Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (206)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=страх<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.3+316.47/С 35 рукописний текст
Автор(и) : Сікорська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :231 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-231.
УДК : 37.064.3+316.47 + 37.064.3 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія--агресивність
Анотація: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3:616.89-/О-56-143069 рукописний текст
Автор(и) : Ольховецький, Сергій Миколайович
Назва : Психологічні чинники та засоби подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :185,[37] с.: рис., табл.
Колективи : Уманський педагогічний університет ім. П. Тичини (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-185.
УДК : 159.964.3:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Страхи
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страх--тривожність--психологічний вплив--психокорекція--підлітки--молодші юнаки
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних чинників та засобів подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці. Розглянуто особливості виникнення страхів, їх чинники у цих вікових межах. З'ясовано якісні та кількісні характеристики страхів, розкрито зв'язки між рівнем страхів та чинниками, які їх викликають. Обґрунтовано та розроблено систему прийомів психокорекції страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці, що базується на використанні методів актуалізації творчого потенціалу психіки, творчих вербалізацій, візуалізації страхів і пов'язана з інтенсивними переживаннями учасників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.3+316.47/С 35 рукописний текст
Автор(и) : Сікорська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :231, [58] с.: табл., рис., кольор. іл.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-232.
УДК : 37.064.3+316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин учнів молодшого шкільного віку. З'ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого навчання учнів. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.98:159.96/Ж 91
Автор(и) : Журов, Вадим Володимирович
Назва : Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 228-239 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 237-238 (13 назв)
УДК : 159.98:159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): посттравматичний стрес--психотравма--соціальна ізоляція--страх--почуття провини--дезорганізація поведінки--сенсотворчість--латентний період
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність фахової системної психологічної допомоги особам, які були свідками або учасниками травматичних подій та отримали внаслідок цього психотравми або посттравматичні розлади. Автором розкрито зміст психотравми, її ознаки та симптоми. Усебічно розглядається синдром посттравматичного стресового розладу та його гендерні відмінності й особливі прояви у дітей. Розглянуто механізми розпаду особистості на субособистості при даному порушенні.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Панфілов Д. А.
Назва : Теоретичні основи вивчення екзистенційних механізмів регуляції поведінки особистості в конфліктній ситуації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 153-162 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-161 (13 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екзистенційні даності--ситуація конфлікту--страх смерті--ізоляція--екзистенційні механізми регуляції поведінки
Анотація: Статтю присвячено вивченню екзистенційних механізмів регуляції поведінки особистості в конфліктній ситуації. Сформульовано екзистенційні даності буття людини та теоретичні підходи до їхнього вивчення. Акцентовано увагу на тому, що екзистенційна тривога, як фундаментальна емоція, викликана усвідомленням екзистенційної даності. Розкрито теоретичні положення, що дають змогу окреслити основні екзистенційні механізми регуляції поведінки особистості в конфліктній ситуації.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 1(11)
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2017
Кільк.характеристики :347 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Психологія світогляду/ І. Г. Тітов. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології/ І. М. Омельченко. До проблеми генезису рефлексії/ О. Г. Мирошник. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу/ І. Р. Петровська. Категорія часу в психологічній науці/ Ю. О. Клименко. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога/ Н. М. Булатевич. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині/ І. А. Кочергіна. Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування/ В. О. Крамченкова. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування/ В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості/ В. А. Лавріненко. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності/ Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків/ Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості/ Ю. І. Фельдман. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків/ А. С. Харченко. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях/ Н. О. Гончарова. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності/ Ю. І. Калюжна. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності/ М. В. Коваленко. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки/ Н. Г. Пахомова. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів/ Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл/ І. С. Потоцька. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів/ І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача/ М. М. Мельничук. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса/ І. О. красильников. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні/ О. І. Кузнецов. Вибір як страх свободи в психології протестантизму/ В. В. Мельник. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми/ Д. І. Ларін. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. 75-річний ювілей С. Д. Максименка ; 70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука ; 70-річний ювілей В. В. Рибалки ; Балл Георгій Олексійович ; Дьяконов Геннадій Віталійович
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Мельник В. В.
Назва : Вибір як страх свободи в психології протестантизму
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 298-307 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
УДК : 141.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страх--вибір--екзистенціал--антропологічна межа--особистість--смерть--феномен--протестантизм--людина
Анотація: Дана стаття присвячена страху вибору, який залежить від свободи в контексті екзистенціальної філософії та психології протестантизму. Акцентується увагу на антропологічній межі, яка в цілому виявляється в ставленні людини до вибору: жити чи померти, що в сучасному західному суспільстві сприймається однобічно, часто має шизоїдні, патологічні відбитки. Робиться спроба представити комплексний погляд на дану проблему, аналізуючи феномен страху в контексті психології протестантизму, розглядаючи страх вибору, через страх духовної свободи. Показано також, що в протестантизмі у цілому дотримуючись догматів, відбиваються деякі аспекти сучасної психології, а також розкрито відмінність екзистенціалів страху людського, страху віри та свободи. Ми доходимо висновку, що для протестантизму характерним є прагнення вводити протиставлення – свободи зовнішньої і внутрішньої, свободи вибору і свободи в Істині, які означають таке перенесення акцентів, яке обертається боротьбою зі свободою як небезпечною вседозволеністю.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(12)
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2017
Кільк.характеристики :344 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Психологія світогляду/ І. Г. Тітов. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології/ І. М. Омельченко. До проблеми генезису рефлексії/ О. Г. Мирошник. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу/ І. Р. Петровська. Категорія часу в психологічній науці/ Ю. О. Клименко. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога/ Н. М. Булатевич. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині/ І. А. Кочергіна. Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування/ В. О. Крамченкова. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування/ В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості/ В. А. Лавріненко. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності/ Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків/ Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості/ Ю. І. Фельдман. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків/ А. С. Харченко. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях/ Н. О. Гончарова. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності/ Ю. І. Калюжна. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності/ М. В. Коваленко. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки/ Н. Г. Пахомова. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів/ Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл/ І. С. Потоцька. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів/ І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача/ М. М. Мельничук. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса/ І. О. красильников. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні/ О. І. Кузнецов. Вибір як страх свободи в психології протестантизму/ В. В. Мельник. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми/ Д. І. Ларін. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. 75-річний ювілей С. Д. Максименка ; 70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука ; 70-річний ювілей В. В. Рибалки ; Балл Георгій Олексійович ; Дьяконов Геннадій Віталійович
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Шевченко Р. М.
Назва : Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 535-544. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 543 (11 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стрес--стресостійкість--тривожність--загроза--страх--професійний стрес
Анотація: У статті поняття стресостійкості розглядається в контексті міждисциплінарних наук – фізіології, медицини та психології, що дає можливість різновекторно обґрунтувати особливості, механізми, змістове навантаження та основні положення досліджуваної якості. Визначено дотичні до стресостійкості поняття: стрес, тривожність, загроза, страх у диференціації їх сутнісних характеристик. Особливий акцент зроблено на розкритті професійного стресу, видах та компонентах, пов’язаних із професійною діяльністю та виникненням страхів і тривожності напередодні безпосередньої професійної діяльності. Окреслено чинники, що зменшують стресогенність середовища та її негативний вплив на організм;передбачуваність зовнішніх подій і можливість заздалегідь підготуватися до них; здатність контролю над подіями, що істотно знижують силу їх несприятливих впливів.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 10
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017
Кільк.характеристики :338 с.
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 20.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Social and psychological support of the unemployed during the readaptation/ K.B Aksenchenko. Страх смерті в старості, це фактор розвитку особистості, або неконтрольований стан психологічного хаосу/ О. О. Березіна. Засади гуманістичної парадігми ціннісно-смислової сфери у відчизняній психології/ І. В. Білоконь. Агресивний психологічний вплив на особистість у кіберпросторі/ Н. М. Бугайова. Професійне здоров'я майбутніх фахівців економічної сфери як соціогуманітарне поняття/ І. А. Бурлакова. Критерії визначення когнітивної продуктивності людини/ Д. С. Волков, С. В. Ноздрін. Особливості профілактики емоційного вигорання психологів засобами символдрами/ А. М. Грись, Н. Ф. Мажиріна. Програма розвитку соціальної зрілості особистості як основи її антиципаційних здібностей/ В. Ю. Завацький. Особливості автентичності сучасних педагогів/ В. Л. Зливков. Особливості професійної підготовки майбутніх психологів щодо профілактичної роботи майбутніх психологів щодо профілактики роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки/ С. І. Ісаєвич. Особливості конфліктологічної компетентності особистості та підходи до її формування/ О. М. Катасанов. Психологічні основи становлення професійної зрілості фахівця соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Ціннісні орієнтації у структурі підготовки семінаристів до професійної діяльності/ В. Копин. Поняття кар'єри і кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості/ Л. І. Матвієнко, Н. В. Ортікова. Психосоціальна підтримка осіб з кризовими станами: особливості технологій/ Н. В. Міщенко. Когнітивно-поведінкова модель в терапії неконструктивних життєвих стратегій подружжя/ О. В. Морозова. Психологічна межа як механізм розвитку самостійності майбутнього фахівця/ М. М. Павлюк. Потенціал агресивності у процесі розвитку особистісної самостійності/ М. М. Павлюк, Л. І. Ахундова. Розвиток самостійності як чинника подолання дезадаптації особистості/ М. М. Павлюк, Т. А. Близнюк. Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців/ М. М. Павлюк, О. В. Ковальчук. Сторінка з історії психології щодо дискусії про здібності/ І. М. Поклад. Сфери особистості як категоріальні концепти в працях українських дослідників/ В. О. Проніна. Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. А. Савчук. Соціальна поведінка людини в кризові періоди життя: генетико моделюючий підхід/ Л. В. Спицька. Самообмеження та відчуження: соціально-психологічні прояви і смислові конотації понять/ В. В. Турбан. Теоретико-методологічний аналіз індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій в структурі професійної свідомості претендентів на вакантні посад спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості/ В. В. Турбан. Парадигмальний підхід в конфліктології: постановка проблеми/ В. В. Турбан. Соціально-психологічний клімат в колективі бізнес-організацій: теоретичні аспекти/ І. М. Бикова. Психологічна травма як чиинник афективної поведінки особистості/ А. Д. Терещук. Оцінка ефективності програми корекції віктимної поведінки жінок методом символдрама/ Н. М. Черемшинська. Особливості прояву показників та чинників самореалізації паралімпійців/ О. М. Шамич. Стресостійкість як чинник професійної діяльності жінок-управлінців: структурно-компонентний аналіз/ Р. М. Шевченко. Розвиток професійної компетентності студентів-медиків у процесі комунікації/ І. В. Шостя. Сучасні проблеми гуманітарної науки: цілісність особистості фк передумова професійої зрілості майбутнього фахівця/ Є. В. Гейко. Психологічний тренінг здатності підлітка протистояти криміналізації: зміст та технологія/ А. Й. Кіраль. Підходи до побудови соціально-психологічної програми з формування та розвитку корпоративної культури громадських організацій/ Т. В. Борозенцева.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Березіна О. О.
Назва : Страх смерті в старості, це фактор розвитку особистості, або неконтрольований стан психологічного хаосу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 11-16. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стрес--страх смерті--танатофобічні переживання--геронтогенез--розвиток людини у старості
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми страху смерті у період пізньої дорослості. Як впливає активний розвиток особистості на психологічне здоров'я людини та які причини спонукають до страху смерті. Якщо цей страх не контролюється, то він переходить в танатофобію.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Л 34
Автор(и) : Леви, Владимир Львович
Назва : Искусство быть собой
Вихідні дані : Москва: Знание, 1973
Кільк.характеристики :158 с.
Серія: Прочти, товарищ!
Ціна : 0.24 р.
УДК : 159.9(0.062)+613.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Психология общения
Эмоциональное здоровье. Психогигиена
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутотренинг--внимание--воля--гипноз--любовь--подсознание--самовнушение--самосовершенствование--секс--страх--уверенность
Анотація: Читатель познакомится со способами управления своим внутренним состоянием
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кабанцева А. В.
Назва : Соціалізація дітей з емоційними порушеннями
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 76-82 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примітки : Бібліогр.: с. 81-82 (5 назв)
УДК : 316:159.9-053.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страх війни--агресія--тривожність--колаборація дій психологів, педагогів, лікарів--соціально-економічна нестабільність
Анотація: Основи соціалізації закладаються в дитинстві і залежать вони від сукупності різних факторів, зокрема-внутрішніх, тобто від стану фізичного і психічного здоров'я, психологічного благополуччя в цілому. У статті наводяться результати досліджень, емоційних порушень у сучасних дітей, які живуть в умовах соціально-економічної нестабільності. Детально розкрито наслідки впливу когнітивного дисонансу на процес адаптації. Запропоновано технологію соціалізації дітей з емоційними порушеннями у рамках системного підходу за чітко спланованою етапністю дій щодо корекції емоційних порушень, лікування, реабілітації наслідків. А також описано подальший супровід таких дітей. Реалізація даної технології функціонує через колаборацію педагогів, психологів, лікарів і батьків.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Березіна О.О.
Назва : Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 19-25 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страх--фобія--тривожність--особи похилого та старечого віку--психологічна допомога
Анотація: У статті доводяться дані дослідження тривожності у період карантину та аналізуються страхи і фобії, що характерні для осіб різних вікових категорій у період пандемії
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Турбан В.В.
Назва : Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 381-396 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
УДК : 159.923-053.33.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--фрустрація--тривога--страх--особистісна рефлексія--деструктивні наслідки--самоактуалізація
Анотація: У статті аналізується подолання особистістю деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом через призму самоактуалізації. Описані багатоманітні прояви фрутрації, тривоги та страху. Показано, що адаптаційний характер фрустрації, тривоги та страху та їх становий характер, в основі якого перебуває здатність до самозбереження, унеможливлюють самоактуалізацію особистості, при цьому, уявлення особистості до самообмеження детермінується соціокультурними нормами. Останні, у свою чергу, набувають репрезентації у дискурсах. Доведено, що подолання диструктивних наслідків, які пов'язані із фрустраційним станом, тривогою та страхом неодмінно потребують актуалізації механізмів особистісної рефлексії.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Ольховецький С.М.
Назва : Психологічні чинники дитячих страхів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 233-241 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 240-241 (4 назви)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страх--дитячі страхи--психологічні чинники--природа страхів--еволюція дитячих страхів--дитина--біологічні передумови--природа страхів
Анотація: В статті розглядаються психологічні чинники дитячих страхів, а саме: соціокультурні та психологічні передумови виникнення страху. В статті розглядаються досить дитально такі страхи, як: сімейна обумовленість страхів; загроза для життя; страх перед майбутнім; страх перед навчанням, іспитами; страх самотності; групова ізоляція; обмеження інформації; монотонність; зміна сприймання просторової структури; порушення ритму сну та активності; нічні страхи; страх перед реальністю; розлучення батьків; реальні небезпеки. Це основні страхи, які супроводжують підростаючу особистість.
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 67585
Кількість відвідувачів 778
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя