Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (636)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (17)Рідкісна книга (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фольклор<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/.8+37.0/В 42-500327 рукописний текст
Автор(и) : Видолоб, Наталія Олексіївна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування української ментальності учнів основної школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :238 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-217.
УДК : 159.922.7/.8+37.035:17+159.922.4(=161.2) + 159.922.7/.8 + 37.035:17 + 159.922.4(=161.2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ментальність
Вікова психологія-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ментальність--українська ментальність--національна самоідентифікація--художня література--фольклор
Анотація: У дисертації розкривається сутність української національної ментальності та її зміст, як психологічного і педагогічного поняття. Проаналізовані основні теоретичні здобутки, у вивченні у вивченні української ментальності; експериментально досліджуються психолого-педагогічні умови ефективного формування україхнської ментальності на основі використання в навчально-виховному процесі особистісно зорієнтованих технологій розвитку кращих рис українського народу. Обгрунтовано зміст зразків української літератури і фольклору та психолого-педагогічні умови їх ефективного використання на уроках гуманітарного циклу та у позаурочний час, необхідних для цього засобів з метою формування в учнів основної школи української національної ментальності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.954-053.4:398/Л 85
Автор(и) : Лупійко, Людмила Василівна
Назва : Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 159-165 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
УДК : 159.954-053.4:398
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здібності--творчі здібності--творчість--пізнавальні процеси--емоційна сфера--старші дошкільники--народний фольклор
Анотація: Розглянуто питання розвитку здібностей, як індивідуальних особливостей дитини, та творчих здібностей старших дошкільників. Розкрито поняття "творчі здібності старших дошкільників". Охарактеризовано дошкільний вік, як сприятливий період для розвитку творчих здібностей, пізнавальних процесів та емоційної сфери дитини. Обгрунтовано значення використання на заняттях та у повсякденному житті народного фольклору для розвитку творчих здібностей дошкільників.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/А 86
Автор(и) : Артемова Л.В.
Назва : Історія педагогіки України : підручник
Вихідні дані : К.: Либідь, 2006
Кільк.характеристики :424 с
ISBN, Ціна 966-06-0429-7: 40.00 р.
УДК : 37(091)(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- Історія --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання--навчання--історія--національна освіта--педагогічна думка--дошкільне виховання
Зміст : Виховання та навчання на терені України у найдавніші часи ; Виховання підростаючих поколінь в умовах боротьби за виживання ; Народна педагогіка, віруванян, фольклор у вихованні дітей ; Писемність правослов'ян-оргіїв (гіпотези і факти) ; Освіта й виховання в Україні-Русі ; Освіта в період становлення України-Русі ; Культура і освіта в часи розвитку держави ; Роль рукописних книг у вихованні й навчанні ; Педагогічна думка, шкільництво, виховання в період занепаду України-Русі ; Національна освіта України в епоху Відродження ; Освіта за литовської доби ; Освіта на українських землях під владою Польщі ; Братські школи ; Першодруки ; Києво-Могилянська академія ; Педагогічні погляди Григорія Сковороди ; Освіта за час казачини ; Педагогічна думка в другій половині XVIII-ХІХ ст. ; Стан народної освіти України в ІІ половині XVIII та у ХІХ сттолітті ; Педагогіка Олександра Духновича ; Педагогічна діяльність Миколи Пирогова ; Педагогічні погліди Тараса Шевченка ; Педагогічні ідеї та праці Пантелеймона Куліша ; Освітня діяльність та педагогічні погляди Костянтина Ушинського ; Педагогічні ідеї Михайла Драгоманова, Івана Франка, Лесі Українки ; Родинне виховання дітей дошкільного віку ; Педагогічна думка, освіта, становлення суспільного дошкільного виховання в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. ; Стан школи та освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. в Україні ; Становлення суспільного дошкільного виховання на Наддніпрянщині та Слобожанщині ; Розвиток дошкільного виховання в Галичині ; Педагогічна спадщина Софії Русової ; Педагогічний доробок Бориса Гринченка ; Педагогічна спадщина Михайла Коцюбинського ; Просвітницька діяльність та педагогічні ідеї Михайла Грушевського ; Розвиток освіти, дошкільного виховання і культури в Українській Народній Республіці ; Освіта й дошкільне виховання в Україні за радянських часів ; Розвиток дошкільного виховання, школи й освіти в новаторські 20-ті роки ; Дошкільне виховання, школа, освіта в Україні у драматичні 30-ті роки ; Педагогічна спадщина Антона Макаренка ; Освіта й виховання в роки Другої світової війни у повоєнні роки ; Стан освіти і виховання в Україні у 60-80-ті роки ; Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського ; Освіта укрвїнців за межами України ; Освіта і виховання в незалежній Українській державі ; Шкільна та позашкільна освіта ; Дошкільна освіта ; Вища школа на сучасному етапі
Анотація: У підручнику викладене сучасне бачення шляхів становлення та розвитку виховання й освіти на терені Україні від найдавніших часів. Еволюцію вітчизняної педагогіки, яка має самобутній характер і водночас вичтупає органічним компонентом загальнолюдської педагогічної культури, подано в контексті історичних етапів розвитку української державності. На тлі історичних подій, які вплинули на розвиток вітчизняної педагогіки, аналізуються літературні пам'ятки, архівні матеріали з питань освітньої політики, твори та діяльність видатних педагогів, діячів культури України. Окремий розділ присвячено розгляду стану та основних тенденцій розвитку педагогічної теорії й практики в незалежній Українській державі. Для студенів вищих педагогічних навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чорна Н. В.
Назва : Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 315-326. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 324-325 (11 назв)
УДК : 159.364.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музична культура--майбутні вчителі--національний фольклор--соціально-психологічні особливості формування музичної культури
Анотація: У статті аналізується розроблена стратегія комплексної програми соціально-психологічного супроводу процесу формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору, яка спрямована на розвиток музичного світогляду, музичної компетентності, емоційної чутливості, поважливого ставлення до музичності, музичної поінформованості, здатності інтерпретувати та адаптувати музикозначну інформацію для різноцільової аудиторії, вміння оцінювати рівень власної музичної культури. Показано, що впровадження технології процесу формування музичної культури майбутніх вчителів має здійснюватися в умовах іх професійної підготовки як цілісна системна єдність діагностичної, цільової, змістовної й процесуальної складових цього процесу. Показано, що стратегія комплексної програма соціально-психологічного супроводу процесу формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору сприяє результативності зазначеного процесу.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 110734
Кількість відвідувачів 1047
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя