Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учіннєва діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954/Ш 79 рукописний текст
Автор(и) : Шопіна, Марина Олександрівна
Назва : Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :152 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжнародний університет (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 140-152.
УДК : 37.015.3:159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творчий потенціал
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--творчий потенціал--образна сомволіка--творче мислення--символічне мислення--творча уява--учіннєва діяльність--творчий процес --творча реалізація
Анотація: У дисертації досліджується розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами образної символіки. Розглянуто різні підходи до розуміння понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість" тощо, а також їхнє співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" із психїологічної точки зору розглядається як синтетична якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує міру її можливостей ставити і виконувати нові завдання у сфері учіннєвої діяльності. Творчий потенціал пов"язується із здатністю учнів часмостійно ставити й розв"язувати в тому чи іншому вигляді значущі проблеми.Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів: перетворювальні здібності), аксіологічний (ціннісні орієнтації), комунікативний (морально-психологічні якості), художній (естетичні здібності). Аналіз і систематизація зазначених понять надали можливості на практичному рівні розглянути образну символіку як визначальний чинник на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молодшого шкільного віку. У результаті експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання і сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності учіннєвої діяльності молодших школярів. Розроблена й апробована спеціальна програма розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Никончук, Наталія Олександрівна
Назва : Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 157-169: табл. (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 167 (3 назви)
УДК : 159.923+159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--здібності--поцінування--рефлексія--учіннєва діяльність--ціннісна підтримка--визнання
Анотація: Аргументовано доцільність застосування усної народної творчості для ціннісної підтримки розвитку здібностей учнів початкових класів. Описано техніку ціннісної підтримки надання та отримання поцінування та техніку ціннісної підтримки оцінювання власних досягнень.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Никончук, Наталія Олександрівна, Загурська, Інна Станіславівна
Назва : До проблеми співробітництва молодших школярів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 111-120 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с.119-120 (9 назв)
УДК : 159.923+159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--здібності--співробітництво--прислів'я та приказки--рефлексія--учіннєва діяльність--ціннісна підтримка
Анотація: У статті представлено програму ціннісної підтримки розвитку здібностей засобами усної народної творчості, яка орієнтована на навчання дітей взаємному поцінуванню досягнень та співробітництва. Описано техніку ціннісної підтримки надання й отримання допомоги.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Никончук Н.О., Загурська І.С.
Назва : Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 188-200 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923+159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--здібності--адаптація до навчання в школі--прислів'я та приказки--рефлексія--учіннєва діяльність--ціннісна підтримка
Анотація: В статті розглядається питання адаптації дітей до навчання у школі у контексті проблеми розвитку рефлексії учіннєвої діяльності. Представлено програму та описано напрями і техніки ціннісної підтримки рефлексії учіннєвої діяльності молодших школярів засобами усної народної творчості. Запропоновано підбір прислів'їв та приказок для підтримки мотиваційно-вольових зусиль учнів початкових класів на різних етапах роботи.
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 80947
Кількість відвідувачів 953
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя