Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (743)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (115)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=умови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 198
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/154/Е 15
Автор(и) : Євдокимова Н.О., Зливков, Валерій Лаврентійович, Лукомська , Світлана Олексіївна
Назва : Дорога змін: ефективне спілкування у кризових умовах життя : путівник з психології для "чайників"
Вихідні дані : Миколаїв: Іліон, 2016
Кільк.характеристики :180 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-617-534-359-3: 25.00 грн
УДК : 316.454.52+159.98 + 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування--кризові умови--адаптація--самодіагностика--учасники бойових дій
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Іванова В. В., Палько Т. В.
Назва : Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 104-114. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК : 159.955.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчі здібності--творча діяльність--перехідний період--дошкільний вік--молодший шкільний вік
Анотація: У статті розглянуто наукові підходи вітчизняних та зарубіжни вчених до проблеми розвитку творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Охарактеризовано умови та засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Встановлено, що розвиток творчих здібностей дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку доцільно здійснювати шляхом розвитку гнучкості мислення у процесі розв'язання творчих задач комбоніторного типу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:[-043.86:17/И 21-289273842 рукописний текст
Автор(и) : Іванова, Оксана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви)
УДК : 159.9:[-043.86:17.022]-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смисложиттєві орієнтації--смисл життя--юнацький вік--розвиток--життєві цінності--психологічні особливості--психолого-педагогічні умови--програма розвитку
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології . І філософське , і психологічне розкриття змісту поняття смисложиттєвих орієнтацій особистості уможливило виокремлення його центрального ядра – “ смисл життя ”. На основі інтегрованого підходу розкрито сутність поняття “ смисложиттєві орієнтації особистості юнацького віку ”, аргументовано його авторське визначення як індивідуальної динамічної ієрархічної структури усвідомлених й актуальних цінностей - цілей , що становлять особистісний смисл й визначають життєві сфери та вектори діяльності людини у період юнацтва . Виявлено особливості сформованості смисложиттєвих орієнтацій юнаків і дівчат , систематизовано структуру досліджуваного феномену . Визначено психолого - педагогічні умови , обґрунтовано механізми , критерії , показники та рівні розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці , розроблено класифікацію і спроектовано модель розвитку , в чому полягає новизна та теоретичне значення дисертаційного дослідження . Застосовані в експериментальному дослідженні взаємодоповнювані психодіагностичні методи дали змогу виявити цілісну картину розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці . Набула подальшого розвитку система знань про їх особливості , сутність , зміст і структуру . На засадах особистісно орієнтованого підходу , з урахуванням положень духовно - особистісного , діяльнісного і вчинкового підходів , розроблено та апробовано психолого - педагогічну програму розвитку смисложиттєвих орієнтацій особистості в юнацькому віці , а також підготовлено методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Іванцова, Наталя Борисівна
Назва : Дослідження професійної спрямованості як умови розвитку особистості у ВНЗ
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 103-111: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примітки : Бібліогр.: с. 109-110 (8 назв)
УДК : 159.922.8:88.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): атрибутивні характеристики спрямованості особистості--професійна мотивація--професійна сфера--професійне становлення--розвиток особистості--становлення особистості
Анотація: У статті розглянуто основні завдання підготовки майбутніх спеціалістів: сприяння становленню та розвитку особистості, що значною мірою пов'язано із формуванням професійної спрямованості. Описані атрибутивні характеристики спрямованості особистості, які повною мірою властиві і професійній спрямованості як її компоненту
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:17+159./І-18-412059 рукописний текст
Автор(и) : Іванчук, Марія Георгіївна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування в молодших школярів моральних почуттів (у процесі навчання) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :137 с.: табл.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 126-137.
УДК : 37.015.31:17+159.923.32/.33 + 37.015.31:17 + 159.923.32/.33
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мораль
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль--моральні почуття--моральне виховання--молодші школярі--інтегровані уроки
Анотація: У дисертації розкрито психологічні механізми детермінації морального розвитку / самовідсторонення, широту поля свідомості, емоційне збагачення моральних суджень. Обґрунтовано адекватні молодшому шкільному віці виховні впливи. Розроблено психолого-педагогічні технології навчальної діяльності, спрямованої на формування у школярів моральних почуттів. Проаналізовано навчальний матеріал як фактор морального виховання школярів. Розроблено систему інтегрованих уроків як засіб оптимізації морального розвитку особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 615.851/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 9
Вихідні дані : Київ-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2013
Кільк.характеристики :256 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консультативна психологія--психотерапія
Зміст : Кататимно-імагінативна психотерапія: сучасний стан розвитку та перспективи застосування у вітчизняному психотерапевтичному просторі/ З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос. Поняття ролі як одиниці соціального досвіду/ Л. І. Литвиненко. Розвиток інтерперсональної психотерапії: від Ференці до Габермаса/ І. А. Данилевський. Заздрість - проблема чи поштовх до дії?/ С. П. Яланська. Философско-психологические аспекты феномена любви в научном дискурсе/ Г. І. Онищенко. Здатність особистості до зрілих стосунків як одиниця аналізу у психотерапевтичному процесі/ Я. М. Омельченко. Методи групової консультативної роботи з розвитку моральної самосвідомості підлітків/ Ю. А. Алєксєєва, Н. І. Бігун. Віра як форма ставлення людини до духовних цінностей на тлі есхатологічних переживань/ Ю. А. Алєксєєва, А. В. Кустов. Развитие духовности человека в психотерапевтическом процессе/ Т. П. Юрченко. Відчуження як категорія структурно-психодинамічної психотерапії/ Л. О. Гребінь. Умови і методи психологічної допомоги людині в опануванні смислом особистісного існування/ Т. С. Гурлєва. Моральнісна самореалізація людини як феномен психологічної практики/ Н. П. Демидюк. Психотерапевтический потенциал феномена переживания в экзистенциально-гуманистическом подходе/ Н. Ю. Журавльова. Діалог у сім'ї: психологічна допомога засобами системної сімейної терапії та екзистенційно-гуманістичного підходу/ О. І. Єрмусевич. Вплив соціальних умов життя на психологічні особливості людини: гіпотези дослідження/ Б. В. Плескач. Базовая акциональная способность в психокоррекции азартного игрового аддиктивного поведения/ В. С. Уркаєв. Механізми подолання та психологічного захисту у жінок з лейоміомою матки після перенесення оперативного втручання/ Г. М. Науменко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 10
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :236 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 14.00 р.
УДК : 153.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики/ В. С. Бажанюк. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства/ Ю. О. Бохонкова. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості/ І. А. Горобець. психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів/ О. А. Кривопишина. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців/ О. М. Кокун. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ/ Д. К. Корольов. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологические проблемы становления информационного общества/ О. А. Панченко, Л. В. Панченко, В. Г. Антонов. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии/ О. А. Панченко, Н. А. Зайцева, Е. Г. Садчикова. Психологическая коррекция больных неврастенией/ О. А. Панченко [и др.]. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка/ О. А. Панченко [и др.]. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології/ І. М. Поклад. Толерантність як перцептивна готовність особистості/ А. В. Пфлюгер. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями/ О. Б. Сидоренко. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків/ Т. М. Яблонська. Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога/ С. П. Яланська. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей/ В. М. Волошин. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку/ М. М. Малкович. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників/ М. О. Мельник. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття/ О. О. Музичук. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків/ В. М. Орос. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями/ М. А. Сніжна. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців/ Д. С. Шаріпова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 11
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :414 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 26.00 грн.
УДК : 153.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів/ І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості/ С. В. Бабак. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості/ О. Г. Видра. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження/ Є. В. Гейко. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/ О. В. Диса. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/ Л. І. Дідковська. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/ М. Т. Дригус. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці/ І. С. Загурська. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення/ В. В. Кириченко. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія/ Ю. М. Ковальчук. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології/ Д. К. Корольов. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купреева. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва/ В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини/ Н. І. Левус. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору/ Л. В. Лупійко. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття/ О. В. Мазяр. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів/ І. В. Малецька. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/ О. І. Мешко. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності/ О. О. Музика. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/ Н. О. Никончук. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі/ І. В. Петренко. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/ О. В. Савченко. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями/ Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів/ В. В. Федько. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці/ Р. М. Хавула. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій/ В. Ю. Возна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів/ О. В. Гончарук. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці/ І. А. Гречуха. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості/ Я. Г. Григор'єва. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці/ І. В. Кирильчук. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/ Т. М. Мпайстренко. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи/ О. А. Притула. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу/ Н. В. Сабліна. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку/ Г. А. Ставицький. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів/ Т. О. Цавалюк. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ/ М. М. Чекрижова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 38
Вихідні дані : Миколаїв: Іліон, 2015
Кільк.характеристики :582 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 34.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології/ С. Д. Максименко. Психологічна структура і зміст "Я тілесного"/ Л. М. Абсалямова. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці/ Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов/ В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді/ О. В. Бацилєва. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки/ К. В. Бондар. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці/ Л. А. Варава. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці/ Я. О. Василенко. Рухова хвиля в артистичній практиці/ Є. П. Воропаєв. Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання)/ Т. О. Гальцева. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги/ О. М. Генералова. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення/ Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу/ Т. І. Доцевич. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності/ Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя/ Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів/ Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі/ І. В. Кахно. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога/ О. П. Кашекова. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я/ О. В. Козлов. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності/ О. А. Кривопишина. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю/ І. І. Лановенко. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів/ С. В. Літуш. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму/ І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. Формування життєвого сценарію молоді/ О. В. Матвієнко. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра/ Н. В. Михальченко. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача/ Л. М. Мухіна. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку/ О. П. Нікітіна. Рефлексія як особлива психічна реальність/ Л. А. Носко. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології/ О. О. Олійник. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях/ Л. А. Онуфрієва. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості/ Л. С. Пілецька. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості/ Л. Є. Просандєєва. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття/ О. В. Рудюк. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен/ Л. З. Сердюк. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації/ В. В. Турбан. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів/ К. І. Фоменко. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти/ В. І. Худякова. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами/ О. В. Царькова. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності/ О. В. Царькова, С. В. Радченко. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами/ О. А. Чиханцова. Психологічні моделі соціалізації особистості/ Ю. М. Швалб. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва/ О. В. Шевяков, І. В. Маркова. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади/ Л. С. Шелег. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю/ Н. І. Шилова. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості/ Т. Л. Шугурова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :476 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 44
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Кільк.характеристики :188 с.: табл., рис.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок із характеристиками управлінської діяльності керівників/ Л. М. Карамушка. Зміст та особливості проведення тренінгу "Профілактика та подолання професійного вигорання у підприємців"/ Г. В. Гнускіна. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти/ К. В. Терещенко. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу/ Н. М. Дембицька. Теоретико-методологічні підходи до вивчення економічної соціалізації дитини в малозабезпеченій сім'ї/ Н. М. Дембицька, О. М. Новосядла. Концептуальні основи вивчення монетарної соціалізації/ І. К. Зубіашвілі. Тренінг "Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі": структура, особливості проведення та оцінка ефективності/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Життєві практики як інститут економічної соціалізації особистості/ О. В. Лавренко. Особливості економічної соціалізації молодих науковців: афективний аспект/ А. О. Рєпка. Мотивація до усиновлення та прийомного батьківства як чинник прогностики їх успішності/ Г. М. Бевз, Т. І. Мельничук. Групи самодопомоги як додатковий ресурс соціально-психологічної підтримки осіб з проблемами психічного здоров'я/ Н. Б. Бондаренко. Селфі як соціально-психологічне явище/ М. М. Бриль. Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії/ Н. Д. Володарська. Гендерні та культурні відмінності рольових моделей самопрезентації / Н. А. Гайсонюк. Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Особливості емоційних станів соціальних працівників у професійній взаємодії/ Ю. О. Дем`яненко [и др.]. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Рецепція структури професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Соціально-психологічні аспекти комп'ютерної залежності підлітків/ Т. В. Курцева. Психологія етно-соціальної дистанції груп південно-східного порубіжжя України в контексті усвідомлення проблеми безпеки/ В. Є. Луньов. Соціалізація як інкультурація/ В. В. Москаленко. Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених/ О. М. Низовець. Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності/ Ю. В. Новицький. Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога/ Н. В. Піковець. Соціальні очікування особистості як регулятор соціально-психологічної реальності/ І. С. Попович. Проблема життєвого успіху та її складові/ І. В. Рашковська. Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку/ М. І. Рудська. Дослідження змістових характеристик детермінації професійних криз у безробітних/ О. В. Рудюк. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки/ Б. М. Ткач. Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду"/ Ю. М. Удовенко. До проблеми соціально-психологічної адаптації мобілізованих на військову службу/ А. Г. Фоменко. Психологічні аспекти адаптації особистості до соціальних компонентів професійного середовища/ А. В. Черкаський.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 45
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Кільк.характеристики :168 с.: табл.
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 005.32+159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, основні види/ Л. М. Карамушка. Зв'язок між рівнем розвитку педагогічних колективів і типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів/ В. А. Баранова. Організаційно-психологічні чинники сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: сутність та рівні аналізу/ О. В. Брюховецька. Аналіз основних форм лідерства державних службовців/ О. Г. Гуменюк. Конкурентоспроможність як психологічна складова у професіогенезі особистості/ В. Ю. Жовнер. Діагностичний інструментарій вивчення перфекціонізму особистості/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Соціальна фрустрованість освітнього персоналу: зв’язок зі складовими організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів/ Л. М. Карамушка, І. В. Заіка. Теоретичний аналіз поняття "соціальна напруженість": міждисциплінарний підход/ О. В Креденцер, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук. Теоретико-гіпотетична модель психологічної складової кар’єри/ О. А. Куций. Психологічні особливості професійної діяльності медичних працівників/ О. Г. Лисенко. Професійна самоактуалізація особистості/ Ю. В. Рутина. Роль толерантності персоналу у формуванні організаційної культьури закладів освіти в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Діалогічний та інтерсуб’єктний контекст становлення економічної суб’єктності особистості/ Н. М. Дембицька. Економічна соціалізація дітей у ситуації усиновлення. Аналіз проблеми / Т. І. Мельничук. Психологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх менеджерів/ Т. П. Березюк. Проблеми психотерапії з клієнтами, у яких панічні атаки/ О. Б. Емішянц. Сучасні емпіричні дослідження соціального інтелекту особистості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Психологічний аналіз критеріїв вибору неформального лідера у шкільному колективі/ Є. М. Калюжна, А. О. Дудко. Особливості формувального експерименту для розвитку психологічних якостей соціально-активної молоді/ Л. М. Карамушка. Соціально-психологічні умови оптимізації сімейних стосунків/ А. І. Крайлюк. Посттравматичне зростання: теоретичні моделі, нові перспективи для практики/ Г. П. Лазос. The social and psychological of the policeman: the technique and results of the study/ V. Lunov, O. K. Lyubchuk. Соціально-психологічні особливості системи ціннісних орієнтацій студентської молоді: до постановки проблеми/ У. Б. Михайлишин. Психологічні умови розвитку ціннісно-смислової сфери особистості підлітків із сімей повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Сутність і типи ситуацій невизначеності у професійній діяльності психологів/ С. О. Хілько. Теоретична модель розвитку довіри до себе у майбутніх психологів/ С. В. Шевченко. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. ХІ Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології "Психологія посттравматичного оновлення" (30 червня-1 липня 2016 року, м. Київ)/ Л. М. Карамушка [и др.].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 47
Вихідні дані : Київ: Логос, 2017
Кільк.характеристики :120 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 005.32+330.16+316.6](06)+159.9:001.32:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Методики для дослідження організаційної культури персоналу правоохоронних органів/ Н. І. Баранюк. Концептуальні моделі професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Звязок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій/ Л. М. Карамушка [и др.]. Психологічні чинники та умови забезпечення психологічного здоров'я менеджерів освітніх організацій/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Теоретичні аспекти дослідження стилю управління в керівників освітніх організацій/ А. О. Клочко. Актуальні проблеми формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу/ О. В. Коновалова. Толерантність освітнього персоналу та її зв'язок з організаційною культурою закладів освіти в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Психічна саморегуляція фахівців екстремальних видів діяльності: поняття, зміст, особливості та структура/ О. Й. Фурс. Професійно-психологічний тренінг формування психологічної компетентності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Особиста власність як корелят сучасної економічної культури/ Н. М. Дембицька. Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів/ В. М. Івкін, Л. В. Галаган. Основні напрямки внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях/ О. В Креденцер. Моральність "людини економічної" в уявленнях студентської молоді/ О. В. Лавренко. Зв'язок гендеру та статі з професійними інтересами старшокласників/ О. С. Безверхий. Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів/ Т. М. Клибанівська. Критерії і показники оцінювання рівнів розвиненості практичного мислення організаторів завдань з морально-психологічного забезпечення у військовій частині/ І. О. Москальов. Особливості гендерної толерантності педагогічних працівників з різними типами статеворольової ідентичності/ В. І. Полякова. Соціально-психологічні чинники групової взаємодії військовослужбовців: теоретична модель/ О. М. Пустовий. Посттравматичний стресовий розлад у міжнародному форматі DSM-V у людей з вадами слуху в їхньому соціальному житті/ Н. Ю. Яковлева.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Кільк.характеристики :774 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153(06)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 18
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :348 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.923(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Порушення гармонійності сімейних стосунків як чинник відхилень в розвитку особистості дитини/ Л. І. Гаврищак, Н. Ю. Максимова. Психічне здоров'я військовослужбовців збройних сил України як головний фактор успішного виконання бойових завдань в складних та екстремальних умовах / А. О. Грибок. Емоційні чинники самоактуалізації як механізми активізації особистісних ресурсів/ А. М. Грись, М. Ю. Максименко, Т. М. Моторна. Емоційні стилі як детермінанти становлення особистісних рис/ А. М. Грись, О. С. Травенко. Теоретико-методологічні засади формування у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності/ Г. В. Калмиков. Ресоціалізація осіб з викривленням розвитку ціннісних орієнтацій/ О. В. Максим. Методи розвитку емпатії молодших школярів із труднощами пристосування до соціального середовища/ О. В. Максим, Т. А. Рябовол. Усвідомлення свого життєвого досвіду як індикатор ступеню адаптивності/ М. В. Максимов. Стиль життя особистості: операціоналізація поняття/ Д. В. Місенг. Копінг-ресурси як чинник збереження психічного здоров'я особистості в подоланні кризових станів/ В. В. Оверчук. Досвід розробки технологій розвитку самостійності студента/ М. М. Павлюк. Особливості подружніх конфліктів та їх наслідки/ М. М. Павлюк, Н. М. Архипенко. Психологічні чинники емоційного вигорання у професійній діяльності/ М. М. Павлюк, Д. С. Журавська, Н. Клімишина. Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності/ М. М. Павлюк, О. Куницька, Д. Журавська. Комунікативно-технологічні засоби врегулювання соціальних конфліктів у просторі освіти/ І. В. Петренко. Технології організації професійної комунікації в соціальній роботі/ Я. М. Раєвська. Експериментальна модель формування прогнозу як механізму ресоціалізації/ Т. А. Рябовол. Особистісні чинники академічної прокрастинації студентів молодших куосів навчання/ Н. В. Ткаченко, Є. С. Косікова. Моделювання процесу формування мотивації досягнення успіху в умовах системних суспільних змін: теоретичний та практичний аспекти/ Л. А. Філоненко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2020
Кільк.характеристики :324 с.: табл.
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 159.954.4(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Психологія розуміння в контексті антропологічної інформаційної катастрофи ХХІ століття (ІІІ)/ В. О. Моляко. Інновації в психології/ Л. М. Абрамова. Вивчення творчого мислення студентів/ І. М. Біла. Психолого-педагогічний супровід психологічної реабілітації людей з ушкодженням опорно-рухового апарату/ С. Л. Богомаз, С. Ф. Пашкович. Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців/ В. Є. Виноградова. Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби/ І. М. Візнюк. Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві/ А. В. Гощіцький. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ/ О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова. Творчий потенціал казок як засіб формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи/ Е. Е. Івашкевич, Н. А. Терновик. Розвиток інформаційної компетентності у процесі підготовки студентів до ЗВО/ В. В. Кириченко. Особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій/ Д. Ю. Кияшко, О. М. Кравцова. Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів/ М. О. Кияшко. Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками/ І. О. Комплієнко. Адаптивна роль метафоричного моделювання актуальної дійсності у студентів/ О. В. Костюченко. Дослідження творчого потенціалу учнів молодшого шкільного віку/ Н. М. Латиш. Психолінгвістичний аналіз жанрової специфіки твору Дж. Апдайка "Кентавр"/ Н. О. Михальчук, Є. З. Івашкевич. Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників/ Л. П. Міщиха. Якісне дослідження досвіду емоційного реагування медичних працівників у процесі професійної діяльності/ М. М. Морожанова, С. Л. Богомаз. Генетична теорія розвитку мислення Жана Піаже у соціально-психологічному контексті/ В. В. Москаленко. Сімейна адаптація учасників бойових дій/ О. А. Орловська. Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України/ Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова. Можливість подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках/ М. В. Терещенко. Дослідження проявів творчого мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах/ Т. М. Третяк. Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності/ Н. О. Хупавцева. Психологічні аспекти творчої діяльності військовополонених в умовах гібридної війни/ Ю. М. Широбоков. Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки/ Т. С. Яценко. Саторі в нікко/ В. О. Моляко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13
Вихідні дані : Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Детство как социальный феномен/ Л. В. Балтина. Діагностика здібностей дітей/ І. М. Біла. Творче сприймання і його психологічні характеристики/ Н. М. Ваганова. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими/ В. М. Гальченко. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці/ Т. О. Гальцева. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології/ Т. В. Завязун. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду/ І. В. Клименко. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала/ І. В. Кондратець. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей/ Т. О. Піроженко. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво"/ О. А. Половіна. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції/ О. С. Рижкова. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей/ Л. І. Соловйова. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків/ К. І. Степанюк. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності/ І. Є. Товкач. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку/ Л. Д. Токарєва. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців/ Д. В. Швець. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості/ А. М. Шульга.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 7
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012
Кільк.характеристики :281 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 р.
УДК : 153.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості/ Р. О. Семенова. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості/ Д. К. Корольов. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця/ А. С. Борисюк. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів/ Я. З. Василькевич. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей/ О. О. Євдокімова. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка/ Н. І. Жигайло. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів/ А. М. Крицька. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку/ Н. О. Матвеєва. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень/ М. О. Мельник. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира)/ О. А. Мельник. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва/ О. С. Нечаєва. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы/ М. А. Садовая. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці/ М. А. Сніжна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема/ М. В. Субота. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності/ І. С. Черевко. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя/ Т. Д. Щербан. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения/ Б. А. Щербатюк. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів/ С. П. Яланська. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 42
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :268 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 грн.
УДК : 159.98:502/504](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Соціально-психологічна сутність та структурно-функціональні компоненти громадської компетентності/ Ю. В. Борець. Реінтерпретація та інтеграція психотравмуючого досвіду учасників бойових дій методом наративу/ О. О. Буковська. Психологічна готовність до соціальної взаємодії у світлі окремих психодіагностичних показників/ О. Ю. Булгакова. Життєві цілі і життєві задачі як психологічна основа життєдіяльності/ О. Л. Вернік. Погляд на екологічно орієнтовану життєдіяльність крізь призму особистісних детермінант/ О. О. Вовчик-Блакитна. Взаємозв'язок індивідуально-типологічних особистостей та національної ідентичності у студентів/ О. Л. Гірченко. Взаємозв'язок особистісних детермінант та спосіб саморегуляції поведінки людей з різним рівнем стресостійкості/ Д. Е. Дубініна. Соціалізація підлітків у освітніх закладах/ О. В. Дячок. Экзистенциальный коучинг "Навигация Пути": психологический и психотерапевтический ракурсы/ Ю. О. Живоглядов. Дослідження професійної спрямованості як умови розвитку особистості у ВНЗ/ Н. Б. Іванцова. Професійний розвиток майбутнього психолога/ П. А. Казарьян. Функція волі в процесі саморозвитку особистості/ Т. М. Кирпенко. Трансформація я-образу у жінок в залежності від терміну відбування покарання/ А. О. Кулікова. Стереотипні екологічні уявлення, що потребують переосмислення/ А. М. Льовочкіна. Особливості екологічної компетентності та екологічних установок студентів різних спеціальностей/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Емпіричне дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Обумовленість професійної адаптації менеджерів комерційних організацій їх життєстійкістю/ В. О. Панченко. Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття соціальної активність людей похилого віку в Україні та далекому зарубіжжі/ О. Г. Піонтківська. Еколого-психологічні аспекти дослідження особистісної та соціальної ідентичності/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Особливості етнічної толерантності молоді/ А. Г. Скок. Соціальні компетенції менеджера/ Т. В. Ткач. Исследование личностных детерминант образа жизни/ Ю. М. Швалб. Розробка та психометричні характеристики опитувальника діагностики чутливості до впливів/ І. І. Шлімакова. Соціальні межі й надійна автентичність особистості / І. О. Котик. Парадигма суб'єктності Сергія Рубінштейна: сфера становлення етико-моральних уявлень/ В. В. Турбан.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Кільк.характеристики :423 с.
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 2072-4772: 25.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості/ О. В. Бабатенко. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів/ О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій/ Н. М. Бугайова. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми/ О. Л. Вернік. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. Цілісність особистості у вимірі системного підходу/ Є. В. Гейко. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів/ Г. О. Гуд. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі/ Н. А. Добровольська. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку/ В. В. Іванова, Т. В. Палько. Психологічні складові стресостійкості школярів/ В. І. Іванцанич. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ/ Є. В. Кіричевська. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників/ І. В. Мамчур. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький)/ Ж. М. Маценко. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах/ І. Я. Мельничук. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин/ О. О. Міненко. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу/ В. В. Москаленко. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського/ О. Л. Музика, Є. В. Загурська. Психологічні особливості процесу прийняття рішень/ С. А. Мул. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів/ С. М. Омелянюк. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя/ Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації/ А. М. Терещук. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості/ В. В. Турбан. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України/ Т. Т. Чегі. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору/ Н. В. Чорна. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців/ О. М. Шамич. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі/ С. Є. Солодчук. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів/ Ю. І. Ахтирська. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму/ П. С. Білецький. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації/ Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців/ Р. П. Шевченко. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості/ Е. М. Євланова. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів)/ В. А. Ведмідь. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі/ В. П. Мамко. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра/ І. О. Михайлошина. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять/ В. В. Турбан.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 17859
Кількість відвідувачів 752
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя