Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (121)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/Г 56-317884 рукописний текст
Автор(и) : Гнатюк, Ольга Владиславівна
Назва : Формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :227 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.164-185.
УДК : 159.922.73-053.6:613+37.015.31:613 + 159.922.73-053.6:613 + 37.015.31:613
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здоров'я--цінності--уявлення--молодший шкільний вік--навчально-виховальний процес
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність. У дисертації викладено теорію і практику цієї проблеми. Здійснено теоретичний аналіз підходів до дослідження уявлень про здоров"я у дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено сутність категорій "здоров'я", "цінності", "уявлення", розкрито їхні характеристики, психологічні особливості уявлень і умови формування їх у школярів. Визначено стан, критерії та рівні сформованості уявлень про здоров"я у молодших школярів. Обгрунтовано та експериментально перевірено програму й методику дослідження уявлень про здоров"я у дітей. Програма включала в себе експериментальну перевірку змісту навчання основам здоров"я, різних форм і методів роботи з формування уявлень про здоров"я у молодших школярів у навчально-виховному процесі та у позанавчальній роботі. Запропонована корекційно-розвивальна програма і комплекс заходів спрямовані на удосконалення змісту навчально-виховного процесу шляхом валеологізації, поліпшення стану здоров"я та здоров"я оточуючих людей. Підтверджено ефективність експериментальної програми. Основні результати дослідження впроваджено в практику роботи початкової школи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-057.875:3/А 72-985267 рукописний текст
Автор(и) : Антонова , Наталья Александровна
Назва : Ценностные ориентации в системе личностных качеств студентов высшего педагогического учебного заведения : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2003
Кільк.характеристики :244 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 180-203.
УДК : 159.923-057.875:316.752+316.752 + 159.923-057.875:316.752 + 316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінність--ціннісна орієнтація--ієархічна структура цінностей--спрямованість особистості--акцентуація--локус контролю
Анотація: У роботі розкривається ієрархічна структура і динаміка рангових структур термінальних та інтсрументальних цінностей студентів різних факультетів. Розроблена автором класифікація цінностей допомогла визначити розходження в життєвій спрямованості студентів різних факультетів. Виявлено взаємозв`язки між ціннісними орієнтаціями та іншими особистісними якостями (спрямованістю особистості, властивостями особистості, визначеними за методикою Р.Кеттела, типом акцентуацій, характеру та рівнем суб`єктивного контролю). Врахування виявлених закономірностей має сприяти здійсненню диференційованного підходу до формування особистості майбутнього вчителя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 10
Вихідні дані : Київ: Срібна хвиля, 2014
Кільк.характеристики :306 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00 р.
УДК : 372
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Пізнавальна активність як вектор творчості/ І. М. Біла. Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці/ Н. А. Ваганова. Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку/ С. Дем`яненко. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами/ Т. Дуткевич, М. Володченко. Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків/ Т. Завадська. Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства/ Т. Завязун. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу/ Л. О. Калмикова. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення/ І. І. Карабаєва. Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі/ К. В Карасьова. Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими/ С. О. Ладивір. Особливості професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу/ С. Лічман. Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби/ О. Мельник. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови/ І. Мисан. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками/ Н. Павлюк. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя/ Т. О. Піроженко. Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками/ О. Пісарєва. Морально-ціннісний компонент самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку/ М. Савченко. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника/ Ю. Савченко. Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників/ Л. І. Соловйова. Сім'я як найбільша цінність дитини/ А. Теплюк. Психолого-педагогічні передумови становлення ціннісних орієнтацій дитини в дошкільному віці/ Л. Тищук. Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів/ Л. Токарева. Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів/ О. Федорчук. Соціально-психологічний аналіз життєвиїх цінностей батьків дітей дошкільного віку/ О. Хартман. До питання про розуміння дошкільниками мовного матеріалу: теоретичний аспект проблеми/ Н. Харченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Дуткевич Т., Володченко М.
Назва : Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 44-54 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 52-53 (16 назв)
УДК : 159.9:316.77+159.9:37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінність--спрямованість--усвідомлення--міжособистісний конфлікт--толерантність--гуманістичні цінності
Анотація: У статті аналізуються результати дослідження морально-ціннісної спрямованості усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми вчителями. Досліджувана морально-ціннісна спрямованість відбивається у таких показниках, як злагода із товаришами і толерантність.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73-053.4/З-13
Автор(и) : Завязун Т.
Назва : Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 69-79 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 78 (5 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--дружба--дошкільники
Анотація: Розкривається поняття дружби як важливої цінності дошкільного дитинства. Аналізується психологічні умови, які сприяють зародженню та встановленню дружби у дошкільників.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.955/С 12
Автор(и) : Савченко Ю.
Назва : Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 208-220 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 219 (11 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--батьківсько-дитячі стосунки--психологічна стать дитини--емоційні стосунки--статево-рольова взаємодія
Анотація: Розглянуто аспекти становлення психологічної статі дітей старшого дошкільного віку у системі батьківсько-дитячих стосунків. Проаналізовано ставлення батьків відповідно до статі дитини дошкільного віку.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73/С 60
Автор(и) : Соловйова, Людмила Іванівна
Назва : Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 220-229: табл. (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 228-229 (5 назв)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінність--ціннісні орієнтації--суб'єктна активність--старший дошкільник
Анотація: Визначено умови оптимізації взаємодії дорослого з дитиною з метою розвитку регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку в різних специфічно дитячих видах діяльності. Розкрито зміст проведеної розвивальної роботи з дітьми та представлено результати порівняльного аналізу її ефективності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73/Т 34
Автор(и) : Теплюк А.
Назва : Сім'я як найбільша цінність дитини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 229-240 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 239-240 (7 назв)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сімейні цінності--сімейне виховання--цінності--дошкільник
Анотація: Теоретично обґрунтований феномен сім'ї, як найбільш ціннісний аспект життя дитини. Окреслено психологічні механізми впливу сім'ї на формування особистості дитини. Розглянуто проблему впливу сімейних цінностей на формування у дошкільника власних життєвих цінностей.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :476 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.92/В 35
Автор(и) : Вернік, Олексій Леонідович
Назва : Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 67-78 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 76-77 (18 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічні цінності--система цінностей--ставлення до природи
Анотація: Викладено історико-психологічний аналіз особливостей ставлення до природи в античні часи, Середньовіччя та в епоху Відродження. Запропоновано дослідження екологічних цінностей того чи іншого історико-культурного періоду за їх диспозицією по відношенню до ядерної, системотвірної суспільної цінності. Аналіз відбувався подвійно: шляхом вивчення продуктів культури певної історичної епохи та через спосіб повсякденного життя у той період.
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 81102
Кількість відвідувачів 1049
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя