Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (81)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=успішність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.
15(08)
А 43


    Вольгемут, І. А.
    Зв'язок індивідуально-психологічних характеристик з успішністю діяльності особистості [Текст] / І. А. Вольгемут // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - с. 31-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
успішність -- рівень домагань -- тривожність -- трудова діяльність -- стаж роботи -- індивідуально-психологічні характеристики -- вікові особливості -- статеві особливості
Анотація: У статті подано результати дослідження особливостей зв'язку індивідуально-психологічних характеристик особистості з успішністю її діяльності. Розкрито поняття діяльності особистості та її успішності, проаналізовано проблему факторів успішності, визначено особливості впливу різних чинників на результати діяльності. Подано емпіричні дані, які було отримано в ході опитування (N=100). Виявлено статеві та вікові особливості, пов'язані з успішністю діяльності. Встановлено, що єдиними статистично значущими змінними, пов'язаними з успішністю діяльності, є рівень особистісної тривожності та рівень домагань. Сформульовано пропозиції щодо підвищення рівня успішності діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.09.072
Л 22


    Лантух, Ігор Валерійович.
    Психологічна структура особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / І. В. Лантух ; наук. конс. О. А. Гульбс ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 41 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісна надійність -- професійна діяльність -- психологічна та правова культура -- лідерство -- успішність підприємців -- комунікативні якості -- професіоналізм підприємців
Анотація: На основі грунтовного аналізу та залученню сучасних методологічних досліджень в дисертації висвітлені методологічні підходи до психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності, описані основні категорії вивчення особистісно надійності підприємців, наведені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності, представлені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Виділені об'єктивні та суб'єктивні чинники особистісної надійності підприємців, описані емоційно-вольові, когнітивні, ціннісно-смислові, комунікативні та мотиваційні компоненти психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Здійснено теоретичне обгрунтування концепції психологічної структури розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Визначені критерії й показники оцінки рівня сформованості особистісної надійності підприємців та психологічні механізми, методи, засоби розвитку особистісної надійності підприємців. Створена програма розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності в процесі психологічного супроводу навчальної та професійної діяльності, яка включає наступні етапи: діагностуючий, процесуальний та оціночно-контрольний. На першому етапі розроблялася система психологічної діагностики для виявлення рівнів розвитку особистісної надійності, а також визначалися цілі й завдання, зміст і методи роботи. На другому (процесуальному) етапі представлені: навчально-методичний комплекс, який складається з он-лайн курсів; семінар-тренінг "Психологія підприємництва"; психотренінгова програма з розвитку психологічних компонентів особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності та організаційно-психологічна технологія "Профілактика та подолання професійного вигорання в підприємців". На третьому (оціночно-контрольному) етапі емпіричного дослідження здійснювався порівняльний аналіз отриманих даних. Запропоновано практикуми розвитку психологічної, комунікативної та правової культури підприємців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гульбс, Ольга Анатоліївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.09.072
Л 22


    Лантух, Ігор Валерійович.
    Психологічна структура особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / І. В. Лантух ; наук. конс. О. А. Гульбс ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 449 с. : табл. + 1 додатки 125 с. - Бібліогр.: с. 393-449 (529 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісна надійність -- професійна діяльність -- психологічна та правова культура -- лідерство -- успішність підприємств -- комунікативні якості -- професіоналізм підприємців
Анотація: На основі грунтовного аналізу та залученню сучасних методологічних досліджень в дисертації висвітлені методологічні підходи до психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності, описані основні категорії вивчення особистісно надійності підприємців, наведені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності, представлені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Виділені об'єктивні та суб'єктивні чинники особистісної надійності підприємців, описані емоційно-вольові, когнітивні, ціннісно-смислові, комунікативні та мотиваційні компоненти психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Здійснено теоретичне обгрунтування концепції психологічної структури розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Визначені критерії й показники оцінки рівня сформованості особистісної надійності підприємців та психологічні механізми, методи, засоби розвитку особистісної надійності підприємців. Створена програма розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності в процесі психологічного супроводу навчальної та професійної діяльності, яка включає наступні етапи: діагностуючий, процесуальний та оціночно-контрольний. На першому етапі розроблялася система психологічної діагностики для виявлення рівнів розвитку особистісної надійності, а також визначалися цілі й завдання, зміст і методи роботи. На другому (процесуальному) етапі представлені: навчально-методичний комплекс, який складається з он-лайн курсів; семінар-тренінг "Психологія підприємництва"; психотренінгова програма з розвитку психологічних компонентів особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності та організаційно-психологічна технологія "Профілактика та подолання професійного вигорання в підприємців". На третьому (оціночно-контрольному) етапі емпіричного дослідження здійснювався порівняльний аналіз отриманих даних. Запропоновано практикуми розвитку психологічної, комунікативної та правової культури підприємців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гульбс, О. А. \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Структура професійної автентичності фахівця з фізичної реабілітації [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 188-201. - Бібліогр.: с. 199-200 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна автентичність -- професійне становлення -- професійна продуктивність -- професійна успішність -- соціометричний статус особистості -- ступінь професійної самореалізованості
Анотація: У статті проаналізовано поняття професійної автентичності особистості. Визначено, що до категоріального простору професійної автентичності входять такі фундаментальні поняття як "чуттєвий світ" (обгрунтовані сучасною психологією як когніції особистості, зокрема, відчуття, сприйняття, мислення та ін.); далі, не менш важливими, є фрейми "життя", "діяльності", "особистості", "повсякденності", і, нарешті, комплекс "знання, вміння, навички", "компетентності" тощо. Зазначено, що кожне із названих понять, у тому числі - парадигма "життєдіяльності", є базовим, тобто таким, з яким професійна автентичність знаходилася б у стосунках субординації, залежності, підпорядкованості тощо. Розкрито професійну автентичність фахівця з фізичної реабілітації. Зазначено, що професійна автентичність фахівця - багатовимірне особистісне новоутворення, яке регулюється соціальними та професійними нормами й формами професійної активності, що виникають на основі професійних програм і професійних патернів поведінки та виконання діяльності. Виділено складові у структурі професійної автентичності: якісні характеристики професійної автентичності, які виконують регуляторні функції на психологічному рівні забезпечення професійної діяльності; професійно зумовлені компоненти професійної автентичності, що включають ті ознаки, формування яких безпосередньо залежить від конкретного змісту даної професійної діяльності; мотиваційні субкомпоненти професійної автентичності, головним чином зумовлені оцінками ознаки "професійна мотивація". Також наголошено, що професійна автентичність щільно пов'язана з життєвою продуктивністю. Вона є результатом адаптованості, зрілості й продуктивності особистості, результатом впливу "активного модусу культури" на професійну діяльність одного фахівця. Зазначено, що рівень професійної автентичності в цілому пов'язаний з позитивною "Я-концепцією" особистості, переживанням авторства у реалізації професійної діяльності, орієнтацію на застосування активних форм "опановуючої" поведінки у професійній сфері, професійною продуктивністю, професійною успішністю, соціометричним статусом і ступенем професійної самореалізованості. У свою чергу професійна автентичність має негативний зв'язок з реактивною тривожністю, нейротизмом, пасивними формами "опановуючої" поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Стрижак, А. Є.
    Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність [Текст] / А. Є. Стрижак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
суспільство -- результат діяльності -- спрямованість особистості на досягнення успіху -- мотивація досягнень -- самореалізація -- успіх -- соціальний успіх -- успішність -- соціальна успішність
Анотація: У статті проаналізовано основні теоретичні підходи зарубіжних та вітчизняних науковців на проблему трактування змісту і сутності понять "успіх, соціальний успіх, успішність, соціальна успішність". Розглянуто філософський, соціологічний, педагогічний і психологічний аспекти даної проблеми. Зроблено описи термінополів "успіх, соціальний успіх, успішність, соціальна успішність" з позиції трансдисциплінарності. Представлено порівняльний аналіз досліджуваних понять та їх взаємозв'язків з визначенням закономірностей загального (спільних рис) та специфічного (відмінностей).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мусіяка, Н. І.
    Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання [Текст] / Н. І. Мусіяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- навчання -- особистість -- особистісна детермінація -- особистісні чинники -- учень -- учіння -- успішність
Анотація: У статті розкрито концептуальну характеристику І.О. Сікорським учителя як особистісного чинника навчання. Констатовано, що детермінантність навчання учений вбачає у особистісній проекції і уперше у вітчизняному психологічному просторі включив у контекст розгляду поняттєву єдність "особисті чинники". Зазначено, що у системі "учень-учитель" І.О. Сікорський обгрунтував значення учителя в "учіннєвому житті" та визначив вектори діяльності вчителя. Акцентовано, що учений з'ясував спектри упередження деструкції у системі "учень-учіння", а також розкрив технологію ефективного включення дитини у шкільне навчання. Розкрита у особистісній парадигмі технологія усного викладання у процесі навчання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Щербакова, О. О.
    Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку [Текст] / О. О. Щербакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- креативність -- мотивація -- академічні здібності -- академічна успішність -- молодші підлітки
Анотація: У статті подано результати емпіричного дослідження типології академічно успішних та академічно неуспішних учнів, яка передбачає розгляд співвідношення рівня інтелекту, креативності, внутрішньої і зовнішньої мотивації, а також загальної та парціальної успішності. Охарактеризовано шість типів академічних здібностей: для академічно успішних молодших підлітків це "Академічно обдаровані успішні у навчанні молодші підлітки" та два компенсаторні типи "Зовнішньомотивовані успішні у навчанні молодші підлітки" та "Некреативні вмотивовані успішні у навчанні молодші підлітки", для академічно неуспішних молодших підлітків - "Необдаровані неуспішні у навчанні молодші підлітки", "Невмотивовані неуспішні у навчанні молодші підлітки". Визначено особливості розподілу учнів гімназії на тих, що навчаються за проектом "Інтелекту України" за типами академічних здібностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - 258 с. - ISSN 2072-4772. - 16.00 грн.
    Зміст:
Воронкевич, О. М. Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах / О. М. Воронкевич. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (8 назв)
Галицька, М. О. Модель емпіричного дослідження психоемоційної сфери жінки в післяпологовий період / М. О. Галицька. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 21-22 (12 назв)
Грись, А. М. Потенціал психоаналітичних теорій у пізнанні та розумінні порушень складових образу "Я" соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (6 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Протонаратив як мікромотив з макро поведінкою при самопроектуванні особистості / І. Л. Гудінова. - С .33-43. - Бібліогр.: с. 41-42(11 назв)
Зуєва, А. О. Суб'єктивне відчуття благополуччя і прийняття вікових змін / А. О. Зуєва. - С .43-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (10 назв)
Ілляшенко, Т. Д. Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами / Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська. - С .51-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (17 назв)
Кравченко, С. І. Рівень політичної компетентності та ненормативні форми політичної участі / С. І. Кравченко. - С .66-75. - Бібліогр.: с. 74 (8 назв)
Красілова, Ю. М. Особливості реакції на фрустрацію неповнолітніх засуджених / Ю. М. Красілова. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 82-84 (12 назв)
Красницька, О. В. Профілактика суїцидальної поведінки військовослужбовців / О. В. Красницька. - С .85-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (6 назв)
Максим, О. В. Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів / О. В. Максим. - С .95-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (11 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів / М. В. Максимов. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (6 назв)
Максимова, Наталя Юріївна. Впровадження апробаційних програм як фактор попередження рецидивної злочинності / Н. Ю. Максимова. - С .120-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (3 назви)
Мельничук, О. Б. До питання становлення регулятивних функцій професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами / О. Б. Мельничук. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (7 назви)
Недибалюк, О. С. Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації / О. С. Недибалюк. - С .138-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (8 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях / М. М. Павлюк. - С .149-159. - Бібліогр.: с. 158-159 (5 назв)
Партико, Тетяна Борисівна. Механізми психічного захисту в осіб з різною суб'єктивною оцінкою конструктивності життєвого шляху / Т. Б. Партико. - С .159-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (8 назв)
Рябовол, Т. А. Вплив психологічної травми на розвиток функції прогнозу / Т. А. Рябовол. - С .171-180. - Бібліогр.: с. 179 (6 назв)
Соловйова, Т. Б. Особливості вияву психологічних меж особистості в концепції Ернеста Гартманна / Т. Б. Соловйова. - С .180-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (10 назв)
Таточенко, С. А. Психологічні аспекти реадаптації наркозалежної особистості у рвмках програми зменшення шкоди / С. А. Таточенко. - С .190-202. - Бібліогр.: с. 200-202 (16 назв)
Філоненко, Л. А. Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки / Л. А. Філоненко. - С .202-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (12 назв)
Чуйко, О. В. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків / О. В. Чуйко, І. М. Іванова. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Модель самореалізації особистості паралімпійця / О. М. Шамич. - С .226-236. - Бібліогр.: с. 234-236 (14 назв)
Шиделко, А. В. Лихослів'я як прояв девіантної поведінки: основи профілактики / А. В. Шиделко. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244-245 (5 назв)
Ятчук, М. С. Проблема девіантної поведінки у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 253-255 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923:9316.6
К 26


    Карпенко, Андрій Петрович.
    Детермінанти професійної ідентичності особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. П. Карпенко ; наук. керівн. Н. В. Родіна ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2017. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
моделювання психологічних феноменів -- інженерно-технічні працівники -- соціоекономічні та індивідуальні детермінанти -- професійна ідентичність -- автентичність -- професійна успішність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню детермінант професійної ідентичності особистості. Вивчено 180 співробітників українських високотехнологічних компаній (90 інженерно-технічних працівників та 90 працівників гуманітарних спеціальностей). Побудовано концептуальну модель системи «професійна ідентичність - автентичність - професійний успіх», зазначено, що детермінація цієї системи обумовлена особистісними характеристиками як свідомого, так і несвідомого рівнів. Показано, що структура особистості в інженерно-технічних працівників є більш узгодженою, ніж у працівників гуманітарних спеціальностей. Доведено, що автентичність суттєво інтегрована в структуру професійної ідентичності в обох підвибірках, формуючи системну цілісність з професійною ідентичністю. Розкривається роль аутентичності як системоутворюючого чинника в професійній ідентифікації інженерно-технічних працівників. Показано, що інженерно-технічні працівники у порівнянні із фахівцями гуманітарних професій активніші, більш схильні до оптимістичного сприйняття дійсності, зосереджені на руховій та мовленевій діяльності. Виявлено, що представники інженерно-технічних спеціальностей орієнтуються на особисті досягнення, на ініціативу знизу, а також на соціум у власній професійній діяльності, на соціальний ефект, вважаючи що їхня професія забезпечує стабільність та процвітання суспільства. Визначено, що широкий спектр порушень батьківського виховання призводить до формування самовідчуження у інженерно-технічних працівників та зменшення почуття справжнього життя. Встановлено індивідуальні психологічні фактори професійної діяльності інженерно-технічних працівників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Родіна, Наталія Володимирівна \наук. керівн.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
153/154
О-64


    Кулаковський, Тарас Юрійович.
    Особливості рівня макіавеллізму службовців бюрократичних установ [Текст] / Т. Ю. Кулаковський, О. Г. Кулаковська // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 63-70. - Бібліогр.: с. 67-69 (22 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
органи місцевого самоврядування -- державний стаж -- кар'єрна успішність -- бюрократія -- макіавеллізм


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Кулаковська, О. Г.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
153
А 43


    Чуйко, О. В.
    Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків [Текст] / О. В. Чуйко, І. М. Іванова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 215-226. - Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
шкільне середовище -- тривожність підліткова -- рівень успішності -- навчальна діяльність
Анотація: У статті виявлені кореляційні зв'язки вказують на існування тенденцій між рівнем тривожності і успішності учня, яка тісно пов'язана із високим рівнем залежності підлітка від оцінок зовнішнього середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Іванова, І. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
371.015
А 43


    Івашкевич, Е. Е.
    Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності [Текст] / Е. Е. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 51-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
перекладацька діяльність -- синхронний переклад -- значення -- смисли -- сенс життя -- витіснення сенсу життя
Анотація: В статті проаналізовано особливості здійснення фахівцем синхронного перекладу. Окреслено теорії та підходи , важливі для розуміння сутності перекладацької діяльності, зокрема: теорію значень і смислів Д. О. Леонтьєва, а також людиноцентричний підхід, описаний у парадигмі раціогуманістичної перспективи, на засадах якої будує свої дослідження Г. О. Балл.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

14.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 29 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 230 с. - ISSN 2072-4772. - 14.00 грн.
    Зміст:
Гріньова, О. М. До проблеми вивчення смислу життя особистості в екзистенційній психології / О. М. Гріньова. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-14 (15 назв)
Гаврилюк, О. Г. Психологічна готовність студентів до професійної діяльності / О. Г. Гаврилюк. - С .15-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (4 назви)
Гусєв, І. М. Теоретичні засади психологічних стратегій адаптації спільноти в процесі застосування медіа-практик / І. М. Гусєв. - С .22-32. - Бібліогр.: с. 29-31 (14 назв)
Девіс, Л. А. Психологічні особливості впливу соціальних контактів на розвиток самосвідомості дитини у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .32-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (9 назв)
Дробот, О. В. Емпіричні підстави формування правової поведінки студентів коледжів / О. В. Дробот, А. А. Возович. - С .41-51. - Бібліогр.: с. 49-50 (5 назв) : табл.
Івашкевич, Е. Е. Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності / Е. Е. Івашкевич. - С .51-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Соціальний інтелект та соціальна компетентність особистості: психологія експлікації понять / Е. З. Івашкевич. - С .61-72. - Бібліогр.: с. 69-71 (22 назви)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки когнітивно-поведінкових стратегій подолання зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .72-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (5 назв) : табл.
Кравченко, К. О. Ситуаційно-середовищні чинники соціально-психологічних детермінант виникнення бойового стресу у військовослужбовців - учасників антитерористичної операції / К. О. Кравченко. - С .83-97. - Бібліогр.: с. 94-96 (12 назв) : граф.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Дослідження психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря / О. О. Лазуренко, Н. А. Тертична. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (5 назв)
Лісойван, О. В. Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості / О. В. Лісойван. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (14 назв)
Макаренко, С. С. Методи ефективного дослідження психологічного клімату колективу / С. С. Макаренко. - С .114-126. - Бібліогр.: с. 124-126 (11 назв) : табл.
Маслюк, А. М. Вплив травмуючої ситуації на ціннісні орієнтації особистості / А. М. Маслюк, М. О. Пітєрова. - С .126-134. - Бібліогр.: с. 133-134 (6 назв) : табл.
Михальська, С. А. Становлення особистості дитини дошкільного віку у процесі соціалізації / С. А. Михальська. - С .135-143. - Бібліогр.: с. 141-142 (10 назв)
Могиляста, С. М. Особливості розвитку емоційного інтелекту у старшокласників / С. М. Могиляста. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (16 назв)
Панфілов, Д. А. Теоретичні основи вивчення екзистенційних механізмів регуляції поведінки особистості в конфліктній ситуації / Д. А. Панфілов. - С .153-162. - Бібліогр.: с. 160-161 (13 назв)
Погорелов, С. В. Особливості ціннісно-смислової сфери осіб з різною інтенсивністю переживання загрози надзвичайної ситуації / С. В. Погорелов. - С .162-175. - Бібліогр.: с. 173-174 (12 назв) : табл.
Подкоритова, Лариса Олександрівна. Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. О. Подкоритова. - С .175-187. - Бібліогр.: с. 183-186 (19 назв)
Пухно, Світлана Валеріївна. Розвиток творчого мислення майбутніх вчителів фізики в ході вивчення дисципліни "Психологія" / С. В. Пухно. - С .187-196. - Бібліогр.: с. 193-195 (7 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний аспект об'єктних любовної та сексуальної залежностей у жінок / Б. М. Ткач. - С .196-206. - Бібліогр.: с. 204-206 (13 назв)
Швець, Д. В. Наукові підходи до проблеми розвитку особистості у сучасних українських та зарубіжних психологічних дослідженнях / Д. В. Швець. - С .207-219. - Бібліогр.: с. 216-218 (13 назв)
Яблонський, Андрій Іванович. Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи / А. І. Яблонський. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

15.
154
А 43


    Рашковська, І. В.
    Проблема життєвого успіху та її складові [Текст] / І. В. Рашковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 143-149. - Бібліогр.: с. 148 (14 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- психологічні теорії успіху -- успішність особистості -- фактори становлення успішної людини -- рівень домагань
Анотація: У статті аналізуються теорії успішності особистості класичних та сучасних психологів. Викладено психологічні складові досягнення успіху. Доводиться необхідність створення сприятливих психологічних умов для становлення успішної особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пророк, М. В.
    Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога [Текст] / М. В. Пророк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 460-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- психологічна зрілість -- майбутні психологи -- особистісні якості -- успішність діяльності
Анотація: У статті проаналізовано счасні наукові уявлення щодо комунікативної компетентності та представлено результати пілотажного дослідження рівня розвитку комунікативної компетентності у майбутніх психологів. Показано, що поняття компетентності включає: когнітивну, операціонально-технологічну, мотиваційну, етичну, соціальну та поведінкову складові.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

17.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Паламар, А. С.
    Структурні складові технічних здібностей [Текст] / А. С. Паламар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 394-403. - Бібліогр.: с. 402 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розвиток здібностей -- здібності особистості -- успішність діяльності -- технічні здібності -- загальні здібності -- спеціальні здібності
Анотація: Категорія "здібностей" стосується одного з основних і найскладніших понять психології і педагогіки. Кожна здібність становить складну синтетичну якість людини, в якій поєднуються окремі психічні властивості: чутливість, спостережливість, особливості пам'яті, уяви, мислення і т. д.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

18.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Каменська, Наталія Леонідівна.
    Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів [Текст] / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 163-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальний інтелект -- професійна успішність -- професійно важливі якості
Анотація: Стаття присвячена феномену соціального інтелекту як необхідній важливій якості для індивіда, професійна діяльність якого належть до сфери "людина-людина". Виявлено взаємозв'язок культурно-вільного інтелекту зі здатністю передбачати наслідки поведінки й загальним соціальним інтелектом у студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кременчуцька, М. К.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

19.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 563-575. - Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- професійне становлення -- успішність професійної діяльності -- оптимізація професійної діяльності
Анотація: У статті представлено теоретичний аналіз проблеми саморозвитку особистості лікаря-психолога в професії та ідеальна модель успішного спеціаліста.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

20.
15(06)
П 86


    Пророк, М. В.
    Лідерські якості як важливий фактор успішності професійної діяльності фахівців соціономічних професій [Текст] / М. В. Пророк // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 1 (1). - С. 79-85. - Бібліогр.: с. 85 (8 назва) . - ISBN 978-966-189-359-6
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
лідер -- лідерство -- моделі лідерства -- успішність діяльності фахівців соціономічних процесів -- професійний досвід -- компетентність -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті проаналізовано сучасні наукові дані, які накопичено в області психології лудерства, з точки зору впливу цього феномену на успішність діяльності фахівців соціономічних процесів. Лідерство розглядається як здатність вести за собою, керувати чи управляти групою/організацією. Показано, що в сучасному суспільстві різні ситуації вимагають різних рис лідерства і різних форм поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-45 
 
Статистика
за 09.08.2024
Кількість запитів 24308
Кількість відвідувачів 749
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя