Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1372)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (107)Рідкісна книга (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=форми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942/К 56 рукописний текст
Автор(и) : Коврига, Наталія Валентинівна
Назва : Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2003
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 154-169.
УДК : 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Емоційний інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--внутрішні детермінанти--зовнішні ознаки--емоційний процес--форми відбиття у свідомості--стресозахисна функція--адаптивна функція
Анотація: Стресозахисна та адаптована функції емоційного інтелекту, розглянутого у суб'єктивній парадигмі як аспект прояву внутрішнього світу особистості, що відбиває міру розумності ставлення людини до світу, до інших та до себе як суб'єкта життєдіяльності, знайшли теоретичне обґрунтування і емпіричне підтвердження на студентській вибірці (150 осіб) шляхом аналізу внутрішніх та зовнішніх компонентів емоційного інтелекту. В роботі визначені в якості внутрішніх ознак емоційного інтелекту чотири з п'яти "великих факторів" особистості: емоційна стійкість, сумлінність, відкритість новому досвіду, доброзичливість та уявлення людини "про порядок у світі", її настановлення і цінності, що зумовлюють ставлення до себе і до навколишнього світу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/М 69 рукописний текст
Автор(и) : Михальчук, Наталія Олександрівна
Назва : Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :267 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-199.
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Дискусія-- Навчальна робота
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дискусія--навчальна дискусія--ініціативна дія--оригінальна думка--обґрунтоване висловлювання
Анотація: У дисертації розкриваються основні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи на уроках світової літератури. Обґрунтовано принципи організації навчальної дискусії, визначено критерії ефективності навчальної дискусії. Проаналізовано особливості формальної структури діалогу підлітків та зміст смислових зв'язків між послідовними висловлюваннями учнів, спрямованість висловлювань школярів. Виділено дві групи прийомів, за допомогою яких можна обґгунтувати свою точку зору : змістовні та незмістовні, а також вказано основні психологічні умови, що впливають на ефективність навчальної роботи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+1/О-66-568183 рукописний текст
Автор(и) : Орлова, Світлана Іванівна
Назва : Психологічні особливості розвитку сприймання підлітками поетичної форми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2005
Кільк.характеристики :225,[9] с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний педагогічний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-225.
УДК : 159.922.7-053.6+159.937.53 + 159.922.7-053.6 + 159.937.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприймання поезії
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання поетичної форми--семантичний простір--конотативна семантика--поетичний стиль--програма "поетика"
Анотація: В дисертації з'ясовано рівні і детермінанти розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Розкрито співвідношення естетичних і загальнопсихологічних складників у структурі цього процесу. Сформульовано психолого-педагогічні умови активізації розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Встановлені критерії успішності сприймання поетичної форми, рівні розвитку такого сприймання в підлітковому віці, а також чинники, від яких залежить досягнення цих рівнів. Розроблено й апробовано методи діагностики рівня розвитку сприймання поетичної форми підлітками, а також педагогічні засоби підвищення цього рівня.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:37.018/Я 60-049500 рукописний текст
Автор(и) : Янковчук, Марина Миколаївна
Назва : Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-213.
УДК : 159.928.22:37.018.1(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--альтодональна особистість--альтернативні форми навчання--особистісний розвиток--самоактуалізація--система цінностей--юнацький вік--пізнавальна діяльність
Анотація: В роботі досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів та спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Проведено дослідження розвитку обдарованих дітей у сім'ях. З'ясовано чинники та умови, які впливають на успішний розвиток обдарованості дитини в сім'ї. Виділені психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї. Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованої дитини в сім'ї.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953/Х 76 рукописний текст
Автор(и) : Хомуленко, Тамара Борисівна
Назва : Розвиток вищих форм пам'яті : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :380 с.: табл., рис.
Колективи : Харьківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примітки : Бібліогр.: с. 348-380.
УДК : 159.953
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пам'ять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пам'ять--розвиток пам'яті--вищі форми пам'яті--мнемічні процеси--рефлексивні процеси--текстова діяльність
Анотація: В роботі висунутий і обґрунтований ряд положень і здійснена експериментальна та науково-практична розробка проблем памяті. Реалізовано системний підхід щодо визначення особливостей онтогенезу вищих форм пам'яті і щодо умов ефективності його перебігу. У визначенні вищих форм пам яті об'єднано характеристики довільного і мимовільного запам'ятовування. Виявлено комплекс психологічних характеристик вищих форм пам'яті.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/Х 98 рукописний текст
Автор(и) : Хупавцева, Наталія Олександрівна
Назва : Психологічний потенціал евристичної бесіди як форми навчальної роботи : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2007
Кільк.характеристики :384 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-222.
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Евристична бесіда
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): евристична бесіда--навчальна робота--учбова дыяльність--бесіда
Анотація: В роботі виокремлено психологічні характеристики навчально-виїховного процесу із застосуванням евристичної бесіди. Сформульовано принципи ефективної організації евристичної бесіди на уроках. Обґрунтовано вибір критеріїв ефективності евристичної бесіди як форми навчальної роботи та охарактеризовано когнітивні та мотиваційно-ціннісні новоутворення особистості школярів. Розроблено систему психологічних чинників ефективного впровадження евристичної бесіди в навчальну діяльність школярів. Визначено психологічні умови ефективності евристичної бесіди та окреслено її психологічний потенціал.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/Ф 55
Автор(и) : Філоненко Л. В.
Назва : Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 435-441 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 440-441 (7 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--негативна адаптація--діти-сироти--форми виховання
Анотація: Розглядається неготовність прийомних батьків до життя з прийомною дитиною, і як наслідок - негативні причини адаптації дітей-сиріт та повернення їх до казенних закладів різних форм опіки.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 8
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014
Кільк.характеристики :138 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 08.00 р.
УДК : 151.60
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Самопроектирование как фактор развития личности/ Н. В. Чепелєва. Місце самопроектування у проектній парадигмі/ М. Л. Смульсон. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії/ І. В. Лебединська. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми/ О. О. Зарецька. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения/ В. А. Мединцев. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи/ С. Ю. Гуцол. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування/ О. М. Шиловська. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії/ І. В. Березко. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств/ О. Г. Брацюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Л 33
Автор(и) : Лебединська І. В.
Назва : Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 30-40 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примітки : Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--дискурс--культурна форма--перспектива--позиція
Анотація: Аналізується феномен самопроектування як опосередкований результат власного історичного становлення. Історичне становлення практик самопроектування запропоновано проаналізувати у контнксті горизонту авторства. Розпочато аналіз шляху становлення стратегії авторства .
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 378.377/А 95
Автор(и) : Ахметзянова, Анна Ивановна
Назва : Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 45-54 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
УДК : 378.377
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доступна освіта--інклюзивна освіта--інтегративна освіта--спеціальна дошкільна освіта--діти з обмеженими можливостями--варіативні форми дошкільної освіти
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 16820
Кількість відвідувачів 1151
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя