Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=тренінгова програма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305:005.9/Б 81-298137 рукописний текст
Автор(и) : Бондаревська, Ірина Олегівна
Назва : Психологічні особливості гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :448,[14] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-224.
УДК : 159.922:305:005.95-051-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Гендерні особливості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінки-майбутні менеджери--гендерна ідентичність--типи гендерної ідентичності--гендерна компетентність--тренінгова програма
Анотація: Дисертацію призначено аналізу психологічних особливостей гендерної ідентичності женок-майбутніх менеджерів. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні проаналізовано сутність гендерної ідентичної як одного з видів соціальної ідентичності. Розкрито зміст і структуру гендерної ідентичностіженок-майбутніх менеджерів та обгрунтовано її роль у забезпеченні ефективності діяльності організації. Виявлено основні типи гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів. Визначено взаємозв"язок типів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів із ціннисними орієнтаціями, гендерними атитюдами та стилями міжособистісної взаємодії. Обгрунтовано психологічні умови розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-менеджерівадекватно управлінській діяльності. Розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів, необхідних для майбутньої ефективної управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.943.2+37.064./А 23-260930717 рукописний текст
Автор(и) : Агачева, Юлія Анатоліївна
Назва : Рефлексія міжособистісної атракції як механізм регулювання діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :213 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-198.
УДК : 159.943.2+37.064.3](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Атракція-- Діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): атракція--діяльність--рефлексія--спільна діяльність--фасилітація--педагогічний вплив--групова діяльність--тренінгова програма--імпліцитні теорії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень щодо феномену атракції, з'ясовано її роль серед механізмів регулювання діяльності. Проаналізовано міжособистісну атракцію як особливий різновид категоризації суб'єктом Іншого. Розроблено концептуальну модель взаємозв'язку об'єктивних і суб'єктивних показників атракції з ефективністю регулювання діяльності. Визначено зв'язок між рівнями міжособистісної атракції співсуб'єктів діяльності та гармонійністю їхньої міжособистісної взаємодії. Досліджено особливості впливу рефлексії міжособистісної атракції на ефективність діяльності. Розроблено й апробовано програму корекції та розвитку імпліцитних теорій атракції суб'єктів діяльності для підвищення ефективності використання атракції як засобу гармонізації міжособистісної взаємодії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Киричевська Л. П.
Назва : Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 183-192 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
УДК : 159.9.399.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінгова програма--писанкарство--творча самодіяльність--мистецтво--традиція--етнос--естетична культура
Анотація: В статті обгрунтовується можливість застосування в якості енопсихологічного засобу розвитку творчої самодіяльності учнів ЗОШ такого народного виду мистецтва, як писанкарство. Описується реальний досвід впровадження даної тренінгової програми в роботу практичного психолога та соціального педагога ЗОШ з такими специфічними категоріями дітей як діти учасників АТО, учні з сімей переселенців та бангатодітних-малозабезпечених сімей. Психологічним інструментарієм данної програми виступає писанка, яка також застосовується в якості діагностичного матеріалу, а прийом інтерпритації творчого продукту здійснюється за принципами таких проективних методик як тести Торренса та Люшера.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Барчі, Беата Василівна
Назва : Соціально-психологічний супровід: зміст та структура
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 33-43. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
УДК : 159
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безробітні--соціально-психологічний супровід--вибір професії--тренінгова програма
Анотація: У статті розкрито поняття "супровід", що передбачає врахування й розвиток особистісного потенціалу, забезпечення соціальної адаптації та конструктивної взаємодії із суб'єктами взаємодії. Визначено роль і місце соціально-психологічного супроводу як засобу впливу на особистістьбезробітного. Розкрито зміст і структуру, презентовано тренінгову програму активізації поведінки безробітних на ринку праці, зміст якої складає психологічне діагностування, професійне інформування, психологічне консультування, психотерапію, психотренінг.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Рутина Ю. В.
Назва : Зміст та структура тренінгової програми "Професійна самоактуалізація державних службовців"
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 54-63 (Шифр 154/А 43-914937779)
Примітки : Бібліогр.: с. 61-63 (25 назв)
УДК : 352/354-057.34-043.84:159.947.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державні службовці--самоактуалізація--професійна самоактуалізація--чинники самоактуалізації--тренінгова програма
Анотація: У статті представлено структуру тренінгової програми "Професійна самоактуалізація державних службовців", яка включає чотири тренінгові сесії, присвячені висвітленню сутності самоактуалізації державних службовців, визначенню особливостей та їх професійної самоактуалізації, аналізу чинників мезорівня (характеристик організації) та чинників мікрорівня (характеристик персоналу), які впливають на її розвиток. Детально висвітлено змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти кожної із тренінгових сесій та інтерактивні техніки, які використовуються для їх проведення.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Карамушка Л. М., Карамушка Т. В.
Назва : Тренінгова програма "Професійна кар'єра та психологічне здоров'я освітнього персоналу"
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2019. - № 4 (18). - С. 36-45 (Шифр 153/154/О-64-713482652)
Примітки : Бібліогр.: С. 44-45 (19 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--освітній персонал--професійна кар'єра--види професійної кар'єри--психологічне здоров'я--тренінгова програма--структура тренінгової програми--тренінгові сесії--інтерактивні техніки
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Карамушка Л. М., Клочко А. О.
Назва : Тренінгова програма "Психологія розвитку інноваційних стилів управління в менеджерів освітніх організацій": завдання, основні тематичні модулі та інтерактивні техніки
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2019. - № 4 (18). - С. 46-61 (Шифр 153/154/О-64-713482652)
Примітки : Бібліогр.: С. 60-61
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--стиль управління--традиційні стилі управління--інноваційні стилі управління--тренінгова програма--структура тренінгової програми--тренінгові модулі--інтерактивні техніки
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна
Назва : Тренінгова програма «Психологія соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому»: завдання, основні тематичні сесії та інтерактивні техніки
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 12-20 (Шифр 15(08)/А 43-263458491)
Примітки : Бібліогр.: С. 19-20 (17 назв).
УДК : 316.647.5:005.32:373
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--соціальна напруженість--види соціальної напруженості в освітніх організаціях--соціальна напруженість на рівні організації в цілому--тренінгова програма--структура тренінгової програми--тренінгові сесії--інтерактивні техніки
Анотація: У статті на основі наукових розробок автора та його практичного досвіду роботи представлено тренінгову програму «Психологія соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому». Розкрито мету, основні завдання та обсяг тренінгової програми. Детально описано три тренінгові сесії («Соціальна напруженість як міждисциплінарний феномен та її вияви у різних соціальних суб’єктів», «Соціальна напруженість в освітніх організаціях та її вияви на мезо- та мікрорівні», «Основні види соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому»), які складають зміст тренінгової програми. Представлено різноманітні інтерактивні техніки, які використовуються у процесі проведення тренінгових сесій (робота в малих групах, міжгрупове обговорення, психологічні практикуми, ділові ігри, творчі завдання тощо).
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:374(043.5)/Б 24 рукописний текст
Автор(и) : Баранова, Вікторія Анатоліївна
Назва : Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :238 с.: табл. + 1 додатки 81 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 210-239 (278 назв).
УДК : 159.9:374(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники розвитку організаційної культури--тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:374(043.5)/Б 24 рукописний текст
Автор(и) : Баранова, Вікторія Анатоліївна
Назва : Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:374(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники--розвиток організаційної культури--тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.62:316.362]:1/М 93-589747742 рукописний текст
Автор(и) : Мушкевич, Мирослава Іванівна
Назва : Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :427 с.: табл. + 1 додатки 77 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 370-427 (593 назви).
УДК : 364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний супровід--ядерна сім'я--сімейна система--шлюбна підсистема--батьківська підсистема--проблемна дитина--психодіагностика--психоедукація--психоконсультування--психотерапія--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники розвитку організаційної культури--тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично проаналізовано й емпірично досліджено систему психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей. Визначено зміст, динаміку, напрями, фокуси тощо системи такого супроводу, які зумовлені сімейним статусом, віковими характеристиками, гендерною диференціацією членів сімей, функційністю чи дисфункційністю сімейної системи. Указано на технологію реалізації психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей, яка здійснюється за допомогою надання комплексних взаємопов'язаних і взаємообумовлених заходів, організаційно-методичною основою котрих є цілеспрямованих, поетапний процес (психодіагностика, психоедукація, психоконсультування, психотерапія), представлений різними методами й прийомами, зумовлений знаннями індивідуальних і міжособистісних особливостей членів сімей, які реалізовуються задля забезпечення оптимальних умов послідовного розвитку та збереження психологічного здоров'я всієї сім'ї як системи на рівні шлюбної й батьківської підсистем. Доведено виражену позитивну динаміку за всіма емпіричними показниками, котрі змістовно визначають структуру психотипічного профілю членів сімей, що мають проблемних дітей, після проведення психологічного супроводу. Виявлено, що програма психологічного супроводу стала важливим фактором якісної трансформації змістовно-структурних елементів психотипів у напрямі розвитку властивостей здорового функціонування особистості. Відзначено, що дисертаційна робота містить перспективні напрями наукової роботи, що передбачають удосконалення програми психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей; поглиблення знань про структурно-функційні особливості її складників; детальне розкриття "особистісного та сімейного виміру" особистості відповідно до структурних компонентів, таких як вік, гендерна диференціація, тип і склад сім'ї; розроблення емпірико діагностичних програм формування змісту психологічного супроводу сімей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.62:316.362]:1/М 93-108418461 рукописний текст
Автор(и) : Мушкевич, Мирослава Іванівна
Назва : Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :43 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний супровід--ядерна сім'я--сімейна система--шлюбна підсистема--батьківська підсистема--проблемна дитина--психодіагностика--психоедукація--психоконсультування--психотерапія--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники--розвиток організаційної культури--тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Перепелиця Н.В.
Назва : Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 194-208 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
УДК : 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінгова програма--професійна ідентичність--особистість--навчальний процес--спортсмен
Анотація: Стаття присвячена проблемі змін професійного самовизначення у студентів університету фізичного виховання та спорту внаслідок впливу на їх особистість негативних переживань під час навчання і спортивної діяльності. Запропоновано авторський варіант програми соціально-психологічного тренінгу з профілактики та подолання емоційного вигорання спортсменів на етапі отримання професійної освіти. Враховано особливості навчального процесу та активної професійно-спортивної діяльності студентів. Рекомендовано для застосування у процесі психолого-педагогічного забезпечення тренувального процесу спортсменів під час формування професійно важливих властивостей особистості і психотехнічних умінь.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:373.5.0/С 53-640778128 рукописний текст
Автор(и) : Снігур, Юлія Сергіївна
Назва : Організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегії керівниками закладів загальної середньої освіти : дис. ... доктора філософії: 053
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :222 с.: табл. + 1 додатки 61 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-222 (235 назв).
УДК : 159.944.4:373.5.091.113-05(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--заклади загальної середньої освіти--керівники--копінг-стратегії--види копінг-стратегій--організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегій--організаційний розвиток--задоволеність організацією--стиль управління--активність--оптимізм--тайм-синдром менеджера--тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено організаційно-психологічні чнники вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. Розкрито сутність організації, особливості закладів загальної середньої освіти як освітніх організацій, зміст управлінської діяльності керівників цих закладів в сучасних умовах. Визначено зміст копінг-стратегій керівників закладів загальної середньої освіти, які являють собою сукупність когнітивних, емоційних та поведінкових зусиль, спрямованих на подолання труднощів в процесі здійснення управлінської діяльності в умовах професійного стресу. Охарактеризовано організаційно-психологічні чинники мікроівня, які можуть впливати на вибір керівниками копінг стратегій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 3266
Кількість відвідувачів 492
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя