Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (296)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стосунки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
1.
316.6+159.923.2:316.462
В 20


    Васютинський, Вадим Олександрович.
    Інтеракційна психологія влади [Текст] : монографія / Васютинський В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Київський славістичний університет, 2005. - 491 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 447-491. - ISBN 966-7486-27-3
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія влади--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологія влади -- мотивація влади -- індивідуальна суб'ктність -- інтерсуб'єктивність -- владно-підвладні стосунки
Анотація: У монографії розглядаються соціально-психологічні джерела влади. Аналізуються процеси поставання владно-підвладних стосунків у людському середовищі, обгрунтовується їхня інтерактивно-феноменологічна природа.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \рец.\; Каліна, Надія Федорівна \рец.\; Казміренко, Вячеслав Петрович \рец.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
615.851
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 8 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - 256 с. : табл., рис. - Б. ц.
    Зміст:
Кісарчук, Зоя Григорівна. Соціокультурні чинники та їх значення для розвитку теорії і практики психотерапевтичної допомоги / З. Г. Кісарчук. - С .5-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Онищенко, Галина Іванівна. Християнські цінності у сучасній вітчизняній психотерапії / Г. І. Онищенко. - С .18-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (12 назв) : граф.
Юрченко, Т. П. Бытие-к-свободе как отличительная черта психотерапевтического процесса в современной отечественной психотерапии / Т. П. Юрченко. - С .32-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (18 назв)
Гурлєва, Т. С. Смислові орієнтації консультантів і психотерапевтів у психологічному супроводі людини з екзистенційною проблематикою / Т. С. Гурлєва. - С .45-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (10 назв) : табл.
Єрмусевич, Е. І. Значення вітчизняної філософсько-психологічної традиції для професійного і особистісного самовизначення психологів-практиків / Е. І. Єрмусевич. - С .58-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (15 назв)
Журавлева, Н. Ю. Стратегии психологической помощи человеку в ситуации осуществления личностного выбора / Н. Ю. Журавлева. - С .70-84. - Бібліогр.: с. 83 (19 назв)
Омельченко, Яніна Миколаївна. Вплив типових соціальних уявлень особистості про сім'ю на формування стратегії психотерапевтичної допомоги / Я. М. Омельченко. - С .85-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (10 назв)
Кочубейник, Ольга Николаевна. Психоаналитическая интерпретация трансформаций родительских функций в неполной семье / О. Н. Кочубейник, И. А. Данилевский. - С .99-107. - Бібліогр.: с. 106-107 (18 назв)
Демидюк, Н. П. Особливості стратегій психологічної допомоги вітчизняній сім'ї на основі системного підходу / Н. П. Демидюк. - С .108-118. - Бібліогр.: с. 117-118 (10 назв)
Лазос, Гелена Петрівна. Робота з батьками як важливий аспект психокорекції негативних переживань підлітків у дитячо-батьківських стосунках / Г. П. Лазос. - С .119-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (15 назв) : табл.
Кісарчук, Зоя Григорівна. Особливості психокорекційної допомоги підліткам у подоланні негативних переживань засобами групової форми символ драми / З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос. - С .132-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв) : табл.
Пінчукова, Л. О. Проблеми матерів дітей з "особливими потребами" / Л. О. Пінчукова. - С .147-156. - Бібліогр.: с.156 (3 назви)
Пінчук, О. В. Практика консультування матерів дітей з інтелектуальними вадами у вітчизняних умовах / О. В. Пінчук. - С .157-166. - Бібліогр.: с. 165-166 (14 назв)
Данилевський, І. А. Врахування особливостей явлень про дитячо-батьківські стосунки для застосування транзакційного аналізу у вітчизняному соціокультурному просторі / І. А. Данилевський. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (9 назв)
Онищенко, Галина Іванівна. Прощення образи як один з видів психологічної допомоги у психотерапії співзалежних відносин / Г. І. Онищенко. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 187 (7 назв)
Гребінь, Л. О. Особливості діагностики рівня функціонування структури особистості в актуальній життєвій ситуації / Л. О. Гребінь. - С .189-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (11 назв) : табл.
Литвиненко, Л. І. Особистісний розвиток інвалідів у психодраматичній групі / Л. І. Литвиненко. - С .217-228. - Бібліогр.: с. 227 (16 назв)
Плескач, Б. В. Експериментальна методика дослідження стилів надання психологічної допомоги онкологічним хворим / Б. В. Плескач. - С .229-255. - Бібліогр.: с. 254-255 (14 назв) : табл.
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
Консультативна психологія -- психотерапія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - 318 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 19.00 р.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .20-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (14 назви)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід / Н. Д. Володарська. - С .32-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (10 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект / Г. М. Дубчак. - С .39-47. - Бібліогр.: с. 46-47 (3 назви)
Євченко, І. М. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків / І. М. Євченко, А. М. Маслюк. - С .48-56. - Бібліогр.: с. 55-56 (5 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців / І. В. Клименко. - С .57-66. - Бібліогр.: с. 63-66 (19 назви)
Корольов, Д. К. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості / Д. К. Корольов. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 75-79 (35 назв)
Костіна, Т. О. Проблема об'єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання / Т. О. Костіна. - С .80-86. - Бібліогр.: с. 85-86 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Проблема обдарованості: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .87-94. - Бібліогр.: с. 93-94 (8 назв)
Марчук, К. А. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості") / К. А. Марчук. - С .95-100. - Бібліогр.: с. 100 (3 назви)
Музика, О. О. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (15 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. До проблеми співробітництва молодших школярів / Н. О. Никончук, І. С. Загурська. - С .111-120. - Бібліогр.: с.119-120 (9 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Цінності самовдосконалення - важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Подофєй, С. О. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет / С. О. Подофєй. - С .129-136. - Бібліогр.: с. 136 (4 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (6 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія / Н. Ф. Портницька. - С .145-152. - Бібліогр.: с. 151-152 (12 назв)
Романюк, Л. В. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку / Л. В. Романюк. - С .153-163. - Бібліогр.: с.1159-163 (34 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С .164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (29 назв)
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці / Г. А. Ставицький. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 179-181 (16 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії / О. А. Чиханцова. - С .182-187. - Бібліогр.: с. 185-187 (16 назв)
Швець, Д. В. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності / Д. В. Швець. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 195-197 (11 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .198-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
Бень, Н. В. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи / Н. В. Бень. - С .207-2016. - Бібліогр.: с. 215-216 (12 назв)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу / І. А. Гречуха. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 224-227 (24 назви)
Гончарук, Олена Володимирівна. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .228-241. - Бібліогр.: с. 239-241 (23 назв)
Джеджея, Ірина Вікторівна. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору / В. Б. Джеджея. - С .242-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (11 назв)
Загурська, Е. В. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / Е. В. Загурська. - С .249-258. - Бібліогр.: с. 256-257 (17 назв)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту / О. В. Лахтадир. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (16 назв)
Процик, Л. С. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості / Л. С. Процик. - С .268-275. - Бібліогр.: с. 274-275 (12 назв)
Срібна, О. В. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки / О. В. Срібна. - С .276-285. - Бібліогр.: с. 283-285 (22 назви)
Ходос, Олександр Сергійович. Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця / О. С. Ходос. - С .286-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (25 назв)
Чайка, Галина Василівна. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях / Г. В. Чайка. - С .294-304. - Бібліогр.: с. 301-304 (30 назв)
Шелестова, Олена Вікторівна. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби / О. В. Шелестова. - С .305-315. - Бібліогр. : С. 314-315 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.928(06)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 329 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
Антонов, В. М. Методи дослідження акме-обдарованої особистості / В. М. Антонов. - С .21-33. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
Бастун, Наталія Анатоліївна. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини / Н. А. Бастун. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви)
Біла, Ірина Миколаївна. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії / І. М. Біла. - С .43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості / Н. Д. Володарська. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 59-60 (5 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві / О. В. Губенко. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67 (4 назви)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника / Ю. А. Гулько. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
Демченко, О. П. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі / О. П. Демченко. - С .78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів / Г. М. Дубчак. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 98 (5 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Івашкевич, Е. З. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Кокарєва, Марія Володимирівна. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості / М. В. Кокарєва. - С .120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
Митник, Олександр Якович. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Здібності особистості та процес соціалізації / В. В. Москаленко. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 142 (7 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного / Н. О. Никончук. - С .157-169. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви) : табл.
Петрунько, О. В. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням / О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. - С .170-179. - Бібліогр.: с.176-177 (13 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків / Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
Савченко, Олена Вячеславівна. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці / О. В. Савченко. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості / Л. З. Сердюк. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
Соловей, Яніна Григорівна. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями / І. М. Тичина, А. П. Байдюк. - С .219-226. - Бібліогр.: с. 224 (9 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
Шестопалова, О. П. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції / О. П. Шестопалова. - С .235-244. - Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї / Т. М. Яблонська. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
Гончарук, О. В. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
Загурська, Е. В. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості / Е. В. Загурська. - С .273-280. - Бібліогр.: с. 277-278 (16 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .291-299. - Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
Процик, Л. С. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик. - С .300-307. - Бібліогр.: с. 305 (11 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів / М. М. Чекрижова. - С .308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
Чигирин, Т. О. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів / Т. О. Чигирин. - С .319-327
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 21 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2015. - 364 с. : табл. - 21.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі / В. О. Моляко
Алієва, Е. Ю. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Антюхова, Наталія Ігорівна. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Реабілітація творчого сприймання / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Бондаренко, Я. І. Самоставлення самотніх жінок / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Боровицька, О. М. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Віннічук, І. П. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.) / Ю. А. Гулько
Гусєв, А. І. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Дмитріюк, Н. С. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Літературне полотно життя / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Козова, І. Л. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Кокарєва, Марія Володимирівна. Типологія сприймання студентами рекламної інформації / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Костюченко, Олена Вікторівна. Художня перцепція в системі рекреації / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кривцова, Н. В. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Липка, Н. В. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мазілов, В. О. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.) / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Мазяр, Олег Васильович. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Макаренко, Стефанія Стефанівна. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Крижановська, З. Ю. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Москаленко, В. В. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Мул, Сергій Анатолійович. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Найдьонова, Л. М. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Подшивайлов, Ф. М. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження) / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Терещенко, М. В. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Чичуга, М. М. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Шелег, Л. С. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Шопіна, Марина Олександрівна. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Щербан, Т. Д. Дослідження відповідальності у системі профвідбору / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Моляко, Валентин Олексійович. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко) / В. О. Моляко
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 459 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Аршава, Ірина Федорівна. Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер) / І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Сім'я як простір формування цінностей дитини / І. М. Біла. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 30-32 (32 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .33-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (13 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики) / І. В. Єршова-Бабенко. - С .41-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого") / І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. - С .49-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (22 назви)
Івашкевич, Едуард Зеновович. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту / Є. З. Івашкевич. - С .63-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину / Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 83-86 (25 назв)
Кутішенко, Валентина Петрівна. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
Лозова, Ольга Миколаївна. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами / О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. - С .99-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (12 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності / В. В. Москаленко. - С .107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді / Л. З. Сердюк. - С .114-122. - Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації / О. Л. Музика. - С .122-137. - Бібліогр.: с. 135-137 (13 назв)
Балахтар, Валентина Візіторівна. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .138-147. - Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості / Н. Д. Володарська. - С .148-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (16 назв)
Гоцуляк, Наталія Євгенівна. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО / Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. - С .156-162. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід) / О. В. Губенко. - С .163-169. - Бібліогр.: с. 167-169 (15 назв)
Зарембо, Наталія Олександрівна. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів / Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. - С .170-180. - Бібліогр.: с. 177-180 (21 назва)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (7 назв)
Коханова, Олена Петрівна. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді / О. П. Коханова, О. А. Столярчук. - С .189-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
Кузнецов, Олексій Ігоревич. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості / О. І. Кузнецов. - С .197-207. - Бібліогр.: с. 206-207 (12 назв)
Лантух, Ігор Валерійович. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності / І. В. Лантух. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215-217 (16 назв)
Левицька, Ірина Мирославівна. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку / І. М. Левицька, М. І. Попіль. - С .218-228. - Бібліогр.: с. 226-228 (13 назв)
Литвиненко, Олена Олександрівна. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків / О. О. Литвиненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (9 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду / О. В. Мазяр. - С .237-244. - Бібліогр.: с. 243-244 (10 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .245-255 : Бібліогр.: с. 253-255 (17 назв)
Назар, Максим Миколайович. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві / М. М. Назар. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків / Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. - С .266-278. - Бібліогр.: с. 276-278 (16 назв)
Нікітіна, Ірина Всеволодівна. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту / І. В. Нікітіна. - С .279-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (10 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин / О. І. Пенькова. - С .290-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (15 назв)
Подофєй, Світлана Олексіївна. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів / С. О. Подофєй. - С .298-304. - Бібліогр.: с. 303-304 (7 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти / Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. - С .305-312. - Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
Руденок, Алла Іванівра. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації / А. І. Руденок, К. І. Максимчук. - С .313-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (13 назв)
Савиченко, Ольга Михайлівна. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності / О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. - С .321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (9 назв)
Сторож, Олена Василівна. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .329-339. - Бібліогр.: С. 337-339 (13 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. - С .340-348. - Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
Ткачишина, Оксана Романівна. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів / О. Р. Ткачишина. - С .349-356. - Бібліогр.: С. 355-356 (11 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці / Г. В. Чайка. - С .357-367. - Бібліогр.: С. 364-367 (24 назви)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Життєстійкість самодетермінованої особистості / О. А. Чиханцова. - С .368-375. - Бібліогр.: С. 374-375 (10 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців / О. М. Шамич. - С .376-384. - Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
Шаумян, Олена Георківна. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління / О. Г. Шаумян. - С .385-392. - Бібліогр.: С. 391-392 (21 назва)
Боковець, О. І. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами" / О. І. Боковець. - С .393-403. - Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / А. О. Курбатова. - С .404-413. - Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .414-422. - Бібліогр.: С. 420-422 (27 назв)
Окнова, Анастасія Сергіївна. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків / А. С. Окнова. - С .423-429. - Бібліогр.: С. 428-429 (13 назв)
Поканевич, Олена Анатоліївна. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників / О. А. Поканевич. - С .430-441. - Бібліогр.: С. 440-441 (10 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами / О. М. Чудакова. - С .442-453. - Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 1 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - 353 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньогрупових взаємин / Ю. А. Агачева. - С .5-17. - Бібліогр.: с. 12-16 (23 назви)
Балахтар, В. В. Соціально-психологічний супровід професіоналізації особистості фахівців з соціальної групи / В. В. Балахтар. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (13 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів / Е. М. Балашов. - С .26-44. - Бібліогр.: с. 40-43 (28 назв)
Блохіна, І. О. Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. - С .45-53. - Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
Борисюк, А. С. Причини виникнення та особливості перебігу внутрішньоособистісного конфлікту у студентів-медиків / А. С. Борисюк [и др.]. - С .54-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (10 назв)
Інші автори: Тимофієва М. П., Павлюк О. І., А. О. Міхєєв
Воропаєв, Є. П. Ненасилие в художественной деятельности / Є. П. Воропаєв. - С .66-75. - Бібліогр.: с. 72-74 (12 назв)
Гарькавець, С. О. Проблема норми та криза соціальної нормативності / С. О. Гарькавець. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (19 назв)
Гуд, Г. О. Емоційна сфера особистості: теоретико-методологічний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .84-94. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв)
Демчук, О. О. Термінологічні аспекти "емпатії" / О. О. Демчук, І. А. Дружиніна. - С .95-102. - Бібліогр.: с. 100-101 (9 назв)
Демчук, О. О. Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки / О. О. Демчук, В. В. Лазарчук. - С .102-112. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
Завгородня, О. В. Формування методологічних інструментів фасилітації інтеграційних процесів в психології: розвиток ідей Г. О. Балла / О. В. Завгородня. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 119-121 (19 назв)
Зливков, В. Л. Психологічні аспекти феномену після правди / В. Л. Зливков. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (14 назв)
Zlyvkov, V. Using the multidimensional models to the teacher's Authenticity scale adaptation / V. Zlyvkov [и др.]. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (7 назв)
Інші автори: Dykhovichniy O., Kruglova N., S. Lukomska, O. Kotukh
Ivashkevych, E. Z. Social intelligtnce ot teachers as a compltx personality neoplasm / E. Z. Ivashkevych. - С .141-152. - Бібліогр.: с. 150-151 (5 назв)
Копилов, С. О. Інтеграційний потенціал категорії культури у сучасній психології / С. О. Копилов. - С .153-165. - Бібліогр.: с. 162-164 (14 назв)
Котух, О. В. Інтегративний підхід до дослідження особливостей становлення автентичності майбутніх психологів / О. В. Котух. - С .165-174. - Бібліогр.: с. 172-174 (13 назв)
Краєва, О. А. Трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентована психологічним факторами, пов'язаними зі самоставлення на етапі перебігу кризи ідентичності / О. А. Краєва. - С .175-186. - Бібліогр.: с. 185 (3 назви)
Лукомська, С. О. Розлади, зумовлені стресом і травмою: інтегративний підхід / С. О. Лукомська. - С .187-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (14 назв)
Максименко, С. Д. Досвід реалізації генетико-моделюючого методу в дослідженні психологічних механізмів наукового відкриття (на прикладі історії створення теорії відносності) / С. Д. Максименко, О. В. Губенко. - С .199-209. - Бібліогр.: с. 206-208 (14 назв)
Марусинець, М. М. Феномен "встрати довіри до світу" у дітей, вихованців інституційних закладів опіки / М. М. Марусинець, О. Т. Смук. - С .209-222. - Бібліогр.: с. 219-220 (9 назв)
Мельник, О. В. Психологічні особливості соціальної адаптації учасників бойових дій на Сході України / О. В. Мельник. - С .222-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
Мельник, О. В. Психологічне благополуччя як чинник соціальної адаптації учасників АТО / О. В. Мельник, С. О. Лукомська. - С .233-242. - Бібліогр.: с. 240-241 (7 назв)
Папуча, М. В. Теоретико-методологічний аналіз редукційних тенденцій в психології / М. В. Папуча. - С .242-254. - Бібліогр.: с. 253-254 (7 назв)
Пасічник, І. Д. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови / І. Д. Пасічник, В. О. Каламаж. - С .255-265. - Бібліогр.: с. 262-264 (14 назв)
Перепелиця, А. В. Проблема комп'ютерних ігор, як альтернатива реальності / А. В. Перепелиця. - С .265-279. - Бібліогр.: с. 275-278 (23 назви)
Сизко, Г. І. Психологічні бар'єри при взаємодії з людьми з особливими потребами: причини та шляхи подолання / Г. І. Сизко. - С .279-287 : Бібліогр.: с. 285-286 (5 назв)
Степура, Є. В. До проблеми зв'язку оптимізму та авторитаризму / Є. В. Степура. - С .287-297. - Бібліогр.: с. 294-296 (14 назв)
Тавровецька, Н. І. Конструкти життєвої позиції особистості як опірність кризам життя / Н. І. Тавровецька. - С .298-310. - Бібліогр.: с. 306-309 (20 назв)
Тирон, О. М. Короткострокові дружні стосунки як форма міжособистісних контактів у малих неформальних групах / О. М. Тирон. - С .310-321. - Бібліогр.: с. 319-320 (11 назв)
Харченко, Н. А. Формування емоційного середовища дошкільника у науковій спадщині О. В. Запорожця / Н. А. Харченко, Т. О. Чорна. - С .322-329. - Бібліогр.: с. 328 (4 назви)
Черкаська, Є. Ф. Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях / Є. Ф. Черкаська. - С .329-341. - Бібліогр.: с. 337-340 (22 назви)
Шевченко, Р. М. Становлення рольових функцій "ділової жінки" у сфері менеджменту / Р. М. Шевченко. - С .341-352. - Бібліогр.: с. 349-351 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; А., О. Міхєєв; S. Lukomska, O. Kotukh
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9.072
А 57


   
    Альманах психологических тестов [Текст] / [сост.: Римская Р. Р., Римский С. А.]. - Москва : КСП, 1995. - 400 с. : рис., табл. - (Psychology. Психология личности). - ISBN 5-88694-019-7. - ISBN 5-88483-029-7 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 159.9.072
Рубрики: Тестування--Популярні видання
   Психодіагностика--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
пам'ять -- память -- увага -- внимание -- тривожність -- тревожность -- самооцінка -- самооценка -- исследования интеллекта -- дослідження інтелекту -- уровен умственного развития -- рівень розумового розвитку -- познавательные процессы -- пізнавальні процеси -- кратковременная память -- короткочасна пам'ять -- уровень внимания -- рівень уваги -- логическое мышление -- логічне мислення -- психологические состояния -- психологічні стани -- направленность личности -- спрямованість особистості -- исследования личности -- дослідження особистості -- рисуночные тесты -- малюнкові тести -- межличностные отношения -- міжособистісні стосунки -- социометрія -- социометрия


Дод.точки доступу:
Римская, Р. Р. \сост.\; Римский, С. А. \сост.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922
В 18


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Варга, Вікторія Степанівна.
    Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі [Текст] / В. С. Варга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 57-66 : рис. - Бібліогр.: с. 65 (1 назва)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційно-вольова сфера -- психічні процеси -- сімейна дисфункція -- сімейне виховання -- етнопсихологічна адаптація -- дитячо-батьківські стосунки -- психологічна адаптація -- соціальна адаптація -- шкільне середовище
Анотація: Висвітлено основний практичний зміст програми корекції емоційно-вольової сфери молодших школярів через дитячо-батьківські стосунки у контексті оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі. Розкрито окремі фактори,які впливають на адаптацію на психологічному і соціальному рівні у молодшому шкільному віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
615.34
А 43


    Омельченко, Яніна Миколаївна.
    Відновлення безпечних стосунків психотерапевта з дітьми внутрішньо переміщених родин [Текст] / Я. М. Омельченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 46-73. - Бібліогр.: с. 67-71 (23 назви)
УДК
РУБ 615.34

Кл.слова (ненормовані):
кризові обставини -- психотерапевтичні стосунки -- безпечна (надійна) прив'язанність -- уникаюча (ненадійна) прив'язанність -- амбівалентна (ненадійна прив'язанність) -- достаньо хороша матір -- погана матір -- занадто хороша матір -- почуття перенесення та контрперенесення -- подолання негативних наслідків кризових обставин -- відновлення надійних стосунків -- симполічна трансформація образу первинного об'єкту
Анотація: У статті розкрито значення безпечних, надійних стосунків для процесу психологічної реабілітації дітей, що зазнали травмування через вимушене переселення із зони активних бойових дій. Представлено результат інтеграції знань про основні типи прив'язанності у дітей, якість первинного об'єкту, специфіку розгортання стосунків у звязку з цим та прогнози подолання негативних наслідків дії надмірних стресових чинників. Визначено специфіку методики дослідження стосунків з дітьми, що перебувають у кризових обставинах та представлено результати їх вивчення. Виокремлено основні умови встановлення надійних, безпечних стосунків з дітьми, що перебувають у кризових обставинах


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
153.6
А 43


    Музика, О. О.
    Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості [Текст] / О. О. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 101-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (15 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
віковий розвиток -- референтність -- референтні стосунки -- обдарованість -- музична обдарованість -- особистість з ознаками обдарованості
Анотація: Встановлено, що становлення музично обдарованої особистості тісно пов'язане з процесами вікового розвитку і значною мірою обумовлються особливостями соціальної ситуації розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
376.58:159.922.763
В 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Вольнова, Л. М.
    Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки [Текст] / Л. М. Вольнова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 6-14 : табл. - Бібліогр.: с. 12 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- девіантна поведінка -- важковиховуваність -- негативна спрямованість -- емоційно-вольова сфера -- труднощі в навчанні -- конфліктні стосунки -- психокорекція
Анотація: Виокремлено і проаналізовано ознаки, які вважаються найбільш поширеними проявами важковиховуваності у підлітків: негативні характерологічні якості у поведінці, порушення сформованості якостей і властивостей емоційно-вольової сфери, обмеженість чи негативнв спрямованість потреб, схильностей та ітересів і т. д.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещенко, М. В.
    Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки [Текст] / М. В. Терещенко, А. Д. Шапошнікова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
картина всіту -- ілюзорна картина світу -- уявлення -- дитячо-батьківські стосунки -- сім'я -- розвиток особистості -- творчість -- потенціал -- життєвий сценарій
Анотація: Стаття присвячена поняттю картини світу, ілюзорної картини світу, потенціалу людини. Розглядається життєвий сценарій, як один з аспектів діагностики ілюзорної картини світу. Надаються деякі поради щодо подолання ілюзій у сімейних стосунках.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шапошнікова, А.Д.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

14.
615.34
О-57


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Омельченко, Яніна Миколаївна.
    Вплив характеристик внутрішніх об'єктів шлюбних партнерів на особливості стосунків у родині та стратегію психотерапевтичної допомоги сім'ї [Текст] / Я. М. Омельченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 42-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
особистісна зрілість -- подружні стосунки -- внутрішні об'єкти -- фруструючі ситуації -- психотерапія
Анотація: Досліджується феномен зрілих стосунків у сучасних родинах та формування стратегії психотерапевтичної допомоги сім'ям у рамках психодинамічної парадигми. Визначено типові фруструючі обставини у респондентів на різних стадіях раннього розвитку, які можуть позначатися на якості актуальних стосунків. Описано характеристики внутрішніх об'єктів шлюбних партнерів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Данилевський, І. А.
    Врахування особливостей явлень про дитячо-батьківські стосунки для застосування транзакційного аналізу у вітчизняному соціокультурному просторі [Текст] / І. А. Данилевський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (9 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
транзакційний аналіз -- соціокультурний чинник -- уявлення про дитячо-батьківські стосунки -- життєвий сценарій -- культурний сценарій -- опитувальник життєвого сценарію -- речайлдінг -- реперентінг
Анотація: Статтю присвячено аналізу та врахуванню особливостей уявлень про дитячо-батьківські стосунки як важливого соціокультурного чинника, що обумовлює доцільність застосування методу транзакційного аналізу у вітчизняному психотерапевтичному просторі. Представлено основні поняття методу. Особливості уявлень про дитячо-батьківські стосунки описано мовою транзакційного аналізу. Наведено результати дослідження та рекомендації щодо врахування цих особливостей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

16.
159.923.2-053.6:316.362.1-055.52-025.18](043.5)
Ч-18


    Чанцева-Коваленко, Олена Миколаївна.
    Гармонійні стосунки батьків як чинник особистісного розвитку дитини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. М. Чанцева-Коваленко ; наук. кер. А. В. Толстоухов ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 273 с. : табл., ил. - Бібліогр.: с. 190-228. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Стосунки батьків--Особистісний розвиток дитини--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток -- сімейна система -- гармонійні стосунки батьків -- автономність та залежність -- ціннісно-орієнтаційна єдність -- емпатійна наповненість стосунків -- узгодженість виховних підходів -- вебінар
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків. Обгрунтовано, що стосунки батьків виступають одним з важливих факторів особистісного розвитку дитини. Окрім цього відзначено позитивну динаміку щодо гармонізації стосунків у батьків-учасників вебінарів. Виходячи з цього, можна стверджувати, що розроблені на основі проведеного дослідження онлайн-вебінари мають позитивний вплив на розвиток дитячої особистості та гармонізацію батьківських стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Толстоухов, Анатолій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.922-043.86:37.06-043.5(043.5)
К 56


    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / З. Я. Ковальчук ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 537 с. : табл. - Бібліогр.: с. 406-476. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Генетична психологія--Педагогічна взаємодія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія -- педагогічна взаємодія -- розвиток особистості -- експериментально-генетичний метод -- психологія впливу -- міжособистісні стосунки -- педагогічне спілкування -- комунікативна компетентність -- стиль педагогічної взаємодії -- професійне становлення -- особистісне самовизначення -- професіогенез
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
37.064.2-027.22:130.12+316.47
К 96


    Кушнірюк, Володимир Михайлович.
    Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кушнірюк Володимир Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 2000. - 186, [29] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ВЗАЄМОДІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ КОНФЛІКТИ -- ГУМАНІЗАЦІЯ -- гуманістичні цінності -- ЗАПОБІГАННЯ конфліктів
Анотація: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
153.6
А 43


    Портницька, Наталія Федорівна.
    Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія [Текст] / Н. Ф. Портницька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 145-152. - Бібліогр.: с. 151-152 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- рефлексія -- здібності -- потреби -- ретроспективна рефлексія -- дитячо-батьківські стосунки -- фотобіографічний метод
Анотація: У статті представлені результати ретроспективного аналізу структури потребової сфери та рефлексії соціально-психологічних складових здібностей у дошкільному віці. Підтверджено думку про оцінку батьків як таку, що має найвищі показники референтності для дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
159.9:316.6
В 29


    Венгер, Ганна Сергіївна.
    Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях [Текст] / Г. С. Венгер // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 125-137 : рис. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рольові стосунки -- дистантна сім'я -- адаптаційні можливості -- психологічний супровід -- соціальне середовище -- внутрішньосімейні взаємини -- рольова взаємодія -- сімейні ролі
Анотація: У статті описано вибірку дослідження, співвідношення між статтю і досвідом сімейних стосунків, співвідношення між типом сім'ї і рівнем освіти. Досліджено розподіл сімейних ролей у традиційній і дистантній сім'ях. Розглянуто зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім'ях. На основі аналізу наукових джерел визначено ієрархічну структуру сімейних ролей - взаємодій у традиційних і дистантних сім'ях.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-93 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 67699
Кількість відвідувачів 900
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя