Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (582)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (30)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (42)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=студенти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/К 90-508296
Автор(и) : Куліш, Віктор Іванович
Назва : Особливості усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-202.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна самореалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--професійна самореалізація--перспектива--усвідомлення--студенти-психологи
Анотація: У дисертації наведено теоретичне обгрунтування та результати емпіричного вивчення проблеми усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації, вивчено критерії та рівні усвідомлення, з'ясовано зв'язок усвідомлення професійних перспектив з особистісними властивостями студентів старших курсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.947/К 93-853660
Автор(и) : Куриця, Алла Іванівна
Назва : Відповідальність як чинник розвитку лідерських якостей студента : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2013
Кільк.характеристики :269 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-198.
УДК : 159.923.2+159.947.23]:316.46 + 159.923.2 + 159.947.23]:316.46
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Лідерські якості
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--лідерські якості--студенти--ситуативний лідер--потенційний лідер
Анотація: У роботі досліджено лідерські якості студентів, насамперед відповідальність як ціннісну основу цих якостей і чинник їх розвитку. Розглянуто психологічну сутність лідерських якостей особистості, їх структуру. Розроблено теоретико-експериментальну модель відповідальності як ціннісно-смислової основи лідерських якостей особистості, що інтегрує ці якості в єдине системне утворення. Виокремлені типи особистості залежно від рівнів відповідальності й лідерських якостей. Визначено психолого-педагогічні умови для ефективного розвитку лідерських якостей студентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 152.10/З-28
Автор(и) : Занюк, Сергій
Назва : Мотивація та саморегуляція учня : сборник
Вихідні дані : К.: Главник, 2004
Кільк.характеристики :96 с.
Серія: Психологічний інструментарій
ISBN, Ціна 966-8479-07-6: 10.00, 6.00 , 6.00, 10.00, грн.
УДК : 159.947.5+37.015.3:159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--саморегуляція--учні--студенти--психологічний тренінг
Примірники : всього : ЧЗ(4)
Вільні : ЧЗ(4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Булгакова О. Ю.
Назва : Психологічна готовність до соціальної взаємодії у світлі окремих психодіагностичних показників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 26-38 (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примітки : Бібліогр.: с. 35-37 (18 назв)
УДК : 34+008+316.614.5+15-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--студенти--соціальна взаємодія--емоційно-комунікативні здібності
Анотація: У статті розкривається сутність психологічної готовності, описуються психологічні особливості студентів, що відрізняються між собою високим і низьким рівнем загального показника психологічної готовності до соціальної взаємодії який здійснювався за допомогою методу профілів. Описуються результати діагностики психологічної готовності до соціальної взаємодії груп студентів з різним рівнем готовності до соціальної взаємодії.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Дробот О. В., Возович А. А.
Назва : Емпіричні підстави формування правової поведінки студентів коледжів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 41-51: табл. (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 49-50 (5 назв)
УДК : 159.923.2:922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти коледжів--свідомість--правосвідомість--психосемантика свідомості
Анотація: У цьому дослідженні параметри особистісного Я студентів коледжів, значущі для формування їх правової поведінки та правосвідомості. Емпірично доведено, що правова поведінка студентської молоді стимулюється зовнішньою мотивацією. За результатами дослідження створено концептуальну модель впливу психосемантичного змісту правосвідомості на правову поведінку студентів коледжів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 155/А 43
Автор(и) : Дембицька, Наталія Миколаївна
Назва : Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Місце публікування : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)/ Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011. - С. 156-157 (Шифр 155/А 43-834502)
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відносини власності--студенти
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 2
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Кільк.характеристики :263 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Психоаналіз та комп'ютерні технології. Інтердисциплінарний підхід у моделюванні функцій мозку/ Д. Дітріх [и др.]. Типологія життєвих криз та ініціальних тенденцій трансформації людини на основі багатовимірної теорії особистості/ В. М. Заіка, В. Ф. Моргун. Модель психологічної одиниці життя людини у світі/ Ю. Л. Горбенко. Психологічна допомога батькам дітей з порушенням розвитку/ . Чинники становлення соціального капіталу як психологічного ресурсу особистості/ П. І. Блозва. Аналіз кола довіри/недовіри громадян різним сферам соціальної дійсності/ Н. М. Василець. Особливості психологічних проблем розлучених жінок/ Д. Е. Зубцов. До проблеми ідентифікації з місцем проживання/ Т. М. Мандзик. Можливості корекції негативного прояву соціально-психологічних особливостей стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом/ О. В. Овчар. Психосоматична складова розвитку серцево-судинних захворювань/ Л. Г. Перетятько. Етапи розвитку особиситості комбатанта в розрізі генетико-психологічної теорії/ Р. П. Попелюшко. Особливості копінг-стратегій учасників бойових дій в зоні АТО/ Х. І. Турецька, Ю. В. Штольцель. Фрустраційна толерантність особистості як афективний компонент оптимізму/ Н. М. Чижиченко. Термінологічні визначення конепту "адикція" у контексті нового DSM-V (англійською мовою)/ С. Джакомуцці, К. Гербер. Проблема дипривації в контексті функціональних взаємозв'язків "Я" суб'єкта з його психологічними захистами/ М. М. Кононова, Н. А. Слюняєва. Науково-фантастичні фільми і самопізнання особистості/ М. М. Мельничук. Акцентуації характеру особистості керівника/ Ю. Ю. Бойко-Бузиль. Психологічні особливості професійного становлення майбутнього психолога під час навчання у виші/ К. П. Крикля. Теоретико-методологічний аналіз поняття адаптивності в контексті формування готовності першокурсників до навчання у вищій школі/ А. С. Киричук. Особливості зв'язку креативності та професійно важливих якостей студентів-менеджерів/ А. А. Московченко. Психологічні проблеми студентів на першому році навчання у ВНЗ: причини виникнення та можливості подолання/ Т. Рогачова. Диференціальний аспект іміджу профспілкового лідера/ Н. О. Чайкіна. Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології/ В. В. Шевчук. Мусатов С. О. Особистість: комунікативно-психологічна концепція/ О. Ф. Бондаренко. Коваленко О. Г. Міжособистісне спілкування осіб похилого віку/ В. А. Чорнобривкіна.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 531-539 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 539 (3 назви)
УДК : 159.923.2:378-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток творчої компетентності--психолого-педагогічні засоби--студенти--фахові поняття--створення відповідних психологічних умов
Анотація: Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів сприяють формуванню, засвоєнню, розвитку фахових понять шляхом створення відповідних психологічних умов організації навчально-виховного процесу, підбору необхідних методів, прийомів навчання у сучасному вищому навчальному закладі.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Зміст : Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад/ С. Д. Максименко [и др.]. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій/ В. М. Івкін. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку/ О. С. Ковальчук ; 19-20. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій/ К. В. Терещенко. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/ Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях/ О. В. Ліплянська. Модель соціальної відповідальності особистості інженера/ О. С. Ковальчук. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення/ Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів/ В. І. Лагодзинська. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій/ О. В Креденцер. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій/ О. А. Філь. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності"/ О. А. Філь, О. І. Вакулюк. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку/ І. Г. Васильєва, О. А. Філь. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності/ Н. М. Дембицька. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Особливості економічної культури студентської молоді/ В. В. Москаленко, О. О. Міщенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4/Д 79 рукописний текст
Автор(и) : Дубчаук, Галина Михайлівна
Назва : Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :475 с.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 388-459(697 назв)
УДК : 159.944.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--соціономічні професії--студенти--стрес--стресостійкість--професійна стресостійкість--стресогенні фактори--копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:615.851/У 93-160769330 рукописний текст
Автор(и) : Ушакова, Катерина Юріївна
Назва : Психологічні чинники становлення професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :21 с.
Колективи : Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-19 (9 назв)
УДК : 159.923.2:615.851.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепція--професійна я-концепція--когнітивний компонент--емоційно-оцінний компонент--поведінковий компонент--чинники--становлення--розвиток--студенти--медичні коледжі
Анотація: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена « професійна «Я - концепція» майбутніх медичних працівників» . Визначено критерії ( усвідомлення студентами себе як майбутніх медичних працівників , їх само оцінювання як майбутніх фахівців медичної сфери , ставлення студентів до себе як медичних працівників у майб утньому , саморегуляція і самоконтроль ними власної поведінки у професійних ситуаціях), показники і рівні (високий, середній, низький) становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Е мпірично виявлено особливості та психологічн і ( розвине ність професійної свідомості; ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності; співвідношення їх реальних уявлень про себе як майбутніх мед ичних працівників із ідеальними ; місце професійної спрямованості у мотиваційній сфері студентів ; прагнення п рофесійної самореалізації; значущість обраної професії, актуальність і значущість професійної самоідентичності ) й соціальн і (професійна освіта; престижність професії медичного працівника у суспільстві; її соціальний статус у суспільстві; ставлення до медич них працівників у суспільстві ) чинники становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Доведено ефективність авторської програм и психологічного супроводу розвитку професійної «Я - концепції» у студент ів медичних коледжів .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Бахвалова А.В.
Назва : Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 288-295 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.953.2+952.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--обдарованість--студенти--гуманітарії--технарі--мізнавальний мотив--мотив уникнення--академічна мотивація
Анотація: У статті розглянута проблема зв'язку таких психологічних феноменів як мотивація та обдарованість, а також наведене дослідження, яке присвячене порівнянню показників мотивації студентів-гуманітаріїв (психологи) та представників природничонаукових (фізика, радіофізика) спеціальностей Київського національного університету імені Тараса Шевченка. У досліджені були використані тест "Рівень домагань особистості" В.Гербачевського та методика "Шкала академічної мотивації" Т.О.Гордеєвої (ШАМ). У результаті, були виявлені статистично значимі відмінності у мотивах уникнення, змагання та оцінки складності завдання (по тексту В.Гербачевського); а також у пізнавальній інтроектованій та мотивації самоповаги (за методикою ШАМ).
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4/Д 79 рукописний текст
Автор(и) : Дубчаук, Галина Михайлівна
Назва : Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :36 с.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 29-33 (15 назв)
УДК : 159.944.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--соціономічні професії--студенти--стрес--стресостійкість--професійна стресостійкість--стресогенні фактори--копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Дубчак, Галина Михайлівна
Назва : Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 39-47 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 46-47 (3 назви)
УДК : 159.9:378-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--стрес--екзаменаційний стрес--стресогенні фактори--стресові стани студентів
Анотація: У статті описано процедуру дослідження з використанням методики вивчення навчального стресу Щербатих Ю. В. Виявлено, для більшлсті сучасних українських студентів, як юнаків, так і дівчат, основні стресогенні ситуації з навчальною діяльністю.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3/С 53 рукописний текст
Автор(и) : Сняданко, Ірина Ігорівна
Назва : Психологічні засади підготовки студентів технічних університеттів до професійно-управлінської діяльності : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :558 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 397-443.
УДК : 378.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технічні університети--студенти--професійно-управлянські компетенції--організаційно-психологічні чинники--самоефективний підхід--когнітивно-поведінковий метод--навчальні курси--психологічне консультування
Анотація: У дисертації розкрито психологічні засади підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Розроблено та обґрунтовано модель психологічної підготовки студентів технічних університетів до здійснення професійно-управлінської діяльності. Розкрито зміст професійно-управлінської діяльності в широкому та вузькому значеннях. Виділено види професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів для підготовки та здійснення професійно-управлінської діяльності (особистісну, навчальну, навчально-професійну, ціннісну та управлінську). Розроблено діагностичний інструментарій, у тому числі авторські методики, для дослідження рівня розвитку компетенцій студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності та організаційно- психологічних чинників їхнього розвитку. У результаті емпіричного дослідження показано недостатній рівень розвитку професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів. Виокремлено типи студентів технічних університетів за рівнем розвитку в них професійно-управлінських компетенцій. Здійснено аналіз зв’язку між типами студентів за рівнем розвитку в них професійно- управлінських компетенцій та організаційно-психологічними чинниками, які стосуються макрорівня (особливості діяльності технічних університетів), мезорівня (особливості діяльності студентської групи), мікрорівня (характеристики студентів). Проаналізовано психолого-організаційні умови психологічної підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Представлено зміст, структуру та результати впровадження навчального курсу та програму психологічного консультування студентів, які спрямовані на розвиток компетенцій для здійснення професійно-управлінської діяльності. Визначено, що ефективність психологічної підготовки студентів забезпечується самоефективним підходом та когнітивно-поведінковим методом. Гіпотези, що були висунуті на початку дисертаційного дослідження, знайшли своє підтвердження в ході емпіричного дослідження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Е 45
Назва : Експериментальне дослідження позитивного ставлення учнів і студентів до здорового способу життя : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Ніка-Центр, 2009
Кільк.характеристики :116 с.
Колективи : Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-521-544-8: 6 грн.
УДК : 159.98:37](072)+613.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учні--студенти--здоровий спосіб життя
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Коновалова О.В.
Назва : Актуальні проблеми формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 33-38 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 37-38 (13 назв)
УДК : 159.947+159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--професійна мотивація--студенти--мотиваційна готовність до професійної діяльності--професіогенез--професійний розвиток
Анотація: У запропонованій статті автор наводить результати аналізу вивчених наукових джерел щодо актуальних проблем формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу. Розглянуто погляди дослідників на зміст таких категорій, як «мотивація», «мотиваційна готовність», «готовність до професійної діяльності» «професійний розвиток» та «професіогенез». Визначено основні передумови професійного розвитку особистості та формування мотиваційної готовності до майбутньої професійної діяльності. Проаналізовано детермінанти формування мотиваційної готовності в професіогенезі особистості, які в ідеалі мають бути узгодженими.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Данилевич Л. А.
Назва : Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 31-39 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--академічна обдарованість--педагогічна обдарованість--перфекціонізм--педагогічні здібності--студенти-педагоги--професіоналізм--майбутні педагоги
Анотація: Висвітлено питання академічної та педагогічної обдарованості. Розглянуто різні підходи до визначення структури академічної обдарованості та характеристики педагогічних здібностей.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-043.84-/М 81-040147540 рукописний текст
Автор(и) : Мосійчук, Василь Володимирович
Назва : Психологічні особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів в умовах криз професійного навчання : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :230 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-230.
УДК : 159.923.2-043.84-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самореалізація-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--учбово-професійна діяльність--професійна самореалізація--професійне навчання--студенти--психологічні особливості--майбутні психологи--криза фахової готовності--формувальний експеримент
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел, визначено підходи до вивчення проблеми учбово-професійної самореалізації. Експериментально досліджено особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів. Досліджено вплив криз професійного навчання на процеси самореалізації студентів-психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:81'243/Ш 26 рукописний текст
Автор(и) : Шаркова, Світлана Федорівна
Назва : Психологічні особливості організації навчання іноземної мови в полікультурних групах студентів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-205.
УДК : 159.953.5:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вивчення іноземної мови-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення іноземної мови--студенти--внз--полікультурна освіта--полікультурні групи--полікультурна компетенція особистості--пізнавальний досвід--емоційна сфера--соціальний розвиток
Анотація: В роботі проаналізовано особливості психосоціального розвитку студентів та існуючі підходи до їх урахування в процесі полікультурного навчання. Визначено можливі шляхи реалізації особистісно-зорієнтованого навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Розроблено методичні прийоми навчання іноземних мов, спрямовані на розвиток полікультурної компетенції особистості з урахуванням вікових особливостей розвитку афективно-вольової, соціальної та пізнавальної сфер студента.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 36765
Кількість відвідувачів 734
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя