Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (158)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=суб’єкт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.923(072)/С 17
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Самотворення у розвитку особистості: науково-методичний посібник/ Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 10-15 (Шифр 159.923(072)/С 17-531413550)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
УДК : 159.923(072)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(072)/С 17
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Яблонська, Тетяна Миколаївна, Пенькова, Олена Іванівна, Володарська, Наталія Дмитрівна
Назва : Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :93 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотворення--розвиток особистості--самовдосконалення--педагогічний процес--міжособистісні взаємини--сімейно-ціннісні орієнтації--світосляд
Зміст : Концептуальні засади проблеми самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення/ Л. З. Сердюк. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості/ О. І. Пенькова. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ/ Н. Д. Володарська. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ/ О. І. Пенькова. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ/ Т. М. Яблонська. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ/ Л. І. Пилипенко.
Анотація: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Новосядла О. М.
Назва : Економічна соціалізація сучасного школяра: теоретичний аналіз
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 56-59 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примітки : Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація особистості--суб’єкт--підприємницький тип особистості--інтерсуб’єктна взаємодія--економічна культура особистості
Анотація: Стаття присвячена описанню та обґрунтуванню моделі економічної соціалізації особистості з позиції системного та інтерсуб’єктного підходів. Визначені поняття суб’єктного та інтерсуб’єктного аспектів економічної соціалізації школяра, її структура, психологічні складові формування та показники сформованості. Розглянуто простір економічної культури та економічна суб’єктність сім'ї як фактори розвитку, формування економічної культури та економічної суб’єктності дитини. Визначені особливості економічної соціалізації дитини з малозабезпеченої сім’ї.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Виноградова В.Є.
Назва : Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 65-75 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
УДК : 159.954-043.86:[929:001]
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єкт--особистість--суб'єктність--творчі здібності--розвиток--сприятливий психологічний клімат--суб'єкт-суб'єктна взаємодія
Анотація: У статті розкриваються основні чинники розвитку творчих здібностей особистості шляхом суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Визначається вплив ставлення дорослих до дитини як до суб'єкта. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища у родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Також досліджуються дитячі роки видатних діячів науки В.І. Вернадського, І.І. Мечникова, К.Д. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системі "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 26
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2019
Кільк.характеристики :372 с.: табл.
Ціна : 22.00 грн.
УДК : 159.954.4(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження)/ В. О. Моляко. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду/ О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. Творчі стратегії конструктивної діяльності/ Л. В. Березова. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення/ І. М. Біла. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості/ О. М. Боровицька. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості/ В. Є. Виноградова. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження/ К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків/ О. М. Грек. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду/ Ю. А. Гулько. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт/ Л. А. Девіс. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису/ М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології/ Т. О. Костіна. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері/ О. В. Костюченко. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку/ Н. М. Латиш. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю/ Янь Лю. Контрапунктний дисонанс особистості/ О. В. Мазяр. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих/ І. В. Маслянікова. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра/ Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи/ Л. П. Міщиха. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі/ В. В. Москаленко, . Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації/ Н. І. Мусіяка. Психологічні чинники дитячих страхів/ С. М. Ольховецький. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій/ О. А. Орловська. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини/ В. В. Плохіх. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості/ Ф. М. Подшивайлов. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога/ Л. Л. Примачок. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації/ І. В. Розіна. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників/ С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко. Творче мислення як проце побудови нового образу/ Т. М. Третяк. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови/ Н. О. Хупавцева. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти/ І. В. Яворська-Вєтрова. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу/ Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 72627
Кількість відвідувачів 1174
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя