Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=становлення особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
615.34
П 38


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Плескач, Б. В.
    Роль соціально-економічних факторів у психологічному становленні людини [Текст] / Б. В. Плескач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 108-131. - Бібліогр.: с. 130-131 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
психологічний розвиток -- становлення особистості -- соціальні умови життя -- психологічне становлення
Анотація: Досліджується вплив сучасних соціально-економічних факторів на особливості розвитку підростаючого покоління. Показано вплив соціальних умов життя на психологічний розвиток через : батьків та оцінку та сприйняття соціальних умов молодими людьми. Описано роль соціально-економічних умов в розвитку депресивних рис, потреби в афіляції та соціальної пасивності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922
С 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 359-368 : табл. - Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- розвиток особистості -- юнаки -- становлення особистості -- цивільно-патріотичні якості -- патріотичне виховання -- патріотична свідомість
Анотація: Проведено експериментальне дослідження специфічних особливостей прояву патріотизму. Проаналізовано вплив патріотизму на становлення та розвиток особистості юнака. Узагальнено результати теоретико-прикладного дослідження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована особистість -- становлення особистості -- розвиток особистості -- ціннісна детермінація
Анотація: Встановлено співвідношення понять "становлення" і "розвиток" в контексті їх застосування до обдарованої особистості. Ціннісна детермінація розглядається як рух від ситуаційно-ціннісної регуляції на початкових етапах становлення до особистісно-ціннісної регуляції на завершальних етапах становлення і дального розвитку обдарованої особистості. Намічено підходи до проведення емпіричних досліджень ціннісної детермінації становлення обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
378
М19


    Малкова, Тетяна Миколаївна.
    Професійне становлення особистості [Текст] : монографія / Т. М. Малкова. - Київ : Інтерсервіс, Андрієвська Л.В., 2012. - 396 с. - ISBN 978-617-696-039-3 : 45.00 грн, 35.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- становлення особистості

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
153
М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Психогенетичний потенціал особистості [Текст] : монографія. Т. 1 / С. Д. Максименко. - Київ : [б. в.], 2021. - 720 с. - 170.00 грн.
УДК
РУБ 153
Рубрики: Генетична психологія
Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія -- потенціал -- становлення особистості

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
372
А 43


    Піроженко, Т. О.
    Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей [Текст] / Т. О. Піроженко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 115-129
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- освітній простір -- становлення особистості -- вікова криза регуляції поведнки 6(7) року життя -- життєва компетентність
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми співвідношення зовнішніх (соціально-педагогічних) та внутрішніх (психологічних) факторів впливу на процес прийняття дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід розвитку дитини старшого дошкільного віку у період вікової кризи регуляції поведінки на 6 (7) роках життя потребує врахування закономірностей розвитку важливіших надбань ціннісно-смислової сфери, які сприяють збереженню цілісності особистості дитини дошкільного віку на етапі кардинальної зміни соціальної ситуації розвитку малюка (дошкільна-початкова освіта).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(57.026)
А 43


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Дослідження професійної спрямованості як умови розвитку особистості у ВНЗ [Текст] / Н. Б. Іванцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 103-111 : табл. - Бібліогр.: с. 109-110 (8 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
атрибутивні характеристики спрямованості особистості -- професійна мотивація -- професійна сфера -- професійне становлення -- розвиток особистості -- становлення особистості
Анотація: У статті розглянуто основні завдання підготовки майбутніх спеціалістів: сприяння становленню та розвитку особистості, що значною мірою пов'язано із формуванням професійної спрямованості. Описані атрибутивні характеристики спрямованості особистості, які повною мірою властиві і професійній спрямованості як її компоненту


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
372
А 43


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти [Текст] / Т. О. Піроженко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 155-166. - Бібліогр.: с. 162-165 (11 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
цінність орієнтації -- освітній простір -- становлення особистості -- вікова кризова регуляція поведінки -- психологічні новоутворення кризи саморегуляції
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми регулятивної ролі ціннісних орієнтацій в житті дошкільника. В статті розглядаються сучасні надбання психологічної теорії з питань збереження цілісності особистості дитини дошкільного віку на етапі кардинальної зміни соціальної ситуації розвитку малюка. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід розвитку дитини старшого дошкільного віку у період вікової кризи регуляції поведінки на 6 (7) роках життя потребує врахування психологічних закономірностей розвитку важливіших надбань ціннісно-смислової сфери, які сприяють збереженню та усталенню у структурі особистості взаємопов'язаних емоційних, когнітивних та вольових досягнень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
153
М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Психогенетичний потенціал особистості [Текст] : монографія. Т. 2 / С. Д. Максименко. - Київ : [б. в.], 2021. - 448 с. - 100.00 грн.
УДК
РУБ 153
Рубрики: Генетична психологія
Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія -- потенціал -- становлення особистості

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.2-057.85/.86:378.017(043.5)
С 81


    Столярчук, Олеся Анатоліївна.
    Психологія становлення фахівця в умовах різновекторності універсуму [Рукопись] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. А. Столярчук ; наук. консультант О. П. Сергєєнкова ; Київськ. ун-т імені Б. Грінченка, Ін-т психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 44 с. : табл., рис. - Бібліогр.: С. 35-41 (54 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- становлення особистості -- професійне становлення -- фахівець -- універсум -- різновекторність універсуму -- професійна підготовка -- студент -- професійний універсум -- рефлексивно-проектувальне навчання
Анотація: У дисертації здійснено наукове узагальнення та запропоновано вирішення проблеми становлення фахівця в умовах різновекторного впливу універсуму. Проаналізовано специфіку професійного становлення як початкового етапу професіогенезу особистості, що активно розгортається упродовж її фахової підготовки. Доведено, що здобуття вищої освіти є сензитивним для становлення особистості фахівця як поліфакторного процесу, пронизаного впливом зовнішнього, соціального чинника, тобто загального універсуму та власної психофізичної активності – особистісного універсуму. Вплив універсуму має різновекторний характер, що зумовлює суперечливість становлення особистості фахівця. Розроблено модель становлення особистості майбутнього фахівця, згідно з якою цей процес характеризується прогресивними змінами структури особистості та розвитком її суб’єктниххарактеристик. Провідною метою підготовки сучасного фахівця постає формування універсальних особистісних якостей, які забезпечують його готовність до професійної діяльності в складних, нестабільних соціально-економічних умовах. Виявлено проблеми зовнішньої та внутрішньої неузгодженості цільового, ресурсного компонентів та Я-концепції майбутніх фахівців соціономічної сфери. Встановлено, що найбільш впливовим чинником становлення особистості майбутнього фахівця є зовнішня стимуляція, до дії якої приєднуються внутрішні фактори, зокрема мотивація та рефлексія професійного розвитку. Зафіксовано існування нормативної кризи професійної ідентифікації у випускників магістратури. Розроблено модель гармонізації становлення особистості фахівця в умовах професійної підготовки, що стала підґрунтям реалізації формувального експерименту. Доведено ефективність запровадження рефлексивно-проектувального навчання як психолого-педагогічної технології, що забезпечує готовність і здатність студентів до системного аналізу власного особистісно-професійного становлення, спроможність будувати, реалізовувати та коригувати проект власної фахової самореалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. консультант.\; Київський університет імені Бориса ГрінченкаІнститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 53009
Кількість відвідувачів 1961
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя