Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (743)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (115)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=умови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 198
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/П 24
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Б.м., 1991
Кільк.характеристики :183 с.: рис.
ISBN, Ціна 5-11-002424-3: 1.20 крб.
УДК : 37.015.3(075)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручник з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предмет педагогічної психології--завдання педагогічної психології--методи педагогічної психології--показники психічного розвитку--умови психічного розвитку--психологія виховання--психологія учіння--психологія навчання
Примірники : всього : ЧЗ(4)
Вільні : ЧЗ(4)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/М 25-221913 рукописний текст
Автор(и) : Мар'яненко, Ліана Василівна
Назва : Психологічні умови формування пізнавальної активності слабовстигаючих старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :201 с.: табл., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 146-154.
УДК : 37.015.3:005.32+37.091.212.7-026.512.3 + 37.015.3:005.32 + 37.091.212.7-026.512.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пізнавальна активність
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учбова діяльність--пізнавальна активність--старшокласники--неуспішність
Анотація: Дослідження полягає у поглибленні, доповненні та експериментальній апробації теоретичної моделі структури пізнавальної активності особистості учня, як вищої якості його його учбової діяльності. Здійснено на основі цього комплексноговивчення процесу формування вчителем пізнавальної активності слабовстигаючих старшокласників, виділено стратегії формування пізнавальної активності слабовстигаючих в залежності від рівнів її розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:17+159./І-18-412059 рукописний текст
Автор(и) : Іванчук, Марія Георгіївна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування в молодших школярів моральних почуттів (у процесі навчання) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :137 с.: табл.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 126-137.
УДК : 37.015.31:17+159.923.32/.33 + 37.015.31:17 + 159.923.32/.33
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мораль
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль--моральні почуття--моральне виховання--молодші школярі--інтегровані уроки
Анотація: У дисертації розкрито психологічні механізми детермінації морального розвитку / самовідсторонення, широту поля свідомості, емоційне збагачення моральних суджень. Обґрунтовано адекватні молодшому шкільному віці виховні впливи. Розроблено психолого-педагогічні технології навчальної діяльності, спрямованої на формування у школярів моральних почуттів. Проаналізовано навчальний матеріал як фактор морального виховання школярів. Розроблено систему інтегрованих уроків як засіб оптимізації морального розвитку особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/Ж 15-974708 рукописний текст
Автор(и) : Жадан, Ірина Василівна
Назва : Психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів (на матеріалі трудового навчання підлітків) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :138 с.: табл., рис.
Колективи : Науково-дослідницький інститут психології (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 110-122.
УДК : 37.015.3:005.32+37.016:331 + 37.015.3:005.32 + 37.016:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мотивація учіння
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні умови--учбово-пізнавальні мотиви--підлітки--трудове навчання--мотивація учіння
Анотація: В дисертації досліджуються психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів на матеріалі трудового навчання підлітків. В дослідженні обґрунтовано можливість психологічної організації навчального матеріалу на уроках трудового навчання, яка дає змогу одночасно формувати узагальнені способи учбових дій та адекватну пізнавальну мотивацію. Показано, що за такої організації навчання оволодіння підлітками учбово-трудовими діями й становлення їхніх предметних інтересів є єдиним і внутрішньо опосередкованим процесом, провідну роль в якому відіграє рівень узагальненості способів дій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:17/С 11 рукописний текст
Автор(и) : Ставицький, Олег Олексійович
Назва : Психологічні умови усвідомлення молодшими школярами моральної вимоги : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1994
Кільк.характеристики :126,[9] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 108-126.
УДК : 37.015.31:17
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Моральна поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна вимога--молодші школярі--довільність поведінки--виховна робота--аргументований вплив--аргументація вимог
Анотація: У дисертації визначені основні групи аргументації в структурі вербальної моральної вимоги. Розкриті провідні соціально-психологічні механізми усвідомлення вихованцями моральної вимоги залежно від використання її в структурі того чи іншого виду аргументації. З'ясовані вікові та статеві особливості поведінки вихованців щодо аргументування їм моральної вимоги. Розроблені основні психолого-педагогічні інваріанти ефективного використання в початкових класах певного виду аргументації в структурі моральної вимоги.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31+373.29]/К 60-005300 рукописний текст
Автор(и) : Колесникова, Валентина Федорівна
Назва : Психолого-педагогічні умови наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-185.
УДК : 37.015.31+373.29]:331 + 37.015.31 + 373.29]:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія-- Трудова діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність трудової підготовки--розгорненість послідовності дій--характер стимульного матеріалу--фіксація--самостійність--відтворення--трудова діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено психолого-педагогічним умовам наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів. Розкрито можливості удосконалення трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів шляхом забезпечення наступності трудового навчання і виховання на граничних вікових групах; вивчена структура наступності трудової підготовки у старших дошкільників і молодших школярів; показані умови формування у дошкільників і молодших школярів розгорненості та послідовності дій та етапи перекодування інформації в оперуванні від наочної до вербальної форми; виявлені особливості процесу самостійної побудови дітьми стратегії пошукової діяльності, що проявляється в адекватному аналізі інформації або зразка для розгортання власних, тотожних заданим дій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91+159.944]:3/К 68-230657 рукописний текст
Автор(и) : Корольчук, Микола Степанович
Назва : Психофізіологія працездатності корабельних спеціалістів в екстремальних умовах : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :343 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 302-343.
УДК : 159.91+159.944]:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Працездатність в екстремальних умовах
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія працездатності--екстремальні умови--професійна діяльність--корабельні спеціалісти--військові спеціалісти--аутогенне тренування
Анотація: В дослідженні виявлено особливості динаміки працездатності та стану психофізіологічних функцій організму при дії імпульсним електричним струмом на центральну нервову систему корабельних спеціалістів, які тривалий час перебували в стрессових умовах. З'ясовано вплив на корабельних спеціалістів комплексної дії гіпербаричної оксигенації та імпульсного електричного струму, спеціальних фізичних вправ та аутотренінгу з метою підтримки і відновлення їх функціонального стану й працездатності в екстремальних умовах протягом дворічного циклу професійної діяльності. Розкрито можливості регуляції функціонального стану і реабілітації операторів, хворих на нейроциркуляторну дистонію.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2+316.454./К 68-337614 рукописний текст
Автор(и) : Коропецька, Олеся Михайлівна
Назва : Психолого-педагогічні умови ефективного міжособистісного спілкування вчителя і підлітка : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 1997
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-161.
УДК : 37.064.2+316.454.52 + 37.064.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісне спілкування--суб'єкт-суб'єктні взаємовідносини--психологічна готовність--саморегуляція
Анотація: Дисертація присвячено вивченню процесу між особистісного спілкування вчителя і підлітка, його змісту та умов, що забезпечують ефективність даного процесу. Розглядається явище регуляції та саморегуляції підлітком індивідуальної поведінки як одне із основних умов результативної педагогічної взаємодії. Виявлені три рівні готовності вчителя (високий, середній, низький) до між особистісного спілкування, особливості діалогічного спілкування у психолого-педагогічній взаємодії "вчитель-підліток".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955/Д 33 рукописний текст
Автор(и) : Денисенко, Василь Васильович
Назва : Психологічні умови формування теоретичного мислення у підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-173.
УДК : 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мислення
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теоретичне мислення--учбова задача--моделювання--ідеалізація--засвоєння--генетично-моделюючий метод
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу та закономірностей розвитку теоретичного имслення в підлітковому віці. Розкриті психологічні умови оволодіння школярами теоретичними поняттями курсу фізики. Встановлено, що центральним компонентом психологічної структури учбової діяльності при вивченні фізики є система форм та засобів моделювання ідеалізованих об'єктів. Показана роль та можливості застосування комп'ютерних технологій у сучасному навчанні. Використовуючи генетико-моделюючий метод, розроблено початковий курс фізики, заснований на принципі сходження від абстрактного до конкретного, та запропонована система учбових задач, що забезпечують розвиток теоретичного мислення у учнів в середніх класів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.4-053.4+3/С 12-528776 рукописний текст
Автор(и) : Савельєва, Валерія Сергіївна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування навичок писемного мовлення у дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :178 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 142-166.
УДК : 159.946.4-053.4+373.29"465*6/7"+37.016:81-028.31 + 159.946.4-053.4 + 373.29"465*6/7" + 37.016:81-028.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Формування навичок
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): писемне мовлення--фонетичний слух--сприйняття--гностичні функції--просторове координування--ритмічні структури--міжаналізаторні зв'язки
Анотація: У роботі визначені психолого-педагогічні особливості поетапного формування мовлення та письма. З'ясовано кількісні і якісні показники рівня розвитку мови та писемного мовлення старших дошколят. Розроблено програму навчання, яка поєднує розвиток міжаналізаторних зв'язків у дітей старшого дошкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:81'243/О-58 рукописний текст
Автор(и) : Онуфрієва, Ліана Анатоліївна
Назва : Психологічні умови самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування на початковому етапі навчання (на матеріалі досліджень студентів першого курсу немовних факультетів) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :202 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 137-156.
УДК : 159.953.5:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти-першокурсники--засоби спілкування--самостійність--діалог--міжособистісна взаємодія--міжгрупова взаємодія--мовленнєва діяльність
Анотація: В дослідженні показано можливість такої організації навчання іноземної мови на немовних факультетах вузу, яка дає змогу самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування. Встановлено зв'язок між вибором засобів спілкування і ступенем включеності суб'єкта у контекст взаємодії. Показано, що на етапі засвоєння суб'єктом базовими уміннями побудови діалогу процес оволодіння артикуляційними, лексичними, граматичними навичками перетворюється у побічний продукт мовленнєвої діяльності. Показано, що за умов спеціальної організації навчання процес спілкування виступає спонукальним фактором, який сприяє самостійній роботі студентів по оволодінню іноземною лексикою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.452.52/М 66 рукописний текст
Автор(и) : Митник, Олександр Якович
Назва : Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :170 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 132-141.
УДК : 316.452.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продуктивне спілкування--початкова школа--здатність до спілкування--теорія спілкування
Анотація: У дослідженні подано теоретичні засади формування в молодших школярів здатності до продуктивного спілкування, його характеристики та психолого-педагогічні умови його становлення. Висвітлено процес формування і розвитку у навчальному процесі початкових класів здатності учнів до продуктивного спілкування.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91+159.922.73/Б 91-054289 рукописний текст
Автор(и) : Буняк, Надія Андрониківна
Назва : Психофізіологічні основи і засоби контролю за розвитком дітей за умов їх перебування в дошкільному закладі : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :393 с.: табл., рис., іл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 299-343.
УДК : 159.91+159.922.73-053.4]:613.954 + 159.91:613.954 + 159.922.73-053.4:613.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Розвиток дітей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--розвиток дітей--дошкільний заклад--розумовий розвиток--психологічна готовність до школи--психофізіологічний стан дітей--умови життя дошкільника--психогігієна побуту--підготовка до школи
Анотація: В дослідженні визначені екологічні характеристики довкілля, систему психофізіологічних параметрів, пов'язаних з готовністю дитини до шкільного навчання. Виявлена специфіка взаємозв'язку готовності дошкільника до школи з комплексом чинників, які належать до різних рівнів його життєдіяльності. Вивчено фізичний розвиток, стан здоров'я, зміну показників психофізіологічних функцій організму дошкільників з урахуванням характеру довкілля. Визначено характер залежності психофізіологічного стану дошкільника із ступенем забруднення навколишнього середовища і соціально-економічними умовами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8/П 19 рукописний текст
Автор(и) : Пасічняк, Руслана Федорівна
Назва : Психологічні особливості особистісного самовизначення старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 1999
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 142-159.
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісність-- Самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне самовизначення--ціннісні орієнтації--ціннісно-смислова сфера--соціокультурні умови життєдіяльності
Анотація: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного самовизначення старшокласників, його змісту, умов ефективності. Показана обумовленість особистісного самовизначення старшокласників соціокультурними умовами життєдіяльності, розкрита динаміка розвитку ціннісних орієнтацій підростаючої особистості, обґрунтовуються показники психологічного забезпечення процесу особистісного самовизначення старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/С 48-535708 рукописний текст
Автор(и) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування гуманних взаємин підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :203 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-182.
УДК : 159.922.73-053.6+37.064.3+316.47 + 159.922.73-053.6 + 37.064.3 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--гуманні взаємини--колективна діяльність--музичний колектив--демократичний стиль керівництва
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу формування гуманних взаємин підлітків у ході колективно-виконавської музично-аматорської діяльності. Розкрита специфіка розвитку гуманних взаємин підлітків - учасників музичних колективів. Розроблена модель формування гуманних взаємин, визначені шляхи і психолого-педагогічні умови ефективного їх формування. Конкретизовані показники і критерії рівнів сформованості гуманних взаємин підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/М 69 рукописний текст
Автор(и) : Михальчук, Наталія Олександрівна
Назва : Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :267 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-199.
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Дискусія-- Навчальна робота
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дискусія--навчальна дискусія--ініціативна дія--оригінальна думка--обґрунтоване висловлювання
Анотація: У дисертації розкриваються основні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи на уроках світової літератури. Обґрунтовано принципи організації навчальної дискусії, визначено критерії ефективності навчальної дискусії. Проаналізовано особливості формальної структури діалогу підлітків та зміст смислових зв'язків між послідовними висловлюваннями учнів, спрямованість висловлювань школярів. Виділено дві групи прийомів, за допомогою яких можна обґгунтувати свою точку зору : змістовні та незмістовні, а також вказано основні психологічні умови, що впливають на ефективність навчальної роботи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+81'2/М 15-242385 рукописний текст
Автор(и) : Макаренко, Стефанія Стефанівна
Назва : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :181 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 132-153.
УДК : 37.011.3-051+81'233 + 37.011.3-051 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток комунікативності--компетентність--учитель--професійно-педагогічна діяльність--самосвідомість педагога
Анотація: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33:001.895/С 65-065200 рукописний текст
Автор(и) : Сорока, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні умови застосування комп'ютерних засобів у процесі навчання іноземної мови (на матеріалі дослідження студентів немовних факультетів) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :214 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-214.
УДК : 37.091.33:001.895+159.953.5:81'243 + 37.091.33:001.895 + 159.953.5:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комп'ютерні засоби
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--комп'ютерні засоби--навчання іноземної мови--психологічні проблеми комп'ютерного навчання--інтенсифікація навчання--комунікативне навчання--психологічна готовність до навчання мови
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічних умов ефективного застосування комп'ютера прививченні іноземної мови у вузі. Уточнені положення про можливість і доцільність використання існуючих методик викладання іноземної мови для побудови навчального процесу за новими інформаційними технологіями. Показано, що для ефективного застосування комп'ютера необхідно розробити нормативну модель навчання, яка має ґрунтуватись на додержанні основних психолого-педагогічних вимог до організації навчального процесу. Розкрито зв'язок між комунікативними й когнітивними особливостями студентів і динамічним розподілом функцій управління між студентом і комп'ютером, а також вибором типу і виду зворотного зв'язку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:355/Н 40 рукописний текст
Автор(и) : Невмержицький, Володимир Максимович
Назва : Психологічні детермінанти адаптації військовослужбовців строкової служби до особливих умов діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :231 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-208.
УДК : 159.9:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акцентуація характеру--надійність--монотонія--особливі умови діяльності--адаптація--військовослужбовець
Анотація: Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню особливостей процесу адаптації військовослужбовців строкової служби до особливих умов діяльності. У роботі подаються результати вивчення впливу особистісних акцентуацій на ефективність здійснення діяльності в особливих ситуаціях; описується феноменологія поведінки військовослужбовців у залежності від режиму і умов здійснюваної діяльності, обговорюються дані щодо динаміки коливань надійності носіїв певного типу акцентуацій характеру і військової спеціалізації, недоліки і переваги представників цих акцентуацій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955./П 25-833559 рукописний текст
Автор(и) : Пеньковська, Наталія Михайлівна
Назва : Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :204 с.: рис., табл., цв.ил.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.161-176.
УДК : 37.015.3:159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--особистісна рефлексія--самоаналіз--саморегуляція--ціннісне ставлення
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 17374
Кількість відвідувачів 751
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя