Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (81)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=успішність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-45 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32/Л 93 рукописний текст
Автор(и) : Любчук, Ольга Констянтинівна
Назва : Психологічна готовність дитини до оволодіння учбовою діяльністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Донецьк, 1998
Кільк.характеристики :180, [15] с.: табл., рис., граф.
Колективи : Донецький Державний Університет (Донецьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-180.
УДК : 37.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Дитина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--учбова діяльність--здатності--прийняття--утримання--контроль--успішність
Анотація: Основними компонентами психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю являються здатність до прийняття учбової задачі, до утримання її в пам'яті, до оволодіння загальними способами розв'язання учбових задач, до оволодіння дією контролю. Розвиток цих здатностей можливий на спеціальних заняттях в початковій школі. Розроблені спеціальні методики для діагностування цих здатностей: тести "Прийняття", "Оволодіння загальним способом", "Контроль". Виявлено зв'язок між рівнем розвитку цих здатностей та успішністю молодшого школяра. Показано динаміку розвитку цих здатностей під час навчання початковій школі. Це дослідження показало необхідність виявлення цієї готовності у дітей при вступі до школи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Г 52-571151 рукописний текст
Автор(и) : Главінська, Олена Дмитрівна
Назва : Вплив низької навчальної успішності на становлення самооцінки школяра : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-185.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.091.212.7 + 37.015.3:159.922.7 + 37.091.212.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Низька успішність
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка дитини--навчальна неуспішність--соціалізація--психолого-педагогічна допомога--образ "я"--суб'єктність--розумова працездатність
Анотація: В дисертаційному дослідженні виявлено специфіку ставлення учнів до себе та до своєї навчальної успішності в залежності від причин, що заважають засвоювати знання на достатньому рівні. Виявлено специфіку ставлення батьків до низької навчальної успішності дітей. Порівняно показники основних параметрів самооцінки, ставлення до навчання в учнів з високою та низькою навчальною успішністю. Розкриті психологічні умови оптимізації розвитку особистості в учнів з низькою навчальною успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.36:/П 39-782209 рукописний текст
Автор(и) : Плотко, Олена Василівна
Назва : Формування у працівників податкрвої міліції здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :178 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-174.
УДК : 159.923.2-057.36:331.54]:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--емоціогенні умови--профіль саморегуляції--успішність професійної діяльності
Анотація: В роботі дається психологічний аналіз професійної діяльності податківця, виокремлюються фактори, що впливають на її здійснення. Виявлено два типові профілі структури саморегуляції, властиві для груп успішних та неуспішних професіоналів. Доведено, що узгодженість усіх механізмів саморегуляції є головною характеристикою ефективного стилю діяльності. З'ясовано роль у структурі саморегуляції компенсаторних механізмів, зокрема, гнучкості. Виявлено, що стиль діяльності зазнає змін в умовах застосування спеціальної процедури впливів розвивального характеру. Пропонується програма оптимізації здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах професійної діяльності податківця.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Р 32-344146 рукописний текст
Автор(и) : Рева, Олена Миколаївна
Назва : Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжнародний університет (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 150-166.
УДК : 159.922.73-053.6+37.015.3:159.942 + 159.922.73-053.6 + 37.015.3:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Емоції
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--емоційна стійкість--успішність діяльності--психодіагностика--психічна саморегуляція--психокорекція
Анотація: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.091.113-051/М 23-615158 рукописний текст
Автор(и) : Манилюк, Юлія Станіславівна
Назва : Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.168-193.
УДК : 373.2.091.113-051:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом-- Професійна успішність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--професійна успішність--супервізія--розкриття потенційних можливостей--фасилітативне керівництво--цілеспрямоване навчання
Анотація: Дисертація присвячена проблемі дослідження креативного потенціалу керівника дошкільного навчального закладу. В роботі представлено теоретичний аналіз існуючих підходів до проблеми креативного потенціалу особистості, розкрито роль креативності в структурі управлінської діяльності як одного з провідних чинників її успішної реалізації керівником дошкільного навчального закладу. Встановлено, що розвиткові креативного потенціалу особистості керівника істотно сприяють спеціальні психолого-педагогічні впливи, основними шляхами здійснення яких є супервізія і цілеспрямоване навчання в системі післядипломної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.938/З-30 рукописний текст
Автор(и) : Запорожець, Олена Петрівна
Назва : Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізічним та розумовим навантаженням : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Херсон, 2008
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Херсонський державний університет (Херсон)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-193.
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Психофізіологічні властивості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища нервова діяльність--нервові процеси--сенсомоторні функції--властивості пам`яті--властивості уваги--успішність навчання--фізичні навантаження--розумові навантаження
Анотація: Дана дисертаційна робота є дослідженням психофізіологічних властивостей дітей молодшого і шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням. Проводились дослідження властивостей основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам"яті і уваги, успішності навчання дітей молодшого шкільного віку з ріним режимом фізичної та розумової активності. показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються у дітей від 7 до 9 років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, існують відмінності розвитку окремих властивостей нейродинамічних, сенсомоторних та психічних функцій у порівнянні із своїми однолітками контрольної групи. Такі відмінності. Такі ж відмінності спостерігаються і у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у співставленні із тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізічні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мали найвищу успішність навчання. Успішність навчання дітей, що займаються гімнастикою, була вища за УН їх однолітків, які спортом не займаются. але нижча за тих, що займалится шахами. Проведена оцінка щільності зв"язку успішності навчання з рядом досліджувальних психофізіологічних властивостей. Визначена динаміка зв"язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам"яті та уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв"язків успішності навчання з психофізіологічними показниками більше і ці зв"язки виявляються більш тісними, наж щколярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються і вищою успішністю навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-053.6:3/К 64-471514 рукописний текст
Автор(и) : Коняєва, Лілія Дмитрівна
Назва : Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :275 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-242.
УДК : 316.614.6-053.6:379.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--підлітки--ідентичність--ідентифікація--успішність соціалізації--позашкільна діяльність--спортивна діяльність--підлітки-спортсмени
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню однієї з актуальних проблем сучасної соціальної психології-психологічних особливостей соціалізації підлітків у позашкільній діяльності. На основі теоретичного аналізу виділені основні особливості соціалізації підлітків у зв"язку з формуванням їх особистісної ідентичності, визначені та обгрунтовані критерії оцінки успішності соціалізації підлітків, обгрунтований зв"язок психологічних особливостей та успішності соціалізації підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, зі змістом іх особистісної ідентичності, виділено основні чинники позитивного впливу позашкільної діяльності на розвиток особистісної ідентичності в підлітковому віці та з"ясовано місце спортивної діяльності у соціалізації підлітків.В емпіричному дослідженні проаналізовано зв"язок особистісної ідентичності підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, з успішністю їх соціалізації. Виявлено, що підлітки-спорстмени мають розвинену структуру ідентичності, з домінуванням ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема, а також найбільш гармонійне сполучення важливих для успішної організації особистісних параметрів, що свідчить про більш успішну її соціалізацію. Підтверджено положення про те, що особливості та характер соціалізації підлітків багато в чому визначається особливостями змісту їх ідентичності, яка формується під впливом певної позашкільної діяльності. Зокрема, доведено, що більш успішній соціалізації підлітків-спорстменів сприяє домінуванняв структурі їх особистісної ідентичності ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91/М 51 рукописний текст
Автор(и) : Меньших, Олена Емануілівна
Назва : Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-193.
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Фізичний стан
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичний розвиток--нейродинамічні функції--когнітивні функції--психофізіологічний розвиток--фізичний розвиток--успішність навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:331.101/Х 98-976478 рукописний текст
Автор(и) : Худякова, Наталія Юріївна
Назва : Психологічні особливості мотивації підприємницької діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :293 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-213.
УДК : 159.947.5+159.947.5:331.101.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Мотивація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємницька діяльність--мотивація--успішність підприємця--розвиток мотивації
Анотація: Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Розкрито сутність та побудовано модель мотивації підприємницької діяльності. Виявлено, що провідними мотивами підприємницької діяльності є мотиви комерційного успіху, свободи і незалежності, ініціативи та активності. Визначено чотири основних типи підприємців за мотивацією підприємницької діяльності: "Істині підприємці", "Пасивні підприємці", "Підприємці, організовані на прибуток", "Вимушені підприємці". Досліджено зміни, що зазнає мотивація підприємницької діяльності в процесі розвитку діяльності. Встановлено, що мотивація підприємницької діяльності пов"язана із успішністю підприємців. Виязначено, що мотивація "Істиних підприємців" є такою, що найбільш відповідає цілям та завданням підприємницької діяльності та сприяє успішності підприємця. Досліджено зв"язок організаційних та соціально-демографічних чинників із мотивацією підприємницької діяльності. Визначено психологічні умови розвитку мотивації підприємницької діяльності та розроблено тренінг, який сприяє такому розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955+37.013.42/Р 83 рукописний текст
Автор(и) : Руденко, Світлана Вікторівна
Назва : Соціальний інтелект як чинник успішності педагогічної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :182 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.955+37.013.42 + 159.955 + 37.013.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Соціальний інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--педагогічна діяльність--успішність
Анотація: Дана робота присвячена проблемі дослідження соціального інтелекту як чинника успішності педагогічної діяльності. Розкрито основні характеристики й погляди на сутність соціального інтелекту, що складається на сьогоднішній день у вітчизняній і зарубіжній психології. Представлено основні підходи до дослідження соціального інтелекту. Розглянуто загальну характеристику педагогічної діяльності, описано й проаналізовано основні підходи до оцінки її успішності. Виділено критерії успішності педагогічної діяльності, стосовно яких і розглянуто соціальний інтелект учителів. Проведено емпіричне дослідження й представлено аналіз взаємозв"язку рівня розвитку соціального інтелекту й успішності педагогічної діяльності. Побудовано модель соціального інтелекту в його функціях, істотних для перебігу й результатів педагогічної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:159.953.5-/З-17-972472 рукописний текст
Автор(и) : Заікіна, Ганна Леонідівна
Назва : Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Суми, 2010
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-210.
УДК : 159.91:159.953.5-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Пізнавальна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--успішність навчання--функціональний стан--психофізіологічні властивості--розумова втома--психофізіологічні чинники--пізнавальний статус
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./П 30-635403 рукописний текст
Автор(и) : Петренко, Ірина Володимирівна
Назва : Особливості саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-211.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516 + 37.015.3:159.922.7 + 37.091.212.7-026.512.1/.516
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна успішність--саморегуляція--особистісний розвиток--самоконтроль
Анотація: У роботі розкрито змістові й динамічні характеристики складових саморегуляції довільної активності школярів: особистісного контролю, самоконтролю, а також комплексу регулятивно-вольових якостей особистості. Проаналізовано конструктивні й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери школярів. .Запропоновано модель продуктивного розвитку саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю. На її основі розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програмуз активізації конструктивних тенденцій у розвитку саморегуляції довільної активності школярів у звязку з їх навчальною успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :244 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00, 10.00, р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Духовність у детермінації процесу самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві/ Е. П. Верещак. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі/ Н. Д. Володарська. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес/ С. А. Гончаренко. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності/ Н. М. Дембицька. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД/ Л. О. Курганська. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ Л. М. Манилова. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності/ Л. І. Пилипенко. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників/ Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності/ І. В. Яворська-Вєтрова. Професійна успішність особистості в суспільстві/ А. В. Алексеева. Естетичне: шлях до самотворення/ В. В. Антоненко. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї/ Г. М. Бевз. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога/ Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського/ Г. В. Дьяконов. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст/ В. Ф. Казібекова. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості/ Я. Є. Кальба. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології/ В. Куліш. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами/ М. С. Кутас. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності/ Н. М. Лазарук. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента/ Г. Р. Лаптєва. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці/ Н. К. Орішко. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу/ С. Ю. Пащенко. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі/ Н. В. Постоюк. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини/ М. В. Савчин. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління/ Л. А. Широкорадюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/А 48
Автор(и) : Алексеева А. В.
Назва : Професійна успішність особистості в суспільстві
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 6-13 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна успішність--мотивація успіху--фрустрація--креативність--автономність--автентичність--саморозуміння--аутосимпатія--когнітивні проекції--психологічна стать--статева самооцінка--психологічна маскулінність--метаантропологія
Анотація: В статті досліджуються особистісні детермінанти успішності, яка розглядається в контексті метаантропологічного підходу. Як діагностичну методику для дослідження успішності було використано репертуарні гратки Келлі, що дозволило визначити також когнітивні проекції успішності у різних вимірах людського буття.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/З-12
Автор(и) : Заболотний С. М.
Назва : Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 317-321 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 321 (9 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіно-психологічна придатність--професійний відбір--правоохоронні органи--професійна успішність--підготовка фахівців
Анотація: Розглядаються проблеми виявлення найбільш придатних претендентів на набуття професії у навчальних закладах правоохоронних структур та прогнозування в них майбутньої професійної успішності.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/М 82
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 191-203 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): успішність--соціальна успішність--соціальні уявлення--гендерні відмінності--студенти--когнітивний компонент--афективний компонент
Анотація: Розглядаються змістовні характеристики окремих компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину. показано відмінності змісту когнітивного, афективного та конативного компонентів в залежності від статі.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:364-4/Ч-75-799485 рукописний текст
Автор(и) : Човган, Олена Олександрівна
Назва : Соціально-психологіні чинники формування доброчинної діяльності майбутніх соціальних працівників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Хмельницький, 2014
Кільк.характеристики :309 с.: табл.
Колективи : Хмельницький національний університет (Хмельницький)
Примітки : Бібліогр.: с. 210-228.
УДК : 378-057.875:364-43(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія соціальної роботи-- Соціальні працівники-- Доброчинна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доброчинна діяльність--соціальні працівники--професійна діяльність--майбутні соціальні працівники--професійна успішність
Анотація: У дослідженні розкрито сутність доброчинної діяльності як соціально-психологічного явища, передумови професійної успішності соціальних працівників. Обґрунтовано соціально-психологічні чинники формування доброчинної діяльності у майбутніх соціальних працівників. Визначено специфіку організації процесу доброчинної діяльності майбутніх соціальних працівників. Розроблено програму психологічного супроводу формування доброчинної діяльності у майбутніх соціальних працівників в умовах ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:316.362.4/М 48-667427 рукописний текст
Автор(и) : Мельничук, Тетяна Іванівна
Назва : Соціально-психологічні чинники забезпечення ефективності процесу усиновлення дітей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :276 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-197.
УДК : 159.922:316.362.4:364-782.44
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-психологічні чинники-- Усиновлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні чинники--мотивація усиновлення--успішність усиновлення--сімейне виховання--усиновлювачі--батьківсько-дитячі взаємини--соціально-психологічний клімат--психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз наукових джерел та узагальнено накопичений досвід функціонування сімей з дітьми в ситуації національного й міждержавного усиновлення. Науково обґрунтовано і перевірено методи вивчення психологічних аспектів феномену сім'ї в усиновленні. Дослідено та систематизовано соціально-психологічні чинники процесу усиновлення дітей в параметрах його ефективності. Розроблено психологічну модель забезпечення ефективності усиновлення дитини в сім ї та визначено підходи до її розбудови.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Назва : Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 563-575 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
УДК : 371.015.3:316
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--професійне становлення--успішність професійної діяльності--оптимізація професійної діяльності
Анотація: У статті представлено теоретичний аналіз проблеми саморозвитку особистості лікаря-психолога в професії та ідеальна модель успішного спеціаліста.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Пророк М. В.
Назва : Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 460-471 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компетентність--психологічна зрілість--майбутні психологи--особистісні якості--успішність діяльності
Анотація: У статті проаналізовано счасні наукові уявлення щодо комунікативної компетентності та представлено результати пілотажного дослідження рівня розвитку комунікативної компетентності у майбутніх психологів. Показано, що поняття компетентності включає: когнітивну, операціонально-технологічну, мотиваційну, етичну, соціальну та поведінкову складові.
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Паламар А. С.
Назва : Структурні складові технічних здібностей
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 394-403 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 402 (8 назв)
УДК : 378.147:62-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток здібностей--здібності особистості--успішність діяльності--технічні здібності--загальні здібності--спеціальні здібності
Анотація: Категорія "здібностей" стосується одного з основних і найскладніших понять психології і педагогіки. Кожна здібність становить складну синтетичну якість людини, в якій поєднуються окремі психічні властивості: чутливість, спостережливість, особливості пам'яті, уяви, мислення і т. д.
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 120-130 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937+159.954]:/П 86-435307370
Автор(и) : Моляко В. О., Біла, Ірина Миколаївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :145 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання--творчість
Зміст : Генетичні індикатори конструювання образів світу/ В. А. Моляко. Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності / І. М. Біла. Психологічне дослідження сприймання старшими дошкільниками художніх інформаційних структур/ Н. А. Ваганова. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами графічної інформації/ Н. М. Латиш. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами художніх інформаційних структур / Н. В. Медведєва. Особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ Л. М. Найдьонова. Творче сприймання старшокласниками техноінформаційних індикаторів реальності/ Т. Н. Третяк. Сприймання релігійної інформації в юнацькому віці/ Е. В. Кіричевська. Сприймання студентами рекламної інформації/ М. В. Кокарєва. Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини/ В. В. Москаленко.
Анотація: В монографії представлені нові дослідження закономірностей творчого сприймання, що продовжують попередні розробки авторського колективу лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Особливий акцент в аналізі процесів конструювання образно-понятійних систем («образів світу») робиться на генетичних індикаторах, на специфічних стратегічних та тактичних проявах розумової діяльності в умовах хронічного інформаційного дисонансу (надмір або дефіцит інформації). Робота може бути корисною для психологів, педагогів, фахівців інших спеціальностей та студентів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 86
Автор(и) : Пророк М. В.
Назва : Лідерські якості як важливий фактор успішності професійної діяльності фахівців соціономічних професій
Місце публікування : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 1 (1). - С. 79-85. - ISBN 978-966-189-359-6 (Шифр 15(06)/П 86-059873). - ISBN 978-966-189-359-6
Примітки : Бібліогр.: с. 85 (8 назва)
УДК : 159.923.2+316.46+005.336.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідер--лідерство--моделі лідерства--успішність діяльності фахівців соціономічних процесів--професійний досвід--компетентність--комунікативна компетентність
Анотація: У статті проаналізовано сучасні наукові дані, які накопичено в області психології лудерства, з точки зору впливу цього феномену на успішність діяльності фахівців соціономічних процесів. Лідерство розглядається як здатність вести за собою, керувати чи управляти групою/організацією. Показано, що в сучасному суспільстві різні ситуації вимагають різних рис лідерства і різних форм поведінки.
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:316.752(/К 90-938008500 рукописний текст
Автор(и) : Кулакова, Лариса Миколаївна
Назва : Формування почуття власної гідності у молодших школярів в умовах навчальної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2015
Кільк.характеристики :251 с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 213-243.
УДК : 37.015.3:316.752(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісний розвиток-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): почуття власної гідності--самосвідомість--академічна успішність--навчальна діяльність--особистісний розвиток--молодші школярі
Анотація: У роботі аналізуються наукові джерела з проблем розвитку почуття власної гідності особистості, визначено його сутність та особливості розвитку у молодших школярів, обґрунтовано основні конструкти й психологічні чинники становлення зазначеного морального почуття у молодшому шкільному віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 29
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015
Кільк.характеристики :840 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 50.00 грн.
УДК : 15(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського/ С. Д. Максименко. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов/ Н. І. Антюхова. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста/ Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве/ А. И. Ахметзянова. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей/ І. М. Біла. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете/ Н. И. Болтакова. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців/ А. О. Борисова. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом/ С. В. Бургонська. Типологія особистості ризику/ О. В. Вдовиченко. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях/ Г. С. Венгер. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі/ Н. І. Волошко. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки/ Н. М. Гончарук. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини/ О. Ю. Горбачова. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ/ І. А. Горобець. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості/ О. М. Гринів. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості/ І. А. Гуляс. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання)/ Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості/ Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу/ В. В. Журов. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію/ Н. В. Завязкіна. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці/ Т. В. Зозуль. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка/ Є. О. Іванова. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування/ І. А. Коваль. До проблеми вивчення психічних станів особистості/ В. В. Корнілова. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини/ К. В. Кравченко. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів/ А. І. Куриця. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні/ Д. І. Куриця. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці/ О. І. Куцан. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови/ Л. В. Лимар. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу/ С. О. Лукомська. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів/ Л. А. Любіна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов/ К. С. Максименко. До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання/ Т. М. Мандзик. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи/ И. А. Нигматуллина. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence/ L. A. Onufriieva. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога/ О. М. Паламар. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты/ М. Палюх. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала/ Н. П. Панчук. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера/ Н. В. Підбуцька. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/ Т. С. Пільгук. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis/ О. М. Поляничко. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування"/ І. С. Попович. Стильові особливості навчальної діяльності студентів/ М. А. Попчук. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів/ О. В. Портяна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності/ Л. Я. Прокопів. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності/ І. Ю. Пушкарук. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних/ О. В. Рудюк. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой/ А. В. Северин. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи/ К. В. Седих. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії/ Н. М. Семенів. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик/ А. В. Смотрицький. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування/ І. І. Сняданко. Психологічні фактори подолання стресу/ Х. Р. Стельмащук. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки/ А. А. Твардовская. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів/ М. М. Тесленко. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога/ Б. В. Хомуленко. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів/ Н. Ю. Цибуляк. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития/ Е. А. Цивильская. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях/ О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності/ В. І. Шебанова. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу/ О. С. Штепа. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства/ О. М. Юрчик. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.072.4/Б 82
Автор(и) : Борисова, Аліна Олексіївна
Назва : Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 81-93: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 92 (3 назви)
УДК : 159.9.072.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти-іноземці--міжкультурна адаптація--картина світу--образ - я--образ інших--образ соціального світу--ставлення до життя
Анотація: У статті проаналізовано взаємозв'язок між особливостями картини світу та показниками міжкультурної адаптації студентів-іноземців у країні навчання. Виявлено, що картина світу є результатом суб'єктивної інтерпретації людиною зовнішньої та внутрішньої реальності, який дозволяє приймати рішення та реалізовувати їх у цілеспрямованій поведінці. Показано, що показниками успішності міжкультурної адаптації іноземних студентів у країні навчання є сформованість адаптивного та інтерактивного стилів адаптації , високий рівень суб'єктивної задоволеності якістю життя, помірне переживання культурного шоку.
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Каменська, Наталія Леонідівна, Кременчуцька М. К.
Назва : Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 163-171 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--професійна успішність--професійно важливі якості
Анотація: Стаття присвячена феномену соціального інтелекту як необхідній важливій якості для індивіда, професійна діяльність якого належть до сфери "людина-людина". Виявлено взаємозв'язок культурно-вільного інтелекту зі здатністю передбачати наслідки поведінки й загальним соціальним інтелектом у студентів.
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 86
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна
Назва : Індивідуально-психологічні властивості та прагнення до професійного самовдосконалення як внутрішні чинники професійного розвитку
Місце публікування : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 84-91. - ISBN 978-966-189-358-9 (Шифр 15(06)/П 86-725883). - ISBN 978-966-189-358-9
Примітки : Бібліогр.: с. 90 (6 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--етапи професіогенезу--професійне самовдосконалення--професійна успішність--професійний досвід--комунікативна поведінка
Анотація: Представлено результати дослідження таких чинників професійного розвитку практичного психолога, як професійно значущі індивідуально-психологічні властивості та прагення до професійного самовдосконалення. Проаналізовано індивідуально-психологічні властивості практичних психологів, які перебувають на різних етапах професіогенезу.
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.4/Г 93
Автор(и) : Гуменюк, Галина Вадимівна
Назва : Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 23-33: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 32 (3 назви)
УДК : 159.923.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахівці--професійне самоздійснення--професійна успішність--психофізіологічні властивості--нервова система--наукові працівники--нервові процеси--працездатність
Анотація: Дослідження висвітлює особливості впливу психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення наукових працівників. Визначаються чинники успішної професіоналізації особистості: не лише особистісні якості та вміння, а й система злагодженого функціонування психофізіологічних функцій і властивостей, які забезпечують працездатність та ефективність діяльності за умови відсутності перенапруження організму.
Знайти схожі

 1-30    31-45 
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 6327
Кількість відвідувачів 648
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя