Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1318)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (109)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=структура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.38+005.95/Д 36-705986 рукописний текст
Автор(и) : Дерябіна, Галина Валеріївна
Назва : Психологічні особливості розвитку управлінського потенціалу особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2008
Кільк.характеристики :204 с.: табл.
Колективи : Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-171.
УДК : 159.923.38+005.95-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Потенціал особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--управлінський потенціал--структура управлінського потенціалу--тренінг--психодрама--арттерапія--нейролінгвістичне програмування
Анотація: У дисертаційному дослідженні дається аналіз проблеми управлінського потенціалу. Управлінський потенціал розуміється як ресурс управлінських можливостей людини, здатність конкретної людини до здійснення управлінських дій, управлінської діяльності в цілому. Розглядається структура управлінського потенціалу, я ка включає мисленнєві, організаторські, комунікативні здібності та особистісні риси. Виявлено психологічні риси управлінців, які стосуються їх особистісних властивостей (тест Кеттелла) та акцентуацій характеру.Проаналізовано головні труднощі в діяльності управлінців. Виокремлено головні риси високо-та малопродуктивних управлінців. Запропоновано тренінг з розвитку управлінського потенціалу, який містить різні техніки: психодраму, арттерапію, нейролінгвістичне програмування. Показано ефективність тренінгу на різних вікових та професійних групах управлінців.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4(/М 48-480307 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Інна Сергіївна
Назва : Особливості впливу взаємин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-197.
УДК : 159.922.73-053.4(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--старший шкільний вік--взаємини--загальна сомооцінка--конкретна самооцінка--спільна діяльність--структура взаємин
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-експериментальному вивченню проблеми особливостей впливу взаємовідносин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника. Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У ході експериментального дослідження показано наявність розбіжності між рівнями розвитку загальної і конкретної самооцінки, яка проявляється у тенденції до завищення загальної самооцінки дітьми старшого дошкільного віку та у більшій адекватності їх конкретної сомооцінки. Встановлено достовірний зв"язок рівнів розвитку конкретної самооцінки з мірою сформованості поведінкового, когнітивного та афективного структурних компонентів взаємин дітей зазначеного віку у спільній діяльності з однолітками. Виявлено залежність типів прояву самооцінки дітей від характеру їх взаємодії з дорослими. Висвітлено психологічний зміст процесу гармонізації конкретної і загальної самооцінки дітей старшого дошкільного віку та особливості впливу взаємин дітей у спільній діяльності з дорослими і однолітками на його динаміку. Розроблено та апробовано авторську розвивальну програму оптимізації самооцінки старших дошкільників у процесі взаємин з дорослими і однолітками. Матеріали дослідження можуть бути використані у практичній діяльності психологічних служб дошкільних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-055.26:61/П 78-793600 рукописний текст
Автор(и) : Проскурняк, Ольга Петрівна
Назва : Психологічна структура та особливості прояву феномену готовності до материнства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :251 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 231-251.
УДК : 159.923-055.26:618
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Материнство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): материнство--компоненти--структура--рівень готовності
Анотація: В роботі створень модель ГдМ, розороблено структурно-графічну схему її вивчення. Встановлено, що ГдМ -це складне, динамічне психічне утворення, яке включає: стійку позитивну мотивацію до материнства; актуалізацію знань, формування соціально-психологічних умінь і навичок, необхідних для реалізації базових функцій материнства; розвиток особистісних якостей матері; її здатність до емоційного розуміння дитини та самовладання, конструктивної поведінки з дитиною. Готовність до материнства є системою взаємопов"язаних компонентів-мотиваційно-ціннісного, когнітивного, афективно-регулятивного та поведінкового. оцінка рівня їх розвитку дає змогу здійснити прогноз готовності жінки до виконання материнської ролі. Виявлено, що у більшості опитанних матеріва компоненти ГдМ є сформованими, у частини вагітних і, особливо заміжніх жінок, які ще не вагітніли, вони знаходяться у процесі становлення. Загалом, вибірка заміжніх жінок статистично значимо відрізняється від двох інших вибірок за багатьма параметрами, що свідчить про недостатню сформованість у них як окремих складових, так і готовності молодої жінки до материнства як цілісного феномену. Оптимальний рівень ГдМ формується поступово, причому на кожному етапі розвитку особистості особливої ваги набуває той чи інший компонент готовності. досягаючи свого оптимуму, коли жінка стає матір"ю і бере на себе відповідальність за розвиток і життя дитини. Розроблено систему психолого-педагогічних засобів підвищення рівня готовності до материнства.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27+159.92/Р 50-189439 рукописний текст
Автор(и) : Ригель, Олеся Володимирівна
Назва : Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-211.
УДК : 159.922.27+159.922.73-053.4 + 159.922.27 + 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна адаптація
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна адаптація--соціалізація--дошкільник--адаптаційний потенціал--трансформація--вікові особливості--розвиток--гармонізація--структура--інтегративність
Анотація: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Т 48-950888 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Маргарита Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-230.
УДК : 159.922.73-053.6+316.613.42 + 159.922.73-053.6 + 316.613.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісна довіра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--міжособистісна довіра--довіра до світу--довіра до себе--радіус довіри--структура міжособистісної довіри--генеза--надійність--передбачуванність--приязнь--єдність
Анотація: У дисертації досліджено соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників. Міжособистісна довіра розглядається як соціально-психологічний феномен, який існує, виявляється і динамічно змінюється в інтеріндивідному просторі і здійснює функцію взаємозв"язку між людьми. Обгрунтовано концептуальну модель соціально-психологічних чинників генези міжособистісної довіри як системної взаємодії її структурних компонентів, зміа співвідношення яких є внутрішнім чинником її генези. В експериментально-діагностичній частині роботи встановлено, що найбільше значення у відносинах довіри старшщокласників мають такі індикатори структурних складових міжособистісної довіри як "надійність", "приязнь" та "єдність". встановлено, що до старшого шкільного віку значно зростає кількість учнів, які мають низький рівень довіри як до однокласників так і до вчителів. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вони дозволяють врахувати особливості таких чинників формування та розвитку довіри однокласників як: "надійність", "приязнь", "єдність" та "передбачуваність". На цій основі можливо рекомендувати психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи по підвищенню рівня довіри у школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-057.875:3/А 72-985267 рукописний текст
Автор(и) : Антонова , Наталья Александровна
Назва : Ценностные ориентации в системе личностных качеств студентов высшего педагогического учебного заведения : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2003
Кільк.характеристики :244 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 180-203.
УДК : 159.923-057.875:316.752+316.752 + 159.923-057.875:316.752 + 316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінність--ціннісна орієнтація--ієархічна структура цінностей--спрямованість особистості--акцентуація--локус контролю
Анотація: У роботі розкривається ієрархічна структура і динаміка рангових структур термінальних та інтсрументальних цінностей студентів різних факультетів. Розроблена автором класифікація цінностей допомогла визначити розходження в життєвій спрямованості студентів різних факультетів. Виявлено взаємозв`язки між ціннісними орієнтаціями та іншими особистісними якостями (спрямованістю особистості, властивостями особистості, визначеними за методикою Р.Кеттела, типом акцентуацій, характеру та рівнем суб`єктивного контролю). Врахування виявлених закономірностей має сприяти здійсненню диференційованного підходу до формування особистості майбутнього вчителя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/В 41-214616 рукописний текст
Автор(и) : Вічалковська , Наталія Калинівна
Назва : Активація розвитку допитливості школярів підліткового віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Луцьк, 2003
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-213.
УДК : 37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7+37.015.3:159.955 + 37.015.3:005.32 + 37.015.3:159.922.7 + 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Допитливість
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): допитливість--формування--активація--компоненти допитливості--психологічна структура--метафора
Анотація: Розкрито зміст поняття допитливості як системної якості особистості, що забезпечує її пізнавальну активність, готовність до засвоєння нової інформації. Дано узагальнену характеристику особливостей особливостей допитливості. Визначено психологічну структуру допитливості учнів-підлітків, розкрито рівні її розвитку допитливості школярів. Розроблено й апробовано діагностичну процедуру, спрямовану на вивчення динаміки в умовах динаміки допитливості в умовах навчального процесу, а також комплексну програму Активізація розвитку школярів у процесі учбової діяльності". На основі експерименту обгрунтовано вплив засобу на метафори на розвиток допитливості учнів у навчальному процесі при вивченні ними предметів не лише гуманітарного, але й природно-математичного циклів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./О-31-794086 рукописний текст
Автор(и) : Оверчук, Вікторія Валеріївна
Назва : Креативність як чинник саморозвитку молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :182, [4] с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-182.
УДК : 37.015.3:159.922.7:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморозвиток
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток--діяльність--учбова діяльність--структура учбової діяльності--саморозвиток--креативність--формувальний експеремент--молодші школярі
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню креативності та саморозвитку молодших школярів в учбовій діяльності. В дослідженні представлено огляд методик і результатів констатувального, формувального і контрольного етапів психолого-педагогічного експерименту. Концептуалізовано поняття "креативність", виокремлені, описані та вивчені показники формально-динамічного та якісного рівнів даної властивості особистості. Виявлено рівень розвитку форм мислення молодших школярів. Досліджено зв'язок між креативністю та саморозвитком дітей молодшого шкільного віку. Апробовано програму саморозвитку та розвитку креативності, запропоновано шляхи розвитку креативності як чинника саморозвитку молодших школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.5+37.015./З-12-181604 рукописний текст
Автор(и) : Заярна, Ірина Миколаївна
Назва : Формування когнітивних структур особистості як проблема педагогічної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2001
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 159.923.5+37.015.3 + 159.923.5 + 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Когнітивні структури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні структури--студенти--концептуальні знання--експериментально-генетичний метод--структура експертного знання--тезаурус
Анотація: Дисертація присвячена проблемі формування когнітивних структур особистості на вищому етапі навчання в процесі засвоєння концептуальних знань. В якості критерію оцінки ефективності сформованості когнітивних структур особистості був обраний ступінь їх відповідності когнітивним структурам носія експертного знання. На конкретних прикладах продемонстрована перспективність та доцільність використання моделі інформаційного тезаурусу для упорядкування бази декларативних знань та загальних принципів експериментально-генетичного методу для забезпечення формування когнітивних структур особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:331.101.32/К 67 рукописний текст
Автор(и) : Корниенко, Антон Анатольевич
Назва : Удовлетворенность трудом как психосоциальная детерминанта успешности научной деятельности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Киев, 2000
Кільк.характеристики :200 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 190-200.
УДК : 159.9:331.101.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Социальная психология-- Трудовая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): удовлетворенность трудом--научный труд--малая группа--структура мотивов труда--фокус-групповые методы
Анотація: В диссертации исследуется структура удовлетворенности трудом представителей определенных научных микросоциумов с помощью метода сочетание приемов анкетирования и фокус-группового обсуждения. Обосновано положение, что удовлетворенность работой является комплексным феноменом, исследование которого целесообразно осуществлять как в общем плане, так и покомпонентно. Показано, что в иерархии потребностей, мотивов и диспозиций, которые образуют структуру удовлетворенности научной работой, уровень ценностных ориентаций имеет первостепенное значение. Установлено, что удовлетворенность трудом оценивается работником покомпонентно согласно ее структуры, что позволяет ввести к рассмотрению частичную удовлетворенность творческими аспектами труда.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32]-/К 95-139296 рукописний текст
Автор(и) : Кутішенко, Валентина Петрівна
Назва : Динаміка емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-1177.
УДК : 37.015.3:005.32]-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-ціннісне ставлення--учбова діяльність--структура ставлення--емоційна спрямованість ставлення--динаміка ставлення--тип ставлення
Анотація: У дисертації розкрито особливості динаміки емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності. Охарактеризовано структуру цього ставлення та особливості розвитку його компонентів. З'ясовано динаміку ієрархії основних чинників, що зумовлюють ставлення різних за модальністю типів емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності впродовж їх навчання у початковій школі. Висвітлено особливості становлення емоційної спрямованості та мотиваційних тенденцій цих типів ставлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:159.98-05/К 88-504121 рукописний текст
Автор(и) : Кучеровская, Наталья Александровна
Назва : Психосемантическая структура профессионального сознания практикующего психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 2007
Кільк.характеристики :203 с.: табл.
Колективи : Киевский национальный лингвистический университет (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 167-192.
УДК : 159.922:159.98-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Профессиональное сознание
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профессиональное сознание--психосемантика--практикующий психолог--парадигмальная рефлексия--психотерапевтический подход--парадигмальный семантический дифференциал
Анотація: Диссертация посвящена проблеме построения семантического пространства профессионального сознания практикующего психолога. Работа содержит теоретико-методологическое обоснование и результаты исследования психосемантической структуры профессионального сознания практикующих психологов разного уровня профессиональной квалификации, а также разработку методики парадигмального семантического дифференциала, предназначенного для диагностики уровня профессиональной подготовки, или степени профессиональной зрелости практикующих психологов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:81'243+/Н 62-538242 рукописний текст
Автор(и) : Никипелова, Лилия Николаевна
Назва : Формирование оптимальной функциональной структуры общения будущих учителей иностранного языка : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1983
Кільк.характеристики :180 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 136-156.
УДК : 159.953.5:81'243+316.454.52+81'233 + 159.953.5:81'243 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Общение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вербальное общение--иностранный язык--структура общения--студенты-практиканты--ролевая дискуссия
Анотація: В диссертационной работе исследуется проблема обучения будущих учителей иностранного языка профессионально-речевому общению. Выявлена оптимальная функциональная структура общения. Разработана методика структурно-функционального анализа вербального общения, рассмотрены причины трудностей общения студентов с учащимися на уроке. Также разработана методика организации ролевой дискусии, экспериментально проверена ее эффективность. В результате этого эксперимента выявлены изменения функциональной структуры общения студентов в в процессе обучения.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/П 19-032153 рукописний текст
Автор(и) : Пасічніченко, Анжела Василівна
Назва : Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-190.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29 + 159.922.73-053.4 + 373.29
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Групова діяльність-- Соціально-психологічний статус
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний статус--міжособистісні взаємини--статусна структура група--рефлексія--адаптація до школи
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження процесу становлення соціально-психологічного статусу дитини на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. У роботі здійснено порівняльний аналіз структурних, діяльнісних, особистісних параметрів соціально-психологічного статусуі чинників його детермінації у групах дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, виявлено їх значимість на різних вікових етапах, визначено шляхи та умови ефективного регулювання статусу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/П 36-228017 рукописний текст
Автор(и) : Пичурин, Валерий Васильевич
Назва : Структура и динамика жизненной позиции личности студента педвуза : дис. ...канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1992
Кільк.характеристики :155 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 123-136.
УДК : 159.923.2-057.875:316.66+378-057.875:316.66 + 159.923.2-057.875:316.66 + 378-057.875:316.66
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Жизненная позиция
Возрастная психология-- Студенты
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенты педвуза--жизненная позиция--структура личности--будущий учитель
Анотація: В исследовании построена оригинальная модель жизненной позиции личности, обеспечивающая возможность прогнозирования ее динамики и характеристик профессиональной деятельности. Выявлены реальные и декларируемые ценностные установки личности. Выделены системные характеристики жизненной позиции личности. Раскрыты основные стороны динамики жизненной позиции студентов. Разработана методика диагностики профессиональных характеристик жизненной позиции у студентов педвузов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942+159.952/Р 62 рукописний текст
Автор(и) : Рожденственский , Юрий Тихонович
Назва : Взаимосвязь эмоциональной реактивности и устойчивости внимания у старшеклассников : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1981
Кільк.характеристики :161 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 124-140.
УДК : 159.942+159.952 + 159.942 + 159.952
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Эмоциональная реактивность
Пегогическая психология-- Внимание
Возрастная психология-- Старшеклассники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эмоциональные процессы--структура личности--устойчивость внимания--эмоциональная реактивность--активизация внимания
Анотація: В диссертации выделен фиксированный набор взаимосвязанных переменных, описанных понятием "эмоциональная реактивность". Установлена ведущая роль эмоциональной реактивности в детерминации психических состояний, которые определяют продуктивность деятельности учащегося при различных условиях работы. Раскрыты особенности проявления эмоциональной реактивности в учебной деятельности, условия ее возникновения и пути преодоления. Разработан диагностический прием исследования эмоциональной реактивности старшеклассников.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:355/Р 65 рукописний текст
Автор(и) : Розов, Виталий Игоревич
Назва : Психологический анализ адаптивности в экстремальных условиях : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 1993
Кільк.характеристики :147,[9] с.: табл., рис., граф.
Колективи : Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 127-147.
УДК : 159.91:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Адаптивность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптивность--экстремальные условия--индивидуальность--структура темперамента--личностные свойства--диагностика адаптивности
Анотація: В диссертации на основании системного подхода экспликовано психологическое содержание понятия "адаптивность". Разработана концептуальная структурно-функциональная модель адаптивности и методический подход к ее исследованию. Показано адаптивное значение отдельных индивидуальных особенностей и значение структуры индивидуальности. Разработана методика экспресс-оценки адаптивности как необходимого инструмента для классификации испытуемых на группы "адаптивных" и "неадаптивных".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76+159.94/Т 46-457034 рукописний текст
Автор(и) : Тихая, Элина Викторовна
Назва : Коррекция психического развития в процессе обучения младших школьников с аномалиями зрения : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Днепропетровск, 2001
Кільк.характеристики :182 с.: табл., рис.
Колективи : Днепропетровский национальный университет (Днепропетровск)
Примітки : Библиогр.: с. 161-177.
УДК : 159.922.76+159.946.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Психическое развитие
Педагогическая психология-- Обучение
Возрастная психология-- Младшие школьники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психическое развитие--младшие школьники--психокоррекция--структура дефекта--эмоциональная депривация--психотравмирующая ситуация--аномалии зрения
Анотація: В исследовании проведен анализ состояния проблемы формирования и развития психики детей с глубокими нарушениями зрения, систематизированы подходы к ее решению. Рассмотрены особенности структуры дефекта, способы его компенсации, а также зависимость восприятия самого себя ребенком с аномалиями зрения от самоотношения его родителей. Выявлены условия процесса психокоррекции на начальном ее этапе, основанной на овладении перцептами невизуальных модальностей. Предложено проводить коррекцию психического развития младших школьников с аномалиями зрения на фоне их ведущей деятельности, т. е. обучения.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:331.548/Я 77-602021 рукописний текст
Автор(и) : Ярошенко, Валентина Владимировна
Назва : Мотивации выбора профессии и особенности ее развития у учащихся VI-Х классов общеобразовательной школы : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Симферополь, 1975
Кільк.характеристики :193 с.: табл.
Колективи : Симферопольский государственній университет им. М. В. Фрунзе (Симферополь)
Примітки : Библиогр.: с. 160-193.
УДК : 159.947.5:331.548+37.048:331.548 + 159.947.5:331.548 + 37.048:331.548
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Профессиональное самоопределение
Возрастная психология-- Школьники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивация--структура личности--выбор профессии--самооценка--профпригодность--старшеклассники
Анотація: В диссертации охарактеризованы возрастные особенности мотивации в выборе профессии. Раскрыты характерные признаки процесса становления системы мотивов выбора профессии, выявлена зависимость этого процесса от уровня профессиональной осведомленности. Намечены пути улучшения воспитательной работы в школе с целью воздействия на профессиональное самоопределение учащихся.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/В 19 рукописний текст
Автор(и) : Васильев, Ярослав Васильевич
Назва : Структура и функции целевого компонента направленности личности : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Николаев, 2009
Кільк.характеристики :416 с.: табл.
Колективи : Николаевский государственный университет им. В. А. Сухомлинского (Николаев)
Примітки : Библиогр.: с. 398-416.
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Направленность личности
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): направленность личности--целенаправленность--личностные качества--саморазвитие личности
Анотація: В исследовании проведен теоретический анализ проблемы направленности личности в психологической науке. Выявлены возможности ситуационного и деятельностного подходов в психологии для исследования роли целевого компонента в структуре направленности личности. Разработана методика исследования целевого компонента направленности личности. Предложена модель личности и определено место в ней целевого компонента направленности личности. Установлены психологические тенденции и закономерности процесса осознания личностью значимости целей. Определены функции и взаимосвязи различных по удаленности целей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 153965
Кількість відвідувачів 1233
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя