Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (587)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (30)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (42)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=студенти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.27/Я 93
Автор(и) : Яцишин С. Є.
Назва : Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 464-471 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК : 159.922.27
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дезадаптація--особистість--дифузна ідентичність--студенти --рівень домагань--самооцінка--система цінностей
Анотація: Здійснено аналіз індивідуально-психологічних особливостей соціальної дезадаптації студентів, природи та механізмів їх виникнення.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 531-539 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 539 (3 назви)
УДК : 159.923.2:378-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток творчої компетентності--психолого-педагогічні засоби--студенти--фахові поняття--створення відповідних психологічних умов
Анотація: Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів сприяють формуванню, засвоєнню, розвитку фахових понять шляхом створення відповідних психологічних умов організації навчально-виховного процесу, підбору необхідних методів, прийомів навчання у сучасному вищому навчальному закладі.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Шостя І.В.
Назва : Розвиток професійної компетентності студентів-медиків у процесі комунікації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 287-294. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--студенти медики--процес комунікації--медичний навчальний заклад
Анотація: У статті висвітлено проблему розвитку професійної компетентності студентів-медиків. Визначено, що вищі недичні навчальні заклади повинні сприяти розвитку професійних інтересів майбутніх фахівців медичної галузі, формувати їх професійну компетентність у відповідності до нових завдань, які висуває перед ними сьогодення. Підкреслено, що специфіка освітнього процесу медичного навчального закладу визначається взаємною обумовленістю діяльності викладача і діяльності студента, а ефективність такої взаємодії залежить від освітнього середовища вищого медичного навчального закладу, яке і є найважливішим чинником розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців медичної галузі, підставою їх успішної професійної діяльності та професійного становлення.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/П 86
Автор(и) : Шепельова М.В.
Назва : Психологічні чинники художніх орієнтацій у студентів мистецького спрямування
Колективи : Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічний часопис: науковий журнал/ Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ: ["ГК"Все просто"], 2020. - №8 (40), Вип. 6. - С. 76-87 (Шифр 15(08)/П 86-355424871)
УДК : 159.923:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Збірки наукових праць з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художні орієнтації--особистісні властивості--сприймання творів живопису--студенти
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.937/П 26
Автор(и) : Шепельова М.В.
Назва : Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності: монография/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 105-123. - ISBN 978-966-97846-1-2 (Шифр 159.937/П 26-618264163). - ISBN 978-966-97846-1-2
Примітки : Бібліогр.: С. 122-123 (11 назв)
УДК : 159.937
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перцептивно-мисленнєві стратегії--художня діяльність--студенти
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Шепельова М.В.
Назва : Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 181-190 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 189-190 (13 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня діяльність--перцептивно-мисленнєва стратегія--художні орієнтації в живописі--творча спрямованість особистості--студенти
Анотація: В статті представлено методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності, розроблені на основі результатів дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів. Розглянуто специфічні особливості та складові художньої діяльності. Запропоновано авторський опитувальник «Художня спрямованість сприймання творів живопису», що дозволяє визначити, на які прояви перцептивно-мисленнєвої стратегії в живописі досліджувані орієнтуються більшою мірою (аналогізування, комбінування, реконструювання та демонстрування особистості митця у художньому творі), а також дозволяє оцінити домінуючі художні орієнтації досліджуваних у процесі сприймання творів живопису за показниками «емоційне навантаження художнього твору», «техніка зображення», «творчий підхід художника» та «смислове навантаження художнього твору». Визначено показники здатності студентів до художньої діяльності, розроблено програму підтримки здатності студентів до художньої діяльності, яка передбачає чотири етапи: діагностика за показниками здатності до художньої діяльності; аналіз середніх значень та факторних навантажень досліджуваних показників; просвітницька робота; виконання студентами індивідуальних творчих завдань, спрямованих на усвідомлення та розвиток перцептивно-мисленнєвих стратегій, художніх орієнтацій в живописі та творчої спрямованості особистості студентів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Шепельова М. В.
Назва : Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 281-296 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр. С. 295-296 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художність--художні орієнтації у сприйманні творів живопису--особистісні характеристики--емпатія--студенти
Анотація: У статті за результатами емпіричного дослідження виявлено тенденції прояву художніх орієнтацій, особистісних характеристик та емпатії у студентів. На основі розрахунку факторних навантажень виявлено, що системоутворюваним фактором художніх орієнтацій студентів у сприйманні живопису є орієнтація на емоційне навантаження твору. Другим за значимістю є творчий підхід художника, смислове навантаження твору та техніка зображення мають найменше значення серед проявів художніх орієнтацій у сприйманні творів живопису. Із застосуванням методу множинного лінійного регресійного аналізу встановлено, що на орієнтацію студентів на емоційне навантаження у сприйманні творів живопису позитивно впливають такі показники: раціональний канал емпатії, ідентифікація в емпатії, загальна активність, совісність, схильність до ризику, жіночність, інтуїтивний канал емпатії, установки, що сприяють або перешкоджають емпатії. Негативний вплив мають такі показники: розгальмованість, емоційний канал емпатії, проникаюча здатність в емпатії, сором'язливість
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Шейко А. О.
Назва : Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 437-443 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 442 (5 назв)
УДК : 159.992
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--адаптивність--психологічне благополуччя--студенти-іноземці--фрустрація
Анотація: Статтю присвячено психологічним аспектам адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні. Визначено поняття адаптації, зокрема соціокультурної та адаптації до навчання в іншомовному середовищі, проаналізовано результати емпіричного дослідження адаптації та її звязку із психологічним благополуччям студентів-іноземців. Встановлено, що студенти, які лише розпочинають навчання в Україні характеризуються значно нижчим рівнем адаптивності ніж їх старші колеги. Студенти з високим і середнім рівнем адаптованості характеризуються позитивним ставленням до інших людей тобто їм властиві вміння будувати довірливі стосунки, відкритість, здатність іти на компроміс і загалом високий рівень психологічного благополуччя.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Ш 33
Автор(и) : Швалб Ю. М., Тищенко, Лілія Валеріївна
Назва : Майбутнє і сьогодення студентів з обмеженими функціональними можливостями: психологічні аспекти : монография
Вихідні дані : К.: Основа, 2015
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-966-699-822-7: 15.00 грн
УДК : 378.06+316.477+316.614.6+159.923]-056.26 + 378.06 + 316.477 + 316.614.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--інвалідність--соціальна інтеграція--майбутнє--обмежені функціональні можливості--психологічна допомога--психологічний супровід
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Шатило Ю. П.
Назва : Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 358-366 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК : 316.28:159.943.7-057.875(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативні навички--ведення переговорів--студенти-міжнародники--констатуюча діагностика
Анотація: У статті виділено компоненти структури комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників, враховуючи специфіку ділових переговорів. представлено систему методів та методик для діагностики рівня розвитку комунікативних навичок ведення переговорів та результати емпіричного дослідження, які відображають рівень розвитку навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:81'243/Ш 26 рукописний текст
Автор(и) : Шаркова, Світлана Федорівна
Назва : Психологічні особливості організації навчання іноземної мови в полікультурних групах студентів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-205.
УДК : 159.953.5:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вивчення іноземної мови-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення іноземної мови--студенти--внз--полікультурна освіта--полікультурні групи--полікультурна компетенція особистості--пізнавальний досвід--емоційна сфера--соціальний розвиток
Анотація: В роботі проаналізовано особливості психосоціального розвитку студентів та існуючі підходи до їх урахування в процесі полікультурного навчання. Визначено можливі шляхи реалізації особистісно-зорієнтованого навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Розроблено методичні прийоми навчання іноземних мов, спрямовані на розвиток полікультурної компетенції особистості з урахуванням вікових особливостей розвитку афективно-вольової, соціальної та пізнавальної сфер студента.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54/Ч-81 рукописний текст
Автор(и) : Чуйко, Олена Василівна
Назва : Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :443 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 386-426.
УДК : 159.923.2:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісне становлення-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне становлення--професійне становлення--мотиваційна сфера--майбутні фахівці--професійна свідомість--освітня суб'єктність--особистісна зрілість--студенти --соціономічні професії--професіоналізація
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:159.955/Ч-44 рукописний текст
Автор(и) : Чепіль, Оксана Яківна
Назва : Формування мислительної дії систематизації у процесі вивчення іноземної мови у немовному вузі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 1998
Кільк.характеристики :176 с.: табл., рис.
Колективи : Острозька Академія Національний Університет "Києво-Могилянська Академія" (Острог)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-171.
УДК : 378.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мислення-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислительна дія--систематизація--вивчення іноземної мови--алгоритм систематизації--студенти немовних вузів
Анотація: В дослідженні апробовано алгоритм застосування мислительної операції систематизації в процесі вивчення іноземних мов у немовному вузі. Показано динаміку взаємозв'язків між елементарними розумовими операціями, за допомогою яких виконується систематизація. Розкрито роль та значення стстематизації як логічного прийому запам'ятовування в свідомому засвоєнні знань з іноземної мови.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Чекрижова, Марія Михайлівна
Назва : Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 401-410: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви)
УДК : 159.923.2:614.252-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--професійна самооцінка--професійно важливі якості--професійні уміння--професіоналізація--студенти-медики
Анотація: Представлено результати дослідження особливостей професійної самооцінки студентів 1-3 курсів медичного університету.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Чекрижова, Марія Михайлівна
Назва : Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 308-318 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--особистісні якості--професійні здібності--майбутні лікарі--студенти-медики--професійне становлення
Анотація: Виявлено динаміку особистісно-професійних якостей студентів залежно відроку навчання. Визначено перелік найбільш стабільних особистісних якостей у структурі професійних здібностей майбутніх лікарів.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чапко І. П.
Назва : Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 247-262 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр. С. 259-261 (18 назв)
УДК : 1569.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спрямованість особистості--задоволеність життям--самосприйняття--юнацтво--ранній дорослий період--студенти
Анотація: У статті досліджено вплив спрямованості особистості на задоволеність життям. За результатами теоретичного та емпіричного аналізу було доведено що спрямованість особистості формує сприйняття себе та світу і визначає певну позицію особи у житті. Вона спонукає до активності і певною мірою налаштовує на позитивну та негативну оцінку власних результатів та подій, а відтак впливає на загальну оцінку задоволеністю життям. В статті розкрито складність визначення показника задоволенності життям як суб'єктивної оцінної категорії. Наведено переваги методик, обраних для дослідження "Визначення спрямованості особистості" (орієнтована анкета Б. Босса, адаптована В. Смекалом та М. Кучерою), "Індекс життєвої задоволеності" (Б. Ньюгартен, адаптована Н. В. Паніною), та шкала задоволеності життям Е. Дінера. За результатами емпіричного дослідження, було визначено, що найвищий рівень задоволеності життям мали респонденти зі спрямованістю "на взаємодію" та "на справу". Встановлена позитивна кореляція між спрямованістю "на взаємодію" та задоволеністю життям, а також негативна кореляція між спрямованістю "на себе" та задоволеністю життям. Взаємовпливу спрямованості "на справу" та рівня задоволеності життям встановлено не було. Було визначено, що серед різних факторів найбільший вплив на рівень задоволеності життям має оптимізм, самооцінка, впевненість у досягненні власних цілей та активність. Емпіричне дослідження було здійснене на прикладі студентів раннього дорослого віку філософського та фізичного факультетів Київського національного університету імені Т. Шевченка.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:378-057/Ц 56-577123 рукописний текст
Автор(и) : Циганчук, Тетяна Володимирывна
Назва : Динаміка переживання стресів студентами вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :274 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 256-274.
УДК : 159.944.4:378-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Стрес-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переживання стресу--студенти внз--рівні стресу--стресостійкість--стресове навантаження
Анотація: В дослідженні розширено розуміння психологічної природи стресу студентів різної статі під час атестації знань. Виявлено залежність рівня переживань екзаменаційного стресу від організації навчально-атестаційного процесу, а також професійного самовизначення. Поглиблено поняття рівнів перебігу стресу як констеляції особистісних переживань, зумовлених індивідуально-психологічними характеристиками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Х 95-903494 рукописний текст
Автор(и) : Хрущ-Ріпська, Олена Василівна
Назва : Психологічні засади формування у студентів педвузу готовності до майбутньої професійної діяльності (на матеріалі музвиховання) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1998
Кільк.характеристики :222,[8] с.: табл., фотогр., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-182.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна готовність
Педагогічна психологія-- Професійна діяльність
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--майбутня професійна діяльність--студенти педвузу--музична психологія--музично-педагогічна діяльність
Анотація: В дисертації досліджуються теоретичні і застосовні аспекти дослідження готовності майбутнього спеціаліста в процесі вузівської підготовки. Визначено і описано якості , які виявляють специфіку музично-педагогічної діяльності як окремого виду професійної діяльності. Обґрунтовано нове уявлення про психологічну структуру музично-педагогічної діяльності. З'ясована специфіка характеристик психічних властивостей, характерних для представників професій музично-педагогічного профілю. Створена психологічна модель професійної готовності до музично-педагогічної діяльності та визначені її конкретні складові.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-057.87:33/Х 69-061229 рукописний текст
Автор(и) : Ходакевич, Ольга Георгіївна
Назва : Психологічні особливості ставлення сучасної молоді до грошей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :402 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-223.
УДК : 159.923-057.87:336.74
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія-- Ставлення до грошей-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ставлення до грошей--студенти--психологічні особливості--ставлення особистості до грошей--роль грошей у життєдіяльності--активність--поєднання навчання і роботи--психологічний тренінг
Анотація: У дослідженні визначено зміст та структуру ставлення студентської молоді до грошей. Виявлено особливості ставлення студентської молоді до грошей та зовнішні і внутрішні чинники, що впливають на його становлення. Визначено психологічні умови формування ставлення студентської молоді до грошей. Розроблено та апробовано тренінгову програму для формування ставлення студентів до грошей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:005.9/Х 20-806547 рукописний текст
Автор(и) : Харцій, Олена Миколаївна
Назва : Розвиток креативного потенціалу у майбутніх менеджерів організації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Харків, 2008
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-188.
УДК : 378-057.875:005.95-051+005.32 + 378-057.875:005.95-051 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Майбутні менеджери-- Креативність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--креативний потенціал--управлінська діяльність--студенти-менеджери
Анотація: У роботі досліджено особливості формування креативного потенціалу у майбутніх менеджерів. Визначено сутність креативного потенціалу. Виявлено і проаналізовано систему організаційних умов і факторів, що впливають на формування та розвиток креативного потенціалу. Доведено взаємозв'язок між креативним потенціалом та успішністю реалізації управлінської діяльності майбутніх менеджерів, визначено рівні розвитку креативного потенціалу у студентів-менеджерів. Розроблено діагностичний інструментарій для виявлення рівня сформованості креативності у майбутніх менеджерів організації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 46816
Кількість відвідувачів 962
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя