Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (33)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=студентська молодь<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 155/А 43
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна, Міщенко, Олена Олександрівна
Назва : Особливості економічної культури студентської молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Місце публікування : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)/ Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011 (Шифр 155/А 43-834502)
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна культура--студентська молодь
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Зміст : Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад/ С. Д. Максименко [и др.]. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій/ В. М. Івкін. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку/ О. С. Ковальчук ; 19-20. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій/ К. В. Терещенко. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/ Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях/ О. В. Ліплянська. Модель соціальної відповідальності особистості інженера/ О. С. Ковальчук. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення/ Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів/ В. І. Лагодзинська. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій/ О. В Креденцер. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій/ О. А. Філь. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності"/ О. А. Філь, О. І. Вакулюк. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку/ І. Г. Васильєва, О. А. Філь. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності/ Н. М. Дембицька. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Особливості економічної культури студентської молоді/ В. В. Москаленко, О. О. Міщенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Мартинюк, Ірина Анатоліївна
Назва : Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 186-196 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-196 (16 назв)
УДК : 378.6.041:159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студентська молодь--вікові психологічні особливості--суб'єкт учбово-професійної діяльності--учбово-професійна діяльність--вищий навчальний заклад--формування особистості--психологічні передумови--самоосвітня діяльність
Анотація: У статті обґрунтовується важливість та доцільність розвитку готовності до самоосвітньої діяльнсоті саме у студентському віці. В силу вікових особливостей на цьому етапі свого розвитку людина може долати перешкоди на щляху самовдосконалення.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955; 159.953/Г 47 рукописний текст
Автор(и) : Гільман, Анна Юріївна
Назва : Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 159.955; 159.953
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саногенне мислення--неадаптивні когніції--рефлексивність--наполегливість--самовладання--опірність до стресу--ригідність--радість--студентська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:342.1]:37/Г 12-777784204 рукописний текст
Автор(и) : Гафіатуліна, Анна Вікторівна
Назва : Психологічні особливості формування національної самосвідомості студентської молоді України : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
УДК : 159.923:342.1]:378(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна самосвідомість--національна свідомість--етнічна свідомість--суспільна свідомість--ментальність--регіональна ментальність--формування самосвідомості--юнацький вік--студентська молодь
Анотація: У дисертації досліджено національну самосвідомість як форму суспільної свідомості, що має соціально-політичне походження - з одного боку, і етнічно-культурне підґрунтя - з іншого; розглядається як рефлексивний рівень національної свідомості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Лавренко, Ольга Василівна
Назва : Моральність "людини економічної" в уявленнях студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 78-84 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 83-84 (20 назв)
УДК : 17.032.1; 338.2-053.81
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--особистість--моральність--економічні уявлення--студентська молодь
Анотація: У статті розглядається значення морального аспекту щодо «людини економічної» в економічних уявленнях студентської молоді. Проаналізовано результати емпіричного дослідження за методикою асоціацій щодо змістовного наповнення економічних уявлень респондентів про моральність та аморальність «людини економічної». Встановлено якості, які, на думку респондентів, спонукають людину здійснювати і підтримувати неетичні дії в економічній та соціальній сферах, а також якості, володіючи якими, особистість не допускає неетичних дій і вчинків в економічній та соціальній сферах .
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.01/П 49
Назва : Політична картина світу студентської молоді: психологічні проблеми формування : монографія
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2017
Кільк.характеристики :264 с.
ISBN, Ціна 978-966-8063-79-53: 16.00 грн.
УДК : 159.98:32
Предметні рубрики (Галузі знань): Політична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична картина сівту--студентська молодь
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4:159.923/П 32-632937459 рукописний текст
Автор(и) : Піонтковська, Діана Володимирівна
Назва : Психологічні особливості розвитку національної ідентичності студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 159.922.4:159.923.2-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна ідентичність--когнітивний компонент--афективний компонент--розвиток--національна ідентифікація--студентська молодь
Анотація: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена «національна ідентичність». Визначено критерії (усвідомленість студентами своєї національної належності; емоційне ставлення студентів до власної національної належності; емоційне ставлення студентства до представників своєї та чужих націй), показники і рівні (високий, середній, низький) розвитку національної ідентичності студентів. Емпірично виявлено психологічні особливості та соціальні (професійна освіта, що здобувається у вищій школі; знання ознак своєї та інших націй, які одержані самостійно та у взаємодіях із представниками різних націй; взаємодії зі значущими представниками своєї та представниками інших націй) і психологічні (позитивне ставлення до представників своєї нації, толерантне ставлення до представників інших націй) чинники розвитку національної ідентичності студентів. Доведено ефективність авторської програми формування національної ідентичності у студентської молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Гомольська Л. П.
Назва : Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 67-72 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примітки : Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
УДК : 316.772.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--диференційованість бренду--споживча поведінка--бренд-комунікація--лояльність до бренду--студентська молодь
Анотація: У статті наведено результати емпіричного дослідження впливу диференційованості бренду на споживчу поведінку студентської молоді. Проаналізовано диференційованість брендів ряду груп товарів / послуг (одягу; взуття; IT-технологій, електроніки, побутової техніки; косметики; банків; продуктів харчування тощо). Визначено відмінності у диференційованості бренду залежно від статі, віку, сімейного стану, рівня доходів на одного члена сім’ї та регіону проживання досліджуваних студентів. Виявлено типи споживачів за рівнем лояльності до брендів товарів / послуг вітчизняного та зарубіжного виробництва. Показано, що жінки виявляють більшу лояльність до брендів, ніж чоловіки. Визначено прямий зв’язок між рівнем диференційованості бренду та лояльністю до нього, який особливо чітко проявляється для досліджуваних жіночої статі.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.3:316.6/З-13 рукописний текст
Автор(и) : Завада, Тетяна Юріївна
Назва : Мотиваційні чинники перфекціонізму студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
УДК : 159.923.3:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перфекціонізм--мотивація--опитувальник--студентська молодь--самовдосконалення--стилі сімейного виховання
Анотація: У дисертації представлено результати дослідження мотиваційних чинників перфекціонізму студентської молоді. Визначено перфекціонізм особистісною рисою, що одночасно поєднує екстрапсихічний та інтрапсихічний аcпекти, що виражається у прагненні до досконалості, що, з однієї сторони, культивується сучасним суспільством і передбачає соціальне заохочення та визнання, проте, з іншої – пов’язане з низкою дисфункціональних особливостей (когнітивних, емоційних, поведінкових). Представлено модифікований опитувальник перфекціонізму Н. Гаранян, А. Холмогорової, що розширений шкалами «самозвинувачення» та «залежність від оцінок оточення», завдяки чому останній дозволяє диференціювати перфекціонізм на різних його рівнях. Розроблено мотиваційну структуру перфекціонізму студентської молоді. Окреслено індивідуально-психологічні та соціокультурні чинники, що впливають на мотивацію перфекціонізму серед студентства.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Н 63-274382075 рукописний текст
Автор(и) : Никоненко, Олена Вікторівна
Назва : Психологічні особливості монетарної соціалізації студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17 (10 назв)
УДК : 316.614.6-057.875:336.74(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--монетарна соціалізація--гроші--соціально-психологічні чинники--студентська молодь--типи соціалізації--адаптація
Анотація: У дисертації проведено дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Робота містить теоретичне обґрунтування , методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми . На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння монетарної соціалізації обґрунтовано її структурно - функціональну модель як основу для проведення дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Виявлено особливості компонентів монетарної соціалізації студентів в залежності від статі , соціально - економічного , адміністративно - територіального чинників та чинника професіоналізації . Виділено типи економіко - психологічної адаптації як результату монетарної соціалізації студентів в залежності від рівня їх соціальної адаптації . Емпірично доведено , що властивий більшості студентів рефлексивний тип монетарної соціалізації зумовлюється особливостями конфігурації елементів монетарної соціалізації , а саме , домінуванням в структурі конативного компоненту . Розроблено програму спеціалізованого соціально - психологічного тренінгу монетарної компетентності студентів як засобу їх монетарної соціалізації .
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Н 63-728182761 рукописний текст
Автор(и) : Никоненко, Олена Вікторівна
Назва : Психологічні особливості монетарної соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :327 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-239 (275 назв)
УДК : 316.614.6-057.875:336.74(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--монетарна соціалізація--гроші--соціально-психологічні чинники--студентська молодь--типи соціалізації--адаптація
Анотація: У дисертації проведено дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Робота містить теоретичне обґрунтування , методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми . На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння монетарної соціалізації обґрунтовано її структурно - функціональну модель як основу для проведення дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Виявлено особливості компонентів монетарної соціалізації студентів в залежності від статі , соціально - економічного , адміністративно - територіального чинників та чинника професіоналізації . Виділено типи економіко - психологічної адаптації як результату монетарної соціалізації студентів в залежності від рівня їх соціальної адаптації . Емпірично доведено , що властивий більшості студентів рефлексивний тип монетарної соціалізації зумовлюється особливостями конфігурації елементів монетарної соціалізації , а саме , домінуванням в структурі конативного компоненту . Розроблено програму спеціалізованого соціально - психологічного тренінгу монетарної компетентності студентів як засобу їх монетарної соціалізації .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Блохіна І. О., Москаленко О. В.
Назва : Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 45-53 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 51-52 (7 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адикція--інтернет-залежність--види інтернет-залежності--показники інтернет-залежності--інтернет-простір--студентська молодь
Анотація: У статті проаналізовано сучасний стан досліджень феномену адитивної поведінки, що формується внаслідок тривалого та неконтрольованого користування комп'ютером і безпосередньо Інтернет-ресурсами. Автори акцентують вагу на існуванні проблеми Інтернет-залежності у сучасному студентському середовищі. Охарактеризовано особливості Інтернет-залежності, види та показники Інтернет-залежності. Методом дослідження даного феномену серед студентів стало анкетування. В результаті обробки та інтерпретації емпіричних даних виділено чотири групи респондентів з різним ступенем Інтернет-залежності. Специфіка кожної групи визначається комбінацією таких показників: кількість часу, проведеного в Інтернет-просторі; мета перебування в Інтернеті; афективні зміни як наслідок надмірного/неможливості перебування в мережі; погіршення робочих/навчальних/побутових показників через надмірне використання Інтернету; зміни в процесі безпосереднього спілкування. Результати досліджень доводять актуальність проблеми Інтернет-залежності та потребує нагального вирішення шляхом розробки засобів профілактики та зниження проявів даного виду адитивної поведінки.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.937/П 26
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності: монография/ В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. С. 124-167. - ISBN 978-966-97846-1-2 (Шифр 159.937/П 26-618264163). - ISBN 978-966-97846-1-2
Примітки : Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
УДК : 159.937
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічно успішна людина--студентська молодь
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:378-057.8/В 61-675026699 рукописний текст
Автор(и) : Вовк, Валентина Олегівна
Назва : Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК : 159.923:378-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктна позиція тудента--професійно-особистісне становлення--студентська молодь--психолого-педагогічний супровід--рівні розвитку суб'єктної позиції
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Б 17-242642529 рукописний текст
Автор(и) : Базиленко, Анастасія Костянтинівна
Назва : Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :305 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-225.
УДК : 159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна активність--студентська молодь--структура соціальної активності--чинники формування соціальної активності--студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Б 17-476496310 рукописний текст
Автор(и) : Базиленко, Анастасія Костянтинівна
Назва : Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :19 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна активність--студентська молодь--структура соціальної активності--чинники формування соціальної активності--студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97:616.89-008/М 11-467956713 рукописний текст
Автор(и) : Мусаелян, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :19 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 14-16 (16 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.485(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутоагресивна поведінка--девіантна поведінка--превенція аутоагресивної поведінки--студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97:616.89-008/М 11-726831708 рукописний текст
Автор(и) : Мусаелян, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :242 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Національний авіаційний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 177-198 (194 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.485(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутоагресивна поведінка--девіантна поведінка--превенція аутоагресивної поведінки--студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Андрушко Я. С.
Назва : Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 25-35 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--ціннісна та мотиваційна сфера--студентська молодь--вищий навчальний заклад--кореляції
Анотація: У статті розглядається аналіз актуальної проблеми сучасної освіти - корпоративної культури вищого навчального закладу як однієї із складових соціально-психологічних та матеріально-духовних явищ, що потребує всебічного розгляду. Зокрема, у нашому дослідженні було використано стохастичний кореляційний аналіз, метою якого було кількісне опис форми, близькості та спрямованості взаємозв'язку між виявленими змінними. У контексті емпіричного дослідження було використано 5 методик: методологія Г. Хофштеде "Дослідження систем цінностей", анкета щодо визначення типу організаційної культури, методологія вивчення спрямованості організаційної культури у вищому навчальному закладі, методика вивчення мотивації професійної діяльності К. Замфіра (модифікована А. Реаном), методологія PVQ (Анкета портретних значень) - "Портрет цінностей" (адаптація І. Семків). У цьому дослідженні взяли участь 200 студентів 19-23 років з різних вищих навчальних закладів Львова. Результати дослідження підтверджують наявність взаємозв'язку задоволеності умовами у вищому навчальному закладі, домінування відповідного типу цінностей, зокрема, багатоцільовості (значення виходу за межі "Я") та загальної орієнтації навчального закладу, а саме - управлінська модель корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Також встановлено, що орієнтація на час у корпоративній культурі важлива для студентської молоді, а саме її короткострокові характеристики, що підтверджується зв'язком з такими цінностями, як універсалізм, традиція, безпека, доброзичливість та конформізм.
Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
Статистика
за 15.08.2024
Кількість запитів 57475
Кількість відвідувачів 1086
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя