Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (331)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=тренінги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8:004.738/Н 19-628204 рукописний текст
Автор(и) : Назар, Максим Миколайович
Назва : Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :396 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 340-396.
УДК : 159.922.8:004.738.5+316.454.52:004.738.5 + 159.922.8:004.738.5 + 316.454.52:004.738.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Інтернет-спілкування
Вікова психологія-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-спілкування--інтернет-сайти--інтернет-тренінги--психологічні особливості--постійні користувачі--мережа інтернет--юнацький вік--студенти
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі особистісних змін в юнацькому віці (студенти), що здійснюються з використанням психологічного змісту інтернет-сайтів в процесі інтернет-спілкування. В результаті проведеного дослідження виявлено, що інтернет-спілкування виступає чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Практичне значення дослідження полягає у розробці психологічно обгрунтованих заходів прикладного використання інтернет-спілкування та інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема студентів вищих навчальних закладів. Розроблені в роботі інтернет-тренінги спрямовані на нейтралізацію певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, на підвищення їхньої самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді-користувачівелектронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, виявляється, загалом, виправданим, зручним і результативним.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Назар, Максим Миколайович, Мещеряков Д. С.
Назва : Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 363-372 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 370-372 (13 назв)
УДК : 159.9:004.738.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет--тренінги--активність--навчання--спілкування--комунікація--середовище--розвиток
Анотація: Метою дослідження виступає виявлення концептуальних підстав розвитку суб'єктної активності, що здійснюється за сприяння формуванню комунікативної компетентності, під час дистанційного групового навчання у мережі Інтернет постраждалих в зоні АТО. Особливе значення комунікативної компетентності дозволяє сприймати її як суттєвий компонент суб'єктної активності, піднімаючи питання про їхній взаємозв'язок та психологічну роль, що вони відіграють по відношенню одна до одної.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32:37.091.12-/В 64-260260993 рукописний текст
Автор(и) : Вознюк, Алла Вікторівна
Назва : Психологія управління педагогічними працівниками в освітніх округах : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :475 с. + 1 (додатки)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 412-475 (538 назва)
УДК : 005.32:37.091.12-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні округи--інноваційні організації--управляння педагогічними працівниками--керівники закладів освіти--організаційно-психологічні умови--організаційно-психологічні чинники--спецкурси--тренінги
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям управління педагогічними працівниками в освітніх округах . У дисертації визначено сутність , структуру та специфіку функціонування освітніх округів як інноваційних організацій . Розкрито психологічні аспекти управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Розроблено модель психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах працівниками . Обґрунтовано рівні розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« базовий », « ситуативно - стратегічний », « персоналізований »). Виокремлено дві групи організаційно - психологічних чинників , які впливають на формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах ( чинники , пов ’ язані з діяльністю закладу освіти ; чинники , пов ’ язані з діяльністю керівника закладу освіти ). Констатовано недостатній рівень сформованості ( як за окремими компонентами так і загального показника ) психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Виокремлено типи психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« нормативний », « стратегічний », « адаптивний », « партнерський ») та встановлено зв ’ язок між ними та організаційно - психологічними чинниками . Розкрито організаційно - психологічні умови формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах як в умовах післядипломної педагогічної освіти , так і в межах діяльності конкретних освітніх округів .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32:37.091.12-/В 64-038001451 рукописний текст
Автор(и) : Вознюк, Алла Вікторівна
Назва : Психологія управління педагогічними працівниками в освітніх округах : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :43 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 34-40 (48 назв)
УДК : 005.32:37.091.12-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні округи--інноваційні організації--управляння педагогічними працівниками--керівники закладів освіти--організаційно-психологічні умови--організаційно-психологічні чинники--спецкурси--тренінги
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям управління педагогічними працівниками в освітніх округах . У дисертації визначено сутність , структуру та специфіку функціонування освітніх округів як інноваційних організацій . Розкрито психологічні аспекти управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Розроблено модель психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах працівниками . Обґрунтовано рівні розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« базовий », « ситуативно - стратегічний », « персоналізований »). Виокремлено дві групи організаційно - психологічних чинників , які впливають на формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах ( чинники , пов ’ язані з діяльністю закладу освіти ; чинники , пов ’ язані з діяльністю керівника закладу освіти ). Констатовано недостатній рівень сформованості ( як за окремими компонентами так і загального показника ) психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Виокремлено типи психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« нормативний », « стратегічний », « адаптивний », « партнерський ») та встановлено зв ’ язок між ними та організаційно - психологічними чинниками . Розкрито організаційно - психологічні умови формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах як в умовах післядипломної педагогічної освіти , так і в межах діяльності конкретних освітніх округів .
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/К 58
Назва : Кожен з нас - унікальний! : Програма тренінгу з подолання стану самотності студентів
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2014
Кільк.характеристики :67 с.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Ціна : 5.00 грн
УДК : 378.013.42+159.98.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка вищої школи
Тренінги. Технології проведення тренінгів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--подолання самотності--самотність--саморегуляція--продуктивне спілкування
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/С 79
Автор(и) : Степанов, Олександр Максимович
Назва : Педагогічна психологія : Навчальний посібник
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :416 с.
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2(серия), 978-617-572-010-3: 22.00 грн
УДК : 37.015.3(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка вищої школи
Тренінги. Технології проведення тренінгів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/К 50
Автор(и) : Клопота Є. А.
Назва : Тренінг самопізнання та саморозвитку : [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів]
Вихідні дані : Б.м., 2013
Кільк.характеристики :208 с.
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Практична психологія
Тренінги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопізнання--саморозвиток
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Хворова Г. М.
Назва : Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 370-380 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : 377-379 (16 назв)
УДК : 159.922.7-055.52:159.97
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм--батьківська інтрузивність--навчання батьків--батьківські тренінги--система підтримки батьків--алабамський батьківський опитувальник (apq)--модифікація опитувальника батьківського ставлення (а. варги, в. століна) для сім'ї, яка виховує особливу дитину
Анотація: Метою статті є обгрунтування та викладення змісту та результатів дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом. Стаття описує використання опитувальників APQ (власна модифікація) та модифікації опитувальника батьківського ставлення (А. Варги, В. Століна) для сім'ї, яка виховує особливу дитину для дослідження здатності батьків до взаємодії з дитиною з аутизмом. Визначено, що середньокомпетентні батьки вцілому набагато більше схильні до інтрузивності (необгрунтованому, некорисному втручанню батьків в поведінку та життя дитини, що гальмує розвиток та соціалізацію дитини), ніж батьки з високим та найвищим рівнем батьківської компетентності. Доведена доцільність використання модифікації опитувальника APQ у діагностиці батьківських характеристик у вихованні дітей з аутизмом. Дослідження батьківських практик з дітьми з аутизмом, виявлення зв'язків між дитячими та батьківськими характеристиками, та батьківськими характеристиками та рівнем батьківської компетентності допоможуть побудувати науково-обгрунтовану систему сприяння компетентному батьківству батьків дітей з аутизмом, підвищити рівень та якість взаємодії між батьками та спеціалістами освітніх та реабілітаційних закладів, які працюють з дітьми з аутизмом, сприяти вивиденню програм компетентнісної підтримки батьків дітей з аутизмом на рівень маніципальних програм підтримки батьків дітей з інвалідністю та сприяти розвитку впровадження програм підтримки батьків в загальні протоколи втручання, догляду та допомоги при аутизмі.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/154/К 21
Автор(и) : Карамушка Л. М.
Назва : Психологічні тренінги для підготовки менеджерів та персоналу освітніх організацій (Реалізація технологічного підходу) : навчальний посібник
Вихідні дані : Б.м., 2022
Кільк.характеристики :144 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія організаційної та соціальної психології, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Серія: Організаційна та економічна психологія
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.98:[37.07:005.95/.96](076)
Предметні рубрики (Галузі знань): Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--психологічний тренінг
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 48162
Кількість відвідувачів 1701
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя