Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (85)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=старші дошкільники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
373.2.015.31:004(043.3)
А 66


    Андрощук, Ольга Володимирівна.
    Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Андрощук ; наук. кер. В. У. Кузьменко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- розвиток творчих здібностей -- критерії творчих здібностей -- комп'ютерні ігри -- старші дошкільники -- розвиток комп'ютерними іграми -- рівні розвитку творчих здібностей -- програма розвитку творчих здібностей
Анотація: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кузьменко, Віра Ульянівна \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.937
П 26


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Психологічні особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у пізнавально-конструктивній діяльності старших дошкільників [Текст] / Н. А. Ваганова // Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 47-60. - Бібліогр.: С. 59-60 (20 назв) . - ISBN 978-966-97846-1-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
пізнавально-конструктивна діяльність -- старші дошкільники -- перцептивно-мисленнєві стратегії


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
81'23
Д 30


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дем`яненко, С.
    Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку [Текст] / С. Дем`яненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 31-44. - Бібліогр.: с. 43 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
метамова -- метамовний розвиток -- мовні одиниці -- мовні поняття -- старші дошкільники
Анотація: У статті представлено результати проведеного діагностичного вивчення метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку за когнітивним, репродуктивним і рефлексивним критеріями. Проаналізовано отриманий емпіричний матеріал, що дозволило встановити деякі особливості та умови природного метамовного розвитку старших дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 89-101. - Бібліогр.: с. 101 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- дитяча обдарованість -- психологія обдарованості -- старші дошкільники -- розвиток обдарованості
Анотація: Стаття присвячена питанню визначення обдарованості в старшому дошкільному віці. Розглянуто структурні компоненти обдарованості, умови. які сприяють її розкриттю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.922.73-053.4+373.29-052
К 21


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карабаєва Ірина Іванівна ; наук. кер. Ладивір С. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 195 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-174. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Писемне мовлення--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- писемне мовлення -- ДІТИ -- старші дошкільники -- мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
153.6
А 43


    Карасьова, Катерина Володимирівна.
    Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі [Текст] / К. В Карасьова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 57-63 : табл. - Бібліогр.: с. 62-63 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтири -- термінальні цінності -- старші дошкільники -- сюжетно-рольова гра -- рольова активність
Анотація: Розглядається характеристика прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольових іграх. Розглянуто можливості використання методики спостереження за сюжетно-рольовими іграми шестирічок у процесі діагностики їх рольової активності як основного показника рівня прояву термінальних цінностей старшими дошкільниками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
372
А 43


    Ладивір, Світлана Олексіївна.
    Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини [Текст] / С. О. Ладивір // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
особистість дошкільника -- загальнолюдські базові цінності -- новоутворення психічного розвитку -- старші дошкільники -- ціннісні орієнтації
Анотація: Стаття присвячена аналізу науково-теоретичних основ психолого-педагогічного супроводу процесу присвоєння дитиною соціально значимих цінностей, який обумовлюється конкретними умовами життя і виховання. Дорослим необхідні повноцінні знання закономірностей цього процесу розвитку, особливості кожної дитини, щоб проектувати свою взаємодію з окремою дитячою особистістю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.954-053.4:398
Л 85


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лупійко, Людмила Василівна.
    Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору [Текст] / Л. В. Лупійко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
здібності -- творчі здібності -- творчість -- пізнавальні процеси -- емоційна сфера -- старші дошкільники -- народний фольклор
Анотація: Розглянуто питання розвитку здібностей, як індивідуальних особливостей дитини, та творчих здібностей старших дошкільників. Розкрито поняття "творчі здібності старших дошкільників". Охарактеризовано дошкільний вік, як сприятливий період для розвитку творчих здібностей, пізнавальних процесів та емоційної сфери дитини. Обгрунтовано значення використання на заняттях та у повсякденному житті народного фольклору для розвитку творчих здібностей дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.937
П 26


   
    Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності [Электронный ресурс] : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 194 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712092/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 08.08.2019. - ISBN 978-966-97846-1-2 : Б. ц.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Теоретичний аналіз формування стратегій конструювання образу світу / В. О. Моляко. - С. 7-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (13 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Перцептивно-мисленнєві стратегії конструювання молодшими дошкільниками нових знань / Ю. А. Гулько. - С. 32-46. - Бібліогр.: С. 46 (14 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічні особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у пізнавально-конструктивній діяльності старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 47-60. - Бібліогр.: С. 59-60 (20 назв)
Латиш, Наталія Михайлівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 61-76. - Бібліогр.: С. 75-76 (19 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у художньо-творчій діяльності молодших школярів / Н. В. Медведева. - С. 77-86. - Бібліогр.: С. 85-86 (6 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання інформаційних систем в науково-технічній діяльності старшокласників / Т. Н. Третяк. - С. 87-104. - Бібліогр.: С. 104 (5 назв)
Шепельова, М. В. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів / М. В. Шепельова. - С. 105-123. - Бібліогр.: С. 122-123 (11 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
функціонування творчого сприймання -- когнітивне конструювання образу світу -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти
Анотація: Умонографії подано результатиостанніх досліджень лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України з проблем функціонування творчого сприймання, когнітивного конструювання образів світу з врахуванням сучасного інформаційного «клімату», який суттєво впливає на розумові процеси на різних вікових рівнях (дошкільники, молодші школярі, старшокласники, студенти). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагогами, фахівцями різного профілю.


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


10.
153.6
А 43


    Половіна, О. А.
    Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект [Текст] / О. А. Половіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 168-176. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
природа -- естетичне ставлення -- старші дошкільники -- виховний вплив -- ставлення до природи -- художньо-педагогічне спілкування
Анотація: Висвітлено теоретичні засади використання природи як засобу виховного впливу на особистість дитини. Визначено механізми формування естетичного ставлення до природи у дітей дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 1847
Кількість відвідувачів 619
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя