Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (57)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творчі здібності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.
15(08)
А 43


    Симоненко, С. М.
    Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності [Текст] / С. М. Симоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
індивідуально-психологічні властивості -- індивідуально-типологічні властивості -- індивідуально-особистісні властивості -- творчі здібності -- процесуальні та змістові компоненти творчих здібностей -- творча діяльність -- творча задача -- колористичні стратегії -- візуальний образ
Анотація: Дослідження присвячено вивченню індивідуально-психологічних властивостей як детермінант творчої діяльності у представників творчих професій. Проведено теоретико-методологічний аналіз різних підходів до вивчення індивідуально-психологічних особливостей та творчих здібностей у зарубіжній та вітчизняній науці. В емпіричному досліджені встановлено взаємозв'язки індивідуально-психологічних властивостей та структурних компонентів творчих здібностей у суб'єктів діяльності. Виділено та описано психологічні типи індивідуально-психологічних властивостей: емоційно-стійкий екстраверт, емоційно-збудливий екстраверт, емоційно-лабільний екстраверт, емоційно-збудливий інтроверт, емоційно-інертний інтроверт. Вивчено взаємозв'язки виділених психологічних типів з процесуальними та змістовими характеристиками творчих здібностей. Розкрито особливості впливу індивідуально-психологічних властивостей на рішення творчих задач (зокрема, екстраверсії), і виявлено, що дані властивості визначають ряд особливостей рішення творчих задач, зокрема колористичні стратегії створення візуального образу, їх зміст та смислове навантаження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
   159.924
   Г 93


    Губенко, Олександр Володимирович.
    Інтегративний підхід до вивчення і розвитку творчих здібностей школярів [Електроний ресурс] : метод. посіб. / О. В. Губенко . - Київ : [б. в.], 2020. - 161 с. - ISBN 978-966-194-319-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Творчий розвиток--особистість--Україна--Методичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика -- творчі здібності -- науково-технічна творчість -- розвиток -- творчі здібності
Анотація: В посібнику систематизовані відомі й широко застосовуються авторські методики активізації, розвитку та діагностики творчих здібностей дітей і молоді. В даному посібнику вперше у сфері науково-методичного забезпечення підготовки молоді до наукоємних творчих професій вирішуються три основні завдання профконсультаційної роботи: 1. Багатобічне психодіагностичне вивчення особистості. 2. Зіставлення психологічних структур особистості й психофізіологічних вимог, що пред’являються науково-технічними професіями. 3. Розвиток (поряд із діагностикою) професійно значущих психологічних структур. Посібник призначений для шкільних психологів, студентів, батьків, вчителів, старшокласників, викладачів ВНЗ тощо. Ключові слова: психологічна діагностика, творчі здібності, науково-технічна творчість, розвиток.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- творчі здібності -- тип особистості -- розвиток -- визнання -- пізнавально-творчі потреби -- екзистенційні потреби
Анотація: У статті обґрунтовується положення про провідну роль потребової сфери людини у становленні певного особистісного типу, зокрема, творчо обдарованої особистості. Пропонується авторська класифікація потреб творчо обдарованої особистості. Аналізуються соціальні, когнітивно-творчі, екзистенційні потреби.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.923.2:351.749
Г 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурський, В. Є.
    Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України [Текст] / В. Є. Гурський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія праці

Кл.слова (ненормовані):
працівники МВС -- професійні якості -- творчі здібності -- психологічний розвиток
Анотація: Стаття присвячена проблемі психологічного і професійного розвитку працівників підрозділів спеціального призначення МВС України. Наводяться результати психологічних якостей працівників МВС за рахунок використання таких імітаційних засобів як пейнтбол, страйкбол та лазерний тир.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
37.011.3.015.311-051
П 32


    Пільгук, Тетяна Сергіївна.
    Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Текст] / Т. С. Пільгук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518 : рис. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- творча компетентність -- майбутні вчителі -- професійне становлення -- професіоналізм
Анотація: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153
П 86


    Калюжна, Ю. І.
    Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності [Текст] / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- творче мислення -- творча уява -- творча особистість -- мотивація досягнення -- самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Виноградова, В. Є.
    Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці [Текст] / В. Є. Виноградова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- теорія творчості -- креативність -- талант -- розвиток -- цілісність -- особистість
Анотація: У статті розкриваються теоретичні та методологічні проблеми дослідження творчих здібностей. Розглядаються питання створення теорії творчості, а також концепції розвитку творчих здібностей. Аналізується внесок вітчизняних та зарубіжних науковців щодо формування творчих здібностей та їх унікальні концептуальні особливості в даному понятті в психологічній науці. Системоутворюючим чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором спроможності робити наукові відкриття. Потреба розвитку особистості може призводити до розвитку суспільства, шляхом споживання нових творів, теорій (ноосфера), винаходів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Брисковська, О. М.
    Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання [Текст] / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна-психологічна адаптація -- курсанти -- особистість -- творчі здібності -- специфічні умови навчання -- професія -- службова діяльність -- фактори адаптації
Анотація: У статті розкриті особливості специфічних умов навчання у ЗВО МВС, виокремлено умови які ускладнюють соцілаьно-психологічну адаптацію курсантів. Визначено спонукаючий фактор успішної соціально-психологічної адаптації курсантів - надання можливості та створення умов для саморозвитку та самореалізації себе як особистості. Для курсанта-першокурсника важливо мати можливість займатися тим звичним видом діяльності, який в нього найкраще виходить (хобі, творчість тощо) та сприяти до застосування його вмінь у життєдіяльності ЗВО. Що в свою чергу, буде викликати в нього відчуття значущості, надасть можливість для самореалізації на перших етапах навчання та ідентифікації себе як особистості за відповідними навичками та вміннями. Відчуття власної значущості може підвищити самооцінку, а також психологічний статус у новому колективі. Виокремлені та розкриті соціально психологічні спонукаючі фактори позитивної адаптації курсантів. Встановлено ознаки адаптованості курсантів до навчання та служби, життєдіяльності у ЗВО МВС із специфічними умовами навчання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Юрченко-Шеховцова, Т.І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
378
Ф 95


    Фурман, А. В.
    Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі [Текст] : монографія / А. В. Фурман, С. К. Шандрук. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - 271 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-654-364-9 : 18.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційно-діяльнісні ігри -- студенти ВНЗ -- професійна підготовка -- творчі здібності -- професійна компетентність -- розвиток методологічного мислення

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шандрук, С. К.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153.6
А 43


    Дереча, А. А.
    Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок [Текст] / А. А. Дереча // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 39-48 : рис. - Бібліогр.: с. 48 (2 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- рейтингові оцінки -- здібності до навчання -- мотиваційно-особистісні здібності -- творчі здібності -- лідерські здібності
Анотація: Здійснено аналіз результатів використання опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості підлітків за допомогою рейтингових оцінок. Здійснено порівняльний аналіз результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників з нормативними показниками американської та російської вибірок.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Грек, О. М.
    Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків [Текст] / О. М. Грек // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 86-94. - Бібліогр.: с. 92-93 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- творчі здібності -- інформаційні технології -- комп'ютерні технології -- розвиток -- підлітковий вік -- психологічний тренінг
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків. Представлені сучасні підходи дослідження креативності в психологічній науці, а також особливості розвитку в підлітковому віці. Розглянуто поняття інформаційній технології та їх вплив на розвиток особистості школяра. Емпірично досліджено особливості розвитку креативності в підлітковому віці та виявлено, що рівень розвитку креативності у підлітків є середнім та нижче середнім, а також вивчено вплив індивідуальних особливостей особистості на рівень розвитку структурних компонентів креативності. Представлені особливості розробки психологічного тренінгу з розвитку креативності підлітків з використанням інформаційних технологій та його апробація.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Коняєва, Лілія Дмитрівна.
    Особливості творчих здібностей молодших школярів [Текст] / Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 217-228. - Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- молодші школярі -- вербальна фантазія -- самооцінка -- поведінкові характеристики
Анотація: У статті показано, що загальна креативність, продуктивність, гнучкість і оригінальність мислення в більшості молодших школярів були в межах норми, але вони поверхнево виконували поставлені завдання. Встановлено прямі взаємозв'язки загальної креативності з вербальною фантазією, самооцінкою, мотиваційними, пізнавальними й творчими характеристиками дітей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тестерєва, О. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Лю, Янь
    Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю [Текст] / Янь Лю // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 157-166. - Бібліогр.: с.165 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- креативність -- психічні стани -- бар'єри -- психологічні бар'єри -- розвиток -- молодший підлітковий вік
Анотація: Стаття присвячена вивченню особливостей прояву психологічних бар'єрів у розвитку творчих здібностей у молодших підлітків України та Китаю. У статті розглянуті сучасні підходи до вивчення творчих здібностей та особливості їх розвитку в молодшому підлітковому віці. Також уточнюється поняття "психологічний бар'єр" та показано його вплив на розвиток творчих здібностей молодших підлітків. Емпірично досліджено особливості розвитку структурних компонентів творчих здібностей і психологічних бар'єрів в розвитку творчих здібностей у молодших підлітків України та Китаю, а також проведено порівняльний аналіз особливостей впливу психологічних бар'єрів на розвиток творчих здібностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


    Василькевич, Я. З.
    Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок [Текст] / Я. З. Василькевич, А. А. Дереча // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 63-69. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- рейтингові шкали -- здібності до навчання -- мотиваційно-особистісні характеристики -- творчі здібності -- лідерські здібності
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність виявлення обдарованих дітей на етапі їх навчання в закладах загальної середньої освіти. Здійснено теоретичний аналіз можливостей застосування рейтингових шкал для первинної діагностики обдарованості. Емпірично перевірено ефективність використання адаптованих варіантів опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості школярів (здібностей до навчання, мотиваційно-особистісних, творчих і лідерських характеристик) за допомогою експертної рейтингової оцінки. На основі проведеного аналізу результатів апробації опитувальників зроблено висновок про можливість їх використання як експрес-методу вивчення та оцінки ступеня прояву різних видів обдарованості широкої вибірки досліджуваних.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дереча, А.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Василькевич, Я. З.
    Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів [Текст] / Я. З. Василькевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 55-66. - Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- рейтингові шкали -- здібності до навчання -- мотиваційно-особистісні характеристики -- творчі здібності -- лідерські здібності
Анотація: Здійснено аналіз можливостей використання результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості (здібностей до навчання, мотиваційно-особистісних, творчих і лідерських якостей) за допомогою експертної рейтингової оцінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


    Івашкевич, Є. Є.
    Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності [Текст] / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність -- професійна діяльність -- особистісно зорієнтована освітня парадигма -- творча особистість -- творчі здібності -- комунікативні навички
Анотація: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...}


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Терновик, Н.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
159.928-053.066(043.3)
Я 67


    Лю Янь
    Психологічні бар'єри в розвитку творчих здібностей молодших підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лю Янь ; наук. кер. А. В. Массанов ; ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського". - Одеса, 2023. - 20 с. : табл. - Бібліогр.: с. 15-16 (8 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- креативність -- психічні стани -- бар'єри -- психологічні бар'єри -- розвиток -- молодший підлітковий вік

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Массанов, Анатолій Вікторович \наук. кер.\; ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Іванова, В. В.
    Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності [Текст] / В. В. Іванова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- молодший школяр -- познавальна діяльність
Анотація: У статті розкрито психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, охарактеризовано особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності. Представлена структура творчих здібностей молодшого школяра, що включає когнітивний (знання, вміння і навички, які сприяють реалізації дитини в різних видах діяльності); мотиваційний (мотиви, інтереси, потреби, які спонукають школяра до творчої діяльності) та емоційний (позитивне ставлення молодшкого школяра до виконуваної діяльності, до вчителя, емоційна самореалізація в процесі виконання нестандартних завдань) компонетів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
159.954-053.6+159.98](043.3)
Ш 35


    Швець, Владислава Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку творчих здібностей підлітків засобами ткацтвотератії [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Швець ; наук. кер. Т. Д. Перепелюк ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- ткацтвотерапія -- творчі здібності -- розвиток -- психологічна реабілітація -- психоогічний супровід -- метафоричні карти "Полотно життя"
Анотація: У робот і зд і йснено анал і з понять арт - терапія, ткацтвотерапія, творчі здібності, обдарованість, інтелект, мислення; по дається аналіз вітчизняної і зарубіжної літератури з проблеми дослідження; розглядаються вироблені різними психологічни ми школами підходи до трактування природи і детермінації креативності; розглянуті умови та на дана характеристика програм, що спрямовані на формування творчих здібностей підлітків ; розглянуті концептуальні моделі організації розвиваючих занять, методи і при йоми їх здійснення, вивчено питання діагностики психосоматичних захворювань учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено вплив використання методів ткацтвотер а пії при здійсненні первинних консультацій та діагностики дисфункцій підлітків, особливос тей мислення реципієнтів, впливу розвитку особистості підлітка на розвиток захисних реакцій та когнітивно - поведінкових порушень. Результати спостережень лягли в основу розроблення нового арт - терапевтичного методу − ткацтвотерапії. Емпірично досліджено псих ологічні особливості розвитку творчих здібностей підлітків засобами ткацтвотерапії. Обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено ефективність методу «Ткацтвотерапія» при психологічному консультуванні підлітків. Виокремлено методологію використа ння методу ткацтвотерапії у психологічному консультуванні практичного психолога. Теоретико - емпіричний аналіз матеріалу, отриманого у ході дослідження , засвідчує ефективність методу та його впливовість при поєднанні з іншими методами диагностики , терап ії, п сихокорекції.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.953.5:81'243(043.5)
К 78


    Кравчина, Тетяна Володимирівна.
    Психологічні особливості розуміння іншомовного наукового тексту студентами гуманітарних спеціальностей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кравчина Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Романовська Л. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 201-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретація -- іншомовний науковий текст -- розуміння -- творчі здібності -- інтелектуальні здібності -- стратегії поведінки
Анотація: Особлива увага до інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістівгуманітарного профілю. Розуміння інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістів гуманітарного профілю. Розуміння інтерпритованого тексту є чинником інтеграції знань у процесі навчально-професійної діяльності. Психологічними передумовами інтерпретації є рівень розвитку творчих й інтелектуальних здібностей. Інтерпритація іншомовного наукового тексту включає в себе три рівні: а) науковий (орієнтація на конкретно-наукови зміст тексту; інтеграція поверхового рівня знань), емоційно-синситивний (близьке до змісту розуміння тексту опосередковане емоціями та почуттями, нестабільне у різний час навіть по відношенню до одного і того ж тексту) та творчий-найвищий рівень розуміння (проявляється в глибинному та якісному розумінні тескту; інтеграцією його змісту у загальну структуру навчально-професійних знань). Зовнішніми характеристиками процесу інтерпритації є стратегії поведінки, такі як: адаптаційна (творчий рівень розуміння тексту), дезадаптаційна (емоційно-синситивний) та стереотипізована (науковий) стратегія. процес розуміння складається з відповідних компонентів: а) інтелектуальний; б) емоційно-емпатійний; в) творчий; г) мотиваційний; г") культурно-історичний.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 132815
Кількість відвідувачів 1137
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя