Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (253)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (22)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=узагальнення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955/С 45 рукописний текст
Автор(и) : Скрипченко О. В.
Назва : Особливості узагальнень в учнів 1-2 класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1954
Кільк.характеристики :275,[27] с.: табл., граф.
Колективи : Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 1-27.
УДК : 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Узагальнення
Вікова психологія-- Учні 1-2 класів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): узагальнення--молодші школярі
Анотація: В дисертації досліджено психологію узагальнення учнями першого і другого класів. Вивчено особливості узагальнення учнями зображених предметів, а також узагальнення назв предметів. Досліджено способи, якими користуються учні для узагальнення предметів, встановлено залежність цих способів від змісту і характеру об'єктів. Виявлено ефективність різних видів узагальнень. Просліджено динаміку розвитку способів і результатів узагальнення під впливом навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:159.955/М 60-706207716 рукописний текст
Автор(и) : Мильнікова, Наталія Григорівна
Назва : Психологічні особливості формування у студентів узагальнених способів навчальної діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-190.
УДК : 378.015.3:159.955.5+159.953.5:81'243](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчальна діяльність-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна діяльність--психологічні особливості--узагальнення--вивчення іноземної мови--мовленнєво-мисленнєва діяльність--іншомовна компетентність--контекстуальна здогадка--вербальний ітелект--студенти внз
Анотація: В роботі проведено теоретичний аналіз психічних механізмів узагальнення. Визначено діагностичні процедури вивчення узагальнення за допомогою іноземної мови й оцінити їх прогностичність. Встановлено емпіричні особливості перебігу процесів узагальнення на основі іноземної мови у студентів перших курсів ВНЗ. Розроблено й апробовано комплексну психологічну програму формування у студентів здатності до узагальнення та активізації його процесів на основі іноземної мови.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.992.6/З-63
Автор(и) : Зінченко, Олександр Володимирович
Назва : Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 325-333: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 331-332 (19 назв)
УДК : 159.992.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--поняттєве мислення--мисленнєві операції--узагальнення--розумові операції
Анотація: Досліджено особливості розвитку поняттєвого мислення підлітків у інтервалі 13-15 років. Встановлено тенденції розвитку основних розумових операцій. Обчислено статистичні критерії значущості відмінності досліджуваних вибірок, що дозволило зробити висновок про характер вікових змін у структурі поняттєвого мислення.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 615.831/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 11
Вихідні дані : Київ: Логос, 2015
Кільк.характеристики :218 с.: табл., рис.
Ціна : Б.ц.
УДК : 615.831
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консультативна психологія--психотерапія
Зміст : Психологічна допомога постраждалим унаслідок стресових, травмівних подій: досвід, узагальнення, висновки/ З. Г. Кісарчук. Медико-психологічна реабілітація військовослужбовців та демобілізованих/ Л. І. Литвиненко. Значення стосунків психотерапевта з дітьми, що перебувають у кризових обставинах через вимушене переселення/ Я. М. Омельченко. Особливості психотерапевтичних стосунків з вимушено переселеними особами/ Б. В. Плескач, В. С. Уркаєв. Особливості психологічної допомоги сім'ям демобілізованих військовослужбовців/ Н. Ю. Журавлева. Негативні емоційні стани волонтерів-психологів/психотерапевтів у роботі з постраждалими/ Г. П. Лазос. Спілкування психолога з населенням через ЗМІ: режим діалогу/ Т. С. Гурлєва. Чого вчить українців сьогодні "Слово о полку Ігоревім" або осмислення сучасної кризової ситуації України на основі психологічно-літературного аналізу архетипів української ментальності/ В. Нойфельд. Психотерапевтична конфронтаційна сугестія: базові положення/ І. Ф. Манілов. Індивідуально-психологічні передумови десакралізації теми смерті в комунікативному просторі/ О. Є. Самара. Несприятливий прогноз розвитку дитини раннього віку/ Б. В. Андрейко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Кісарчук, Зоя Григорівна
Назва : Психологічна допомога постраждалим унаслідок стресових, травмівних подій: досвід, узагальнення, висновки
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2015. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 8-33 (Шифр 615.831/А 43-767351)
Примітки : Бібліогр.: с. 26-28 (21 назва)
УДК : 364.62-47-058.6(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консультативна психологія--психотерапія--психологічна допомога--психотравма--переселенці--волонтери-психологи/психотерапевти--психологічна реабілітація--реабілітація військовослужбовців
Анотація: Викладено результати осмислення і узагальнення емпіричного досвіду надання психологічної допомоги постраждалим унаслідок психотравмівних подій - вимушено переселеним особам та їх дітям, травмованим військовослужбовцям, що знаходяться на реабілітації, а також досвіду психологічної підтримки волонтерів, що працюють з постраждалими.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Кремінський Б.Г.
Назва : Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 15-22 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна обдарованість--здібності--діяльність--узагальнення--етап--вік
Анотація: У статті розглянуто та описано залежність прояву інтелектуальної обдарованості та аналізу результатів досліджень процесів розвитку здібностей обдарованої молоді виокремлено та описано найбільш важливі етапи прояву інтелектуальної обдарованості. Етапи окреслено, взявши за основу переважний вік та адміністративно-педагогічні умови досягнення молодими людьми особливо яксравих результатів своєї інтелектуальної діяльності, суттєву зміну рівня та спрямованості пізнавальних потреб, водночас узгодивши їх з соціально-психологічними умовами формування особистості та віковими фізіологічними особливостями розвитку молоді. Основними етапами визначено: перехід з молодшої школи до середньої ланки, що відповідає віку приблизно десяти років: перехід до старшої школи (з дев'ятого до десятого класу), що відповідає віку п'ятнадцяти років, та етап, окреслений часом здобуття повної вищої (або іншої професійної) освіти.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Панасенко М.Ю.
Назва : Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 380-387 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.955.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--творчі здібності--мислення підлітків--креативність--узагальнення--аналіз--семантика--гра--лінгвістична гра
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови. Розглядається питання використання можливостей лінгвістичної гри як засобу розвитку інтелекту та творчого мислення. Досліджуються методи розвитку художньо-творчих та креативних інтелектуальних здібностей дитини. Був зроблений внесок про те, що розвинути художньо-творчі та креативні інтелектуальні здібності дитини можна, навчаючи методам конструювання нових образів та метафор на підгрунті вивчення пареміологічних словосполучень, а також розвиваючи гнучкість мислення, аналітичні та синтетичні розумові операції. Всі ці методи і засоби використовуються з метою стимулювання у підлітків навчальної та пізнавальної активності на вищому творчому рівні.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/154/О-64
Назва : Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал. № 2-3 (20)
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :110 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
ISSN: 2411-3190
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.9+005.32+330.16](051)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія
Зміст : Суб'єктивне економічне благополуччя студентської молоді/ Л. Акімова, С. Кіршо. І. Канюка/ І. Власенко, О. Рева, В. Фурман. Дослідження соціокультурної та професійної взаємодії поколінь: стратегія узагальнення/ Н. Довгань. Аналіз рівня сформованості та особливостей емоційного інтелекту фахівців Державної служби зайнятості України/ Я. Дубяга. Особливості емоційної сфери прокрастинатора/ О. Журавльова, О. Журавльов. Актуальні страхи молоді, пов'язані з професійною діяльністю в умовах пандемії коронавірусу COVID-19: психологічний аналіз/ О. Іщук. Фізичне та психологічне здоров'я персоналу освітніх організацій: емпіричне дослідження проблеми в період пандемії COVID-19/ Л. Карамушка, О. Креденцер, К. Терещенко. Внутрішньоособистісний конфлікт як один із чинників розвитку лідерських якостей студентів/ М. Ликова. Оцінка персоналом комерційних організацій ролі грошей у його життєдіяльності: зв'язок із психологічними та організаційно-функціональними характеристиками організацій/ О. Паршак. Взаємозв'язок організаційної лояльності із задоволеністю працею та захопленістю роботою персоналу організацій/ А. Трофімов, А. Стримецька.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:616-08-039/К 43-972931724 рукописний текст
Автор(и) : Кириллов, Дмитро Вікторович
Назва : Особливості медико-психологічної реабілітації когнітивної сфери підлітків з ДЦП : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :194 с.: табл. + додатки 12 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-194 (217 назв).
УДК : 159.98:616-08-039.76]-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аномальний розвиток--інтелектуальна сфера--узагальнення--колірне сприйняття--спотворення полів зору
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми медико-психологічної реабілітації у підлітків з ДЦП. З'ясовано, що характеристиками аномального розвитку підлітків з ДЦП є такі порушення як інтелектуальна "незрілість", порушення узагальнення і порушення здорового сприйняття. Зміна цих характеристик може відбуватися тільки при активному втручанні спеціалістів медичних психологів та лікарів-реабілітологів. Ці зміни відбуваються не синхронно і мають різну динаміку у вікових групах. Встановлено наявність специфічних порушень в інтелектуальній сфері у підлітків з ДЦП та компенсуючого ресурсу в межах нижньої межі (межі норми) сформованості видів мислення. Визначено, що у підлітків з ДЦП узагальнення за конкретними та ситуативними ознаками є характерною рисою конкретного (предметно-наочного) мислення. Виявлено, що динамічна гострота зору, колірне сприйняття (спотворення полів зору, випадання полів зору) значно знижені через порушення функції тім'яної кори (зона зорового сяйва) і при інших локалізаціях патологічного процесу в ЦНС (базальні пухлини, вогнищеві запальні процеси, крововиливи та інші порушення судинного характеру), що порушують зорові функції. Розроблено та впроваджено в якості діагностичного критерію нова методика СПЗ (спотворення полів зору), яка спрямована на виявлення порушень зорового сприяняття простору, спотворення руху предметів у просторі та аналізу патології колірного сприйняття.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:616-08-039/К 43-963021932 рукописний текст
Автор(и) : Кириллов, Дмитро Вікторович
Назва : Особливості медико-психологічної реабілітації когнітивної сфери підлітків з ДЦП : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :25 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.98:616-08-039.76]-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аномальний розвиток--інтелектуальна сфера--узагальнення--колірне сприйняття--спотворення полів зору
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми медико-психологічної реабілітації у підлітків з ДЦП. З'ясовано, що характеристиками аномального розвитку підлітків з ДЦП є такі порушення як інтелектуальна "незрілість", порушення узагальнення і порушення здорового сприйняття. Зміна цих характеристик може відбуватися тільки при активному втручанні спеціалістів медичних психологів та лікарів-реабілітологів. Ці зміни відбуваються не синхронно і мають різну динаміку у вікових групах. Встановлено наявність специфічних порушень в інтелектуальній сфері у підлітків з ДЦП та компенсуючого ресурсу в межах нижньої межі (межі норми) сформованості видів мислення. Визначено, що у підлітків з ДЦП узагальнення за конкретними та ситуативними ознаками є характерною рисою конкретного (предметно-наочного) мислення. Виявлено, що динамічна гострота зору, колірне сприйняття (спотворення полів зору, випадання полів зору) значно знижені через порушення функції тім'яної кори (зона зорового сяйва) і при інших локалізаціях патологічного процесу в ЦНС (базальні пухлини, вогнищеві запальні процеси, крововиливи та інші порушення судинного характеру), що порушують зорові функції. Розроблено та впроваджено в якості діагностичного критерію нова методика СПЗ (спотворення полів зору), яка спрямована на виявлення порушень зорового сприяняття простору, спотворення руху предметів у просторі та аналізу патології колірного сприйняття.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 22898
Кількість відвідувачів 806
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя