Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=тривожні стани<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3+159.98:/О-57-252451 рукописний текст
Автор(и) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Назва : Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-210.
УДК : 159.964.3+159.98:616.89-008.441.1 + 159.964.3 + 159.98:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Тривожність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі--тривожні стани--тривожність у дітей--психологічна корекція--дезадвптивна форма тривожності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 615.34/К 29
Автор(и) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Назва : Особливості корекції дезадаптивної форми тривожних станів молодших школярів у рамках глибинно зорієнтаваної психотерапії
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, Українське нац. співтовариство дослідження і розвитку кататимно-імагінативної психотерапії
Місце публікування : Кататимно-імагінативна психотерапія у вітчизняному соціокультурному контексті (теоретико-методологічні та практичні асректи): збірник вибраних праць/ З. Г. Кісарчук [и др.] ; за заг. ред.: З. Г. Кісарчук, Я. М. Омельченко. - Вінниця: ФОП Рогальська І.О., 2018. - С. 209-221. - ISBN 978-617-7556-46-5 (Шифр 615.34/К 29-654142910). - ISBN 978-617-7556-46-5
Примітки : Бібліогр.: С. 221 (5 назв).
УДК : 159.98:615.851:159.964.28(477)(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожні стани--молодші школярі--глибинно зорієнтована психотерапія
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 615.34/К 29
Автор(и) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Назва : Аналіз результатів застосування програми психокорекції дезадаптованої форми тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, Українське нац. співтовариство дослідження і розвитку кататимно-імагінативної психотерапії
Місце публікування : Кататимно-імагінативна психотерапія у вітчизняному соціокультурному контексті (теоретико-методологічні та практичні асректи): збірник вибраних праць/ З. Г. Кісарчук [и др.] ; за заг. ред.: З. Г. Кісарчук, Я. М. Омельченко. - Вінниця: ФОП Рогальська І.О., 2018. - С. 222-253. - ISBN 978-617-7556-46-5 (Шифр 615.34/К 29-654142910). - ISBN 978-617-7556-46-5
УДК : 159.98:615.851:159.964.28(477)(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психокорекція--тривожні стани--молодші школярі--кататимно-імагінативна психотерапія
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 29775
Кількість відвідувачів 683
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя