Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратег<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 26
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2019
Кільк.характеристики :372 с.: табл.
Ціна : 22.00 грн.
УДК : 159.954.4(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження)/ В. О. Моляко. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду/ О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. Творчі стратегії конструктивної діяльності/ Л. В. Березова. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення/ І. М. Біла. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості/ О. М. Боровицька. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості/ В. Є. Виноградова. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження/ К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків/ О. М. Грек. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду/ Ю. А. Гулько. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт/ Л. А. Девіс. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису/ М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології/ Т. О. Костіна. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері/ О. В. Костюченко. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку/ Н. М. Латиш. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю/ Янь Лю. Контрапунктний дисонанс особистості/ О. В. Мазяр. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих/ І. В. Маслянікова. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра/ Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи/ Л. П. Міщиха. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі/ В. В. Москаленко, . Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації/ Н. І. Мусіяка. Психологічні чинники дитячих страхів/ С. М. Ольховецький. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій/ О. А. Орловська. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини/ В. В. Плохіх. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості/ Ф. М. Подшивайлов. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога/ Л. Л. Примачок. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації/ І. В. Розіна. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників/ С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко. Творче мислення як проце побудови нового образу/ Т. М. Третяк. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови/ Н. О. Хупавцева. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти/ І. В. Яворська-Вєтрова. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу/ Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Моляко, Валентин Олексійович
Назва : Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 7-17 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 17 (5 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічне мислення--стратегічна діяльність--стратегія--стратег--розумова діяльність--стратегія життєдіяльності г.с. костюка
Анотація: Виділемо, як ми їх розуміємо, основні стратегічні досягнення Г.С. Костюка у своїй багаторічній науковій діяльності (а фактично науково-педагогічній, бо він, як це відомо, займався й безпореденьою практичною діяльністю, як вчитель математики в школі, як викладач в інституті, як керівник аспірантами, як завідуючий кафедрою, й нарешті - як директор наукової установи - створеного ним Інституту психології, про що йтиметься окремо трохи далі).Тож основними стратегічними досягненнями Г.С. Костюка, на наш погляд, безперечно можна вважати: свідоме конструювання свого власного науково-практичного шляху у дуже не простому життєвому просторі 20-60-х, та й більш пізніх років, якими вони були конкретно в Україні того часу; створення першого в УРСР (і третього в СРСР) Інституту психології (на той час в системі Міністерства освіти) у 1945 році; здійснення науково-практичного керівництва вказаним Інститутом (до кінця 1972 року, коли це керівництво факточно штучно було призупинено вкрай, в кращому випадку, неграмотною політикою керівництва вказаного міністерства); створення поліфонічної психологічної школи (автономних векторів цілої плеяди шкіл), здобутки якої адекватно не оцінені аж до нашого часу. Звичайно, можна було б сформулювати розгляд наших питань синтетичною назвою: стратегія життєдіяльності академіка Г.С. Костюка (1899-1984), яка б названі стратегії включала певною мірою як складові загальної, але в будь-якому випадку в конкретному плані усі їх слід розглядати як насправді характеризуючі й самого Г.С. Костюка й його теоретико-практичні досягнення безумовно історичного для нашої науки масштабу.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 74621
Кількість відвідувачів 1433
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя