Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творча компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 149-157: табл. (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК : 37.091.12:159-051:[004.032.6]
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зв'язки з громадськістю--паблік рілейшнз--фахівці--творча компетентність--майбутні психологи
Анотація: Подано теоретичний аналіз проблеми ефективної системи зв'язків з громадськістю, розкрито організаційно-методичні та психологічні умови формування знань, умінь і навичок майбутніх психологів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Пільгук, Тетяна Сергіївна
Назва : Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв)
УДК : 37.011.3.015.311-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчі здібності--творча компетентність--майбутні вчителі--професійне становлення--професіоналізм
Анотація: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./Ч-42-411349678 рукописний текст
Автор(и) : Чемісова, Тетяна Сергіївна
Назва : Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :208 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-188 (179 назв)
УДК : 159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--психологічні умови--психолого-педагогічні засоби--модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./Ч-42-368030845 рукописний текст
Автор(и) : Чемісова, Тетяна Сергіївна
Назва : Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :18 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примітки : Бібліогр.: с. 13-16 (23 назви)
УДК : 159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--психологічні умови--психолого-педагогічні засоби--модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Я 51-842215 рукописний текст
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :412 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 334-388.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051]:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--професійна компетентність--педагогічна творчість--майбутній учитель--психологічні умови
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психології розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу. Представлено новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначено основні тенденції, психологічні умови і засоби розвитку творчої компетентності студентів. Визначено зміст та структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забазпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 257-268 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 267 (10 назв)
УДК : 378.22.015.311:159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--майбутні учителі
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз проблеми творчої компетентності майбутніх учителів та розкрито розроблену автором програму на основі визначених психолого-педагогічних засобів її розвитку в навчальній діяльності.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 191097
Кількість відвідувачів 1395
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя