Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цілепокладання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
159.923.5
Ш 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шилова, Н. І.
    Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю [Текст] / Н. І. Шилова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 543-556. - Бібліогр.: с. 555 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мета -- цільова спрямованість -- спортивний туризм -- ролі -- система змінних посад -- особистість -- підлітковий вік -- цілепокладання -- цілеспрямованість
Анотація: Обґрунтовано актуальність і практична значущість психологічного дослідження формування цільової спрямованості підлітків на основі виконання обов'язків обраної посади у групі (на матеріалі спортивного туризму). Представлено результати оцінювання виконання ролі у групі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.9;316.6
Н 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Недибалюк, О. С.
    Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених [Текст] / О. С. Недибалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 160-169 : рис. - Бібліогр.: с. 168-169 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНА готовність -- ресоціалізаційний потенціал -- непотнолітні засуджені -- суб'єктність -- ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ -- РЕФЛЕКСІЯ -- АСЕРТИВНА поведінка -- соціальні навички
Анотація: Розглянуто проблему визначення основних складових соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації. Показано, що ресоціалізаційний потенціал залежить від рівня розвитку суб'єктності, рефлексії, сформованості функції цілепокладання, поінформованості щодо професійної діяльності, наявності соціальних навичок, засвоєння стратегії асертивної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.923.2-057.85/.86+378.011.3-057.175:62(043.5)
Я 47


    Яковицька, Лада Савеліївна.
    Психологія самореалізації викладача у науково-технічній діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. С. Яковицька ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 617 с. - Бібліогр.: с. 459-508 (546 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- науково-технічна діяльність -- рефлексія -- цілепокладання -- екстеріоризація -- ціннісні орієнтації -- створення нових особистісних сенсів
Анотація: У дисертації здійснена комплексна розробка проблеми становлення самореалізаційних процесів викладача у науково - технічній діяльності . Досліджено зв ’ язок потреби у самореалізації із професійним ( науково - технічним ) буттям особи ; показано значення розвиненої потреби в самореалізації для продуктивної праці науково - технічної інтелігенції , яка виникає і формується у виробничій діяльності особистості , на прикладі професійного зростання науково - технічних працівників Донецького національного технічного університету . Результатом дослідження стала загальна концепція , яка сприятиме розвитку потреби в самореалізації як у викладацького і технічного персоналу університету , так і у студентської молоді , що набуває професійних компетенцій в умовах технічних вишів . Емпірично досліджені особливості процесу самореалізації викладачів у науково - технічній діяльності , представлені дані емпіричного аналізу суб ’ єктних й операційних чинників та видів процесу самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , структури ціннісних орієнтацій особистості , психологічних особливостей гуманістичної самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , доведена їх статистична значущість . Обґрунтовано мотиваційно - ціннісні чинники самореалізації , що зумовлюють конструктивне та компетентне здійснення діяльності фахівцем . Виділено елементи новизни чи мінливості , які виявлялися у 6- ти експериментальних групах , що відрізнялися за рівнем самореалізації і за віковими ознаками . Представлено регресійну модель самореалізації викладача у науково - технічній діяльності .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
372
А 43


    Гальцева, Т. О.
    Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці [Текст] / Т. О. Гальцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 51-63
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
навчальна самоефективність особистості -- навчально-ігрове середовище -- диференційована самооцінка -- цілепокладання -- рефлексія -- суб'єкт власних дій -- суб'єкт навчальної діяльності
Анотація: У статті проаналізовано особливості становлення навчальної самоефективності у дошкільному та молодшому шкільному віці. Визначені соціально-психологічні чинники, що її детермінують, зокрема: сімейне виховання, спілкування з дорослими і однолітками, емоційне відношення педагога, успіхи у ігровій та навчальній діяльності, приклад інших. Проаналізовано роль навчально-ігрового середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
153
А 43


    Недибалюк, О. С.
    Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації [Текст] / О. С. Недибалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 138-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна готовність -- неповнолітні засуджені -- суб'єктність -- цілепокладання -- рефлексія -- асертивна поведінка -- комунікативна обізнаність -- особистісний профіль
Анотація: Визначено, що соціально-психологічна готовність неповнолітніх засуджених до ресоціалізації це суб'єктивне переживання наміру зміни свого життя. Доведено, що соціально-психологічна готовність залежить від рівня розвитку самосвідомості, обізнаності щодо шляхів самореалізації, сформованості соціальних навичок та стратегій асертивної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.923.2-057.85/.86+378.011.3-057.175:62(043.5)
Я 47


    Яковицька, Лада Савеліївна.
    Психологія самореалізації викладача у науково-технічній діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. С. Яковицька ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 39 с. - Бібліогр.: с. 32-36 (48 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- науково-технічна діяльність -- рефлексія -- цілепокладання -- екстеріоризація -- ціннісні орієнтації -- створення нових особистісних сенсів
Анотація: У дисертації здійснена комплексна розробка проблеми становлення самореалізаційних процесів викладача у науково - технічній діяльності . Досліджено зв ’ язок потреби у самореалізації із професійним ( науково - технічним ) буттям особи ; показано значення розвиненої потреби в самореалізації для продуктивної праці науково - технічної інтелігенції , яка виникає і формується у виробничій діяльності особистості , на прикладі професійного зростання науково - технічних працівників Донецького національного технічного університету . Результатом дослідження стала загальна концепція , яка сприятиме розвитку потреби в самореалізації як у викладацького і технічного персоналу університету , так і у студентської молоді , що набуває професійних компетенцій в умовах технічних вишів . Емпірично досліджені особливості процесу самореалізації викладачів у науково - технічній діяльності , представлені дані емпіричного аналізу суб ’ єктних й операційних чинників та видів процесу самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , структури ціннісних орієнтацій особистості , психологічних особливостей гуманістичної самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , доведена їх статистична значущість . Обґрунтовано мотиваційно - ціннісні чинники самореалізації , що зумовлюють конструктивне та компетентне здійснення діяльності фахівцем . Виділено елементи новизни чи мінливості , які виявлялися у 6- ти експериментальних групах , що відрізнялися за рівнем самореалізації і за віковими ознаками . Представлено регресійну модель самореалізації викладача у науково - технічній діяльності .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
37.015.3:159.947.5(043.5)
О 60


    Опанасенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічна структура навчального цілепокладання у старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Опанасенко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 199 с. : табл. + 1 додатки 65 с. - Бібліогр.: с.183-199 (189 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Мотивація навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- старший шкільний вік -- цілепокладання -- навчальне цілепокладання -- пізнавальні цілі -- пізнавально-прагматичні цілі -- соціально-прагматичні цілі -- формально-навчальні цілі -- когнітивний блок -- мотиваційний блок -- діяльнісний блок -- рефлексивний блок -- регулятивний блок -- психологічна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей психологічної структури навчального цілепокладання у старшокласників. Здійснено теоретико-методологічне вивчення феномена навчальнго цілепокладання. Встановлено, що навчальне цілепокладання - це здатність особистості до усвідомленого визначення власних цілей навчання, їх узгодження з іншими особистісно-значимими цілями та оцінки досягнутого і бажаного результату навчання. З'ясовано, що у старшокласників навчальне цілепокладання постає як процес визначення освітніх перспектив. Побудовано структурно-функціональну модель навчального цілепокладання у старшокласників, яку складають: типи навчальних цілей (пізнавальні, пізнавально-прагматичні, соціально-прагматичні, формально-навчальні) та блоки психологічної компетентності (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, рефлексивний, регулятивний). Домінування типу навчальних цілей визначає тип навчального цілепокладання, а розвиток блоків психологічної компетентності - рівень його сформованості. Емпірично з'ясовано, що усі типологічні групи старшокласників за сформованою психологічною структурою навчального цілепокладання є позитивними, оскільки спрямовані на побудову учнями індивідуальних навчальних траєкторій. Водночас, найменш перспективним є формально-навчальний тип учнів, а найбільш конкурентноспроможним визначено пізнавальний тип. Розроблено та апробовано технологію розвитку психологічної структури навчального цілепокладання через звернення старшокласників до їх життєвих перспектив та рівня сформованості психологічної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.015.3:159.947.5(043.5)
О 60


    Опанасенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічна структура навчального цілепокладання у старшокласників [Рукопис] : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Опанасенко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- старший шкільний вік -- цілепокладання -- навчальне цілепокладання -- пізнавальні цілі -- пізнавально-прагматичні цілі -- соціально-прагматичні цілі -- формально-навчальні цілі -- когнітивний блок -- мотиваційний блок -- діяльнісний блок -- рефлексивний блок -- регулятивний блок -- психологічна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей психологічної структури навчального цілепокладання у старшокласників. Здійснено теоретико-методологічне вивчення феномена навчальнго цілепокладання. Встановлено, що навчальне цілепокладання - це здатність особистості до усвідомленого визначення власних цілей навчання, їх узгодження з іншими особистісно-значимими цілями та оцінки досягнутого і бажаного результату навчання. З'ясовано, що у старшокласників навчальне цілепокладання постає як процес визначення освітніх перспектив. Побудовано структурно-функціональну модель навчального цілепокладання у старшокласників, яку складають: типи навчальних цілей (пізнавальні, пізнавально-прагматичні, соціально-прагматичні, формально-навчальні) та блоки психологічної компетентності (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, рефлексивний, регулятивний). Домінування типу навчальних цілей визначає тип навчального цілепокладання, а розвиток блоків психологічної компетентності - рівень його сформованості. Емпірично з'ясовано, що усі типологічні групи старшокласників за сформованою психологічною структурою навчального цілепокладання є позитивними, оскільки спрямовані на побудову учнями індивідуальних навчальних траєкторій. Водночас, найменш перспективним є формально-навчальний тип учнів, а найбільш конкурентноспроможним визначено пізнавальний тип. Розроблено та апробовано технологію розвитку психологічної структури навчального цілепокладання через звернення старшокласників до їх життєвих перспектив та рівня сформованості психологічної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
159.947.24:164.053
Р 33


    Редько, Володимир Вікторович.
    Психологічні механізми прийняття рішень у побутовій діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Редько Володимир Вікторович ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-191. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Прийняття рішень--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішення -- цілепокладання -- побутова діяльність -- побутова поведінка
Анотація: У роботі теоретико-методологічний аналіз побутової діяльності, визначено соціокультурні, соціально-психологічні та психологічні ознаки побутової діяльності, описано її психологічну структуру як систему провідних мотивів, ієрархію цільових конструктів, форм і засобів їх реалізації. Розроблено модель процесу прийгняття рішень у побутовій діяльності та проведено емпіричне дослідження процесу прийняття рішень, визначено психологічні засади використання моделей процесу прийняття рішень для практичних і прикладних напрямків психологічних досліджень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.76:616
Д 44


    Дідковська, Лариса Іванівна.
    Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дідковська Лариса Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Соматичні порушення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
уявлення про майбутнє -- цілепокладання -- діяльнісне самовизначення -- моделювання -- психосоматика -- актуальне Я -- локус контролю -- психотренінг -- часова перспектива -- тип структурування
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 82167
Кількість відвідувачів 2155
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя