Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=уникнення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/Н 59
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 20
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2014
Кільк.характеристики :376 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 22.00 р.
УДК : 151.51
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. М. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.947.5/П 44
Автор(и) : Подшивайлов Ф. М.
Назва : Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 284-293: табл. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв)
УДК : 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація досягнення--мотиваційна сфера--мотиваційний тип--студенти
Анотація: У статті розглядається сучасна квадріполярна модель мотивації досягнення. На підставі результатів дослідження студентства розширюються уявленняпро мотиваційні типи. Показано можливості квадріполярної моделі в побудові типології студентів. Здійснено нарис психологічного портрету мотиваційних типів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015
Кільк.характеристики :283 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 17.00 грн.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського/ В. І. Вус. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення/ Г. В. Гуменюк. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності/ Т. В. Завадська. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи/ О. М. Кокун. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен/ С. М. Кравчук. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців/ Т. В. Кружева. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря/ О. О. Лазуренко. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу/ О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності/ О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі/ О. М. Макаренко, О. С. Ходос. Особливості професійного самоздійснення хірурга/ Н. М. Панасенко. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти/ Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти/ І. В. Петренко. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів/ О. А. Притула. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи/ Ю. В. Серьогін. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки/ О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби/ О. С. Ходос. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження/ Т. О. Цавалюк. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор/ Г. В. Чайка. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники/ О. М. Чудакова. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку/ В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.938/П 75
Автор(и) : Притула, Олеся Арсенівна
Назва : Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 201-208: рис. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): успіх--мотивація--досягнення успіху--професійна діяльність--уникнення невдач--професійні якості--професійні мотиви--мотиви поведінки
Анотація: Виявлено специфічні особливості соціально-психологічних та мотиваційних складових діяльності кризис-менеджерів. Встановлено якісні та кількісні особливості вираження мотивів на досягнення успіху та мотивів на уникнення невдач у професійній діяльності досліджувальної категорії осіб. Визначено кореляційний взаємозв'язок між досліджувальними мотивами.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Клименко, Ірина Вадимівна
Назва : Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 57-66 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-66 (19 назви)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гіперпильність--життєстійкість--курсанти--пильність--правоохоронці--прокрастинація--уникнення--фактори прийняття рішень
Анотація: У статті визначено, що взаємозв'язки життєстійкості з факторами прийняття рішень у курсантів першого та четвертого курсів виявляють свою специфіку, що вимагає продовжееня досліджень у вибраному напрямку з метою подальшої розробки специфічних програм психологічного супроводження навчання курсантів, спрямованих на оптимізацію життєстійкості у її взаємозв'язках з регулюцією прийняття рішень.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Литвиненко Л. І.
Назва : Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 240-248 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 246-247 (5 назв)
УДК : 159.9:070
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): посттравматичний стресовий розлад--інтрузія--уникнення--психологічна підтримка--психологічна реабілітація--медико-психологічна реабілітація
Анотація: У статті розглянуто короткотривалу (24 доби) модель медико-психологічної реабілітації військовослужбовців та демобілізованих. Ця модель реабілітації характерезується особливим методичним підходом до лікування, який враховує зв'язок між психічною травмою та симптомами і порушеннями функціонування індивіда, організацію процесу самого лікування медичним персоналом у співпраці з командою психологів, які пройшли відповідну підготовку по роботі з травмою. Програма реабілітації в умовах стаціонару є різноплановою і передбачає застосування різних за своїм характером інтервенцій таким чином, щоб у центрі з'являлася цілісна особистість.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.34/А 43
Автор(и) : Литвиненко, Людмила Іванівна
Назва : Підтримка та медико-психологічна реабілітація учасніків АТО: досвід реалізації програми "Дорога зцілення"
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 91-112 (Шифр 615.34/А 43-248587612)
Примітки : Бібліогр.: с. 107-110 (23 назви)
УДК : 159.9:070
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія
Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): посттравматичний стресовий розлад (птср)--уникнення--психологічна підтримка--медико-психологічна реабілітація--рефлекс придушення--зона прихованих переживань--"повторне достатньо хороше батьківство"
Анотація: У статті представлено осмислення і узагальнення емпіричного досвіду психологічної допомоги травмованим військовослужбовцям та ветеранам, які знаходяться на реабілітації. Медико-психологічна реабілітація, яка проводиться в структурованих умовах стаціонару, грунтується на комплексному підході та у повній мірі охоплює всі рівні організації людини та включає компоненти психологічного, психофізіологічного та медичного характеру. Ця модель реабілітації характеризується особливим методичним підходом до лікування, який враховує зв`язок між психічною травмою та симптомами і порушенням функціонування індивіда, організацію процесу самого лікування медичним персоналом у співпраці з командою психологів, які пройшли відповідну підготовку по роботі з травмою.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Бахвалова А.В.
Назва : Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 288-295 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.953.2+952.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--обдарованість--студенти--гуманітарії--технарі--мізнавальний мотив--мотив уникнення--академічна мотивація
Анотація: У статті розглянута проблема зв'язку таких психологічних феноменів як мотивація та обдарованість, а також наведене дослідження, яке присвячене порівнянню показників мотивації студентів-гуманітаріїв (психологи) та представників природничонаукових (фізика, радіофізика) спеціальностей Київського національного університету імені Тараса Шевченка. У досліджені були використані тест "Рівень домагань особистості" В.Гербачевського та методика "Шкала академічної мотивації" Т.О.Гордеєвої (ШАМ). У результаті, були виявлені статистично значимі відмінності у мотивах уникнення, змагання та оцінки складності завдання (по тексту В.Гербачевського); а також у пізнавальній інтроектованій та мотивації самоповаги (за методикою ШАМ).
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Завірюха, Валентина Василівна
Назва : Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 72-82 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 80-82 (18 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація досягнень--успіх--уникнення невдач--особистісний розвиток--тривожність--рівень суб'єктивного контролю
Анотація: У статті розкрито особливості мотивації досягнень на різних рівнях її сформованості. Виявлено особливості становлення та розвитку мотивації досягнення в підлітковому віці. Обгрунтовано, що мотивація досягнень особистості - це комплексний напрям психологічних досліджень, метою якого є виявлення і пояснення складної системи детермінації та самодетермінації успішності діяльності. Розкрито визначену в процесі емпіричних досліджень специфіку мотивації досягнення підлітка, зумовлену сукупністю взаємопов'язаних особистісних параметрів, а також умовами середовища.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Філоненко Л. А.
Назва : Моделювання процесу формування мотивації досягнення успіху в умовах системних суспільних змін: теоретичний та практичний аспекти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 326-345 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 342-344 (8 назв)
УДК : 159.947(075)+316.628
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--підліток--мотив--мотивація досягнення--мотивація уникнення--порушення соціалізації
Анотація: роблема поведінки особистості в суспільстві була і є актуальною, особливо гострою вона виявляється на етапі трансформації соціальної системи, під час зміни ціннісних орієнтацій. Розглянуто теоретичний та практичний аспекти моделювання процесу формування мотивації досягнення успіху. Показано, що реалізація програми психологічної корекції мотивації досягнення успіху у підлітків із порушеннями соціалізації, дозволяє здійснити навчання навичкам самопізнання про мотивацію досягнення успіху, розвинути уявлення про потреби і мотиви людей, формуванню цілепокладання і оволодіння технологіями досягнення цілей, здатності аналізувати причини своїх невдач.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.628:[005.32:3/Ю 16-606990322 рукописний текст
Автор(и) : Юдіна, Аліна Валеріївна
Назва : Психологічні особливості мотивації успіху у працівників виробничих колективів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :194 с.: табл. + 1 додатки 58 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-194 (237 назв).
УДК : 316.628:[005.32:331.101.32](043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація успіху--мотивація уникнення невдач--підприємницькі здібності--комунікативні схильності--організаторські схильності--працівники виробничих колективів
Анотація: У дисертації викладено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми, що полягає у вивченні психологічних особливостей мотивації успіху у працівників виробничих колективів. Створено авторську модель мотивації успіху у працівників виробничих колективів. Мотивація успіху в даній моделі розглядається як взаємодія типів мотивації працівників із підприємницькими здібностями, комунікативними і організаторськими схильностями, командними ролями, посадою, статтю. Розроблено типологію мотивації у працівників виробничих колективів на основі емпіричного дослідження мотивації успіху і мотивації уникнення невдач. Виділено наступні типи мотивації: орієнтований на успіх, орієнтований на уникнення невдач, мотивований, немотивований. Здійснено дослідження специфіки зв'язків типів мотивації із підприємницькими здібностями, комунікативними, організаторськими схильностями, командними ролями у працівників виробничих колективів. Визначено відмінності за рівнем прояву підприємницьких здібностей, комунікативних, організаторських схильностей, командних ролей в залежності від посади працівників виробничих колективів. Розроблено і апробовано тренінгову програму "Розвиток підприємницьких здібностей та організаційно-професійних характеристик", що сприяла підвищенню мотивації успіху у працівників виробничих колективів. Ефективність проведення тренінгу підтверджено підвищенням рівня мотивації успіху у працівників виробничого колективу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.628:[005.32:3/Ю 16-941494342 рукописний текст
Автор(и) : Юдіна, Аліна Валеріївна
Назва : Психологічні особливості мотивації успіху у працівників виробничих колективів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 316.628:[005.32:331.101.32](043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація успіху--мотивація уникнення невдач--підприємницькі здібності--комунікативні схильності--організаторські схильності--працівники виробничих колективів
Анотація: У дисертації викладено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми, що полягає у вивченні психологічних особливостей мотивації успіху у працівників виробничих колективів. Створено авторську модель мотивації успіху у працівників виробничих колективів. Мотивація успіху в даній моделі розглядається як взаємодія типів мотивації працівників із підприємницькими здібностями, комунікативними і організаторськими схильностями, командними ролями, посадою, статтю. Розроблено типологію мотивації у працівників виробничих колективів на основі емпіричного дослідження мотивації успіху і мотивації уникнення невдач. Виділено наступні типи мотивації: орієнтований на успіх, орієнтований на уникнення невдач, мотивований, немотивований. Здійснено дослідження специфіки зв'язків типів мотивації із підприємницькими здібностями, комунікативними, організаторськими схильностями, командними ролями у працівників виробничих колективів. Визначено відмінності за рівнем прояву підприємницьких здібностей, комунікативних, організаторських схильностей, командних ролей в залежності від посади працівників виробничих колективів. Розроблено і апробовано тренінгову програму "Розвиток підприємницьких здібностей та організаційно-професійних характеристик", що сприяла підвищенню мотивації успіху у працівників виробничих колективів. Ефективність проведення тренінгу підтверджено підвищенням рівня мотивації успіху у працівників виробничого колективу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97-053.8-056./А 21-817204479
159.97-053.8-056.4(043.5) /А 21
Автор(и) : Аврамчук, Олександр Сергійович
Назва : Патогенетична діагностика та комплексна психокорекція коморбідностей непсихотичного спектра в осіб з соціальним тривожним розладом : дис. доктора психологічних наук : 19.00.04 - Медична психологія
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :450 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Примітки : Бібліогр.: с. 374-439
УДК : 159.97-053.8-056.4:616.89-008.441.1-071(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психокорекція-- особи з соціальним тривожним розладом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний тривожний розлад--психокорекція--особи з соціальним тривожним розладом--емоційне уникнення --ранні дисфункційні схеми. --когнітивне уникнення--ранні дисфункційні схеми--депресія--генералізований тривожний розлад--інтервенції низької інтенсивності--соціальний тривожний розлад--емоційне уникнення--когнітивноповедінкова терапія--інтервенції низької інтенсивності--медико-психологічна підтримка--розлад адаптації--посттравматичний розлад--горювання--діагностичне формулювання --діагностичне формулювання
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й нове вирішення наукової проблеми патогенетичної діагностики та психокорекційного супроводу осіб з соціальним тривожним розладом (соціальної фобії) з урахуванням патогенезу коморбідних порушень непсихотичного спектру. Визначено комплексні патогенетичні механізми, які лежать в основі соціального тривожного розладу та коморбідних станів непсихотичного спектру. 43 Встановлено закономірність між вираженістю дисфункційних схем, стратегіями уникнення, симптоматикою коморбідних станів та рівнями психоемоційного дистресу у повсякденному житті. Розроблено патогенетичні діагностичні моделі соціальної фобії з урахуванням коморбідностей та запропоновано концептуальну модель діагностичного формулювання клінічного випадку особи із соціальною фобією з урахуванням різного травматичного досвіду, факторів вразливості та модифікуючих факторів. Розроблено та запроваджено комплексну програму психокорекції коморбідних порушень непсихотичного спектру осіб з досвідом соціального тривожного розладу та представлено результати перевірки її ефективності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97-053.8-056./А 21-499590173
159.97-053.8-056.4(043.3) /А 21
Автор(и) : Аврамчук, Олександр Сергійович
Назва : Патогенетична діагностика та комплексна психокорекція коморбідностей непсихотичного спектра в осіб з соціальним тривожним розладом : автореф. доктора психол. наук : 19.00.04 - медична психологія
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :43, [1] с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Примітки : Бібліогр.: с. 39-42
УДК : 159.97-053.8-056.4:616.89-008.441.1-071(043.3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний тривожний розлад--емоційне уникнення --ранні дисфункційні схеми. --когнітивне уникнення--ранні дисфункційні схеми--депресія--генералізований тривожний розлад--інтервенції низької інтенсивності--емоційне уникнення--когнітивноповедінкова терапія--медико-психологічна підтримка--розлад адаптації--посттравматичний розлад--горювання--діагностичне формулювання
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й нове вирішення наукової проблеми патогенетичної діагностики та психокорекційного супроводу осіб з соціальним тривожним розладом (соціальної фобії) з урахуванням патогенезу коморбідних порушень непсихотичного спектру. Визначено комплексні патогенетичні механізми, які лежать в основі соціального тривожного розладу та коморбідних станів непсихотичного спектру. Встановлено закономірність між вираженістю дисфункційних схем, стратегіями уникнення, симптоматикою коморбідних станів та рівнями психоемоційного дистресу у повсякденному житті. Розроблено патогенетичні діагностичні моделі соціальної фобії з урахуванням коморбідностей та запропоновано концептуальну модель діагностичного формулювання клінічного випадку особи із соціальною фобією з урахуванням різного травматичного досвіду, факторів вразливості та модифікуючих факторів. Розроблено та запроваджено комплексну програму психокорекції коморбідних порушень непсихотичного спектру осіб з досвідом соціального тривожного розладу та представлено результати перевірки її ефективності.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 50691
Кількість відвідувачів 868
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя