Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=успішність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.
159.923.2-057.36:331.54]:355
П 39


    Плотко, Олена Василівна.
    Формування у працівників податкрвої міліції здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Плотко Олена Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-174. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморегуляція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- емоціогенні умови -- профіль саморегуляції -- успішність професійної діяльності
Анотація: В роботі дається психологічний аналіз професійної діяльності податківця, виокремлюються фактори, що впливають на її здійснення. Виявлено два типові профілі структури саморегуляції, властиві для груп успішних та неуспішних професіоналів. Доведено, що узгодженість усіх механізмів саморегуляції є головною характеристикою ефективного стилю діяльності. З'ясовано роль у структурі саморегуляції компенсаторних механізмів, зокрема, гнучкості. Виявлено, що стиль діяльності зазнає змін в умовах застосування спеціальної процедури впливів розвивального характеру. Пропонується програма оптимізації здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах професійної діяльності податківця.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3:316.752(043.5)
К 90


    Кулакова, Лариса Миколаївна.
    Формування почуття власної гідності у молодших школярів в умовах навчальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. М. Кулакова ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2015. - 251 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 213-243. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний розвиток--Молодші школярі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
почуття власної гідності -- самосвідомість -- академічна успішність -- навчальна діяльність -- особистісний розвиток -- молодші школярі
Анотація: У роботі аналізуються наукові джерела з проблем розвитку почуття власної гідності особистості, визначено його сутність та особливості розвитку у молодших школярів, обґрунтовано основні конструкти й психологічні чинники становлення зазначеного морального почуття у молодшому шкільному віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6+37.015.3:159.942
Р 32


    Рева, Олена Миколаївна.
    Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці [Рукопис] : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07 / Рева Олена Миколаївна ; наук. кер. Корольчук М. С. ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2005. - 199 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 150-166. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоції--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- емоційна стійкість -- успішність діяльності -- психодіагностика -- психічна саморегуляція -- психокорекція
Анотація: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корольчук, Микола Степанович \наук. кер.\; Київський міжнародний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Щербакова, О. О.
    Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку [Текст] / О. О. Щербакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- креативність -- мотивація -- академічні здібності -- академічна успішність -- молодші підлітки
Анотація: У статті подано результати емпіричного дослідження типології академічно успішних та академічно неуспішних учнів, яка передбачає розгляд співвідношення рівня інтелекту, креативності, внутрішньої і зовнішньої мотивації, а також загальної та парціальної успішності. Охарактеризовано шість типів академічних здібностей: для академічно успішних молодших підлітків це "Академічно обдаровані успішні у навчанні молодші підлітки" та два компенсаторні типи "Зовнішньомотивовані успішні у навчанні молодші підлітки" та "Некреативні вмотивовані успішні у навчанні молодші підлітки", для академічно неуспішних молодших підлітків - "Необдаровані неуспішні у навчанні молодші підлітки", "Невмотивовані неуспішні у навчанні молодші підлітки". Визначено особливості розподілу учнів гімназії на тих, що навчаються за проектом "Інтелекту України" за типами академічних здібностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Паламар, А. С.
    Структурні складові технічних здібностей [Текст] / А. С. Паламар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 394-403. - Бібліогр.: с. 402 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розвиток здібностей -- здібності особистості -- успішність діяльності -- технічні здібності -- загальні здібності -- спеціальні здібності
Анотація: Категорія "здібностей" стосується одного з основних і найскладніших понять психології і педагогіки. Кожна здібність становить складну синтетичну якість людини, в якій поєднуються окремі психічні властивості: чутливість, спостережливість, особливості пам'яті, уяви, мислення і т. д.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Структура професійної автентичності фахівця з фізичної реабілітації [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 188-201. - Бібліогр.: с. 199-200 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна автентичність -- професійне становлення -- професійна продуктивність -- професійна успішність -- соціометричний статус особистості -- ступінь професійної самореалізованості
Анотація: У статті проаналізовано поняття професійної автентичності особистості. Визначено, що до категоріального простору професійної автентичності входять такі фундаментальні поняття як "чуттєвий світ" (обгрунтовані сучасною психологією як когніції особистості, зокрема, відчуття, сприйняття, мислення та ін.); далі, не менш важливими, є фрейми "життя", "діяльності", "особистості", "повсякденності", і, нарешті, комплекс "знання, вміння, навички", "компетентності" тощо. Зазначено, що кожне із названих понять, у тому числі - парадигма "життєдіяльності", є базовим, тобто таким, з яким професійна автентичність знаходилася б у стосунках субординації, залежності, підпорядкованості тощо. Розкрито професійну автентичність фахівця з фізичної реабілітації. Зазначено, що професійна автентичність фахівця - багатовимірне особистісне новоутворення, яке регулюється соціальними та професійними нормами й формами професійної активності, що виникають на основі професійних програм і професійних патернів поведінки та виконання діяльності. Виділено складові у структурі професійної автентичності: якісні характеристики професійної автентичності, які виконують регуляторні функції на психологічному рівні забезпечення професійної діяльності; професійно зумовлені компоненти професійної автентичності, що включають ті ознаки, формування яких безпосередньо залежить від конкретного змісту даної професійної діяльності; мотиваційні субкомпоненти професійної автентичності, головним чином зумовлені оцінками ознаки "професійна мотивація". Також наголошено, що професійна автентичність щільно пов'язана з життєвою продуктивністю. Вона є результатом адаптованості, зрілості й продуктивності особистості, результатом впливу "активного модусу культури" на професійну діяльність одного фахівця. Зазначено, що рівень професійної автентичності в цілому пов'язаний з позитивною "Я-концепцією" особистості, переживанням авторства у реалізації професійної діяльності, орієнтацію на застосування активних форм "опановуючої" поведінки у професійній сфері, професійною продуктивністю, професійною успішністю, соціометричним статусом і ступенем професійної самореалізованості. У свою чергу професійна автентичність має негативний зв'язок з реактивною тривожністю, нейротизмом, пасивними формами "опановуючої" поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.922:316.362.4:364-782.44
М 48


    Мельничук, Тетяна Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники забезпечення ефективності процесу усиновлення дітей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т. І. Мельничук ; наук. кер. Т. В. Говорун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 276 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічні чинники--Усиновлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- мотивація усиновлення -- успішність усиновлення -- СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ -- усиновлювачі -- батьківсько-дитячі взаємини -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз наукових джерел та узагальнено накопичений досвід функціонування сімей з дітьми в ситуації національного й міждержавного усиновлення. Науково обґрунтовано і перевірено методи вивчення психологічних аспектів феномену сім'ї в усиновленні. Дослідено та систематизовано соціально-психологічні чинники процесу усиновлення дітей в параметрах його ефективності. Розроблено психологічну модель забезпечення ефективності усиновлення дитини в сім ї та визначено підходи до її розбудови.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
378-057.875:364-43(043.5)
Ч-75


    Човган, Олена Олександрівна.
    Соціально-психологіні чинники формування доброчинної діяльності майбутніх соціальних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. О. Човган ; наук. кер. Є. М. Потапчук ; Хмельницьк. націон. ун-т. - Хмельницький, 2014. - 309 с. : табл. - Бібліогр.: с. 210-228. -
УДК
Рубрики: Психологія соціальної роботи--Соціальні працівники--Доброчинна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
доброчинна діяльність -- соціальні працівники -- професійна діяльність -- майбутні соціальні працівники -- професійна успішність
Анотація: У дослідженні розкрито сутність доброчинної діяльності як соціально-психологічного явища, передумови професійної успішності соціальних працівників. Обґрунтовано соціально-психологічні чинники формування доброчинної діяльності у майбутніх соціальних працівників. Визначено специфіку організації процесу доброчинної діяльності майбутніх соціальних працівників. Розроблено програму психологічного супроводу формування доброчинної діяльності у майбутніх соціальних працівників в умовах ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Потапчук, Євген Михайлович \наук. кер.\; Хмельницький національний університет (Хмельницький)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.955+37.013.42
Р 83


    Руденко, Світлана Вікторівна.
    Соціальний інтелект як чинник успішності педагогічної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Руденко Світлана Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 182 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-182. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Соціальний інтелект--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- соціальний інтелект -- педагогічна діяльність -- успішність
Анотація: Дана робота присвячена проблемі дослідження соціального інтелекту як чинника успішності педагогічної діяльності. Розкрито основні характеристики й погляди на сутність соціального інтелекту, що складається на сьогоднішній день у вітчизняній і зарубіжній психології. Представлено основні підходи до дослідження соціального інтелекту. Розглянуто загальну характеристику педагогічної діяльності, описано й проаналізовано основні підходи до оцінки її успішності. Виділено критерії успішності педагогічної діяльності, стосовно яких і розглянуто соціальний інтелект учителів. Проведено емпіричне дослідження й представлено аналіз взаємозв"язку рівня розвитку соціального інтелекту й успішності педагогічної діяльності. Побудовано модель соціального інтелекту в його функціях, істотних для перебігу й результатів педагогічної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371.015
А 43


    Івашкевич, Е. Е.
    Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності [Текст] / Е. Е. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 51-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
перекладацька діяльність -- синхронний переклад -- значення -- смисли -- сенс життя -- витіснення сенсу життя
Анотація: В статті проаналізовано особливості здійснення фахівцем синхронного перекладу. Окреслено теорії та підходи , важливі для розуміння сутності перекладацької діяльності, зокрема: теорію значень і смислів Д. О. Леонтьєва, а також людиноцентричний підхід, описаний у парадигмі раціогуманістичної перспективи, на засадах якої будує свої дослідження Г. О. Балл.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

11.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 563-575. - Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- професійне становлення -- успішність професійної діяльності -- оптимізація професійної діяльності
Анотація: У статті представлено теоретичний аналіз проблеми саморозвитку особистості лікаря-психолога в професії та ідеальна модель успішного спеціаліста.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

12.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Каменська, Наталія Леонідівна.
    Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів [Текст] / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 163-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальний інтелект -- професійна успішність -- професійно важливі якості
Анотація: Стаття присвячена феномену соціального інтелекту як необхідній важливій якості для індивіда, професійна діяльність якого належть до сфери "людина-людина". Виявлено взаємозв'язок культурно-вільного інтелекту зі здатністю передбачати наслідки поведінки й загальним соціальним інтелектом у студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кременчуцька, М. К.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

13.
159.91:159.953.5-053.6
З-17


    Заікіна, Ганна Леонідівна.
    Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Заїкіна Ганна Леонідівна ; наук. кер. Калиниченко І. О. ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2010. - 214 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-210. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- успішність навчання -- функціональний стан -- психофізіологічні властивості -- розумова втома -- психофізіологічні чинники -- пізнавальний статус
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Калиниченко, Ірина Олександрівна \наук. кер.\; Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.938
З-30


    Запорожець, Олена Петрівна.
    Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізічним та розумовим навантаженням [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Запорожець Олена Петрівна ; наук. кер. Макаренко М. В. ; Херсон. держ. ун-т . - Херсон, 2008. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-193. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психофізіологічні властивості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вища нервова діяльність -- нервові процеси -- сенсомоторні функції -- властивості пам`яті -- властивості уваги -- успішність навчання -- фізичні навантаження -- розумові навантаження
Анотація: Дана дисертаційна робота є дослідженням психофізіологічних властивостей дітей молодшого і шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням. Проводились дослідження властивостей основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам"яті і уваги, успішності навчання дітей молодшого шкільного віку з ріним режимом фізичної та розумової активності. показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються у дітей від 7 до 9 років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, існують відмінності розвитку окремих властивостей нейродинамічних, сенсомоторних та психічних функцій у порівнянні із своїми однолітками контрольної групи. Такі відмінності. Такі ж відмінності спостерігаються і у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у співставленні із тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізічні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мали найвищу успішність навчання. Успішність навчання дітей, що займаються гімнастикою, була вища за УН їх однолітків, які спортом не займаются. але нижча за тих, що займалится шахами. Проведена оцінка щільності зв"язку успішності навчання з рядом досліджувальних психофізіологічних властивостей. Визначена динаміка зв"язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам"яті та уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв"язків успішності навчання з психофізіологічними показниками більше і ці зв"язки виявляються більш тісними, наж щколярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються і вищою успішністю навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Макаренко, Микола Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.09.072
Л 22


    Лантух, Ігор Валерійович.
    Психологічна структура особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / І. В. Лантух ; наук. конс. О. А. Гульбс ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 41 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісна надійність -- професійна діяльність -- психологічна та правова культура -- лідерство -- успішність підприємців -- комунікативні якості -- професіоналізм підприємців
Анотація: На основі грунтовного аналізу та залученню сучасних методологічних досліджень в дисертації висвітлені методологічні підходи до психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності, описані основні категорії вивчення особистісно надійності підприємців, наведені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності, представлені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Виділені об'єктивні та суб'єктивні чинники особистісної надійності підприємців, описані емоційно-вольові, когнітивні, ціннісно-смислові, комунікативні та мотиваційні компоненти психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Здійснено теоретичне обгрунтування концепції психологічної структури розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Визначені критерії й показники оцінки рівня сформованості особистісної надійності підприємців та психологічні механізми, методи, засоби розвитку особистісної надійності підприємців. Створена програма розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності в процесі психологічного супроводу навчальної та професійної діяльності, яка включає наступні етапи: діагностуючий, процесуальний та оціночно-контрольний. На першому етапі розроблялася система психологічної діагностики для виявлення рівнів розвитку особистісної надійності, а також визначалися цілі й завдання, зміст і методи роботи. На другому (процесуальному) етапі представлені: навчально-методичний комплекс, який складається з он-лайн курсів; семінар-тренінг "Психологія підприємництва"; психотренінгова програма з розвитку психологічних компонентів особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності та організаційно-психологічна технологія "Профілактика та подолання професійного вигорання в підприємців". На третьому (оціночно-контрольному) етапі емпіричного дослідження здійснювався порівняльний аналіз отриманих даних. Запропоновано практикуми розвитку психологічної, комунікативної та правової культури підприємців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гульбс, Ольга Анатоліївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

16.
159.09.072
Л 22


    Лантух, Ігор Валерійович.
    Психологічна структура особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / І. В. Лантух ; наук. конс. О. А. Гульбс ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 449 с. : табл. + 1 додатки 125 с. - Бібліогр.: с. 393-449 (529 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісна надійність -- професійна діяльність -- психологічна та правова культура -- лідерство -- успішність підприємств -- комунікативні якості -- професіоналізм підприємців
Анотація: На основі грунтовного аналізу та залученню сучасних методологічних досліджень в дисертації висвітлені методологічні підходи до психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності, описані основні категорії вивчення особистісно надійності підприємців, наведені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності, представлені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Виділені об'єктивні та суб'єктивні чинники особистісної надійності підприємців, описані емоційно-вольові, когнітивні, ціннісно-смислові, комунікативні та мотиваційні компоненти психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Здійснено теоретичне обгрунтування концепції психологічної структури розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Визначені критерії й показники оцінки рівня сформованості особистісної надійності підприємців та психологічні механізми, методи, засоби розвитку особистісної надійності підприємців. Створена програма розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності в процесі психологічного супроводу навчальної та професійної діяльності, яка включає наступні етапи: діагностуючий, процесуальний та оціночно-контрольний. На першому етапі розроблялася система психологічної діагностики для виявлення рівнів розвитку особистісної надійності, а також визначалися цілі й завдання, зміст і методи роботи. На другому (процесуальному) етапі представлені: навчально-методичний комплекс, який складається з он-лайн курсів; семінар-тренінг "Психологія підприємництва"; психотренінгова програма з розвитку психологічних компонентів особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності та організаційно-психологічна технологія "Профілактика та подолання професійного вигорання в підприємців". На третьому (оціночно-контрольному) етапі емпіричного дослідження здійснювався порівняльний аналіз отриманих даних. Запропоновано практикуми розвитку психологічної, комунікативної та правової культури підприємців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гульбс, О. А. \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
37.015.3:005.32
Л 93


    Любчук, Ольга Констянтинівна.
    Психологічна готовність дитини до оволодіння учбовою діяльністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Любчук Ольга Констянтинівна ; наук. кер. Синельников В. М. ; Дон. держ. ун-т. - Донецьк, 1998. - 180, [15] с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 160-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Дитина--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- учбова діяльність -- ЗДАТНОСТІ -- ПРИЙНЯТТЯ -- утримання -- КОНТРОЛь -- УСПІШНІСТЬ
Анотація: Основними компонентами психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю являються здатність до прийняття учбової задачі, до утримання її в пам'яті, до оволодіння загальними способами розв'язання учбових задач, до оволодіння дією контролю. Розвиток цих здатностей можливий на спеціальних заняттях в початковій школі. Розроблені спеціальні методики для діагностування цих здатностей: тести "Прийняття", "Оволодіння загальним способом", "Контроль". Виявлено зв'язок між рівнем розвитку цих здатностей та успішністю молодшого школяра. Показано динаміку розвитку цих здатностей під час навчання початковій школі. Це дослідження показало необхідність виявлення цієї готовності у дітей при вступі до школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Синельников, Віктор Максимович \наук. кер.\; Донецький Державний Університет (Донецьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
316.614.6-053.6:379.8
К 64


    Коняєва, Лілія Дмитрівна.
    Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Коняєва Лілія Дмитрівна ; наук. кер. Петровська Т. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 275 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 220-242. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- підлітки -- ідентичність -- ідентифікація -- успішність соціалізації -- позашкільна діяльність -- спортивна діяльність -- підлітки-спортсмени
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню однієї з актуальних проблем сучасної соціальної психології-психологічних особливостей соціалізації підлітків у позашкільній діяльності. На основі теоретичного аналізу виділені основні особливості соціалізації підлітків у зв"язку з формуванням їх особистісної ідентичності, визначені та обгрунтовані критерії оцінки успішності соціалізації підлітків, обгрунтований зв"язок психологічних особливостей та успішності соціалізації підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, зі змістом іх особистісної ідентичності, виділено основні чинники позитивного впливу позашкільної діяльності на розвиток особистісної ідентичності в підлітковому віці та з"ясовано місце спортивної діяльності у соціалізації підлітків.В емпіричному дослідженні проаналізовано зв"язок особистісної ідентичності підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, з успішністю їх соціалізації. Виявлено, що підлітки-спорстмени мають розвинену структуру ідентичності, з домінуванням ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема, а також найбільш гармонійне сполучення важливих для успішної організації особистісних параметрів, що свідчить про більш успішну її соціалізацію. Підтверджено положення про те, що особливості та характер соціалізації підлітків багато в чому визначається особливостями змісту їх ідентичності, яка формується під впливом певної позашкільної діяльності. Зокрема, доведено, що більш успішній соціалізації підлітків-спорстменів сприяє домінуванняв структурі їх особистісної ідентичності ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Петровська, Тетяна Валентинівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.947.5:331.101/Х 98-976478

    Худякова, Наталія Юріївна.
    Психологічні особливості мотивації підприємницької діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Худякова Наталія Юріївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 293 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-213. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Мотивація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- мотивація -- успішність підприємця -- розвиток мотивації
Анотація: Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Розкрито сутність та побудовано модель мотивації підприємницької діяльності. Виявлено, що провідними мотивами підприємницької діяльності є мотиви комерційного успіху, свободи і незалежності, ініціативи та активності. Визначено чотири основних типи підприємців за мотивацією підприємницької діяльності: "Істині підприємці", "Пасивні підприємці", "Підприємці, організовані на прибуток", "Вимушені підприємці". Досліджено зміни, що зазнає мотивація підприємницької діяльності в процесі розвитку діяльності. Встановлено, що мотивація підприємницької діяльності пов"язана із успішністю підприємців. Виязначено, що мотивація "Істиних підприємців" є такою, що найбільш відповідає цілям та завданням підприємницької діяльності та сприяє успішності підприємця. Досліджено зв"язок організаційних та соціально-демографічних чинників із мотивацією підприємницької діяльності. Визначено психологічні умови розвитку мотивації підприємницької діяльності та розроблено тренінг, який сприяє такому розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.937+159.954]:001.102
П 86


   
    Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності [Електронний ресурс] : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 145 с. - Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Моляко, В. А. Генетичні індикатори конструювання образів світу / В. А. Моляко. - С. 10-40
Біла, Ірина Миколаївна. Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності / І. М. Біла. - С. 41-51
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічне дослідження сприймання старшими дошкільниками художніх інформаційних структур / Н. А. Ваганова. - С. 52-63
Латиш, Наталія Михайлівна. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами графічної інформації / Н. М. Латиш. - С. 64-69
Медведєва, Надія Віталіївна. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами художніх інформаційних структур / Н. В. Медведєва. - С. 70-80
Найдьонова, Л. М. Особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці / Л. М. Найдьонова. - С. 81-86
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання старшокласниками техноінформаційних індикаторів реальності / Т. Н. Третяк. - С. 95-106
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації в юнацькому віці / Е. В. Кіричевська. - С. 107-113
Кокарєва, Марія Володимирівна. Сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва. - С. 114-119
Москаленко, Валентина Володимирівна. Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини / В. В. Москаленко. - С. 120-130
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- творчість
Анотація: В монографії представлені нові дослідження закономірностей творчого сприймання, що продовжують попередні розробки авторського колективу лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Особливий акцент в аналізі процесів конструювання образно-понятійних систем («образів світу») робиться на генетичних індикаторах, на специфічних стратегічних та тактичних проявах розумової діяльності в умовах хронічного інформаційного дисонансу (надмір або дефіцит інформації). Робота може бути корисною для психологів, педагогів, фахівців інших спеціальностей та студентів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-45 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 77749
Кількість відвідувачів 1008
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя