Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1372)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (107)Рідкісна книга (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=форми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.
   15.0
   Б 48


    Беритов, И. С.
    Об основных формах нервной и психонервной деятельности [Текст] / И. С. Беритов. - Ленинград : [б. в.], 1947. - 114, [2] с. - (Научно-популярная серия "Академия Наук Союза ССР" / под общ. ред. С. И. Вавилова, П. Ф. Юдина). - Библиогр.: с. 104-113. - 0.60 к. р.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--людина--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- мозгова діяльність -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина -- нервна діяльність -- психонервна діяльність -- форми нервової діяльності людини

Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

2.
   15.1Ф
   М 69


    Михайлова, И. Б.
    Методы и формы научного познания [Текст] / И. Б. Михайлова ; Заочная высшая партийная школа при ЦК КПСС, кафедра марксистско-ленинской философии. - Москва : [б. в.], 1968. - 112 с. - 0.36 грн.
УДК
РУБ 15.1Ф
Рубрики: Філософія-- Психічна активність--науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- наукове пізнання -- методи наукового пізнання -- форми наукового пізнання


Дод.точки доступу:
Заочная высшая партийная школа при ЦК КПСС. кафедра марксистско-ленинской философии
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
   15.0
   Б 55


    Бехтерева, Наталия Петровна.
    Мозговые коды психической деятельности [Текст] / Н. П. Бехтерева, П. В. Бундзен, Ю. Л. Гоголицын ; Академия наук СССР, Отделение физиологии. - Ленинград : [б. в.], 1977. - 165, [4] с. - Библиогр.: с. 150-161. - 0.95 к. р.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--людина--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- мозгова діяльність -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина -- нервна діяльність -- психонервна діяльність -- форми нервової діяльності людини


Дод.точки доступу:
Бундзен, Павел Владимирович; Гоголицын, Юрий Львович; Академия наук СССР. Отделение физиологии
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
   15.1Ф
   К 29


   
    Категории материалистической диалектики в психологии [Текст] : сборник статей / Академия наук СССР, Институт психологии ; отв. ред. Л. И. Анцыферова. - Москва : [б. в.], 1988. - 244, [4] с. - Библиогр. в конце ст. - 2 р. 20 к. р.
УДК
Рубрики: Філософські питання психології--філософія психології--Збірник наукових статей
   Матеріалістична діалектика--Збірник наукових статей

Кл.слова (ненормовані):
категорія розвитку -- категорія форми і змістовності -- психологічний час -- закон в психології


Дод.точки доступу:
Анцыферова, Л. И. \отв. ред.\; Академия наук СССР. Институт психологии
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
   15.0
   А 90


    Асаджоли, Роберто.
    Психосинтез. От душевного кризиса к высшему "Я". Теория и практика. [Текст] / Роберто Асаджоли. - Москва : [б. в.], 1994. - 313, [7] с. - (Библиотека психологической литературы). - ISBN 5-87983-003-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--людина--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- мозгова діяльність -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина -- нервна діяльність -- психонервна діяльність -- форми нервової діяльності людини


Дод.точки доступу:
Данченко, В. \отв. ред.\; Чурикова, А. \худож.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.953
Х 76


    Хомуленко, Тамара Борисівна.
    Розвиток вищих форм пам'яті [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Хомуленко Тамара Борисівна ; наук. конс. Бочарова С. П. ; Харьків. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Київ, 1998. - 380 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 348-380. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пам'ять--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПАМ'ЯТЬ -- розвиток пам'яті -- вищі форми пам'яті -- мнемічні процеси -- рефлексивні процеси -- текстова діяльність
Анотація: В роботі висунутий і обґрунтований ряд положень і здійснена експериментальна та науково-практична розробка проблем памяті. Реалізовано системний підхід щодо визначення особливостей онтогенезу вищих форм пам'яті і щодо умов ефективності його перебігу. У визначенні вищих форм пам яті об'єднано характеристики довільного і мимовільного запам'ятовування. Виявлено комплекс психологічних характеристик вищих форм пам'яті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бочарова, Світлана Петрівна \наук. консультант.\; Харьківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.091.3
М 69


    Михальчук, Наталія Олександрівна.
    Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Наталія Олександрівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 267 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дискусія--Навчальна робота--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- навчальна дискусія -- ініціативна дія -- оригінальна думка -- обґрунтоване висловлювання
Анотація: У дисертації розкриваються основні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи на уроках світової літератури. Обґрунтовано принципи організації навчальної дискусії, визначено критерії ефективності навчальної дискусії. Проаналізовано особливості формальної структури діалогу підлітків та зміст смислових зв'язків між послідовними висловлюваннями учнів, спрямованість висловлювань школярів. Виділено дві групи прийомів, за допомогою яких можна обґгунтувати свою точку зору : змістовні та незмістовні, а також вказано основні психологічні умови, що впливають на ефективність навчальної роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.942
К 56


    Коврига, Наталія Валентинівна.
    Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Коврига Наталія Валентинівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т . - Дніпропетровськ, 2003. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 154-169. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Емоційний інтелект--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНИЙ інтелект -- ВНУТРІШНІ детермінанти -- зовнішні ознаки -- емоційний процес -- форми відбиття у свідомості -- стресозахисна функція -- адаптивна функція
Анотація: Стресозахисна та адаптована функції емоційного інтелекту, розглянутого у суб'єктивній парадигмі як аспект прояву внутрішнього світу особистості, що відбиває міру розумності ставлення людини до світу, до інших та до себе як суб'єкта життєдіяльності, знайшли теоретичне обґрунтування і емпіричне підтвердження на студентській вибірці (150 осіб) шляхом аналізу внутрішніх та зовнішніх компонентів емоційного інтелекту. В роботі визначені в якості внутрішніх ознак емоційного інтелекту чотири з п'яти "великих факторів" особистості: емоційна стійкість, сумлінність, відкритість новому досвіду, доброзичливість та уявлення людини "про порядок у світі", її настановлення і цінності, що зумовлюють ставлення до себе і до навколишнього світу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.7-053.6+159.937.53
О-66


    Орлова, Світлана Іванівна.
    Психологічні особливості розвитку сприймання підлітками поетичної форми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Орлова Світлана Іванівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівненський держ. пед. ун-т. - Рівне, 2005. - 225,[9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприймання поезії--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сприймання поетичної форми -- семантичний простір -- конотативна семантика -- поетичний стиль -- програма "Поетика"
Анотація: В дисертації з'ясовано рівні і детермінанти розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Розкрито співвідношення естетичних і загальнопсихологічних складників у структурі цього процесу. Сформульовано психолого-педагогічні умови активізації розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Встановлені критерії успішності сприймання поетичної форми, рівні розвитку такого сприймання в підлітковому віці, а також чинники, від яких залежить досягнення цих рівнів. Розроблено й апробовано методи діагностики рівня розвитку сприймання поетичної форми підлітками, а також педагогічні засоби підвищення цього рівня.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівненський державний педагогічний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.091.3
Х 98


    Хупавцева, Наталія Олександрівна.
    Психологічний потенціал евристичної бесіди як форми навчальної роботи [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Хупавцева Наталія Олександрівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2007. - 384 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-222. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Евристична бесіда--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
евристична бесіда -- навчальна робота -- учбова дыяльність -- бесіда
Анотація: В роботі виокремлено психологічні характеристики навчально-виїховного процесу із застосуванням евристичної бесіди. Сформульовано принципи ефективної організації евристичної бесіди на уроках. Обґрунтовано вибір критеріїв ефективності евристичної бесіди як форми навчальної роботи та охарактеризовано когнітивні та мотиваційно-ціннісні новоутворення особистості школярів. Розроблено систему психологічних чинників ефективного впровадження евристичної бесіди в навчальну діяльність школярів. Визначено психологічні умови ефективності евристичної бесіди та окреслено її психологічний потенціал.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Н. О. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 68371
Кількість відвідувачів 1837
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя