етапі були визначені фундаментальні засади "Програми становле особистісноїності в освітній взаємодії". Програму грунтують принципи рефлексивності, динамічної цілісності, кордомедійності, довіри, гідності та відповідальності. В якості психолого-педагогічного інструменту реалізації завдань Програми из забезпечення складних процесів самопізнання і трансформації використаний рефлексивний дискурс як висо спроможний засіб розвитку особистості. Дослідно-експериментальна робота полягала у проведенні тренінгів з групами старшокласників, різність яких визначається характером домінуючої міжособистісної взаємодії в освітньому просторі. В експерименті взяли участь три експериментальні (124 особи) і три контрольні (69 осіб) учнів. В результаті впровадження "Програми становлення особистісної гідності в освітній взаємодії" у всіх експериментальних групах відбулися зміни показників гідності, відповідальності, свободи вибору і життєстійкості. На основі аналізу і узагальнення порівнянь експериментальних груп доведена гіпотеза щодо результативності партнерської взаємодіїх на основі рефлексивного дискурсу в освітньому просторі як психологічного чинникам становлення особистісної гідності.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.5)/Ш 34 рукописний текст
Автор(и) : Швець, Олег Миколайович
Назва : Психологічні чинники становлення особистісної гідності в освітньому просторі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :208 с.: табл. + додатки 27 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-208 (216 назв).
УДК : 159.923.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--гідність--особистісна гідність--відповідальність--освітній простір--міжособистісна взаємодія--становлення--розвиток--рефлексія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особлимвостей розвитку особистісної гідності в освітньому просторі. На основі теоретичного узагальнення дослідження проблеми констатовано: гідність історично розглядається внутрішньою іманентною якістю людини і розуміється як складне інтегративне особистісне утворення, що грунтує специфіку перманентного розвитку людини. Поняття "гідність" містить значення позитивного виміру, що належить як об'єкту, так і суб'єкту, та усвідомлення власної цінності. Становлення і розвиток особистісної гідності відбувається в освітньому просторі через систему міжособистісної взаємодії, що у функціональному сенсі розглядається як семантичний потік, в якому розкриваютьс я унікальні здібності і можливості особистості. На основі виявлення і уточнення перспективних параметрів міжособистісної взмємодії в освітньому просторі для становлення особистісної гідності на констатувальному етапі були визначені фундаментальні засади "Програми становле особистісноїності в освітній взаємодії". Програму грунтують принципи рефлексивності, динамічної цілісності, кордомедійності, довіри, гідності та відповідальності. В якості психолого-педагогічного інструменту реалізації завдань Програми из забезпечення складних процесів самопізнання і трансформації використаний рефлексивний дискурс як висо спроможний засіб розвитку особистості. Дослідно-експериментальна робота полягала у проведенні тренінгів з групами старшокласників, різність яких визначається характером домінуючої міжособистісної взаємодії в освітньому просторі. В експерименті взяли участь три експериментальні (124 особи) і три контрольні (69 осіб) учнів. В результаті впровадження "Програми становлення особистісної гідності в освітній взаємодії" у всіх експериментальних групах відбулися зміни показників гідності, відповідальності, свободи вибору і життєстійкості. На основі аналізу і узагальнення порівнянь експериментальних груп доведена гіпотеза щодо результативності партнерської взаємодіїх на основі рефлексивного дискурсу в освітньому просторі як психологічного чинникам становлення особистісної гідності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 53351
Кількість відвідувачів 1078
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя