Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=студенти з інвалідністю<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-056.26-05/Б 24-054614 рукописний текст
Автор(и) : Барна, Мирослава Володимирівна
Назва : Психологічні особливості побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :263 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-220.
УДК : 159.923-056.26-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--стратегія самореалізації--студенти з інвалідністю--психологічна підтримка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей побудови стратегій самореалізації студентів з інвалідністю в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, розкрито різні теоретичні підходи до розуміння поняття "стратегія самореалізації", з'ясовано сутність психологічного феномену, обгрунтованотеоретичні засади побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Визначено домінуючі чинники та психологічні умови, необхідні для формування ефективної стратегії самореалізації особистості. Теоретично обҐрунтовано та експериментально перевірено ефективність програми психологічної підтримки самореалізації студентів з інвалідністю, що дозволяє рекомендувати її для застосування у практиці вузівського навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Курбатова, Альона Олександрівна
Назва : Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 404-413 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні чинники--мотивація навчання--вибір професії--студенти з інвалідністю
Анотація: У даній статі розглянута проблема мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти. Оксреслено основні характеристики та складники поняття мотивації до навчання, видів мотивів та визначено, що мотиви вибору професії деякою мірою визначають мотиви навчання студентів, тому зумовлюють ставлення студентів до результатів навчання, впливають на самоорганізацію у навчальній діяльності, на самовираженість особистості, а також на оволодіння навичками самоосвіти. У статті висвітлюються результати теоретичного та емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення особистісних чинників мотивації до навчання студентами з інвалідністю у ЗВО. Встановлено, що особистісними чинниками мотивації навчання студентів з інвалідністю у ЗВО є самоставлення, самосприйняття та самоінтерес
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Купрєєва О. І.
Назва : Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 144-153 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): часова перспектива--самореалізація--самоставлення--смисложиттєві орієнтації--студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей часової перспективи в контексті самореалізації студентів. Здійснено порівняльний аналіз часової перспективи умовно здорових студентів та студентів з інвалідністю. Виявлено зв'язок часової перспективи із смисложиттєвими орієнтаціями, самоставленням та самореалізацією особистості студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, ціннісно-смислова насиченість часових модусів та цілісне сприйняття себе в часі сприяють успішній самореалізації особистості студентів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Купрєєва О.І.
Назва : Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 189-201 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): часова перспектива--збалансована часова перспектива--незбалансована часова перспектива--самореалізація--студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей часової перспективи як особистісного ресурсу самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено аналіз структури взаємозв'язків між факторами часової перспективи студентів з інвалідністю; виявлено особливості профілів збалансованої та незбалансованої часової перспективи. Досліджено взаємозв'язок збалансованої та незбалансованої часової перспективи з самоактуалізацією та характеристиками самореалізації досліджуваних студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, так і відхилення від її оптимального профілю, здійснюють значний вплив на функціонування особистості та її самореалізацію.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/К 93-670506533 рукописний текст
Автор(и) : Курбатова, Альона Олександрівна
Назва : Особистісні чинники професійної мотивації студентів з інвалідністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :201 с.: табл. + 1 додатки 26 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-201 (248 назв).
УДК : 159.923.2-057.875-056.2(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--мотивації вибору професії--мотивація навчання--професійна самореалізація--професійна спрямованість--особистісні чинники професійної мотивації--студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практичну розробку психологічних засад професійної мотивації студентів з інвалідністю. Розкрито психологічні особливості професійної мотивації студентів з інвалідністю, роль ціннісно-смислової регуляції професійного самовизначення особистості, психологічні чинники вибору професії та їх вплив на подальше професійне становлення. Встановлено, що професійна мотивація студентів з інвалідністю, зумовлена внутрішніми мотивами, пов'язана з їх смисложиттєвими орієнтаціями, з уявленнями про себе як про сильну особистість, яка володіє достаньою свободою вибору, щоб побудувати своє життя у відповідності зі своїми цілями. Загалом, отримані результати дослідження свідчать, що важлива роль у підтримці професійної мотивації студентів з інвалідністю належить осмисленості ними життєвих цілей і перспектив, внутрішньому локусу контролю, особистісній автономії, що полягає у здатності до самовизначення своїх позицій та здатності самостійно визначати і регулювати власне життя. Розроблено модель внутрішньоособистісної детермінації професійної мотивації студентів з інвалідністю в континуумі професійного самовизначення особистості, структурними компонентами якої є ціннісно-смислові утворення особистості, цілі професійної діяльності, особистісні якості, оцінка своїх можливостей, мотиви вибору професії, мотиви навчання, потреби професійної самореалізації. Розроблено та апробовано комплексну програму психологічного супроводу професійного становлення студентів з інвалідністю у ЗВО та представлено результати впровадження тренінгової програми і перевідки її ефективності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/К 93-122653702 рукописний текст
Автор(и) : Курбатова, Альона Олександрівна
Назва : Особистісні чинники професійної мотивації студентів з інвалідністю : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.2-057.875-056.2(043.3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--мотивації вибору професії--мотивація навчання--професійна самореалізація--професійна спрямованість--особистісні чинники професійної мотивації--студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практичну розробку психологічних засад професійної мотивації студентів з інвалідністю. Розкрито психологічні особливості професійної мотивації студентів з інвалідністю, роль ціннісно-смислової регуляції професійного самовизначення особистості, психологічні чинники вибору професії та їх вплив на подальше професійне становлення. Встановлено, що професійна мотивація студентів з інвалідністю, зумовлена внутрішніми мотивами, пов'язана з їх смисложиттєвими орієнтаціями, з уявленнями про себе як про сильну особистість, яка володіє достаньою свободою вибору, щоб побудувати своє життя у відповідності зі своїми цілями. Загалом, отримані результати дослідження свідчать, що важлива роль у підтримці професійної мотивації студентів з інвалідністю належить осмисленості ними життєвих цілей і перспектив, внутрішньому локусу контролю, особистісній автономії, що полягає у здатності до самовизначення своїх позицій та здатності самостійно визначати і регулювати власне життя. Розроблено модель внутрішньоособистісної детермінації професійної мотивації студентів з інвалідністю в континуумі професійного самовизначення особистості, структурними компонентами якої є ціннісно-смислові утворення особистості, цілі професійної діяльності, особистісні якості, оцінка своїх можливостей, мотиви вибору професії, мотиви навчання, потреби професійної самореалізації. Розроблено та апробовано комплексну програму психологічного супроводу професійного становлення студентів з інвалідністю у ЗВО та представлено результати впровадження тренінгової програми і перевідки її ефективності.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/И 19-640861605 рукописний текст
Автор(и) : Іваннікова, Ганна Василівна
Назва : Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :193 с.: табл. + 1 додатки 55 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-193 (235 назв).
УДК : 159.923.2-057.875-056.2(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне благополуччя--гедоністичне та евдемонічне благополуччя--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/И 19-309220550 рукописний текст
Автор(и) : Іваннікова, Ганна Василівна
Назва : Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.2-057.875-056.2(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне благополуччя--гедоністичне та евдемонічне благополуччя--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--студенти з інвалідністю
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Купрєєва, Наталія Олександрівна
Назва : Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 167-176 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-176 (18 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні цінності--смисложиттєві орієнтації--базові переконання особистості--самореалізація--студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викледено результати дослідження ціннісно-смислових аспектів самореалізації студентів з інвалідністю та умовно здорових студентів, які навчаються в інтегрованих групах закладів вищої освіти. Виявлено особливості взаємозв'язку самореалізації з ціннісно-смисловими утвореннями (цінностями-цілями, смисложиттєвими орієнтаціями, базовими переконаннями особистості) студентів різних категорій.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 92449
Кількість відвідувачів 1037
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя