Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (264)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стилі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.
159.9-026.455
К 56


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Спрямованість у процесі педагогічного спілкування [Текст] / З. Я. Ковальчук // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- спрямованість -- ціннісно-смислова сфера -- види спілкування -- стилі спілкування
Анотація: У статті автор розкриває сутність поняття спрямованість та її роль у педагогічному спілкуванні, підкреслює обумовленість спрямованості у спілкуванні всією системою цінностей особистості. Спрямованість у спілкуванні розглядається як генетично і функціонально пов'язана зі змістом загальної спрямованості особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

2.
159.9
П 57


    Попчук, Марія Анатоліївна.
    Стильові особливості навчальної діяльності студентів [Текст] / М. А. Попчук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 538-548. - Бібліогр.: с. 546-547 (13 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
стилі навчання -- когнітивний стиль -- емоційний стиль -- саморегуляція -- мотиваційний стиль -- навчальна діяльність -- особистість
Анотація: За результатами вивчення стильової організації навчальної діяльності автором розроблено схему навчальної діяльності студентів, яка грунтується на основних сферах особистості. Зроблена спроба виділити стильові параметри навчальної діяльності. Автор опирається на структурно-функціональний підхід до вивчення стилів діяльності, який будується на виділенні основних етапів і функцій діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
154
А 43


    Лагодзінський, В. В.
    Теоретичний аналіз поняття "емоційне лідерство" як одного із видів лідерства [Текст] / В. В. Лагодзінський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 36-43. - Бібліогр.: с. 40-43 (45 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- емоційний інтелект -- емоційне лідерство -- стилі емоційного лідерства -- управління -- двофакторна модель емоційного лідерства
Анотація: Метою статті є здійснення теоретичного аналізу концепцій емоційного інтелекту та емоційного лідерства. Розглянуто теорії і моделі емоційного інтелекту та емоційного лідерства. Відзначено, що емоційний інтелект, як складова частина емоційного лідерства, сприяє особистісному, а також професійному зростанню особистості, впливаючи на її успішність у житті. Розкриваються основні принципи емоційного лідерства, які дозволяють лідеру застосувати емоційне лідерство з метою поліпшення ефективності процесу управління.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153/154
О-64


    Карамушка, Л. М.
    Тренінгова програма "Психологія розвитку інноваційних стилів управління в менеджерів освітніх організацій": завдання, основні тематичні модулі та інтерактивні техніки [Текст] / Л. М. Карамушка, А. О. Клочко // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2019. - № 4 (18). - С. 46-61. - Бібліогр.: С. 60-61
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- стиль управління -- традиційні стилі управління -- інноваційні стилі управління -- тренінгова програма -- структура тренінгової програми -- тренінгові модулі -- інтерактивні техніки


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \за наук. ред.\; Клочко, А. О.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 53 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2019. - 100 с. : табл. - . - 10.00 грн.
    Зміст:
Брюховецька, Олександра Вікторівна. Особливості сформованості соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти / О. В. Брюховецька. - С .3-8. - Бібліогр.: С. 8 (6 назв)
Заіка, І. В. Основні вияви особистісної напруженості / І. В. Заіка. - С .9-15. - Бібліогр.: С. 13-15 (39 назв).
Карамушка, Людмила Миколаївна. Особистісна та професійна самоактуалізація державних службовців: рівень значущості, розуміння сутності та умов для її здійснення / Л. М. Карамушка, Ю. В. Рутина. - С .15-22. - Бібліогр.: С. 21 (19 назв).
Клочко, А. О. Інноваційні стилі управління менеджерів освітніх організацій у процесі взаємодії менеджерів і педагогічного колективу: зв’язок з характеристиками організації та менеджерів / А. О. Клочко. - С .22-28. - Бібліогр.: С. 27 (15 назв).
Пастух, Людмила Василівна. Самоменеджмент керівників закладів освіти у системі післядипломної освіти / Л. В. Пастух. - С .28-34. - Бібліогр.: С. 32-33 (24 назви).
Карамушка, Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом комерційних організацій чинників формування ставлення до грошей: вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик персоналу / Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. - С .35-43. - Бібліогр.: С. 42-43 (22 назви).
Телегей, Н. В. Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід / Н. В. Телегей. - С .44-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
Вінков, В. Ю. Темпоральні виміри уявлень молоді про життєвий успіх / В. Ю. Вінков. - С .50-56. - Бібліогр.: С. 55-56 (18 назв).
Гавриловська, К. П. Особливості мотиваційної сфери студентів хелперських спеціальностей / К. П. Гавриловська, О. Й. Литвак. - С .57-61. - Бібліогр.: С. 61 (8 назв).
Дмитріюк, Наталія Степанівна. Зв’язок академічної прокрастинації з організацією навчальної діяльності студентів / Н. С. Дмитріюк, Н. О. Кордунова, В. І. Мілінчук. - С .62-67. - Бібліогр.: С. 66-67 (19 назв).
Кличковський, С. О. Програма розвитку навичок міжособистісної взаємодії в контексті покращення соціально-психологічного клімату групи / С. О. Кличковський. - С .68-74. - Бібліогр.: С. 73-74 (24 назв).
Костіна, Т. О. Ґендерна складова життєвого сценарію особистості: жіночі сценарії / Т. О. Костіна. - С .74-80. - Бібліогр.: С. 79-80 (25 назв).
Мураненко, К. Ю. Організація системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .81-85. - Бібліогр.: С. 85 (8 назв).
Палагнюк, О. В. Тренінг актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості / О. В. Палагнюк. - С .86-92. - Бібліогр.: С. 91-92 (12 назв).
Карамушка, Людмила Миколаївна. III Всеукраїнський конгрес з організаційної та економічної психології (20–22 червня 2019 р., м. Кам’янець-Подільський) / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .93-96
Інші автори: Креденцер О. В, Терещенко К. В., В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук, В.М. Івкін
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук, В.М. Івкін
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
153(06)
А 43


    Грись, А. М.
    Емоційні стилі як детермінанти становлення особистісних рис [Текст] / А. М. Грись, О. С. Травенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 64-81. - Бібліогр.: С. 76-80 (23 назви)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
емоційні стилі -- індивідуальний стиль -- особистісні риси
Анотація: У статті представлено результати теоретичного аналізу стильового підходу до особистісних характеристик інтегральної індивідуальності як цілісної ієрархічної системи. Розглянуто стилі як один із рівнів детермінації особистісних рис і регуляторів поведінки особистості та при великому різноманітті зовнішніх проявів, показано загальні, родові властивості. Незважаючи на наявність у стилів загальних родових ознак, висвітлено широкий спектр і розбіжностей в розумінні стилів. Висвітлено предметні області стилів, а саме емоційної, інтелектуальної, діяльнісної. Описано різновиди емоційних стилів і їх різні підходи до їх визначення. Підкреслено, що емоційні стилі і емоційний інтелект це не стільки два різних предмета, скільки різні підходи і різні наукові традиції у вивченні емоційних стилів, з одного боку, когнітивних і ціннісних регуляторних механізмів, з іншого. Доведено що різним людям властиві різні емоційні стилі, які являють собою сукупність емоційних реакцій і переживань, які різні за своїм виглядом, інтенсивністю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Травенко, О. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Соломка, Т. М.
    Стратегії формування індивідуального стилю в процесі особистісного самоконструювання персоналу організації [Текст] / Т. М. Соломка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 24-28. - Бібліогр.: с. 28 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісне самоконструювання персоналу організацій -- ОСПО -- суб'єкт ОСПО -- стратегії -- стилі -- стратегіально-стильовий підхід -- варіативність -- мета і цінності організації -- парадигми
Анотація: У статті здійснено аналіз основних теоретико-методологічних підходів до проблеми стратегіально-стильової варіативності як вияву різноманіття принципів організації діяльності, поведінкових ролей, групових норм і цінностей тощо. Змістовно-процесуальна єдність стратегій і стилів ОСПО (особистісного самоконструювання персоналу організацій) ідентифікується в рамках просторово-часової метапарадигми у структурі авторської поліпарадигмальної моделі ОСПО. Підкреслено, що у професійно-конструктивістській парадигмі вибудовуються стратегії цінностей перспектив професії; у парадигмі організаційних структур-відповідно до мети, місії і цінностей організації- стратегії лідерства і кар'єри; у суб'єктно-конструктивістській парадигмі - широке поле для розгортання творчої стратегії та ексклюзивних стилів суб'єкта ОСПО. Обгрунтовано стратегіально стильове забарвлення парадигми детермінант і предикторів ОСПО як полістильові стратегії адаптації, здобуття професійних компетентностей, контекстно-стильові стратегії ОСПО в системі "Lifelong Learning".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

8.
154
А 43


    Клочко, А. О.
    Особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: зв'язок із інноваційними стилями управління [Текст] / А. О. Клочко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 22-29. - Бібліогр.: С. 27-28 (30 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери -- особистісні характеристики -- емоційний інтелект -- типи менеджерів освітніх організацій -- традиційні та інноваційні стилі управління
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: "екстраверсія (інтроверсія)", "приязність (обособленість)", самоконтроль (імпльсивність)", "емоційна стійкість (емоційна нестійкість)", "експресивність (практичність)". Виділено три типи менеджерів освітніх організацій за емоційним інтелектом: "Емоційно необізнаний", "Контролюючий емоції", "Емоційно чутливий". Обгрунтовано особливості традиційних та інноваційних стилів управління за емоційним інтелектом. Описано зв'язок між інноваціями стилями управління менеджерів освітніх організацій за емоційним інтелектом та їх особистісними характристиками. Показано, що особистісні характеристики менеджерів освіти впливають на розвиток інноваційних стилів управління за емоційним інтелектом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153/154
О-64


   
    Організаційна психологія. Економічна психологія [Текст] : науковий журнал. № 4 (15) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці ; наук. ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка . - Київ : [б. в.], 2018. - 101 с. : табл. - ISSN 2411-3190
    Зміст:
Балахтар, В. В. Цінність особистісно-професійної самореалізації фахівця як одного з компонентів професійного становлення у сфері соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .7-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (16 назв)
Борець, О. А. Дослідження мотиваційної сфери особистості, що шукає роботу / О. А. Борець. - С .13-21. - Бібліогр.: с. 19-21 (21 назва)
Власенко, А. А. Про когнітивну складову професійної соціалізації особистості студента / А. А. Власенко. - С .22-28. - Бібліогр.: с. 26-28 (19 назв)
Ishcuk, O. V. Directed motivation as a factor influencing the efficiency of organizational staff's activities / O. V. Ishcuk, T. V. Deeva. - С .29-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (19 назв)
Карамушка, Л. М. Оцінка працівниками комерційних організацій ролі грошей у їх життєдіяльності: зв'язок із соціально-демографічними та організаційно-професіональними характеристиками працівників / Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. - С .35-47. - Бібліогр.: с. 45-47 (23 назви)
Карамушка, Л. М. Модифікація та адаптація методики "Індекс організаційної напруженості (на прикладі освітніх організацій)" / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .48-59. - Бібліогр.: с. 54-56 (21 назва)
Клочко, А. О. Традиційні та інноваційні стилі управління менеджерів освітніх організацій (у контексті формування взаємостосунків менеджерів у педагогічного колективу) / А. О. Клочко. - С .59-70. - Бібліогр.: с. 68-70 (24 назви)
Рутина, Ю. В. Зв'язок рівня професійної самоактуалізації державних службовців з психологічними та організаційно-функціональними характеристиками організації / Ю. В. Рутина. - С .71-83. - Бібліогр.: с. 81-83 (23 назви)
Синельников, Р. Ю. Психологічні чинники громадянської ідентичності особистості / Р. Ю. Синельников. - С .84-95. - Бібліогр.: с. 93-94 (22 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Клочко, А. О.
    Інноваційні стилі управління менеджерів освітніх організацій у процесі взаємодії менеджерів і педагогічного колективу: зв’язок з характеристиками організації та менеджерів [Текст] / А. О. Клочко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 22-28. - Бібліогр.: С. 27 (15 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- типи менеджерів освітніх організацій -- взаємодія менеджерів та педагогічного колективу, інноваційні стилі управління -- характеристики організації -- характеристики менеджерів
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження виділено типи менеджерів освітніх організацій («Комунікативно-інноваційний», «Функціональний», «Проблемний»), відповідно до розвитку в них традиційних та інноваційних стилів управління. Розглянуто взаємозв’язок між характеристиками організації (креативним потенціалом організаційного середовища, рівнем організаційного розвитку освітньої організації, рівнем відданості організації) і типами менеджерів освітніх організацій. Досліджено зв’язок між організаційно-професійними характеристиками менеджерів (посада в освітній організації, стаж роботи на посаді, педагогічне звання) і типами менеджерів освітніх організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.922:37.091.113:005.342](043.3)
К 50


    Клочко, Алла Олексіївна.
    Психологія розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / А. О. Клочко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 468 с. : табл. + 1 додатки 105 с. - Бібліогр.: с. 425-468 (490 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- інноваційні стилі управління -- інноваційні зміни -- командна робота -- партнерська взаємодія -- організаційно-психологічні характеристики менеджерів освітніх організацій -- організаційно-психологічні технології розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розкрито психологічні особливості інноваційних стилів управління та зміст організаційно-психологічного підходу до їх вивчення. Обгрунтовано авторську концепцію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Представлено концептуальну модель розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, здійснено класифікацію таких стилів (за критеріями "Інноваційні зміни в організації", "Командна робота в організації", "Партнерська взаємодія в організації"). Наведено результати емпіричного дослідження, які відображають недостатній рівень розвикту інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, особливо стилів, які виділені за такими показниками, як "поєднання менеджерами лідерських та адміністративних функцій", "орієнтація менеджерів на роботу в команді", "емоційний інтелект менеджерів", "взаємостосунки менеджерів із педагогічним колективом". Доведено зв'язок між організаційно-психологічними характеристиками освітніх організацій й менеджерів та інноваційними стилями управління у менеджерів освітніх організацій, що свідчить про те, що такі організаційно-психологічні характеристики є чинниками розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розроблено та експериментально апробовано "Організаційно-психологічну технологію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій", яка реалізується на двох рівнях: на рівні освітніх організацій (розробка й упровадження міських інноваційних прогрем) та на рівні психологічної підготовки менеджерів (розробка й упровадження тренінгової програми).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.922:[37.091.113:005.342](043.3)
К 50


    Клочко, Алла Олексіївна.
    Психологія розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / А. О. Клочко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- інноваційні стилі управління -- інноваційні зміни -- командна робота -- партнерська взаємодія -- організаційно-психологічні характеристики менеджерів в освітніх організаціях -- організаційно-психологічні технології розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розкрито психологічні особливості інноваційних стилів управління та зміст організаційно-психологічного підходу до їх вивчення. Обгрунтовано авторську концепцію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Представлено концептуальну модель розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, здійснено класифікацію таких стилів (за критеріями "Інноваційні зміни в організації", "Командна робота в організації", "Партнерська взаємодія в організації"). Наведено результати емпіричного дослідження, які відображають недостатній рівень розвикту інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, особливо стилів, які виділені за такими показниками, як "поєднання менеджерами лідерських та адміністративних функцій", "орієнтація менеджерів на роботу в команді", "емоційний інтелект менеджерів", "взаємостосунки менеджерів із педагогічним колективом". Доведено зв'язок між організаційно-психологічними характеристиками освітніх організацій й менеджерів та інноваційними стилями управління у менеджерів освітніх організацій, що свідчить про те, що такі організаційно-психологічні характеристики є чинниками розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розроблено та експериментально апробовано "Організаційно-психологічну технологію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій", яка реалізується на двох рівнях: на рівні освітніх організацій (розробка й упровадження міських інноваційних прогрем) та на рівні психологічної підготовки менеджерів (розробка й упровадження тренінгової програми).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
159.923.942-056.265(043.5)
С 18


    Сандал, Ольга Сергіївна.
    Особливості емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом [Рукопис] : дис. ... д-ра ф-фії: 19.00.01 / О. С. Сандал ; наук. кер. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2023. - 215 с. : табл. - Бібліогр.: С. 159-176 (183 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційні стилі -- емоції -- афект -- переживання -- травматичний досвід -- ПТСР -- посттравматичне зростання -- дисоціація -- депресія -- горе -- криза -- COVID-19 -- психодіагностика -- емоційне здоров'я -- життєстійкість
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретичному та емпіричному вивчені особливостей емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом, розкриттю сутності поняття «емоційні стилі» та «травматичний досвід», розробці теоретичної моделі функціонування емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом, виявленні особливостей ментальних репрезентацій параметрів емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом, здійсненні експериментальної апробації корекційно-розвивальної програми щодо корекції травматичного досвіду та розвитку адаптивних емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом. Враховуючи те, що психотравмувальні події створюють суспільні напруження, порушують адаптаційний потенціал і психічний стан суб’єкта та збільшує кількість осіб з травматичним досвідом, що значно погіршує якість їх життя. Виникає необхідність вдосконалення психологічних заходів, психокорекційних програм щодо супроводу осіб з травматичним досвідом. Концепції «емоційного стилю» які мають потужний потенціал для надання психологічної допомоги особистості недостатньо враховується й знаходиться поза зоною уваги у дослідженнях природи стресової поведінки, тож дослідження особливостей емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом є актуальною дослідницькою задачею, розв’язання якої сприятиме підвищенню ефективності роботи з постраждалими особами. У першому розділі відображено теоретичний аналіз науково-психологічних концепцій до вивчення емоційних стилів, які дослідники виявляли та розуміли не однаково. Розглядається сучасна концепція емоційного стилю, де науковцями визначено, що емоційна поведінка особистості пов’язана з емоційними відгуками в мозку та емпірично досліджено різні емоційні стилі. Після ретельного аналізу нами визначено, що «емоційний стиль» є сукупністю емоційних переживань та містить унікальні параметри. Особистість маніфестує емоційний стиль і у ньому проступає її індивідуальність як суб’єкта. Особистісне джерело емоційного стилю виявляється у тому, що він є суб’єктивним і входить у процеси самовираження та самовиявлення внутрішнього світу. Особистість, як суб’єкт актуалізує свій емоційний стиль, що виявляється у внутрішньому та у зовнішньому контурі та детермінує специфічні вияви у предметній діяльності. Внутрішній контур емоційного стилю утворює ієрархічна структура, що охоплює систему суб’єктивних значень, когнітивні параметри та форму поведінки особистості як стратегії управління емоційним дистресом. Зовнішній контур емоційного стилю утворюють ефекти функціонування адаптивність-дезадаптивність як міру адекватності затрат задля досягнення мети. Можливості емоційного стилю є комплексом взаємозв’язків стилю та індивідуальних властивостей особистості, що впливають на її управління емоційним дистресом, які не зводяться до визначення позитивного чи негативного емоційного стилю. Відображено, що емоційні переживання допомагають особистості приймати рішення та обирати відповідні дії. Розглядається визначення ментальної репрезентації, як такої, що інформує особистість про змістовний стан задоволення чи незадоволення. Визначено, що досліджувати зміст ментальної репрезентації вербальної поведінки та психічного стану особистості, прийнято у формі самозвітів. Зазначено, що за допомогою аналізу самозвітів, як виду комунікативного акту, можна отримати інформацію про внутрішній стан та виявити онтологічну структуру свідомості особистості. Підсумовуючи аналіз теоретичних концепцій до вивчення травматичного досвіду, нами визначено, що «травматичний досвід» – це такий, який своєю руйнівною силою загрожує цілісності особистості та призводить до виснаження психіки. Визначено авторське розуміння досліджуваного феномену та презентовано у вигляді моделі емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом. Наведено адаптаційні можливості емоційного стилю, як комплекс взаємозв’язків стилю та індивідуальних властивостей особистості, що впливають на управління емоційним дистресом. Які не зводяться до визначення позитивних чи негативних емоційних стилів. В залежності від руйнівної сили травматичного досвіду, особистість буде обирати адаптивні та/або дезадаптивні стратегії параметрів емоційних стилів. До яких ми віднесли наступні: когнітивна регуляція емоцій, оптимізм-песимізм, емоційне ставлення, толерантність-інтолерантність до невизначеності, позитивний-негативний афект, психологічний захист. Зазначені параметри емоційного стилю виявлятимуться залежно від контексту (підтримка значимих інших, соціальна ізоляція тощо) та інтерпретації особистістю травматичного досвіду як-от посттравматичне зростання чи регресивна поведінка, типу та глибини травматизації. У другому розділі представлено психодіагностичний інструментарій, який дав можливість прослідкувати особливості емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом. Травматичний досвід у осіб виявлено за допомогою відповідних методик (шкала дисоціації DES V. Agarkov, N. Tarabrina, опитувальник перітравматичної дисоціації V. Agarkov, N. Tarabrina та симптоматичний опитувальник SCL-90-R L. Derogatis). Параметри емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом виявлено за допомогою відповідних методик (опитувальник когнітивної регуляції емоцій N. Garnefski, V. Kraaij, метод визначення атрибутивних стилів М. Seligman, шкала толерантності до невизначеності S. Budner, особистісний опитувальник емоційного ставлення A. Gersaild,, шкала позитивного і негативного афекту D. Watson, L. Clark, & A. Tellegen, методика вимірювання психологічного захисту O. Pilyugina, R. Suleymanov). Загальна кількість досліджуваних становила 201 особа, 41 – чоловіки, 160 – жінки, віком від 18 до 72 років. Дослідницька вибірка була поділена на дві групи: до першої групи увійшли (n=125) осіб з травматичним досвідом, а до другої групи увійшли (n=76) осіб без травматичного досвіду. За результатами констатувального експерименту встановлено, що особи з травматичним досвідом пережили такі психотравмувальні події, як зґвалтування або сексуальне домагання, інші ситуації, що загрожували життю, зневага у дитинстві та фізичне насилля. Серед осіб з травматичним досвідом виявлено такі найбільш поширені типи травм, як емоційне насилля і емоційна травма, фізичне насилля і ситуації небезпеки та інші психологічні травми. Виявлено, що для осіб з травматичним досвідом притаманна наявність дисоціативних переживань, що виявляється у змінах емоційної експресії та порушеннях сприйняття внаслідок обмеженого когнітивного перероблювання, що дозволяє ігнорувати окремі аспекти або цілком болісні переживання. Виявлено ознаки інтенсивності перітравматичної дисоціації, що виявляється у переживанні такого стану як дереалізація. Яка дозволяє особам з травматичним досвідом дистанціюватися від нестерпних ситуацій, зменшуючи рівень болю, емоційного дистресу та «захищаючи» від усвідомлення всієї міри впливу травматичного досвіду. Виявлено «глибину» емоційного дистресу, що виявляється у фізичних симптомах (головні болі, м’язові болі тощо) та психологічних еквівалентах тривожності. Виявлено, що особи з травматичним досвідом характеризуються: думками і діями, що переживаються, як безперервні, нездолані і чужі для власного «Я»; порівнянням себе з іншими та відчуттям особистісної неадекватності; відчуттям помітного дискомфорту у процесі міжособистісної взаємодії, що призводить до неспокою; негативними очікуваннями щодо взаємодії з іншими людьми; відчуттями відсутності інтересу до життя, браком мотивації та почуттям безнадійності; станом ворожості та підозрілості. Встановлено, що серед осіб з травматичним досвідом більше «самотніх» і тих хто перебуває у «цивільному шлюбі». Констатовано, що травматичний досвід має суттєвий вплив руйнівної сили, що загрожує цілісності особистості та призводить до виснаження психіки осіб з травматичним досвідом. Виявлено ментальні репрезентації параметрів емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом. За параметром «когнітивна регуляція емоцій» виявлено дезадаптивні стратегії, що виявляються у здатності перебільшувати руйнівну силу події, яка відбулася та перекладати провину на інших людей або інші обставини, які не пов’язані з особистістю та встановлено переживання емоційного дистресу, погану адаптацію та слабке емоційне здоров’я. За параметром «оптимізм-песимізм» не було виявлено статистично значущих відмінностей між особами обох груп і було розглянуто у розрізі теми нашого дослідження як тенденція. За параметром «толерантність-інтолерантність до невизначеності» виявлено дезадаптивні стратегії, що виявляються у сприйнятті складних ситуацій скоріше, як ті, що загрожують, ніж ті, які можуть дати розвиток та встановлено недостатньо розвинуту випереджувальну функцію психіки, що провокує нездатність передбачати динаміку розвитку ситуації та втрату контролю над своїм життям. За параметром «емоційне ставлення» було виявлено дезадаптивні стратегії, що виявляються у стані самотності, ізольованості, покинутості, непорозумінням з іншими, а також брак спілкування і близьких відносин та встановлено вплив переживань на унеможливлення дружніх стосунків. У стані безглуздості існування, що виявляється у незадоволеності власними зусиллями вкладеними в роботу, навчання або сімейні стосунки та встановлено відчуття недостатньої важливості та значущості подій, які відбуваються в житті. У стані свободи вибору (ставлення до авторитетів), що виявляється у відчутті власної обмеженості у виборі різних можливостей, які б відповідали необхідним потребам та встановлено відчуття дискомфорту при спілкуванні з людьми, які займають вищий соціальний статус, де вони не відчувають себе вільними, що унеможливлює відстоювання власних кордонів, права на власну точку зору або протистояння будь-яким видам насилля. У стані ворожості, що виявляється у діях та проявах негативного афективного стану злості, а також відчуттям провини, якe реалізує аутоагресивні установки і передбачає переконання у власній недосконалості та встановлено втрату самоконтролю і відчуття обурення, особливо у ситуаціях зовнішнього тиску. У стані розбіжності між реальним та ідеальним Я. У стані свободи волі, який вказує на неможливість робити вибір на основі глибокого усвідомлення всіх аспектів ситуації вибору та встановлено нерозвиненість сенсожиттєвої орієнтації. У стані безнадійності, що виявляється у песимістичному сприйнятті реальності, власного «Я» та майбутніх перспектив та встановлено емоційний дефіцит, який призводить до формування стану пригніченості та депресії, що унеможливлює досягнення життєво важливих цілей. За параметром «позитивний-негативний афект» виявлено дезадаптивні стратегії та встановлено переживання стану суб’єктивного страждання з неприємним залученням негативних емоцій. За параметром «психологічний захист» виявлено дезадаптивні стратегії психотичних механізмів: «психотична дисоціація», «регресія», «витіснення»; дезадаптивні стратегії інфантильних механізмів: «заміщення/перенос», «проєкція», «компульсивна поведінка», «пасивна агресія» та встановлено використання вищезазначених механізмів захисту для мінімізації негативних переживань. Вищезгадані дезадаптивні стратегії емоційних стилів зумовлює необхідність розробки системи корекційно-розвивальних заходів, спрямованих на корекцію травматичного досвіду та розвиток адаптивних стратегій емоційних стилів у осіб. У третьому розділі представлено обґрунтування доцільності використання корекційно-розвивальної програми. Отримані дані констатувального експерименту забезпечили нам орієнтування у феноменології психологічних станів у осіб з травматичним досвідом та дезадаптивними стратегіями емоційних стилів, що дало можливість визначитися з напрямками надання психологічної допомоги у комплексному підході. Корекційно-розвивальна програма побудована з урахуванням теоретичних та емпіричних даних на підставі мультимодального підходу та відповідає меті та завданням дослідження, включає індивідуальну та групову роботи з особами, що мають травматичний досвід. Основна мета програми – створення психологічного простору, щоб сприяв осіб з травматичним досвідом до процесів самоорганізації, які усувають травматичний досвід та спонукають до розвитку резільєнтності та життєстійкості, які сприяють пошуку адаптивних стратегій емоційних стилів для гармонізації психоемоційного стану. Методологічною основою корекційно-розвивальної програми «Пошук адаптивних стратегій емоційних стилів для гармонізації психоемоційного стану» став мультимодальний підхід, який враховує принципи центрованої на людині терапії К. Роджерса (не директивна доброзичливість, емпатичне розуміння та конгруентність), концепту інтегративних методик Ґ. Шульман (резільєнтність, соціальну та психологічну стійкість до стресу і цілісно збережений позитивний досвід особистості до світу і самого себе) та салютогенного підходу А. Антоновського (актуалізація ресурсів та розвиток стресостійкості). В рамках програми ми використовували лекції та вебінари на теми «Травматичний досвід особистості», «Турбота про психічне здоров’я: що таке стрес?», «Як долати стрес», «Що ви знаєте про регуляцію емоцій? Чи важливі емоції для конструктивної взаємодії з іншими?» для розширення розуміння особистого травматичного досвіду особистості та емоційних проявів у процесі вирішення складних життєвих ситуацій. Індивідуальні консультації та бесіди для надання інформації щодо способів самоорганізації, пошукової активності, визначення власної ролі у соціальній взаємодії, усвідомлення власного емоційного стану та адекватне застосування наявних ресурсів для відновлення. Групову роботу для розвитку умінь знаходити моральні цінності в інших людях, дослідження емоційних станів та вияв переживань соціально прийнятими способами, зняття м’язового та психоемоційного напруження, саморозкриття, використання позитивних емоцій, які пов’язані з успіхами в минулому та майбутньому для формування нових взаємин, встановлення сприятливого психологічного клімату, нейтралізації емоційної напруги, створення позитивної мотивації та зацікавленості для роботи в групі, актуалізація позитивних емоцій і пошук ресурсу та зменшення психоемоційного напруження для подолання стресу. Перегляд фільмів, що спонукали до пошуку сенсу життя («Учитель на заміну», 2011. реж. Тоні Кей), знаходження відповідей на екзистенційні питання («99 франків», 2007. по книзі Фредеріка Бегбедера. реж. Ян Кунен) можливості радіти простим речам, що оточують («Амелі», 2001. реж. Жан-П’єр Жене). Після участі в програмі у осіб з травматичним досвідом та дезадаптивними стратегіями емоційних стилів відзначено зміни. До уваги ми брали лише кількісні показники першої групи досліджуваних з травматичним досвідом (експериментальна група). Аналіз результатів формувального експерименту за показниками кожної із застосованих психодіагностичних методик засвідчив статистично перевірене покращення комунікативних здібностей, позитивного ставлення до нового життєвого досвіду, відкритість емоційному досвіду, увага і зосередженість, зниження тривоги, почуття безпеки та підтримки від інших, порозуміння з оточуючими, знаходження нових шляхів для успішного розв’язання складних життєвих ситуацій та нові адаптивні стратегії поведінки (спільний перегляд фільмів, демонстрація почуттів, емоційна підтримка, емпатія інших тощо). Критеріїв травматичного досвіду: ознак дисоціативного переживання, «глибини» емоційного дистресу, однак показник ознак перітравматичної дисоціації зазнав не суттєвих змін. Стратегії параметрів емоційних стилів досліджуваних осіб стали більш адаптивними до сучасних мінливих умов. Результати формувального експерименту довели ефективність презентованої психологічної корекційно-розвивальної програми. Орієнтуючись на ефективність описаних методичних заходах, були запропоновані рекомендації фахівцям у сфері психічного здоров’я щодо підвищення адаптаційних можливостей осіб з травматичним досвідом та розвитку адаптивних стратегій емоційних стилів. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в тому, що: - вперше запропоновано модель функціонування емоційних стилів особистості з травматичним досвідом, як стратегії управління емоційним дистресом, виокремлено параметри: когнітивна регуляція емоцій, оптимізм-песимізм, емоційне ставлення, толерантність-інтолерантність до невизначеності, позитивний-негативний афект, психологічний захист та типи: адаптивний та дезадаптивний. Розроблено програму психологічного супроводу осіб з травматичним досвідом з урахуванням емоційних стилів з опорою на процеси самоорганізації. Розроблено, впроваджено та доведено ефективність корекційно-розвивальної програми з активізації особистісних ресурсів та розвитку адаптивних стратегій емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом; - поглиблено та розширено уявлення про особливості функціонування емоційних стилів особистості з травматичним досвідом як стратегії управління емоційним дистресом; - набула подальшого розвитку система знань про особливості ментальної репрезентації параметрів емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом. Практична значущість отриманих результатів роботи визначається тим, що теоретичні та емпіричні результати дисертаційного дослідження можуть застосовуватися у процесі надання психологічної допомоги особистості з травматичним досвідом. А також при розробці психоедукації з різними категоріями клієнтів, що пережили психотравмувальні події. Результати дослідження можуть стати допоміжним психологам при плануванні та реалізації психотерапевтичних інтервенцій з урахуванням специфіки емоційних стилів. Матеріали дисертаційного дослідження можуть бути впроваджені при підготовці та проведенні лекційних та семінарських занять зі студентами спеціальності 053 психологія з навчальних курсів «Вступ у спеціальність», «Психологія травми», «Психологія емоцій», «Технології візуальної діагностики», «Психологія стресу».

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
153/154
О-64


    Карамушка, Л.
    Психологічне здоров'я персоналу організацій в умовах пандемії COVID-19: огляд зарубіжних досліджень [Текст] / Л. Карамушка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2021. - № 1 (22). - С. 69-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
пандемія COVID-19 -- соціальна напруженість -- психологічне здоров'я -- організація -- персонал -- інноваційні стилі управління -- віддалена командна робота -- резільєнтність персоналу та організації -- гнучкість у поєднанні віддаленої роботи та сімейного життя -- творчі зусилля персоналу


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


    Карамушка, Л. М.
    Суб'єктивне благополуччя менеджерів освітніх організацій: зв'язок з інноваційними стилями управління [Текст] / Л. М. Карамушка, А. О. Клочко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 16-23. - Бібліогр.: с. 21-22 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- суб'єктивне благополуччя -- емоційний інтелект -- інноваційні стилі управління
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень вираженості основних показників суб'єктивного благополуччя менеджерів освітніх організацій, які стосуються роботи, емоційной сфери, взаємодії з іншими людьми, стану здоров'я, та виявлено ряд "проблемних зон". Констатовано, що високий рівень вираженості загального показника суб'єктивного благополуччя характерний для невеликої кількості опитаних. Встановлено статистично значущий зв'язок між показниками суб'єктивного благополуччя менеджерів освітніх організацій та розвитком їхніх інноваційних стилів управління. Доведено, що зміст виявленого зв'язку проявляється в тому, що підвищення рівня суб'єктивне благополуччя менеджерів освітніх організацій сприяє використанню менеджерами інноваційних стилів управління менеджерів освітніх організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Клочко, А.О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
153/154
О-64


   
    Організаційна психологія. Економічна психологія [Текст] : науковий журнал. № 2-3 (17) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці ; наук. ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка . - Київ : [б. в.], 2019. - 121 с. : табл. - ISSN 2411-3190. - 15.00 грн.
    Зміст:
Бахмутова, Л. М. Дослідження задоволеності працею як вагомого чинника ефективої міжособистісної взаємодії в умовах довготривалих полярних експедицій / Л. М. Бахмутова. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 16-18 (34 назви)
Брюховецька, О. В. Роль рефлексії у професійній діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О. В. Брюховецька. - С .19-27. - Бібліогр.: с. 26-27 (19 назв)
Вознюк, А. В. Зв’язок між типами психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах та чинниками, які стосуються діяльності закладу освіти / А. В. Вознюк. - С .28-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (15 назв)
Гура, Н. А. Задоволеність кар’єрою як фактор кар’єрного розвитку та соціально-професійної мобільності / Н. А. Гура. - С .35-47. - Бібліогр.: с. 45 (15 назв)
Карамушка, Л. М. Інноваційні стилі управління менеджерів освітніх організацій у контексті розвитку емоційного інтелекту: зв’язок з психологічними та організаційно-функціональними характеристиками організацій / Л. М. Карамушка, А. О. Клочко. - С .47-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
Карамушка, Л. М. Аналіз індексу ставлення до здоров’я менеджерів освітніх організацій / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 64 (12 назв)
Креденцер, О. В. Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку внутрішньоорганізаційного підприємництва / О. В. Креденцер. - С .66-76. - Бібліогр.: с. 74-76 (29 назв)
Лазос, Г. П. Теоретико-методологічна модель резильєнтності як основа побудови психотехнології її розвитку / Г. П. Лазос. - С .77-89. - Бібліогр.: с. 87-89 (29 назв)
Лоленко, К. М. Методики для дослідження психологічних чинників споживчої поведінки молоді / К. М. Лоленко. - С .99-97. - Бібліогр.: с. 96 (12 назв)
Прошукало, І. Л. Психологічна специфіка діяльності сервісних організацій / І. Л. Прошукало. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (11 назв)
Смирнова, О. П. Дослідження емоційного інтелекту, здоров'я та способу життя безробітних, які перебувають на етапі професійної перепідготовки / О. П. Смирнова, С. Б. Кас’янова. - С .105-113. - Бібліогр.: с. 11-112 (28 назв)
Снігур, Ю. С. Зв'язок копінг-стратегій керівників закладу загальної середньої освіти з чинниками мікрорівня / Ю. С. Снігур. - С .114-121. - Бібліогр.: с. 119-120 (16 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
153/154
О-64


    Карамушка, Л. М.
    Інноваційні стилі управління менеджерів освітніх організацій у контексті розвитку емоційного інтелекту: зв’язок з психологічними та організаційно-функціональними характеристиками організацій [Текст] / Л. М. Карамушка, А. О. Клочко // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2019. - № 2-3 (17). - С. 47-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- типи менеджерів освітніх організацій -- емоційний інтелект -- психологічні характеристики організацій -- організаційно-функціональні характеристики організацій


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Клочко, А.О.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
371.015
А 43


    Грединарова, О. М.
    Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання [Текст] / О. М. Грединарова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- стилі мислення -- дослідницький стиль мислення -- психологічна напруга -- ситуація невизначеності -- початкова школа
Анотація: Викладено ідею та досвід вровадження в навчально-виховний процес методу формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання. Наведено приклади найбільш раціональних прийомів для опрацювання з дітьми типології питань та зняття психологічної напруги у ситуації невизначеності, і приклади застосування методу на уроках у початковій школі та у середній ланці навчання з предметів гуманітарного типу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
372
А 43


    Демченко, М. О.
    Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку [Текст] / М. О. Демченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- стилі сімейного виховання -- типи сімейного виховання -- психоаналітичний підхід -- ситуативна теорія агресії -- теорія соціального научіння -- дитячо-батьківські відносини -- агресія -- агресивність
Анотація: У статті розкрито особливості виховання дітей дошкільного віку. Розкрито "психогенну теорію історії дитинства" (Л. Демоз). Охарактеризовано вплив сімейного виховання на формування особливостей характеру дитини. Розкрито сутність поняття "агресія", "агресивність".Охарактеризовано чинники, що визначають можливий розвиток агресивності в поведінці дитини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 20.08.2024
Кількість запитів 57310
Кількість відвідувачів 1227
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя