Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ціннісне ставлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.072/Л 80
Автор(и) : Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна
Назва : Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 342-351 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лікарі--професійне вигорання--професійний стрес--ціннісне ставлення--професійна діяльність
Анотація: Розкриваються проблеми професійного стресу, внутрішніх конфліктів та професійного вигорання медичних працівників - лікарів хірургів, анестезіологів, стоматологів, психіатрів. Визначаються провідні чинники попередження й профілактики професійних деформацій у лікарів. Висвітлюється поняття "ціннісне ставлення до професійної діяльності", психологічна природа, специфіка проявів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Назва : Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 575-588 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна гідність--професійна самосвідомість--професійна самооцінка--ціннісне ставлення
Анотація: У статті розглядається проблема ціннісного ставлення особистості до себе, соціуму, професійної діяльності. При розгляді співвідношення понять "професійна самосвідомість" і "професійна гідність" акцентується увага власне на особистісних складових самооцінного характеру, а саме: професійній самооцінці й самоефективності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.3/В 64
Автор(и) : Возна, Валентина Юріївна
Назва : Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 291-298: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 298 (5 назв)
УДК : 159.923.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні фахівці--творчі професії--мотивація--професійна діяльність--ціннісне ставлення
Анотація: На основі результатів теоретичного аналізу та даних експериментального дослідження представлено взаємозв'язок параметрів: ціннісне ставлення до професії та мотиваційна готовність до професійної діяльності. Виявлено специфічні особливості ставлення до професії майбутніх фахівців творчих професій.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 291-299 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--інтелектуальна обдарованість--пізнавальна діяльність--пізнавальна потреба--ціннісно-смислова сфера--ціннісне ставлення--мотивація
Анотація: Розглядаються особливості пізнавальної діяльності та її значення для формування ціннісно-смислової сфери інтелектуально обдарованої особистості на початковому етапі шкільного навчання.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:316.752/Н 19 рукописний текст
Автор(и) : Назаренко, Ірина Євгенівна
Назва : Формування ціннісного становлення до життя в майбутніх психологів : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-207.
УДК : 37.015.31:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісне ставлення
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісне ставлення--студенти-психологи--майбутня професійна діяльність--ціннісні орієнтації--ставлення до життя
Анотація: У роботі розглянута теоретична сутність поняття "цінність" і "ціннісне ставлення" на основі аналізу психологічної, соціологічної і філософської літератури. Вивчено особливості формування ціннісного ставлення до життя в студентів-соціологів. Виявлені рівні сформованості окремих компонентів ціннісного ставлення до життя й професійної діяльності у студентів. Розроблена та впроваджена програма спеціально організованих занять, спрямованих на формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:316.752(/Н 19-839476 рукописний текст
Автор(и) : Назаренко, Ірина Євгенівна
Назва : Формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-207.
УДК : 37.015.3:316.752(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісне ставлення--студенти-соціологи--майбутня професійна діяльність--ціннісні орієнтації
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене особливостям формування ціннісного ставлення до життя студентів майбутніх соціологів на етапі навчання у вищому навчальному закладі. Експерементально визначено загальні тенденції стосовно ціннісного ставлення до життя, професії у майбутніх соціологів. Ціннісне ставлення до життя, професійної діяльності формується в процесі прийняття майбутнім соціологом певної системи загальнолюдських цінностей, що синтезують цінність життя, професійні цінності й цінність самої професійної діяльності. Ціннісне ствлення до життя, професійної діяльності в майбутнього соціолога проявляється через зміну його внутрішньої позиції як осонови регуляції спрямованості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Ч-82-119497 рукописний текст
Автор(и) : Чуба, Олександра Євгеніївна
Назва : Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-212.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Майбутні вчителі
Педагогічна психологія-- Професійний вибір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація вибору--професійний вибір--самоздійснення особистості--усвідомлення вибору--ціннісне ставлення--професія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Т 86
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Назва : Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 389-401 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна культура--викладач--майбутні фахівці--творчість--суб'єктність--ціннісне ставлення--властивості особистості
Анотація: На основі сприйняття суб'єктності як інтегральної властивості особистості визначається успішність виконання професійної діяльності й прояв у викладача педагогічних здібностей та взагалі особистісного потенціалу. Для педагога суб'єктність постає як ціннісне ставлення до студента-майбутнього фахівця, а також власної особистості й педагогічної діяльності.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Рейпольска О.Д.
Назва : Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 234-251 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 37.03-053.4(043)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ставлення--ціннісне ставлення--ціннісне ставлення до себе
Анотація: У статті зроблено спробу проаналізувати феномен ціннісного ставлення до себе, його структуру, основні форми прояву, окрім того розглядаються підходи науковців до визначення сутності понять "ціннісне ставлення" та "ціннісне ставлення до себе". Розкрито особливості організації роботи щодо його формування у дітей старшого дошкільного віку. Презентовано результати контрольного етапу педагогічного експерименту.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Балицька І.М.
Назва : Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 28-43 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 159.9:373.2.013.77-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінності--ціннісне ставлення--психологічні знання--психологічний портрет--індивідуальний стиль професійної діяльності--педагогічний імідж--психологічна компетентність педагога--мотиви--професійні здібності--психологічна просвіта батьків--культура мовлення вихователя
Анотація: У статті розглядаються психолого-педагогічні засади формування ціннісного ставлення батьків до професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. Здійснено аналіз понять, які створюють психологічний портрет сучасного вихователя. Визначено зміст професійних ціннісних орієнтацій педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Розкрито складові індивідуального стилю професійної діяльності вихователя, особливості педагогічного іміджу сучасного педагога, роль психологічної компетентності вихователя як органічної складової педагогічної майстерності. Розглянуто мотиви, які мають найбільше практичне значення у діяльності вихователя. Відзначено, що психолого-педагогічна просвіта батьків вихованців сприяє налагодженню ефективної взаємодії з вихователями дошкільного закладу. Підкреслено, що сучасний вихователь має гнучко адаптуватися до нових умов співрпраці з батьками, до взаємодії з дітьми швидко змінюватися у відповідь на можливі запити суспільства
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 153685
Кількість відвідувачів 1262
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя