Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1318)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (109)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=структура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.38+005.95/Д 36-705986 рукописний текст
Автор(и) : Дерябіна, Галина Валеріївна
Назва : Психологічні особливості розвитку управлінського потенціалу особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2008
Кільк.характеристики :204 с.: табл.
Колективи : Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-171.
УДК : 159.923.38+005.95-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Потенціал особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--управлінський потенціал--структура управлінського потенціалу--тренінг--психодрама--арттерапія--нейролінгвістичне програмування
Анотація: У дисертаційному дослідженні дається аналіз проблеми управлінського потенціалу. Управлінський потенціал розуміється як ресурс управлінських можливостей людини, здатність конкретної людини до здійснення управлінських дій, управлінської діяльності в цілому. Розглядається структура управлінського потенціалу, я ка включає мисленнєві, організаторські, комунікативні здібності та особистісні риси. Виявлено психологічні риси управлінців, які стосуються їх особистісних властивостей (тест Кеттелла) та акцентуацій характеру.Проаналізовано головні труднощі в діяльності управлінців. Виокремлено головні риси високо-та малопродуктивних управлінців. Запропоновано тренінг з розвитку управлінського потенціалу, який містить різні техніки: психодраму, арттерапію, нейролінгвістичне програмування. Показано ефективність тренінгу на різних вікових та професійних групах управлінців.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4(/М 48-480307 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Інна Сергіївна
Назва : Особливості впливу взаємин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-197.
УДК : 159.922.73-053.4(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--старший шкільний вік--взаємини--загальна сомооцінка--конкретна самооцінка--спільна діяльність--структура взаємин
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-експериментальному вивченню проблеми особливостей впливу взаємовідносин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника. Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У ході експериментального дослідження показано наявність розбіжності між рівнями розвитку загальної і конкретної самооцінки, яка проявляється у тенденції до завищення загальної самооцінки дітьми старшого дошкільного віку та у більшій адекватності їх конкретної сомооцінки. Встановлено достовірний зв"язок рівнів розвитку конкретної самооцінки з мірою сформованості поведінкового, когнітивного та афективного структурних компонентів взаємин дітей зазначеного віку у спільній діяльності з однолітками. Виявлено залежність типів прояву самооцінки дітей від характеру їх взаємодії з дорослими. Висвітлено психологічний зміст процесу гармонізації конкретної і загальної самооцінки дітей старшого дошкільного віку та особливості впливу взаємин дітей у спільній діяльності з дорослими і однолітками на його динаміку. Розроблено та апробовано авторську розвивальну програму оптимізації самооцінки старших дошкільників у процесі взаємин з дорослими і однолітками. Матеріали дослідження можуть бути використані у практичній діяльності психологічних служб дошкільних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-055.26:61/П 78-793600 рукописний текст
Автор(и) : Проскурняк, Ольга Петрівна
Назва : Психологічна структура та особливості прояву феномену готовності до материнства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :251 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 231-251.
УДК : 159.923-055.26:618
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Материнство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): материнство--компоненти--структура--рівень готовності
Анотація: В роботі створень модель ГдМ, розороблено структурно-графічну схему її вивчення. Встановлено, що ГдМ -це складне, динамічне психічне утворення, яке включає: стійку позитивну мотивацію до материнства; актуалізацію знань, формування соціально-психологічних умінь і навичок, необхідних для реалізації базових функцій материнства; розвиток особистісних якостей матері; її здатність до емоційного розуміння дитини та самовладання, конструктивної поведінки з дитиною. Готовність до материнства є системою взаємопов"язаних компонентів-мотиваційно-ціннісного, когнітивного, афективно-регулятивного та поведінкового. оцінка рівня їх розвитку дає змогу здійснити прогноз готовності жінки до виконання материнської ролі. Виявлено, що у більшості опитанних матеріва компоненти ГдМ є сформованими, у частини вагітних і, особливо заміжніх жінок, які ще не вагітніли, вони знаходяться у процесі становлення. Загалом, вибірка заміжніх жінок статистично значимо відрізняється від двох інших вибірок за багатьма параметрами, що свідчить про недостатню сформованість у них як окремих складових, так і готовності молодої жінки до материнства як цілісного феномену. Оптимальний рівень ГдМ формується поступово, причому на кожному етапі розвитку особистості особливої ваги набуває той чи інший компонент готовності. досягаючи свого оптимуму, коли жінка стає матір"ю і бере на себе відповідальність за розвиток і життя дитини. Розроблено систему психолого-педагогічних засобів підвищення рівня готовності до материнства.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27+159.92/Р 50-189439 рукописний текст
Автор(и) : Ригель, Олеся Володимирівна
Назва : Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-211.
УДК : 159.922.27+159.922.73-053.4 + 159.922.27 + 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна адаптація
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна адаптація--соціалізація--дошкільник--адаптаційний потенціал--трансформація--вікові особливості--розвиток--гармонізація--структура--інтегративність
Анотація: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Т 48-950888 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Маргарита Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-230.
УДК : 159.922.73-053.6+316.613.42 + 159.922.73-053.6 + 316.613.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісна довіра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--міжособистісна довіра--довіра до світу--довіра до себе--радіус довіри--структура міжособистісної довіри--генеза--надійність--передбачуванність--приязнь--єдність
Анотація: У дисертації досліджено соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників. Міжособистісна довіра розглядається як соціально-психологічний феномен, який існує, виявляється і динамічно змінюється в інтеріндивідному просторі і здійснює функцію взаємозв"язку між людьми. Обгрунтовано концептуальну модель соціально-психологічних чинників генези міжособистісної довіри як системної взаємодії її структурних компонентів, зміа співвідношення яких є внутрішнім чинником її генези. В експериментально-діагностичній частині роботи встановлено, що найбільше значення у відносинах довіри старшщокласників мають такі індикатори структурних складових міжособистісної довіри як "надійність", "приязнь" та "єдність". встановлено, що до старшого шкільного віку значно зростає кількість учнів, які мають низький рівень довіри як до однокласників так і до вчителів. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вони дозволяють врахувати особливості таких чинників формування та розвитку довіри однокласників як: "надійність", "приязнь", "єдність" та "передбачуваність". На цій основі можливо рекомендувати психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи по підвищенню рівня довіри у школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-057.875:3/А 72-985267 рукописний текст
Автор(и) : Антонова , Наталья Александровна
Назва : Ценностные ориентации в системе личностных качеств студентов высшего педагогического учебного заведения : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2003
Кільк.характеристики :244 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 180-203.
УДК : 159.923-057.875:316.752+316.752 + 159.923-057.875:316.752 + 316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінність--ціннісна орієнтація--ієархічна структура цінностей--спрямованість особистості--акцентуація--локус контролю
Анотація: У роботі розкривається ієрархічна структура і динаміка рангових структур термінальних та інтсрументальних цінностей студентів різних факультетів. Розроблена автором класифікація цінностей допомогла визначити розходження в життєвій спрямованості студентів різних факультетів. Виявлено взаємозв`язки між ціннісними орієнтаціями та іншими особистісними якостями (спрямованістю особистості, властивостями особистості, визначеними за методикою Р.Кеттела, типом акцентуацій, характеру та рівнем суб`єктивного контролю). Врахування виявлених закономірностей має сприяти здійсненню диференційованного підходу до формування особистості майбутнього вчителя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/В 41-214616 рукописний текст
Автор(и) : Вічалковська , Наталія Калинівна
Назва : Активація розвитку допитливості школярів підліткового віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Луцьк, 2003
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-213.
УДК : 37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7+37.015.3:159.955 + 37.015.3:005.32 + 37.015.3:159.922.7 + 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Допитливість
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): допитливість--формування--активація--компоненти допитливості--психологічна структура--метафора
Анотація: Розкрито зміст поняття допитливості як системної якості особистості, що забезпечує її пізнавальну активність, готовність до засвоєння нової інформації. Дано узагальнену характеристику особливостей особливостей допитливості. Визначено психологічну структуру допитливості учнів-підлітків, розкрито рівні її розвитку допитливості школярів. Розроблено й апробовано діагностичну процедуру, спрямовану на вивчення динаміки в умовах динаміки допитливості в умовах навчального процесу, а також комплексну програму Активізація розвитку школярів у процесі учбової діяльності". На основі експерименту обгрунтовано вплив засобу на метафори на розвиток допитливості учнів у навчальному процесі при вивченні ними предметів не лише гуманітарного, але й природно-математичного циклів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./О-31-794086 рукописний текст
Автор(и) : Оверчук, Вікторія Валеріївна
Назва : Креативність як чинник саморозвитку молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :182, [4] с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-182.
УДК : 37.015.3:159.922.7:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморозвиток
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток--діяльність--учбова діяльність--структура учбової діяльності--саморозвиток--креативність--формувальний експеремент--молодші школярі
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню креативності та саморозвитку молодших школярів в учбовій діяльності. В дослідженні представлено огляд методик і результатів констатувального, формувального і контрольного етапів психолого-педагогічного експерименту. Концептуалізовано поняття "креативність", виокремлені, описані та вивчені показники формально-динамічного та якісного рівнів даної властивості особистості. Виявлено рівень розвитку форм мислення молодших школярів. Досліджено зв'язок між креативністю та саморозвитком дітей молодшого шкільного віку. Апробовано програму саморозвитку та розвитку креативності, запропоновано шляхи розвитку креативності як чинника саморозвитку молодших школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.5+37.015./З-12-181604 рукописний текст
Автор(и) : Заярна, Ірина Миколаївна
Назва : Формування когнітивних структур особистості як проблема педагогічної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2001
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 159.923.5+37.015.3 + 159.923.5 + 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Когнітивні структури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні структури--студенти--концептуальні знання--експериментально-генетичний метод--структура експертного знання--тезаурус
Анотація: Дисертація присвячена проблемі формування когнітивних структур особистості на вищому етапі навчання в процесі засвоєння концептуальних знань. В якості критерію оцінки ефективності сформованості когнітивних структур особистості був обраний ступінь їх відповідності когнітивним структурам носія експертного знання. На конкретних прикладах продемонстрована перспективність та доцільність використання моделі інформаційного тезаурусу для упорядкування бази декларативних знань та загальних принципів експериментально-генетичного методу для забезпечення формування когнітивних структур особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:331.101.32/К 67 рукописний текст
Автор(и) : Корниенко, Антон Анатольевич
Назва : Удовлетворенность трудом как психосоциальная детерминанта успешности научной деятельности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Киев, 2000
Кільк.характеристики :200 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 190-200.
УДК : 159.9:331.101.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Социальная психология-- Трудовая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): удовлетворенность трудом--научный труд--малая группа--структура мотивов труда--фокус-групповые методы
Анотація: В диссертации исследуется структура удовлетворенности трудом представителей определенных научных микросоциумов с помощью метода сочетание приемов анкетирования и фокус-группового обсуждения. Обосновано положение, что удовлетворенность работой является комплексным феноменом, исследование которого целесообразно осуществлять как в общем плане, так и покомпонентно. Показано, что в иерархии потребностей, мотивов и диспозиций, которые образуют структуру удовлетворенности научной работой, уровень ценностных ориентаций имеет первостепенное значение. Установлено, что удовлетворенность трудом оценивается работником покомпонентно согласно ее структуры, что позволяет ввести к рассмотрению частичную удовлетворенность творческими аспектами труда.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 34683
Кількість відвідувачів 1453
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя