Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (37)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творча діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Іванова В. В., Палько Т. В.
Назва : Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 104-114. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК : 159.955.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчі здібності--творча діяльність--перехідний період--дошкільний вік--молодший шкільний вік
Анотація: У статті розглянуто наукові підходи вітчизняних та зарубіжни вчених до проблеми розвитку творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Охарактеризовано умови та засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Встановлено, що розвиток творчих здібностей дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку доцільно здійснювати шляхом розвитку гнучкості мислення у процесі розв'язання творчих задач комбоніторного типу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Антюхова, Наталія Ігорівна
Назва : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 8-21 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 19-20 (16 назв)
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчий процес--творча діяльність
Анотація: У статті проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення творчості у психології. Виокремлено характеристики творчого процесу та описано його етапи. Окреслено структуру творчості, визначено її рівні. Охарактеризовано умови, необхідні людині для найбільш повної реалізації творчості у власній діяльності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.5/А 89
Автор(и) : Аршава, Ірина Федорівна, Носенко, Елеонора Львівна, Кутєпова-Бредун, Вікторія Юріївна
Назва : Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 20-30: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--особистісні характеристики--музиканти--креативність--нейротизм--тривожність--емоційна стабільність--моральна нормативність--творча діяльність--самореалізація
Анотація: У дослідженні встановлено відмінності особистісних характеристик музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів. Обґрунтовується гіпотеза щодо зв'язку вибору творчої діяльності як професії з глибинною потребою у самореалізації обдарованої людини, вираженні засобами творчої діяльності притаманної їй тривожності, суму, можливості переживання станів "потоку".
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Діагностика творчості дошкільників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 14-24 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--дитяча творчість--творча задача--творчі мисленнєві тенденції--творчий процес--творча діяльність
Анотація: Дослідження присвячено вивченню специфіки творчості у дошкільному віці. В роботі поглиблено знання про дитячу творчість крізь призму системно-стратегіальної концепції, визначено психолого-педагогічний підхід до вивчення, аналізу та організації творчого конструювання у дошкільному віці.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Б 61-747352 рукописний текст
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічні тенденції--аналогізування--старший дошкільник--творча діяльність--мисленнєві дії--творче завдання--природа--концептуальна модель--комплексна методика
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Березова Л. В.
Назва : До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 33-41 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
УДК : 159.955:387.147
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--конструкторське мислення--конструктивно-технічна задача--мисленнєві стратегії аналогізування--комбінування--реконструювання
Анотація: В статті подано методи й методику емпіричного дослідження, описано трансформацію процесу розв’язування студентами конструктивно-технічних задач. Зокрема, визначено та проаналізовано три рівні трансформації стратегій розв’язування творчих задач залежно від переважаючого прояву стратегій аналогізування, комбінування та реконструювання: алгоритмічний, умовно творчий, творчий. В ускладнених умовах розв’язування конструкторських задач (обмеження й самообмеження часу розв’язування, швидкісне ескізування, неповна умова задачі, не сформульоване завдання задачі, перевантажена умова задачі) мисленнєві дії за аналогією, усупереч аналогії чи комбінаторні, функціонуючи впродовж усіх етапів процесу, не завжди одразу перетворюються в переважаючі мисленнєві дії кожного з них, а, отже, не трансформуються в переважаючі мисленнєві тенденції, що призводить до зменшення кількості сформованих мисленнєвих стратегій. За деяких ускладнених умов мисленнєві стратегії переважають на етапі формування задуму, тоді як на етапі розуміння умови завдання вони мають епізодичний характер.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Березова Л. В.
Назва : Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 16-25 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр. : С. 24-25 (14 назви)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--конструкторське мислення--конструктивно-технічна задача--мисленнєві стратегії аналогізування--комбінування--реконструювання
Анотація: В статті представлено результати теоретико-емпіричного дослідження процесу конструктивно-технічної творчості, в основу якого покладена концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів В. О. Моляко. Визначено та проаналізовано три рівні трансформації стратегій розв'язування творчих задач залежно від переважаючого прояву стратегій аналогізування, комбінування та реконструювання: алгоритмічний, умовно творчий, творчий. Виявлено, що при розв'язуванні конструкторських задач переважаючи мисленнєві дії за аналогією, усупереч аналогії чи комбінаторні формуються та функціонують упродовж кожного етапу процесу розв'язування. Вони можуть трансформуватися в переважаючі мисленнєві тенденції, якщо будуть виявлятися на кожному з етапів. Трансформація переважаючих мисленнєвих тенденцій аналогізування, реконструювання й комбінування в мисленнєві стратегії завершується настанням суб'єктивної впевненості в їх достовірності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.6+159.954/Б 48-085616500 рукописний текст
Автор(и) : Березова, Людмила Василівна
Назва : Трансформація стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач в уксладнених умовах : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.955.6+159.954.4]:162(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--конструкторське мислення--конструктивно-технічна задача--мисленнєві стратегії аналогізування--комбінування--реконструювання--трансформація стратегії--ускладнені умови
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей трансформації стратегій розв’язування студентами конструктивно-технічних задач у звичайних та ускладнених умовах. Представлено результати теоретико-емпіричного дослідження процесу конструктивно-технічної творчості, в основу якого покладена концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів В. О. Моляко. Подано методи й методику емпіричного дослідження, описано трансформацію процесу розв’язування студентами конструктивно-технічних задач. Зокрема, визначено та проаналізовано три рівні трансформації стратегій розв’язування творчих задач залежно від переважаючого прояву стратегій аналогізування, комбінування та реконструювання: алгоритмічний, умовно творчий, творчий. Виявлено, що за звичайних умов розв’язування конструкторських задач переважаючі мисленнєві дії за аналогією, усупереч аналогії чи комбінаторні формуються та функціонують упродовж кожного етапу процесу розв’язування (розуміння, побудова задуму розв’язку, апробація задуму). Вони можуть трансформуватися в переважаючі мисленнєві тенденції, якщо будуть виявлятися на кожному з етапів. Трансформація переважаючих мисленнєвих тенденцій аналогізування, реконструювання й комбінування в мисленнєві стратегії завершується настанням суб’єктивної впевненості в їх достовірності. В ускладнених умовах розв’язування конструкторських задач (обмеження й самообмеження часу розв’язування, швидкісне ескізування, неповна умова задачі, не сформульоване завдання задачі, перевантажена умова задачі) мисленнєві дії за аналогією, усупереч аналогії чи комбінаторні, функціонуючи впродовж усіх етапів процесу, не завжди одразу перетворюються в переважаючі мисленнєві дії кожного з них, а, отже, не трансформуються в переважаючі мисленнєві тенденції, що призводить до зменшення кількості сформованих мисленнєвих стратегій. За деяких ускладнених умов мисленнєві стратегії переважають на етапі формування задуму, тоді як на етапі розуміння умови завдання вони мають епізодичний характер.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.6+159.954/Б 48-628627706 рукописний текст
Автор(и) : Березова, Людмила Василівна
Назва : Трансформація стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач в уксладнених умовах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.955.6+159.954.4]:162(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--конструкторське мислення--конструктивно-технічна задача--мисленнєві стратегії аналогізування--комбінування--реконструювання--трансформація стратегії--ускладнені умови
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей трансформації стратегій розв’язування студентами конструктивно-технічних задач у звичайних та ускладнених умовах. Представлено результати теоретико-емпіричного дослідження процесу конструктивно-технічної творчості, в основу якого покладена концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів В. О. Моляко. Подано методи й методику емпіричного дослідження, описано трансформацію процесу розв’язування студентами конструктивно-технічних задач. Зокрема, визначено та проаналізовано три рівні трансформації стратегій розв’язування творчих задач залежно від переважаючого прояву стратегій аналогізування, комбінування та реконструювання: алгоритмічний, умовно творчий, творчий. Виявлено, що за звичайних умов розв’язування конструкторських задач переважаючі мисленнєві дії за аналогією, усупереч аналогії чи комбінаторні формуються та функціонують упродовж кожного етапу процесу розв’язування (розуміння, побудова задуму розв’язку, апробація задуму). Вони можуть трансформуватися в переважаючі мисленнєві тенденції, якщо будуть виявлятися на кожному з етапів. Трансформація переважаючих мисленнєвих тенденцій аналогізування, реконструювання й комбінування в мисленнєві стратегії завершується настанням суб’єктивної впевненості в їх достовірності. В ускладнених умовах розв’язування конструкторських задач (обмеження й самообмеження часу розв’язування, швидкісне ескізування, неповна умова задачі, не сформульоване завдання задачі, перевантажена умова задачі) мисленнєві дії за аналогією, усупереч аналогії чи комбінаторні, функціонуючи впродовж усіх етапів процесу, не завжди одразу перетворюються в переважаючі мисленнєві дії кожного з них, а, отже, не трансформуються в переважаючі мисленнєві тенденції, що призводить до зменшення кількості сформованих мисленнєвих стратегій. За деяких ускладнених умов мисленнєві стратегії переважають на етапі формування задуму, тоді як на етапі розуміння умови завдання вони мають епізодичний характер.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Ваганова Н. А.
Назва : Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 58-65 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--творча особистість--когнітивний розвиток--пізнавальні здібності--творча діяльність--старший дошкільний вік
Анотація: У статті розглядаються передумови розвитку творчого мислення у дітей дошкільного віку та становлення творчої особистості дошкільника в процесі розвивальної взаємодії описуються принципи саморозвитку дитини, формування у неї інтегративних і творчих якостей особистості в умовах інноваційного освітнього простору. Показано, що дошкільний вік має виключне значення для розвитку здібностей, особистісних якостей та загальної обдарованості дитини. У статті також розглядаються питання загальної сутності творчого процеса, творчого мислення, особливості розвитку творчих пізнавальних процесів у сучасних дітей та розкриваються загальні закономірності розвитку пізнавальних здібностей у старшому дошкільному віці.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 34-42 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--стратегія--пошук аналогії--система карус--творчий тренінг--старший дошкільний вік
Анотація: У статті подано загальну характеристику творчій системі КАРУС та описано етапи формування стратегій пошуку аналогій у процесі здійснення творчого тренінгу на основі КАРУСу для дітей старшого дошкільного віку. Зокрема, проаналізовано варіант творчого перцептивно-розумового тренінгу на оволодіння дітьми стратегією аналогізування, тобто порівняння певних об’єктів і знаходження в них чогось спільного, однакового або використання відомого в нових умовах і по-новому та подано розширену його характеристику на всіх етапах здійснення (загальна схема тренінгу, поточні інструкції, опитувальники та ін.). Також у статті розглядаються спеціальні методи ускладнення процесів розв’язання, які моделюють різноманітні перешкоди в реальних процесах ігрової або навчально-творчої діяльності дітей, а саме: метод інформаційного дефіциту або інформаційної насиченості, метод часових обмежень, метод раптових заборон та методичні прийоми (прийом абсурду, прийом ситуативної драматизації та ін.) і підказки (вербальні, малюнки, жести, комбіновані тощо), які можуть використовуватись на будь-якому етапі розв’язання дітьми нових завдань.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/В 13-549874 рукописний текст
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-186.
УДК : 159.922.73-053.4+159.955.1:165.243 + 159.922.73-053.4 + 159.955.1:165.243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова інформація--розуміння--суб`єктивні орієнтири--конструювання образів-понять--аналогізування--комбінування--творча діяльність
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Гулько, Юлія Анатоліївна
Назва : Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумова діяльність--дитяче експериментування--дослідницька активність--творча діяльність
Анотація: Розроблено показники за якими можна оцінювати розумову діяльність дошкільника в процесі самостійного експериментування.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.954+159.955+3/Г 94-927437 рукописний текст
Автор(и) : Гулько, Юлія Анатоліївна
Назва : Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :238 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-184.
УДК : 159.954+159.955+37.015.3:159.955 + 159.954 + 159.955 + 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Розуміння творчих задач
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--мислення--розуміння--стратегія розуміння--аналогізування--комбінування--задача--ускладнені умови
Анотація: У дисертації подано методи і методику емпіричного дослідження, описано види і рівні прояву в учнів стрптегіальних тенденцій розуміння вербальних і графічних творчих задач. Описано вплив ускладнених умов стратегіальні тенденції розуміння; з'ясовано, що в ускладнених умовах блокується прояв стратегіальної діяльності, і у більшості випадків учні починають користуватися шаблонними методами аналогізування і комбінування. З'ясовано вплив творчого тренінгу на реалізацію учнями стратегіальних тенденцій розуміння.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.33:001.89/Д 43-466024 рукописний текст
Автор(и) : Дзюба, Лілія Анатоліївна
Назва : Психологічні чинники впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Луганськ, 2003
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примітки : Бібліогр.: с. 191-209.
УДК : 378.091.33:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сучасні освітні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні чинники--сучасні освітні технології--готовність студентів та викладачів--творча діяльність--позитивна мотивація--психологічний клімат--організаційний клімат
Анотація: За здійсненим порівняльним аналізом наукових підходів до розкриття сутності психологічних чинників впровадження сучасних освітніх технологій та їх науково-методичного супроводу у вищому навчальному закладі була розроблена і апробована система психологічних чинників та умов, які сприяють оптимізації впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі. До психологічних чинників ефективного впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі належать наступні: готовність студентів до сприяння сучасних освітніх технологій та позитивна мотивація навчальної діяльності в цій ситуації; готовність викладачів і студентів до творчої діяльності; оптимальний психологіний клімат освітнього процесу та майстерність педагогів; врахуваняя психологічних аспектів управління вищим навчальним закладом.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.955.4/Д 55
Автор(и) : Доцевич Т. І.
Назва : Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 98-106: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
УДК : 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): абнотивність--саморегуляція--внутрішня мотивація--рефлексивність--креативність--творча діяльність--метакогнітивна усвідомленість
Анотація: Представлено результати аналізу емпіричної перевірки структури абнотивності особистості викладача. Представлено кореляційний аналіз показників абнотивності з її когнітивними, рефлексивними, процесуально-організаційними та мотиваційними особливостями у структурі метакогнітивної компетентності особистості викладача.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Колодяжна А. В.
Назва : Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 201-208 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 208 (9 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творча діяльність--творча особистість--життєтворчість
Анотація: У статті проаналізовані теорії, які розглядають проблеми творчої діяльності, розвитку творчої особистості, її життєтворчості.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937:159.954.2/К 72-201953 рукописний текст
Автор(и) : Костюченко, Олена Вікторівна
Назва : Перцептивні основи образу світу у студентів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :492 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 404-446.
УДК : 159.937:159.954.2]-057.875(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Світосприймання-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перцептивна діяльність--творча діяльність--світосприймання--перцептивний образ--образ світу
Анотація: У дисертації узагальнено теоретико-методологічні засади вивчення творчих компонентів перцептивної діяльності в психології. Визначено особливості світосприймання у контексті перцептивної світоглядної характеристики та фактори впливу на нього. З'ясовано та проаналізовано індивідуальні особливості , творчі детермінанти перцептивної репрезентації, основи художнього конструювання й композиційного формотворення образу світу в продуктах вербальної та художньо-графічної діяльності студентів. Розкрито сутність та специфічні характеристики перцептивного образу як форми й результату творчого світосприймання, механізми його становлення і структуру на рівні її змістових і операціональних компонентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Крицька А. М.
Назва : Методи активації професійної креативності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 137-143 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 142-143 (10 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--методи активації креативності--професійна креативність--творчість--творча діяльність
Анотація: У статті представлені результати теоретичного дослідження методів активації професійної креативності. Визначено, що розвиток професійної креативності є одним з основних завдань сучасної освіти і потребує впровадження спеціальних психологічних технологій і методів, що дають змогу розвивати унікальний креативний потенціал майбутнього фахівця у ході його фахової підготовки. Для активації професійної креативності можна використати такі методи, як метод "мозкового штурму", метод інверсії, метод емпатії, метод SCAMPER, метод Уолта Діснея, метод "6 капелюхів" Е. Боно. Кожен з цих методів може поєднуватися з іншими і мати низку модифікацій.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/К 72
Автор(и) : Балл Г. О., Бастун , Микола Володимирович, Губенко, Олександр Володимирович
Назва : Культуротвірна функція психологічної науки : монографія
Вихідні дані : Київ ; Кіровоград: Імекс - ЛТД, 2014
Кільк.характеристики :264 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Ціна : 51.00 грн
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культуротвірна функція--культурні процеси--становлення особистості--творча діяльність--конфліктні ситуації
Примірники : всього : ЧЗ(3), ч(1)
Вільні : ЧЗ(3), ч(1)
Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 94579
Кількість відвідувачів 735
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя