Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=успішність навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:159.953.5-/З-17-972472 рукописний текст
Автор(и) : Заікіна, Ганна Леонідівна
Назва : Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Суми, 2010
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-210.
УДК : 159.91:159.953.5-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Пізнавальна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--успішність навчання--функціональний стан--психофізіологічні властивості--розумова втома--психофізіологічні чинники--пізнавальний статус
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.938/З-30 рукописний текст
Автор(и) : Запорожець, Олена Петрівна
Назва : Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізічним та розумовим навантаженням : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Херсон, 2008
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Херсонський державний університет (Херсон)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-193.
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Психофізіологічні властивості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища нервова діяльність--нервові процеси--сенсомоторні функції--властивості пам`яті--властивості уваги--успішність навчання--фізичні навантаження--розумові навантаження
Анотація: Дана дисертаційна робота є дослідженням психофізіологічних властивостей дітей молодшого і шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням. Проводились дослідження властивостей основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам"яті і уваги, успішності навчання дітей молодшого шкільного віку з ріним режимом фізичної та розумової активності. показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються у дітей від 7 до 9 років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, існують відмінності розвитку окремих властивостей нейродинамічних, сенсомоторних та психічних функцій у порівнянні із своїми однолітками контрольної групи. Такі відмінності. Такі ж відмінності спостерігаються і у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у співставленні із тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізічні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мали найвищу успішність навчання. Успішність навчання дітей, що займаються гімнастикою, була вища за УН їх однолітків, які спортом не займаются. але нижча за тих, що займалится шахами. Проведена оцінка щільності зв"язку успішності навчання з рядом досліджувальних психофізіологічних властивостей. Визначена динаміка зв"язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам"яті та уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв"язків успішності навчання з психофізіологічними показниками більше і ці зв"язки виявляються більш тісними, наж щколярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються і вищою успішністю навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91/М 51 рукописний текст
Автор(и) : Меньших, Олена Емануілівна
Назва : Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-193.
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Фізичний стан
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичний розвиток--нейродинамічні функції--когнітивні функції--психофізіологічний розвиток--фізичний розвиток--успішність навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 65048
Кількість відвідувачів 775
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя